تعمیر گیربکس لکسوس is250

تعمیر گیربکس لکسوس is250 تعمیرگاه گیربکس لکسوس is250 لکسوس is250دومین نسل از سری خودروهای کامپکت لکسوس IS است. این خط که از سال 2005 توسط لکسوس به فروش می رسد، شامل چندین مدل V6 بنزینی، در مدل های سدان چهار در و کوپه کانورتیبل دو در است. مدل‌های سدان اضافی همچنین دارای پیشرانه‌های چهار دیزلی …

تعمیر گیربکس لکسوس is250 ادامه »

تعمیرگاه لکسوس is250

تعمیر گیربکس لکسوس is250

تعمیرگاه گیربکس لکسوس is250

لکسوس is250دومین نسل از سری خودروهای کامپکت لکسوس IS است. این خط که از سال 2005 توسط لکسوس به فروش می رسد، شامل چندین مدل V6 بنزینی، در مدل های سدان چهار در و کوپه کانورتیبل دو در است. مدل‌های سدان اضافی همچنین دارای پیشرانه‌های چهار دیزلی خطی هستند و نسخه F مارک، IS F، دارای موتور V8 است.

یک خودروی پیش تولید از نسل دوم مدل لکسوس is250برای اولین بار در نمایشگاه خودرو ژنو 2005 به نمایش درآمد و نسخه تولیدی آن در نمایشگاه خودروی نیویورک 2005 به نمایش درآمد. نسل دوم فقط به عنوان یک سدان در دسترس بود تا اینکه در سال 2008 نسخه های کوپه کانورتیبل دو در معرفی شدند. نسل دوم سدان های IS تا سال 2013 فروخته می شد، زمانی که نسل سوم (XE30) معرفی شد. با این حال مدل کوپه کانورتیبل به فروش خود تا سال 2014 ادامه داد.

تمام مدل های نسل دوم IS نیز به صورت استاندارد به گیربکس دستی مجهز بودند تا اینکه لکسوس is250بنزینی از مدل سال 2011 به بعد به یک مدل فقط خودکار تبدیل شد. مدل‌های دیزلی تنها با گیربکس دستی در دسترس بودند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس is250

تعمیر و سرویس گیربکس لکسوس is250

لکسوس is250 RWD به صورت استاندارد با گیربکس 6 سرعته دستی و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به صورت آپشن در دسترس است. هزینه یک گیربکس جدید لکسوس IS250 بسته به خودرو می تواند بیش از 3500 دلار باشد، با این حال، خدمات انتقال مانند تعویض روغن گیربکس لکسوس is250و شستشوی بخش های مختلف گیربکس لکسوس is250 به طور قابل توجهی ارزان تر هستند و در برخی موارد کمتر از 150 دلار هزینه دارند. به همین دلیل است که در همه ی جای دنیا تعمیر و سرویس به موقع گیربکس لکسوس is250 اهمیت زیادی دارد.

اغلب مدل های خودروی لکسوس که در حال حاضر در بازار تولید و عرضه می شوند دارای گیربکس اتوماتیم از نوع  Lexus Hybrid Drive و فناوری E-CVT مرتبط با آن هستند.

تنوع در این زمینه گیربکس اتوماتیک حیرت انگیز است، با این حال می توان چند واقعیت گسترده را در کل محدوده اعمال کرد. اول، همه این گیربکس های اتوماتیک توسط شریک Aisin AW در ژاپن توسعه و تولید شدند. همه تغییرات تحت یک چتر خانواده “A” قرار می گیرند اما از کدگذاری اضافی برای متمایز کردن تغییرات خاص استفاده می کنند. اینها شامل تعداد دنده ها و واحد یکسان برای پیشرانه های عقب یا تمام چرخ طراحی شده است.

گیربکس ها در انواع خودرو های لکسوس مانند سایر بخش های خودرو از کیفیت بالایی برخوردار هستند و نسبت به سایر گیربکس های موجود در بازار کیفیت و کارایی قابل قبولی دارند اما نمی توان نسبت به سرویس و تعمیر مشکلات گیربکس لکسوس is250بی اهمیت بود هر نوع مشکل هر چند کوچک در گیربکس لکسوس is250 باید به سرعت شناسایی و رفع گردد. لکسوس در ایران با توجه به موارد مربوط به تحریم نمایندگی رسمی ندارد به همین دلیل تعداد کمی از افراد مهارت و دانش کافی در زمینه ی تعمیر گیربکس لکسوس is250 در ایران را دارند.

تکنسین های تهران پلاس تمامی آموزش های لازم در ارتباط با تعمیر بخش های مختلف خودروی لکسوس is250 و بخش های مختلف گیربکس لکسوس is250را دریافت کرده اند و در کنار مهارت اطلاعات کافی در زمینه ی قطعات تشکیل دهنده ی گیربکس لکسوس is250را دارا می باشند به همین دلیل تمامخی دمات برای افزایش اطمینان شما عزیزان در تهران پلاس با ضمانت ارائه می شود.

تعمیر گیربکس لکسوس is250
تعمیر گیربکس لکسوس is250

یکی از قسمت های مهم در خودروی لکسوس is250تعویض به موقع روغن گیربکس است، روغن گیربکس باید با توجه به زمان های تعیین شده توسط شرکت و یا در زمانی که احساس بوی سوختگی از گیربکس کردید یا روغن گیربکس تغییر رنگ داد باید تعویض شود، اگر حجم روغن گیربکس کافی نباشد نیروی محرک به مقدار کافی از موتور به چرخ ها منتقل نمی شود و همین عامل سبب می شود تا خودرو شتاب کافی را نداشته باشد اگر روغن گیربکس جایگزین نشود، حجم روغن گیربکس به تدریج کم شده و سبب آسیب دیدن جرخ دنده های گیربکس می شود که به مراتب هزینه ی بیشتری نسبت به تعویض روغن گیربکس برای شما هم همراه دارد.

تعویض روغن گیربکس در مرکز تهران پلاس به کمک دستگاه و به صورت کاملا اتوماتیک تعویض می شود در نتیجه روغن قدیمی به طور کامل از گیربکس خارج شده و روغن جدید و سالم جایگزین می شود این عمل نقش مهمی در سلامتی و حداکثر کارایی گیربکس ایفا میکند.

همانطور که ممکن است از یک لکسوس انتظار داشته باشید، گیربکس اتوماتیک لکسوس is250 منحصر به فرد است و با هیچ مدل قبلی لکسوس ارتباطی ندارد. هم از موتور الکتریکی و هم از هیدرولیک پیشرفته استفاده می کند تا فشار و حجم بالای روغن مورد نیاز برای به کار انداختن گیربکس و سیلندر کلاچ متحدالمرکز را تامین دهد. زمان تعویض دنده در هفت مرحله قابل تنظیم است – از 0.2 ثانیه برای کار شدید در مسیر تا 1.0 ثانیه است.

گیربکس های متغیر پیوسته با کنترل الکترونیکی (E-CVT) تعداد بی نهایت دنده را در محدوده وسیعی از نسبت ها ارائه می دهند و به طور همزمان ورودی های موتور بنزینی و موتور الکتریکی را کنترل می کنند.

هوشمندی E-CVT با این واقعیت مشهود است که با تجزیه و تحلیل مداوم سرعت خودرو، شرایط جاده، قدرت موتور و ورودی راننده، بهینه – یعنی کارآمدترین – نسبت دنده را برای هر موقعیتی انتخاب می کند. وقتی آن کسری از ثانیه می گذرد، به طور نامحسوسی از طریق ترکیبی هوشمندانه از چرخ دنده های سیاره ای به نسبت محاسبه شده بعدی می رود.

اساساً، گیربکس‌های اتوماتیک، گشتاور را از یک جهت به جهت دیگر منتقل می‌کنند، مثلاً از میل لنگ به چرخ‌های جلو در مدل‌های جلو و چهار چرخ محرک. از طرف دیگر، یک گیربکس سنتی معمولاً از یک جهت طولی پیروی می کند و گشتاور را به یک دیفرانسیل عقب جداگانه هدایت می کند. E-CVT در گیربکس لکسوس is250 این نقش مهم را بر عهده دارد.

لکسوس is250یکی ازخودروهای برند محبوب گیربکس است که به دلیل گیربکس اتوماتیک و ساختار هوشمندی که دارد توانسته در بازار فروش نسبتا بالایی را به خود اختصاص دهد با توجه به اینکه این خودرو در ایران نیز عرضه می شود در این مقاله تعمیر و تعویض گیربکس لکسوس is250 و نکات مربوط به این لکسوس is250را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن