تعمیر گیربکس پورشه پانامرا

تعمیر گیربکس پورشه پانامرا تعمیرگاه گیربکس پورشه پانامرا پورشه پانامرا نسخه ی  به روز شده را در 3 آوریل 2013 و با برنامه ریزی رسمی در Auto Shanghai معرفی کرد. مدل اصلاح شده را می توان با سپرهای جلو و عقب جدید شناسایی کرد. تغییرات فنی شامل اضافه شدن پانامرا S جدید 3.0 لیتری توئین …

تعمیر گیربکس پورشه پانامرا ادامه »

پورشه پانامرا

تعمیر گیربکس پورشه پانامرا

تعمیرگاه گیربکس پورشه پانامرا

پورشه پانامرا نسخه ی  به روز شده را در 3 آوریل 2013 و با برنامه ریزی رسمی در Auto Shanghai معرفی کرد. مدل اصلاح شده را می توان با سپرهای جلو و عقب جدید شناسایی کرد. تغییرات فنی شامل اضافه شدن پانامرا S جدید 3.0 لیتری توئین توربوشارژ و یک مدل جدید E-Hybrid بود. نسخه شاسی بلند با 150 میلی متر اضافی برای بازارهای منتخب با فرمان چپ در دسترس بود. نسخه توربو S در سال 2014 ادامه یافت.

به عنوان بخشی از فیس لیفت پانامرا در سال 2013، پورشه از معرفی یک مدل هیبریدی پلاگین به نام پانامرا S E-Hybrid خبر داد. نسخه پلاگین در نمایشگاه خودرو شانگهای آوریل 2013 رونمایی شد از یک موتور الکتریکی 71 کیلووات (97 اسب بخار، 95 اسب بخار) با قدرت کل سیستم 310 کیلووات (421 اسب بخار؛ 416 اسب بخار) استفاده می کند.

حداکثر سرعت در حالت تمام الکتریکی به 84 مایل در ساعت (135 کیلومتر در ساعت) رسید و شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت 5.8 ثانیه طول کشید. این هیبریدی برقی پلاگین دارای یک بسته باتری لیتیوم یونی 9.4 کیلووات ساعتی بود که قادر بود بردی بیش از 32 کیلومتر (20 مایل) را تحت استاندارد چرخه رانندگی جدید اروپایی (NEDC) ارائه دهد. باتری را می توان در عرض 2 و نیم ساعت از منبع برق 240 ولت به طور کامل شارژ کرد.

پانامرا پلاگین هیبریدی مصرف سوخت را به 3.1 لیتر در 100 کیلومتر (91 مایل بر گالن، 76 مایل بر گالن در آمریکا) کاهش می دهد که از 7.11 لیتر در 100 کیلومتر برای پانامرا هیبریدی فعلی کاهش یافته است. در نوامبر 2013، دفتر وسایل نقلیه کم آلایندگی بریتانیا (OLEV) واجد شرایط بودن پانامرا S E-Hybrid را برای کمک هزینه خودروی Plug-in تأیید کرد که به مشتریان حق دریافت حداکثر یارانه خرید 5000 پوند GB (~ 8000 دلار آمریکا) را می دهد.

پانامرا مانند شاسی بلند پورشه کاین (که به پرفروش‌ترین خودروی این برند تبدیل شده است)، بسیاری از متخصصان پورشه را ناراحت کرد، زیرا به عنوان تلاشی برای گسترش جذابیت پورشه فراتر از طرفداران هاردکور تلقی می‌شد. پانامرا برخلاف پیشنهادات این شرکت، به ویژه خودروهای اسپرت دو درب عقب سبک آن مانند 911 عمل کرد. چهار در و موتور آن در جلو نصب شده است.

ظاهر پانامرا با کاپوت بلند و دریچه عقب شباهت زیادی به پورشه 911 کشیده دارد.  پورشه911 فضای داخلی کمی دارد، زیرا روی عملکرد خام متمرکز شده بود، در حالی که پانامرا دارای یک فضای داخلی مجلل مملو از امکانات فنی مدرن و تودوزی چرمی گران قیمت است.

 

تعمیر گیربکس پورشه پانامرا

سرویس و تعمیر دوره ای گیربکس پانامرا

جدیدترین مدل‌های پانامرا به یک پورشه دوپلکوپپلانگ (PDK) 8 سرعته جدید مجهز شده‌اند که نیروی محرکه فوق‌العاده موتور مربوطه را به شتاب مورد انتظار یک خودروی اسپورت تبدیل می‌کند. همه پانامراهای پورشه از گیربکس اتوماتیک هفت سرعته PDK (دبل کلاچ) استفاده می کنند . در مدل های پایه، S و S هیبریدی این نوع گیربکس نیرو را به چرخ های عقب منتقل می کنند، در حالی که مدل های پانامرا 4، 4S، توربو و توربو S با سیستم چهار چرخ متحرک عرضه می شوند.مدل پایه پانامرا مجهز به موتور V6 با قدرت 325 اسب بخار، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب است.

پانامرا با مشکل پمپ خنک کننده کمکی شناخته شده است و می تواند در دورهای پایین با مشکل گرم شدن بیش از حد موتور مواجه شود. بنابراین، پس از اینکه از تست درایو لذت بردید و موتور گرم شد، اجازه دهید ماشین به مدت 15 دقیقه قبل از خاموش شدن در حالت سکون باقی بماند.. با توجه به اینکه پورشه پانامرا به طور متوسط ​​1252 دلار قیمت دارد و هزینه متوسط ​​خودرو سالانه 651 دلار است نگهداری پانامرا به میزان قابل توجهی ارزان تر است.

یک پورشه پانامرا حدود 16531 دلار برای نگهداری و تعمیرات در طول 10 سال اول خدمات خود هزینه خواهد داشت. همچنین 45.03 درصد احتمال دارد که پانامرا در این مدت نیاز به تعمیر اساسی داشته باشد. این 5.47 درصد بدتر از خودروهای مشابه در این بخش است.

این هزینه در ایران با توجه به اینکه برند پورشه نمایندگی رسمی ندارد و قطعات به سختی وارد می شوند بسیار بیشتر است در کنار این مسئله متاسفانه اغلب افراد آموزش و دانش کافی در ارتباط با تعمیر پورشه پانامرا را ندارند و به همین دلیل چون نمی توانند عیب ایجاد شده در گیربکس را شناسایی و رفع کنند به سرعت کل گیربکس را تعویض می کنند که هم زمان بر تر اس و هم هزینه ای بسیار بیشتر برای شما به همراه دارد.

تهران پلاس مرکزی تخصصی تعمیر پورشه پانامرا در ایران است تمامی افراد مشغول به کار در این مرکز مهارت و آموزش های لازم را در ارتباط با تعمیر پورشه پانامرا های جدید دیده اند و نسبت به مشکلات ایجاد شده در گیربکس این دسته از خودرو ها دانش و مهارت کافی را دارند به همین دلیل است که می توانند در مدت زمان کوتاهی مشکل ایجاد شده در گیربکس پورشه پانامرا را شناسایی و رفع کنند.

علاوه بر این در مرکز تهران پلاس تمامی خدمات مربوط به سرویس دوره ای گیربکس پورشه پانامرا خصوصا تعویض روغن گیربکس به شکل کاملا اتوماتیک انجام می شود.

نوآوری‌های اخیر در قابلیت اطمینان و فناوری، پورشه را قادر می‌سازد تا فاصله خدماتی 60000 کیلومتری یا 4 ساله را در جدیدترین مدل‌های پانامرا برای سرویس اعلام می کند. برآورد هزینه تعویض روغن پورشه پانامرا. هزینه کار بین 74 تا 93 دلار تخمین زده می شود در حالی که قیمت قطعات بین 389 تا 393 دلار است.

این محدوده بر اساس تعداد و سن پورشه پانامرا تعیین می شود. سرویس دوره های پورشه پانامرا در ایران به نسبت تعمیر و یا تعویض گیربکس بسیار هزینه ای کمتری دارد به همین دلیل است که توصیه می شود سریوس گیربکس حتما در زمان تعیین شده توسط شرکت انجام شود

پورشه پانامرا با توجه به ویژگی ها و کاربرد هایی که دارد یکی از خودرو های محبوب برند پورشه در جهان است که در این مقاله سعی کردیم ویژگی ها و نکات مربوط به گیربکس به کار رفته در پورشه پانامرا و سایر ویژگی های این خودرو را بررسی کنیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن