تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس

تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس تعمیرگاه گیربکس هیوندای جنسیس از گذشته تا به حال، اتومبیل‌های سدان در بازار ایران با اقبال و خوش‌شانسی خریداران همراه بوده‌اند که این امر منجر به عرضه مدل‌های مختلف لوکس و اقتصادی در ایران در طول چند سال گذشته شده‌است. البته این به این معنا نیست که این گروه از ماشین‌ها …

تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس ادامه »

تعمیر گیربکس هیوندا

تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس

تعمیرگاه گیربکس هیوندای جنسیس

از گذشته تا به حال، اتومبیل‌های سدان در بازار ایران با اقبال و خوش‌شانسی خریداران همراه بوده‌اند که این امر منجر به عرضه مدل‌های مختلف لوکس و اقتصادی در ایران در طول چند سال گذشته شده‌است. البته این به این معنا نیست که این گروه از ماشین‌ها در بازار دارای تنوع زیادی هستند.

از آنجا که بازار خودرو در ایران بسیار محدود و انحصاری است و استفاده از قوانین سختگیرانه مانند محدودیت‌های اعمال‌شده بر واردات خودرو براساس اندازه موتور و یا قیمت ارز کم‌تر از ۴۰،۰۰۰ دلار است، یکی از مواردی است که در سال‌های اخیر مانع عمده وارد کنندگان بوده‌است. ممنوعیت واردات خودرو به نیز مساله دیگری است که مشکلات زیادی را برای وارد کنندگان و مصرف کنندگان ایجاد کرده‌است.

یکی ازخودرو های وارداتی محبوب در ایران هیوندای جنسیس است، خودرو های این برند کره ای در ایران طرفداران زیادی دارند با توجه به اعمال محدودیت ها برای ورود خودروهای خارجی نوسانات بازار، مراقبت و تعمیر خودروهای موجوددر بازار مانند هیوندای جنسیس نسبت به گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.

تهران پلاس از جمله مراکز معتبر و وتخصصی در ایران است که تمامی امور مربوط به هیوندای جنسیس از سرویس گیربکس تا بررسی و بالانس چرخ ها و سایر امور توسط افراد متخصص و با جدیدترین و به روز ترین تجهیزات انجام می شود.

شرکت هیوندای در سال ۲۰۰۷ هیوندای جنسیس را به منظور حفظ موقعیت خود در بازار جهانی و گسترش حضور خود در اروپا معرفی نمود. در نهایت، در سال ۲۰۰۸، یک نسخه تولیدشده از خودرو هیوندای جنسیس وارد بازار جهانی شد.

در سال ۲۰۱۰، شرکت موتور آسان این اتومبیل نسبتاً لوکس را به بازار ایران وارد کرد. در حقیقت، این محصول اولین نسل هیوندای جنسیس بود که تا سال ۲۰۱۳ ادامه یافت و در نهایت در سال ۲۰۱۵، نسل دوم آن با تغییرات بنیادین و طیف گسترده‌ای از فن‌آوری و امکانات رفاهی به بازار معرفی شد.

متاسفانه، این نسل هرگز نتوانست رسماً وارد کشور شود. با این حال در سال ۲۰۱۲، شرکت هیوندای تغییرات ظاهری کمی را برای این محصول ایجاد کرد که منجر به تغییرات جزئی در مشخصات ظاهری و فنی شد.

در همین حال، نسل دوم هیوندای جنسیس با تعداد محدودی وارد مناطق آزاد کشور شده‌است که تنها با گذر موقت وارد کشور ایران می شوند.

هیوندای جنسیس
هیوندای جنسیس

تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس

داخل خودرو هیوندای جنسیس

به محض ورود به داخل خودرو هیوندای جنسیس ما با یک فضای بزرگ و در عین حال لوکس رو به رو هستیم، که استفاده اغراق‌آمیز از تزئینات چوبی در کابین را به یاد می‌آورد. اما اگر به کیفیت مواد استفاده‌شده در داخل کابین نگاه کنید، می‌توانید ببینید که کابین هیوندای جنسیس چیزی برای گفتن ندارد در مقایسه با رقبای اروپایی آن، به خصوص آلمانی‌ها. از آنجا که طراحی آن بسیار ساده و قدیمی است و کیفیت مواد در مقایسه با اروپاییان کم‌تر است.

همچنین می‌توانید نشانه‌هایی از طراحی ژاپنی را در کابین اتومبیل هیوندای جنسیس مشاهده کنید. داشبورد خودرو در بالای آن پوشیده از چرم قهوه‌ای است، طرحی ساده و نسبتاً قدیمی دارد که کمی زاویه دار است و تجهیزات سرگرمی را در بر می‌گیرد. یک نکته جالب در طراحی کنسول مرکزی، مکان سیستم تهویه مطبوع و کلیدهای تنظیمات سیستم صوتی است، که در پایین صفحه قرار دارند، بر خلاف انتظارات مربوط به کلیدهای تنظیم سیستم تهویه هوا است.

ساعت دیجیتال با نور پس‌زمینه آبی در تضاد کامل با طرح کلاسیک داشبورد است. در واقع، انتظار می‌رفت که یک ساعت آنالوگ در این بخش استفاده شود تا احساس لوکس بیشتری به فضای کابین بدهد.

با وجود این که این ماشین بیش از یک دهه قدمت دارد، کابین هنوز ساکت است و سواری بدون سر و صدا طراحی شده است و سفری آرام را به افراد ارائه می‌دهد. شایان‌ذکر است که دکمه‌ها روی فرمان و تنظیم دکمه‌ها سیستم‌های صوتی و تهویه هنوز دست‌نخورده هستند و با گذشت زمان از بین نمی روند و محو نمی شوند ، علاوه بر مراقبت شخصی، کیفیت نسبتاً خوب مواد مورد استفاده را نشان می‌دهد.

نکات مهم و نکات مثبت در داخل کابین هیوندای جنسیسپنجره‌های بزرگ است که نمای خوبی از فضای اطراف اتومبیل برای راننده و مسافران فراهم می‌کنند.

یکی دیگر از بخش‌های جالب داخل کابین هیوندای جنسیس کنسول مرکزی پشتی است که در آن صفحه تنظیمات سیستم صدا و تنظیمات حالت‌های صندلی جلو، که بیشتر از یک تجمل سفر پیدایش است تا هر چیز دیگر.

جنسیس و سنتنیال
جنسیس و سنتنیال

تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس

طراحی داخلی هیوندای جنسیس

در نگاه اول شما به یک نگاه لوکس با هیوندای جنسیس نگاه خواهید کرد که به وضوح نشانه‌هایی از سدان آلمانی و ژاپنی را نشان می‌دهد. از زمانی که سفر پیدایش به عنوان یک محصول هیوندای در آن زمان به بازار معرفی شد، تعداد کمی از آن‌ها انتظار طراحی کاملاً جدید و منحصر به فرد را داشتند. اما از آنجا که هیوندای جنسیس به عنوان یک تابع مستقل از شرکت هیوندای معرفی شد، شاهد تغییرات اساسی در ساختار و طراحی محصولات آن هستیم.

در نمای جلو، ما نورهای بزرگ را می‌بینیم که بر روی شیشه جلوی اتومبیل بزرگ کروک حکاکی شده‌اند. نکته در اینجا استفاده از علامت تجاری هیوندای نیست، که در آن زمان مورد توجه بسیاری بود و تشخیص آن کمی دشوار بود.

ساعت گیربکس جنسیس در واقع نقش کنترل میزان روغن را در گربکس ایفا می‌کند. ساعت جعبه‌دنده مکان کانال‌های روغن است که نقش تنظیم فشار نفت، نسبت دنده و کنترل توربین را ایفا می‌کند.

تعمیر ساعت گیربکس یکی از وظایف تخصصی در گیربکس است و چنین مشکلاتی باید در مراکز تخصصی حل شوند. اگر مشکلی در بخش ساعت گیربکس وجود داشته باشد، ضرایب دنده به درستی کار نمی‌کنند و عملیات تغییر دنده انجام نمی‌شود. در این موارد، گیربکس خودروی شما دنده را با یک چرخ دیگر تغییر نخواهد داد.

در بسیاری از موارد، شما نیاز ندارید به طور کامل از علائم فروپاشی خودرو آگاه باشید، اما بسیار مفید است که برخی چیزها را بدانید که ممکن است باعث مشکلاتی در حرکت اتومبیل شما شوند و یا مشکلات بعدی زیادی داشته باشند.

علائم خرابی ساعت گیربکس هیوندای جنسیس:

قدرت کم گیربکس در حرکت

خرابی شدید در آغاز حرکت اولیه

شنیدن صدای تقه از گیربکس خودرو

 

هیوندای جنسیس یکی ازخودرو های خارجی در بازار داخلی ایران است که تعمیر آن نیاز به دانش و مهارت تخصصی دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن