تعمیر گیربکس کیا اپیروس

تعمیر گیربکس کیا اپیروس تعمیرگاه گیربکس کیا اپیروس کیا اپیروس خودرویی است که از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۰ تولید شده‌است. طراحی کیا اپیروس خودروهای موتور جلو-محور جلو بودهطول طبیعی آن ۴،۹۸۰ میلی متر (196.1 اینچ) است، عرض آن ۱،۸۵۰ میلی متر (72.8 اینچ) در شرایط عادی است و ارتفاع آن ۱،۴۸۵ میلی متر در حالت …

تعمیر گیربکس کیا اپیروس ادامه »

تعمیر گیربکس اپیروس

تعمیر گیربکس کیا اپیروس

تعمیرگاه گیربکس کیا اپیروس

کیا اپیروس خودرویی است که از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۰ تولید شده‌است. طراحی کیا اپیروس خودروهای موتور جلو-محور جلو بودهطول طبیعی آن ۴،۹۸۰ میلی متر (196.1 اینچ) است، عرض آن ۱،۸۵۰ میلی متر (72.8 اینچ) در شرایط عادی است و ارتفاع آن ۱،۴۸۵ میلی متر در حالت عادی است. (۵۸ اینچ) سیستم جعبه‌دنده (گیربکس ) آ از نوع 6 سرعت خودکار است. کیا اپیروس یک سدان خانوادگی به شمار می آید و هر چند قدیمی اما همچنان در بازار خودرو مبادله می شود.

تعمیر گیربکس کیا اپیروس با توجه به سخت پیدا شدن قطعات برای تعویض کار آسانی نیست و اغلب افراد دانش کافی برای تعمیر گیربکس کیا اپیروس را ندارند، تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر گیربکس کیا اپیروس در ایران است، در این مرکز مشکل گیربکس کیا اپیروس در ابتدا توسط افراد متخصص شناسایی شده و بعد در صورت لزو ماز قطعات اورجینال و اصل برای بر طرف شدن مشکل گیربکس کیا اپیروس استفاده می شود.

تعمیرگاه کیا در تهران

تعمیر کیا اپیروس
تعمیر کیا اپیروس

تعمیر گیربکس کیا اپیروس

ویژگی های خودرو کیا اپیروس

کیا اوپیروس یک خودروی سدان فول سایز است که توسط کیا موتورز تولید شده و در یک نسل برای سال های مدل 2003-2012 در سطح جهانی و 2004-2009 در آمریکای شمالی به بازار عرضه شده است. پس از اولین حضور بین المللی در نمایشگاه خودروی ژنو 2003، سدان چهار در، پنج سرنشین، موتور جلو و محرک جلو به بازار آمریکای شمالی در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک و در سن دیگو عرضه شد. اولویت دادن به محتوای لوکس و راحتی بر عملکرد پویا و چابکی. همواره در تولید خودرو های کیا مورد توجه قرار داشته اند.

کیا اپیروس که قصد دسترسی کیا را به بازارهای پریمیوم جهانی داشت، نشان‌دهنده تغییر این برند هم در استایل و هم در موقعیت‌یابی بازار بود. در طی 22 ماه با هزینه 167 میلیون دلار آمریکا (143 میلیون یورو)، 18 درصد از هزینه توسعه کلی به سرمایه گذاری تحقیق و توسعه و 41 درصد به توسعه فناوری های تولید اختصاص یافت.

به عنوان اولین خودروی ممتاز کیا، کیا اپیروس جایگزین اینترپرایز مشتق شده از مزدا 929 در بازار داخلی کره شد . کیا اپیروس همچنین اولین خودروی کیا بود که پلتفرم مشترکی با شرکت خواهرش هیوندای داشت،  که از گونه‌ای از نسل سوم پلتفرم هیوندای گراندور/XG Y4 استفاده می‌کرد.

برای اوپریوس، پلت فرم 1.9 اینچ، طول کلی 4.1 اینچ و ارتفاع 2.6 اینچ افزایش یافت.[ به عنوان بزرگترین سدان کیا، اوپیروس در یک تریم واحد به بازار عرضه شد که اجزای مشترکی با Grandeur/XG و طیف وسیعی از موتورها از جمله موتور 3.5 لیتری V6 آن (آمریکای شمالی) داشت. همه مدل‌ها در کارخانه کیا هائوسانگ در نزدیکی اینچئون تولید شدند.

یک فیس لیفت جدید از  کیا اپیروس در سال 2007، که در نمایشگاه خودرو پاریس 2006 معرفی شد، شامل مشخصات ارتقا یافته، کاهش وزن 250 پوندی، اصلاحات سیستم تعلیق و طراحی، و یک موتور 3.8 لیتری V6 (آمریکای شمالی) بود.

نام اوپیروس به شهر باستانی اوفیر اشاره دارد که به دلیل ثروتش مورد توجه قرار گرفته است و از طریق یک نظرسنجی آنلاین از بین گزینه‌های Opirus، Regent و Conzern انتخاب شده استدر سال 2004، نیویورک تایمز نام آمانتی را به عنوان یک ساختار لاتین غیرقابل ترجمه توصیف کرد که قصد دارد به معنای تجمل باشد.

استایل Opirus – که به‌طور مختلف به‌عنوان محافظه‌کار،  نئوکلاسیک، محدود، غیر اصیل و مشتق شده توصیف می‌شودنشانه‌هایی را از خودرو های متفاوت ، به‌ویژه مرسدس بنز E-class، Lincoln Town Car، Lexus GS، Chrysler 300C، و Lancia در خود جای داده است.

در بازار داخلی کره، ویژگی‌های داخلی شامل صندلی‌های عقب گرم‌شونده و چراغ‌های جلوی با شدت تخلیه، سیستم ناوبری، سنج‌های الکتروشورایی، ایموبلایزر احتراق، سنسورهای پارک معکوس و تنظیمات سیستم تعلیق با قابلیت تنظیم الکترونیکی.

در آمریکای شمالی، این سدان برای حرفه‌ای‌های 40 تا 60 ساله حساس به ارزش با تجهیزات استاندارد در زمان معرفی از جمله چرخ‌کردن دستی فرمان با روکش چرمی و چهار پره با سیستم‌های مصنوعی به بازار عرضه شد. درج های چوبی و کنترل های صوتی و کروز کنترل از راه دور؛ خط تیره، کنسول و درهای چوب مصنوعی (قبل از لیفت در سال 2007 روشن تر، پس از آن تیره تر). قفل برق و پنجره ها؛ سی دی پلیر با شش بلندگو؛ کنترل الکترونیکی تهویه مطبوع قابل تنظیم توسط راننده و سرنشین؛ کیسه هوای جلو، پرده ای و جانبی؛ کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای. ورود بدون کلید؛ پارچه استخوان شاه ماهی داخلی; کلید فقط جعبه دستکش. چراغ های راهنما LED دراز؛ برف پاک کن های حساس به باران؛ ساعت آنالوگ، ترمز دستی پایی (قابل رها شدن توسط یک دستگیره کششی نصب شده روی داشبورد). مونروف برقی; چرخ‌های آلیاژی 16 اینچی؛ یدکی با اندازه کامل روی یک چرخ آلیاژی؛، و صندلی سطلی راننده با موتور هشت جهته و صندلی سطلی چهار جهته سرنشین با کنترل‌های تنظیم در درب با استفاده از طراحی ارگونومیک. فضای داخلی دارای عایق صوتی سنگین بود و مدل‌های بعدی شامل صندلی‌های عقب گرم‌کن، و نورپردازی ابزار الکتروشورایی بودند. مدل‌های اروپایی شامل دو نقطه اتصال ISOFIX هستند.

صفحه نمایش LCD داشبورد، رایانه سفری با صفحه نمایش LCD 4 اینچی، صندلی‌های گرم شونده، پدال‌های قابل تنظیم، آینه عقب کم‌نور خودکار، و رنگ کت مرواریدی بود. تجهیزات ایمنی شامل هشت کیسه هوا، و شیشه‌های برقی ضد گیره و حساس به انسداد بود

کیا اپیروس حجم مسافری معادل 105.6 فوت مکعب  و حجم بار 15.5 فوت مکعب را ارائه می کند – صندوق عقب مجهز به درب گازی و توری نگهدارنده چمدان بود.در آمریکای شمالی، J.D. Power and Associates آمانتی را به عنوان “جذاب ترین خودروی سایز متوسط ​​ممتاز” در مطالعه عملکرد، اجرا و چیدمان خودرو در سال 2005 به رسمیت شناختند.

 

تعمیر گیربکس کیا اپیروس

سرویس و تعمیر گیربکس کیا اپیروس

گیربکس به کار رفته در کیا اپیروس از نوع گیربکس اتوماتیک است و مانند سایر گیربکس های اتوماتیک موجود در بازار نیاز به سرویس دوره ای و تغیر روغن گیربکس در زمان مقرر شده توسط کمپانی کیا دارد، با توجه به اینکه کمپانی کیا در ایران نمایندگی رسمی ندارد، افرادی که توانایی تعمیر گیربکس کیا اپیروس را دارند محدود است ، تهران پلاس مرکزی تخصصی تعمیر کیا اپیروس در ایران است و تمامی افراد مستقر در این مرکز در امر تعمیر گیربکس کیا اپیروس و شناسایی مشکلات این نوع گیربکس آموزش دیده و مهارت کافی را دارند.

تعمیر گیربکس کیا اپیروس

در این مقاله گیربکس کیا اپیروس و ویژگی های این خودرو را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن