تعمیر گیربکس کیا سراتو

تعمیر گیربکس کیا سراتو تعمیرگاه گیربکس کیا سراتو اگرچه کیا سراتو به پویایی برخی از خودروهای کوچک نیست، اما به لطف تعادل خوب بین راحتی سواری و هندلینگ پاسخگو ، رانندگی در اطراف شهر و جاده های باز لذت بخش است . تنظیمات پیشرفته‌تر سیستم تعلیق به این معنی است که کیا سراتو نسبت به …

تعمیر گیربکس کیا سراتو ادامه »

تعمیرگاه تخصصی کیا

تعمیر گیربکس کیا سراتو

تعمیرگاه گیربکس کیا سراتو

اگرچه کیا سراتو به پویایی برخی از خودروهای کوچک نیست، اما به لطف تعادل خوب بین راحتی سواری و هندلینگ پاسخگو ، رانندگی در اطراف شهر و جاده های باز لذت بخش است . تنظیمات پیشرفته‌تر سیستم تعلیق به این معنی است که کیا سراتو نسبت به مدل‌های 2.0 لیتری تجربه رانندگی بهتری را برای شما به همراه خواهد داشت. این خودرو در انواع هاچ بک پنج در، کوپه دو در و سدان چهار در موجود است.

برند کیا در گذشته به تولید  خودروهای ارزان قیمت و بی کیفیت شناخته می شد. این بیشتر به این دلیل است که وقتی خط تولید این برند برای اولین بار در ایالات متحده راه اندازی شد، خودرو های این برند با مشکلات زیادی روبرو شدند. از آن زمان برند کیا خط تولید و قطعات به کار رفته در ساخت خودروهای تولیدی اش را بهبود بخشید و در حال حاضر تمامی خودرو های تولیدی برند کیا از کیفیت و دوام بالایی برخوردار هستند.

گیربکس کیا سراتور به طور کلی مانند سایر گیربکس های به کار رفته درخودرو های کیا دوام و ماندگاری بالایی دارد اما اگر توسط فرد نا بلد باز و یت روغن آن به موقع تعویض نشود دچار مشکلاتی زیادی می شود که اغلب شما را ناچار به تعویض کامل گیربکس کیا سراتو می کند.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس دوره ای انواع خودرو های کیا و کیا سراتو است و تمامی امور مرتبط با گیربکس کیا سراتو در این مرکز زیر نظر مرجب ترین و متخصص ترین افراد با جدید ترین امکانات و تجهیزات انجام می شود. با توجه به اینکه برند کیا در ایران نمایندگی رسمی ندارد، شناسایی مرکز معتبر و حرفه ای در تعمیر و سرویس کیا سراتو اهمیت زیادی دارد.

بهترین تعمیرگاه کیا در تهران

تعمیرگاه کیا
تعمیرگاه کیا

تعمیر گیربکس کیا سراتو

سرویس و تعمیر گیربکس کیا سراتو

کیا در سال 1998 توسط هیوندای خریداری شد، زمانی که کنترل 51 درصد از سهام این شرکت را به دست گرفت. امروز شرکت هیوندای موتور مالک 33.88 درصد سهام است، اما کیا زیرمجموعه شرکت مادر مشترک آنها – هیوندای موتور است

امتیاز قابلیت اطمینان کیا 4.0 از 5.0 است که آن را در رتبه 3 از 32 برای همه برندهای خودرو قرار می دهد. این رتبه بندی بر اساس میانگین 345 مدل منحصر به فرد است. میانگین هزینه تعمیر سالانه کیا 474 دلار است که به این معنی است که هزینه مالکیت آن بالاتر از حد متوسط ​​است. این موارد نشان می دهد که خودرو های تولیدی برند کیا در مقایسه با سایر خودرو های موجود در بازار کمتر خراب و فرسوده می شوند. که با توجه به شرایط حال حاضر بازار داخلی ایران و نوسانات بازار ارز خرید خودرویی که عمر بالایی داشته باشید اهمیت ویژه ای دارد.

بسیاری از موتورهای مورد استفاده در مدل های هیوندای نیز در خودروهای کیا استفاده می شوند و بالعکس. برخی از نمونه ها عبارتند از: موتور Kappa G3LA/G3LC در هیوندای کونا، هیوندای i20، کیا سید و کیا استونیک استفاده می شود. موتور Kappa G4LD در هیوندای i30، کیا و هیوندای الانترا استفاده شده است.

سرویس گیربکس اتوماتیک کیا  سراتو عبارت است از تعویض روغن ، تعویض فیلتر،شستن گیربکس، واشر، بازرسی شلنگ و و یک بازرسی کلی تمامی قطعات به کار رفته در گیربکس، به طور کلی سرویس دوره ای گیربکس در مقایسه با هزینه تعویض قطعات بسیار کمتر و پایین تر است. علاوه بر این سرویس دوره ای کمک می کند تا هر نوع عسیب و مشکل ایجاد شده در گیربکس سریع تر شناسایی و رفع شوند.

خودرو کیا سراتو مانند سایر خودرو های برند کیا همیشه در بریتانیا محبوب هستند، به ویژه به دلیل قابلیت اطمینان و سبک منحصر به فردشان. مهم نیست که چه ایرادی باعث شده گیربکس اتوماتیک کیا شما از کار بیفتد، اگر مشکل توسط افراد متخصص شناسایی و در زمان مناسب رفع شود به راحتی و با حداقل هزبنه حل می شود و نیازی به تعویض کل گیربکس و صرف هزینه ی بالا نیست. کیا در سال 2021 یک گیربکس CVT ارتقا یافته به نام IVT ارائه می دهد . IVT یا گیربکس متغیر هوشمند زیرمجموعه ای از CVT است که سواری آرام تر و نرم تری نسبت به CVT سنتی ارائه می دهد.در اغلب خودرو های تولیدی برند کیا در سال 2021 از این نوع فن آوری استفاده شده است.

یادگیری نحوه بررسی مایع گیربکس یک مهارت مهم در زمان تعمیر و بررسی مشکل گیربکس است.  انجام منظم این کار در واقع می تواند به جلوگیری از مشکلات نگهداری قبل از تبدیل شدن به مشکلات بزرگ کمک کند. گیربکس خودرو به شما کمک می‌کند

تعمیر کیا سراتو
تعمیر کیا سراتو

تعمیر گیربکس کیا سراتو

برای بررسی روغن گیربکس اتوماتیک کیا سراتو باید مراحل زیر را طی کرد:

با روشن کردن موتور خود شروع کنید و چند دقیقه صبر کنید (مهم است که اجازه دهید موتور شما گرم شود تا سطح آن را بررسی کنید). قبل از خروج و باز کردن کاپوت خودرو از پارک بودن خودرو اطمینان حاصل کنید.

میله روغن گیربکس را پیدا کنید. اگر شما یک ماشین چرخ جلو رانندگی می کنید، معمولاً در سمت راست میله روغن قرار دارد. کمک خواستن؟ دفترچه راهنمای مالک خودرو خود را برای مکان دقیق بررسی کنید.

هنگامی که میله اندازه گیری را پیدا کردید، یک پارچه را بگیرید و آن را پاک کنید. در مرحله بعد، میله را دوباره داخل وسیله نقلیه خود قرار دهید. اگر یک بار دیگر آن را بیرون بکشید، می توانید سطح مایع را بررسی کنید! اگر سطح زیر علامت “کامل” باشد، باید موارد بیشتری را بررسی کنید.

یک قیف بردارید و شروع به ریختن روغن کنید. این مرحله را به آرامی کامل کنید تا بیش از حد پر نکنید.

اگر مشکلی در بررسی سطح روغن گیربکس خود دارید، می توانید به کارشناسان بخش خدمات مرکز تهران پلاس مراجعه کنید. به یاد داشته باشید که رعایت برنامه تعمیر و نگهداری بسیار مهم است، در مرکز تهران پلاس افرادم تخصص آماده خدمت رسانی به شما در زمینه ی رفع هر نوع مشکلی در گیربکس خودرو کیا سراتو هستند و به کمک جدیدترین و به روز ترین تجهیزات و قطعات اصل مشکل گیربکس را به سرعت شناسایی و رفع می کنند.

تعمیر گیربکس کیا سراتو

در این مقاله گیربکس کیا سراتو و موارد مرتبط با تعمیر و سرویس این خودرو را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن