تعمیر گیربکس پورشه کاررا 911

تعمیر گیربکس پورشه کاررا 911 تعمیرگاه گیربکس پورشه کاررا 911 پورشه کاررا 911 یا در آلمانیNeunelfer یک خودروی اسپرت دو در 2+2 با موتور عقب با عملکرد بالا است که در سپتامبر 1964 توسط پورشه AG از اشتوتگارت، آلمان معرفی شد. این موتور دارای شش موتور تخت و سیستم تعلیق میله پیچشی است. این خودرو …

تعمیر گیربکس پورشه کاررا 911 ادامه »

تعمیر پورشه

تعمیر گیربکس پورشه کاررا 911

تعمیرگاه گیربکس پورشه کاررا 911

پورشه کاررا 911 یا در آلمانیNeunelfer یک خودروی اسپرت دو در 2+2 با موتور عقب با عملکرد بالا است که در سپتامبر 1964 توسط پورشه AG از اشتوتگارت، آلمان معرفی شد. این موتور دارای شش موتور تخت و سیستم تعلیق میله پیچشی است. این خودرو در طول سال ها به طور مداوم بهبود یافته است، اما مفهوم اصلی بدون تغییر باقی مانده است. موتورها تا زمان معرفی سری 996 در سال 1998 با هوا خنک می شدند.

پورشه کاررا 911به طور گسترده توسط تیم های خصوصی و کارخانه ای در کلاس های مختلف مسابقه داده شده است. این یکی از موفق ترین خودروهای رقابتی است. در اواسط دهه 1970، 911 Carrera RSR در مسابقات قهرمانی جهان از جمله Targa Florio و 24 Hours of Daytona برنده شد. 935 توربو مشتق شده از 911 همچنین برنده مسابقات 24 ساعته لمانز در سال 1979 شد. پورشه در سال های 1976، 1977، 1978 و 1979 با مدل های مشتق شده از 911 قهرمانی جهان را برای میکس به دست آورد.در یک نظرسنجی در سال 1999 برای تعیین خودروی قرن، 911 در رتبه پنجم قرار گرفت. پورشه کاررا 911یکی از دو مورد از پنج مورد برتر است که به طور مداوم در خط تولید کارخانه پورشه باقی مانده است.

 

تعمیر گیربکس پورشه کاررا 911

پورشه کاررا 911

پورشه کاررا 911  دارای قیمت پایه 99200 دلار برای مدل کوپه و 112000 دلار برای مدل کابریولت است.این قیمت در ایران با توجه بهخ افزایش قیمت دلار و نوسانات نرخ ارز به مراتب بالاتر است و به همین دلیل نگهداری از خودروی پورشه کاررا 911 برای افزایش عمر خودرو اهمیت بالایی دارد. پورشه کاررا 911 یکی ازخودرو های محبوب برای مسابقه ئ افرادی است که به سرعت خودرو اهمیت بالایی می دهند.

حداکثر کارایی پورشه کاررا 911 علاوه بر موتور خودرو به گیربکس نیز وابسته است و اگر گیربکس خودرو پورشه کاررا 911 کارایی لازم را نداشته باشد نیروی لازم از گیربکس به چرخ ها منتقل نمی شود و توان حرکتی خودرو کاهش پیدا می کند به همین دلیل است که هر نوع مشکل در گیربکس پورشه کاررا 911 باید به سرعت شناسایی و رفع شود، تهران پلاس مرکز تخصیی تعمیر و سرویس گیربکس پورشه کاررا 911 در ایران است و تمامی خدمات مربوط به گیربکس پورشه کاررا 911 از تعویض روغن تا بررسی بخش های مختلف گیربکس توسط افراد آموزش دیده و با تجربه انجام می شود و به همین دلیل است که تمامی خدمات درم رکز تهران پلاس با ضمانت به شما ارائه می شوند.

 

تعمیر گیربکس پورشه کاررا 911

گیربکس پورشه کاررا 911

گیربکس دستی با پکیج اسپورت کرونو ترکیب شده است و بنابراین بیشتر از همه برای رانندگان اسپرتی که لذت رانندگی بیشتری از تعویض دنده خود می برند جذاب خواهد بود. همچنین به عنوان بخشی از تغییر سال مدل، مجموعه ای از گزینه های تجهیزات جدید اکنون برای سری 911 Carrera ارائه می شود که قبلاً برای این خودروی اسپورت موجود نبود.یک عملکرد جدید Smartlift برای محور جلو.

گیربکس دستی با هفت دنده برای 911 Carrera S و 4S همیشه با پکیج اسپورت کرونو ترکیب می شود. که شامل بردار گشتاور پورشه (PTV) با توزیع گشتاور حرکتی متغیر با مداخلات ترمز کنترل شده روی چرخ‌های عقب و قفل مکانیکی دیفرانسیل عقب با عملکرد قفل نامتقارن است. این تنظیمات کلی بیش از هر چیز برای رانندگانی با جاه‌طلبی‌های اسپورت جذاب خواهد بود، زیرا از نشانگر دمای لاستیک جدید نیز استقبال می‌کنند.

این عملکرد اضافی در بسته Sport اسپورت کرونو با 911 Turbo S معرفی شد. نشانگر دمای تایر با نشانگر فشار تایر ترکیب شده است. در دمای پایین تایر، نوارهای آبی در مورد کاهش چسبندگی جاده هشدار می دهند. با گرم شدن لاستیک‌ها، رنگ نشانگر به آبی-سفید تغییر می‌کند و پس از رسیدن به دمای کار و رسیدن به حداکثر چسبندگی ممکن، به سفید تغییر می‌کند. با نصب لاستیک های زمستانی، سیستم غیرفعال می شود و میله ها پنهان می شوند.

در ترکیب با گیربکس دستی، پکیج Sport اسپورت کرونو یک عملکرد rev-match خودکار نیز ارائه می دهد. هنگامی که راننده دنده را پایین می آورد، این عملکرد به طور خودکار دریچه گاز را به طور لحظه ای باز می کند تا دور موتور را افزایش دهد و آن را با سرعت بالاتر گیربکس در دنده پایین تطبیق دهد تا دنده های پایین دنده صاف شود و در نتیجه از اثرات تغییر بار جلوگیری شود. این بسته همچنین شامل سایر اجزای اسپرت مانند پایه‌های موتور پویا، حالت PSM Sport، سوئیچ حالت روی فرمان با حالت‌های Normal، Sport، Sport Plus، Wet و Individual (برای تنظیم فردی) و همچنین ساعت استاپ است.

در پورشه کاررا 911با PDK، سیستم کمکی عملکردهای سیستم کروز کنترل تطبیقی ​​را با بهینه‌سازی پیش‌بینی سرعت رانندگی تا سه کیلومتر از قبل گسترش می‌دهد. با استفاده از داده های ناوبری، مقادیر بهینه شتاب و کاهش سرعت را برای سه کیلومتر بعدی محاسبه می کند و آنها را از طریق موتور، PDK و سیستم ترمز فعال می کند.

کمک خلبان الکترونیکی به طور خودکار گوشه ها و شیب ها و همچنین محدودیت های سرعت را در صورت تمایل در نظر می گیرد. راننده این امکان را دارد که در هر زمان حداکثر سرعت را به صورت جداگانه تعریف کند. این سیستم با استفاده از حسگرهای رادار و ویدئویی وضعیت ترافیک فعلی را تشخیص داده و کنترل را بر این اساس تنظیم می کند. این سیستم حتی دوربرگردان ها را تشخیص می دهد. مانند کروز کنترل تطبیقی ​​معمولی، InnoDrive نیز به طور مداوم فاصله را با خودروهای جلویی تطبیق می دهد.

عملکرد جدید Smartlift اختیاری برای همه نسخه‌های پورشه کاررا 911 این امکان را فراهم می‌آورد که قسمت جلویی به طور خودکار در مکان‌های مربوطه که خودرو به طور منظم رانده می‌شود، بلند شود. با سیستم الکتروهیدرولیک در محور جلو، فاصله از زمین در قسمت جلویی را می توان تا حدود 40 میلی متر افزایش داد. سیستم مختصات GPS موقعیت فعلی را با فشار دادن دکمه ذخیره می کند. اگر راننده دوباره از همان جهت به این موقعیت نزدیک شود، جلوی خودرو به طور خودکار بلند می شود

در این مقاله خودروی پورشه کاررا 911 که عموما به عنوان کی خودروی سرعتی و مسابقه ای شناخته می شود را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن