تعمیر گیربکس لکسوس is300

تعمیر گیربکس لکسوس is300 تعمیرگاه گیربکس لکسوس is300 گیربکس ممکن است وسیله ای ساده به نظر برسد که به انتقال سرعت در خودرو و راننده کمک می کند، اما واقیعت این است که نقش گیربکس در خودرو فراتر از این حرف ها است، مکانیک ها و فناوری های پیچیده ای وجود دارد که گیربکس را …

تعمیر گیربکس لکسوس is300 ادامه »

تعمیر لکسوس

تعمیر گیربکس لکسوس is300

تعمیرگاه گیربکس لکسوس is300

گیربکس ممکن است وسیله ای ساده به نظر برسد که به انتقال سرعت در خودرو و راننده کمک می کند، اما واقیعت این است که نقش گیربکس در خودرو فراتر از این حرف ها است، مکانیک ها و فناوری های پیچیده ای وجود دارد که گیربکس را تشکیل می دهند و گیربکس نیز به حرکت خودرو به کمک بخش هایی که دارد کمک می کند. بدون چنین گیربکس، موتور نمی‌تواند گشتاور را به چرخ‌ها منتقل کند و رانندگی خودرو لذت کافی را به همراه نخواهد داشت و با کندی و سختی همراه است.

یکی از برند های خودرو سازی لوکس در جهان برند لکسوس است، اغلب خودرو های تولیدی این برند در طول سال های مختلف جزو خودرو های پرفروش بوده اند و همین عامل نشان می دهد که خودرو های لکسوس علاوه بر لوکس بودن کارایی بالایی نیز دارند. یکی از خودرو های محبوب برند لکسوس، لکسوس is300 است با توجه یه مواردی که در ارتباط با گیربکس و نقش آن در سلامت و کارایی خودرو بررسی کردیم در این مقاله گیربکس لکسوس is300 و مواردی که باید در ارتباط با گیربکس این خودر مد نظر داشته باشید را بررسی خواهیم کرد.

 

تعمیر گیربکس لکسوس is300

گیربکس های دستی لکسوس

تنها مدلی که لکسوس بریتانیا تا به حال با گیربکس دستی در بازار عرضه کرده است، سالون IS بوده است. یک گیربکس شش سرعته دستی تجهیزات استاندارد برای تمام مدل های نسل اول IS بود، ویژگی که در زمان عرضه در کلاس خودروهای اجرایی کامپکت منحصر به فرد بود.تمام مشتقات نسل دوم IS نیز به صورت استاندارد به گیربکس دستی مجهز بودند تا اینکه IS 250 بنزینی از مدل سال 2011 به بعد به یک مدل فقط خودکار تبدیل شد.

مدل‌های دیزلی تنها با گیربکس دستی در دسترس بودندآئودی و بی ام و ZF 8 سرعته را به بازار می آورند. در سال 2008، لکسوس اولین خودروسازی بود که گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تولیدی را در جدیدترین مدل LS460 معرفی کرد.

 

تعمیر گیربکس لکسوس is300

خدمات مورد نیاز گیربکس لکسوس IS300

خدمات گیربکس اتوماتیک لکسوس IS300 به صورت کامل عبارتند از تعویض مایع، تعویض فیلتر، واشر، شستشو، بازرسی شلنگ و تشت و یک بازرسی چند نقطه ای رایگان در سایر اجزا است.

در تهران پلاس تمامی این خدمان توسط تکنسین‌هایی که در تعمیر گیربکس لکسوس is300 تخصص دارند و دارای گواهی و مدرک هستند انجام می شود. خدمات ما را به صورت آنلاین بررسی کنید تا ببینید چرا مالکان  لکسوس is300ما را برای تعمیر خودروی چابک، مقرون به صرفه و قابل اعتماد انتخاب می کنند.

فیلتر گیربکس لکسوس is300

تغییر فیلتر گیربکس لکسوس is300 به اندازه فیلترهای اضافه شده در وسیله نقلیه شما در دسترس نیست. اجزای متعددی در فیلتر انتقال شما وجود دارد، از جمله خود فیلتر، که معمولاً یک صفحه فلزی با مواد فیبری است که آلاینده ها را جذب می کند. لکسوس is300شما همچنین دارای یک لوله پیکاپ، واشر و مهر و موم لاستیکی است که ممکن است همگی به همراه فیلتر نیاز به تعویض داشته باشند. فیلتر گیربکس لکسوس is300شما باید هر 30000 یا 50000 مایل تعویض شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسافت پیموده شده و فواصل زمانی، شجاعانه راهنمای تعمیر و نگهداری خودرو خود را بررسی کنید. ا.

فلاش گیربکس لکسوس is300

فلاش گیربکس معمولاً دو برابر قیمت تعویض سیال است که به دلیل مدت زمان انجام سرویس و این واقعیت است که فلاش نه تنها جایگزین مایع در ظرف می شود بلکه مایع را از خطوط خنک کننده و اجزای جایگزین گیربکس شما خارج می کند. یک فلاش گیربکس لکسوس IS300 نیز از حدود 10 لیتر مایع برای تمیز کردن و تخلیه کامل سیستم استفاده می کند.

 

چگونه متوجه شویم  که آیا به تغییر مایع انتقال یا فلاش انتقال نیاز است یا خیر؟

شستشوی گیربکس تنها زمانی ضروری است که سیستم شما حاوی خاک یا گرد و غبار باشد. یا زمانی که  سیال بسیار تیره رنگ است یا حاوی رسوبات اضافی است، به جای تعویض روغن، یک شستشوی کامل سیستم را پیشنهاد می کنیم.

 

تعمیر گیربکس لکسوس is300

روغن گیربکس لکسوس is300

تعویض روغن  گیربکس لکسوس is300معمولاً نصف قیمت شستشوی گیربکس است زیرا برای انجام آن به مایعات و زمان کمتری نیاز دارد. تغییرات روغن گیربکس لکسوس IS300 برای سازگاری و روان نگه داشتن گیربکس خودروی شما بسیار ضروری است. اگر حداقل هر 30000 مایل یا بیشتر مایعات خود را به طور معمول تعویض نکنید، ممکن است متوجه شوید که گیربکس لکسوس IS300 شما دچار لغزش می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد فواصل مسافت پیموده شده که در آن گیربکس شما نیاز به تعویض مایع دارد، دفترچه راهنمای مالک خودرو خود را بررسی کنید.

 

هزینه تعویض کامل گیربکس لکسوس IS300

هزینه یک گیربکس جدید لکسوس IS300 بسته به نوع خودرو ممکن است بیش از 3500 دلار باشد، با این حال، خدمات انتقال مانند تعویض روغن گیربکس لکسوس is300 و شستشوی گیربکس بسیار ارزان‌تر هستند و در برخی موارد کمتر از 150 دلار هزینه دارند.تعویض گیربکس به صورت کامل جزو مواردی است که در تمام کشور های جهان به دلیل هزینه ی بالا تا حدامکان انجام نمی شود مگر در مواردی که مشگل ایجاد شده در گیربکس لکسوس is300 تنها با تعویض گیربکس رفع شود.

با توجه به قیمت بالای تعویض گیربکس لکسوس is300 در ایران ، سرویس و بررسی دوره ای گیربکس خودرو لکسوس is300 اهمیت بیشتری پیدا می کند توجه داشته باشید که براس سلامت خودرو باید تمامی قطعات و روغن گیربکس اصل استفاده شوند و با توجه به نوسانات قیمت ارز و هزینه متغیر وارادات این موارد برای صرفه جویی در هزینه باید تا جای ممکن از خراب شدن گیربکس و بخش های مختلف آن جلوگیری کنید. سرویس دوره ای خودرو در ایران نیز هزینه ای به مراتب کمتر دارد ، با سرویس دوره ای شما می توانید هر نوع مشکل ایجاد شده در گیربکس لکسوس is300 به سرعت شناسایی و رفع کنید.

تهران پلاس مرکز تخصصی سرویس و تعمیر دوره ای گیربکس لکسوس is300 در ایران است و تمامی موارد مربوط به گیربکس لکسوس is300 توسط افراد زبده و متخصص انجام می شوند.

در این مقاله گیربکس لکسوس is300 و مواردی که باید در ارتباط با این خودروی لوکس مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن