تعمیر گیربکس هیوندای i30

تعمیر گیربکس هیوندای i30 تعمیرگاه گیربکس هیوندای i30 برند هیوندای یکی از موفق‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان است که البته ممکن است به اندازه برندها مانند مرسدس – بنز یا بی ام و  باشداما به هیچ وجه محبوبیت رو به رشد محصولات هیوندای در جهان را نمی توان انکار کرد. شرکت هیوندای کره با انواع …

تعمیر گیربکس هیوندای i30 ادامه »

هیوندای آزرا

تعمیر گیربکس هیوندای i30

تعمیرگاه گیربکس هیوندای i30

برند هیوندای یکی از موفق‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان است که البته ممکن است به اندازه برندها مانند مرسدس – بنز یا بی ام و  باشداما به هیچ وجه محبوبیت رو به رشد محصولات هیوندای در جهان را نمی توان انکار کرد. شرکت هیوندای کره با انواع محصولات خود یکی از معروف‌ترین برندهای خارجی خودرو سازی در ایران است تا به امروز است. شرکت هیوندای در کره‌جنوبی  تاسیس شده است آمد و محل اصلی  آن در سئول است.

اگرچه این شرکت از رقبای خود جوان‌تر است، اما کارخانه آن در کره بزرگ‌ترین مرکز تولید خودرو در جهان است. تولید هیوندای در کره در سال به ۹۴ میلیون خودرو می‌رسد. در سراسر جهان افرادی برای شرکت در این شرکت کار می‌کنند و محصولات برند هیوندای در کشورهای در حال توسعه فروش بالایی دارد. بنابراین به هیچ وجه خودروهای هیوندای را دست‌کم نگیرید. یکی از بخش های مهم در خودرو هیوندای گیربکس اتوماتیک استف مانند تمام خودرو هایی که در حال حاضر در بازار وجود دارند و تولید می شوند گیربکس به کار رفته در هیوندای i30 از نوع گیربکس اتوماتیک است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک و مراقبت درست از آن سخت از گیربکس های معمول و دستی است به همین دلیل هر فردی قادر به تعمیر و یا تعویض گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 نیست. با توجه به این مسئله در ادامه ی مقاله تعمیر گیربکس هیوندای i30 و کمپانی هیوندای را بررسی خواهیم کرد. تهران پلاس یکی از مراکز معتبر و دارای مجوز در تهران است که تمامی خدمات مربوط به تعمیر و یا سرویس هیوندای i30 در این مرکز به صورت کاملا تخصصی و با کمک جدیدترین ابزار و تجهیزات انجام می شود.

بهترین نعمیرگاه هیوندا در تهران

هیوندا I30

تعمیر گیربکس هیوندای i30

کمپانی هیوندای

مردی به نام چونگ یو یانگ شرکت مهندسی و ساخت‌وساز هیوندای را تاسیس کرده‌است. حدود ۲۰ سال بعد، کمپانی خودروسازی هیوندای متولد شد.شایان‌ذکر است که محصولات برند کره‌ای به بازارهای کشورهایی چون اکوادور و سپس به بازار انگلستان وارد شدند. این شرکت در اولین سال خود در بازار بریتانیا توانست خودروهای هیوندای را بفروشد. این آمار برای یک برند خارجی، به ویژه در بریتانیا که زادگاه اتومبیل‌های لوکس است، فوق‌العاده بود.

دو سال بعد این شرکت مدل پونی آمریکا را به کانادا صادر کرد، اما نتوانست به بازار آمریکا نفوذ کند چون محصول شاخص های  استانداردهای آلودگی را برآورده نکرد. پونی ها به زودی پرفروش‌ترین محصول کانادا شدند و یک میلیون خودروی هیوندای تولید شد. بنابراین می‌توان گفت این کارخانه در مدت‌زمان کوتاهی قادر به تبدیل شدن به بخش مهمی از صنعت خودرو سازی بوده‌است.شرکت هیوندای در نهایت توانست وارد بازار آمریکا شود.

 

هیوندای i30

هیوندای i30یک خودرو خانوادگی جمع و جور از نوع هاچ بک است که اولین بار از خط محصول شرکت هیوندای در جمهوری‌چک تولید شده‌است. این محصول پلتفرم خود را با مدل کیا ceed به اشتراک گذاشته و تاکنون در قالب سه نسل به دست مشتریان رسیده است نخستین نسل هیوندای i30 که در فروم های بین‌المللی با کد (fd) عرضه شد حضوری نسبتاً موفق در بازار کشور ما داشت. این شرکت کره‌ای به زودی جایگاه خود را در میان مشتریان ایرانی به دلیل طراحی مناسبکیفیت و تسهیلات قابل‌قبول و عملکرد مطلوب فنی یافت.

 

طراحی ظاهری هیوندای i30

شکل بدن پرنده از ویژگی‌های جالب و شایان تمجید هیوندای i30 است. ادر نمای جلویی، از چراغ های نسبتاً بزرگ با یک طراحی دلپذیر استفاده شده‌است . در نمای جانبی، خط میانی همراه با چند حجم دیگر را می‌توان در قسمت پایین نیم‌رخ مشاهده کرد، که، در عین کاهش سادگی نمای جانبی این ماشین، سعی کنید خودروی هیوندای را زیباتر جلوه می دهد.. مهم‌ترین ویژگی نمای عقبی هیوندای i30 چراغ‌های بزرگ آن است که در طول ستون c و در صندوق عقب، طول زیادی از این بخش را اشغال کرده و نمای منحصر به فردی از ظاهر پشت اولین نسل هیوندای را ایجاد می‌کنند. قسمت‌های دیگر مانند سپر صندوق طبق معمول طراحی شده‌اند و یک اثر هماهنگ با دیگر نواحی بدن ایجاد می‌کنند.

 

به طور کلی، باید گفت که ظاهر هیوندای i30 در برخی قسمت‌ها نسبتاً متناقض است و البته در مقایسه با مدل‌های امروزی کمی قدیمی به نظر می‌رسد اما در زمان آن توانست افکار عمومی مثبت را جذب کند و اکنون مشتریان را در بازاری با تنوع کمتری جذب کند. ایران می‌تواند تا حد زیادی با ظاهر تقریباً قدیمی این ماشین کره‌ای مقابله کند.

خانواده هیوندای i30 هاچ بک  یک موتور چهار لیتری دارد که می‌تواند ۱۴۳ اسب‌بخار و ۱۸۶ کیلوگرم گشتاور تولید کند. این مقدار نیرو توسط یک انتقال خودکار چهار سرعت به محور جلو فرستاده می‌شود. هیوندای i30 توانایی رسیدن به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۱۱.۲ ثانیه را دارد. همچنین حداکثر سرعت این خودرو برابر با ۱۳۵۰ کیلوگرم است که برابر با ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت است و حدود ۷.۵ لیتر سوخت در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت مصرف می‌کند.

تعمیر گیربکس هیوندای i30

گیربکس به کار رفته در هیوندای i30 از نوع اتوماتیک است و به دلیل ساختاری که گیربکس های اتوماتیک دارند سرویس و تعویض روغن مناسب آن نقش مهمی در دوام هیوندای i30 دارد. با توجه به اینکه در سال های اخیر قطعات مورد نیاز برای تعمیر و یا تعویض بخش های مختلف هیوندای i30 خصوصا گیربکس آن به سختی وارد ایران می شوند و عموما قیمت بالایی هم دارند، تنها راه برای کاهش هزینه های خودرو هیوندای i30 سرویس و شناسایی عیوب گیربکس اتوماتیک خودرو هیوندای i30 در کوتاه ترین زمان است .

این امر محقق نمی شود مگر با سرویس دوره ای منظم با توجه به شرایط تعیین شده توسط کمپانی هیوندای و مراجعه به مرکز تخصصی در امر تعمیر گیربکس هیوندای i30، با توجه به وارداتی بودن هیوندای i30 تعمیر گیربکس این خودرو نیازمند دانش و مهارت کافی است و هر فردی نمی تواند مشکل ایجاد شده در گیربکس هیوندای i30 به درستی شناسایی و رفع کند در این مواقع تعمیرکار اقدام به تعویض کل گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 که از نظر اقتصادی اصلا برای شما به صرفه نیست.

به همیت دلیل مراجعه به یک مرکز معتبر و تخصصی در امر تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 هم از نظر مالی و هم از نظر طول عمر خودرو اهمیت بالایی دارد. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک هیوندای i30 در ایران است.

تعمیر گیربکس هیوندای i30

در این مقاله گیربکس هیوندای i30 و نکات مربوط به ان را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن