تعمیر گیربکس لکسوس gs460

تعمیر گیربکس لکسوس gs460 تعمیرگاه گیربکس لکسوس gs460 لکسوس gs460یک خودروی اجرایی است که توسط لکسوس، بخش ممتاز تویوتا فروخته می‌شود. همین خودر در سال 1991 با نام تویوتا آریستو در ژاپن عرضه شد. برای بازارهای غیر ژاپنی، در فوریه 1993 به عنوان لکسوس GS عرضه شد. تا ژانویه 2005 از نام تویوتا آریستو برای …

تعمیر گیربکس لکسوس gs460 ادامه »

تعمیر لکسوس

تعمیر گیربکس لکسوس gs460

تعمیرگاه گیربکس لکسوس gs460

لکسوس gs460یک خودروی اجرایی است که توسط لکسوس، بخش ممتاز تویوتا فروخته می‌شود. همین خودر در سال 1991 با نام تویوتا آریستو در ژاپن عرضه شد. برای بازارهای غیر ژاپنی، در فوریه 1993 به عنوان لکسوس GS عرضه شد. تا ژانویه 2005 از نام تویوتا آریستو برای بازار ژاپن استفاده کرد. GS که به‌عنوان یک سدان پرفورمنس در کلاس متوسط ​​لوکس رقابت می‌کند، بین IS اجرایی جمع‌وجور و بزرگ/گل سرسبد LS طراحی شده است، و شاسی آن با یکی از قدیمی‌ترین نام‌های تویوتا، سدان‌های ممتاز Toyota Crown تا سال 2011 مشترک بود.

 

تعمیر گیربکس لکسوس gs460

لکسوس gs460

چهار نسل از GS از سال 1993 تولید شده است که هر کدام با موتورهای شش سیلندر و دیفرانسیل عقب عرضه می شوند. موتورهای V8 نیز در همه نسل‌ها ارائه شدند و نسخه‌های چهار چرخ محرک و هیبریدی در سال 2005 معرفی شدند. دو نسل اول معادل بازار داخلی ژاپنی داشتند، تویوتا آریستو (آریستو به معنای “بهترین” یونانی است)، که از سال 1991 تا اولین عرضه داخلی لکسوس در سال 2005 فروخته شد.

اگرچه در طراحی بیرونی و داخلی تا حد زیادی یکسان بود، GS و Aristo در ترکیب موتور و گیربکس و همچنین بسته تجهیزات متفاوت بودند. نام GS مخفف Grand Sedan است. با این حال، برخی از واردکنندگان لکسوس از نام اصلی، Grand Sport استفاده می کنند.

نسل چهارم Lexus GS در آگوست 2011 در Pebble Beach Concours d’Elegance به نمایش درآمد، جایی که مدل‌های معرفی شده شامل GS 350 با موتور V6، GS 450h هیبریدی و انواع F Sport تنظیم‌شده عملکردی بودند. یک مدل V6 با جابجایی پایین تر، GS 250، در نمایشگاه خودرو گوانگژو در نوامبر 2011، با هدف بازارهای آسیایی و اروپایی به نمایش درآمد. در برخی از بازارها مانند آمریکای شمالی، GS در رده سدان های سایز متوسط ​​در خط تولید لکسوس با خودروهای دیفرانسیل جلو ES اشتراک دارد.

لکسوس GS در مسابقات سری اتومبیل‌های تورینگ قهرمانی خیابانی آمریکای شمالی جام موتورولا در سال 1998، با دو خودروی مسابقه‌ای GS 400 که توسط تیم لکسوس در فصل افتتاحیه آن هدایت می‌شد، مورد استفاده قرار گرفت. برای سال 1999، تیم لکسوس اولین پیروزی خود را با GS 400 در ششمین مسابقه خود در جاده آتلانتا به دست آورد58GS 400 تا سال 2001 مسابقه داد، زمانی که تیم لکسوس به IS 300 تغییر مکان داد.

در سال 2006، Sigma Advanced Racing Development و Lexus وارد یک سدان هیبریدی عملکرد GS 450h در مسابقه 24 ساعته توکاچی در هوکایدو، ژاپن شدند، اولین باری که یک وسیله نقلیه هیبریدی معرفی شد.در سال 2007، Lexus Canada نیز وارد GS 450h در رویداد تارگا نیوفاندلند شد.در سال 2009، GS 450h به عنوان خودروی ایمنی در رویداد Muscle Car Masters که در ایسترن کریک ریس وی، ایسترن کریک، نیو ساوت ولز، استرالیا برگزار شد، استفاده شد.

در سال 2008، Manabu “Max” Orido از نسل دوم JZS161 Aristo در مسابقات فرمول D استفاده کرد. اوریدو چندین مدل نسل دوم با تجهیزات مختلف دارد که برای رویدادهای دریفت استفاده می‌شوند، برخی با سیستم تعلیق نمونه اولیه و مجهز به قطعاتی از لکسوس GS 300 صادراتی هستند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس gs460

سرویس و تعمیر گیربکس لکسوس gs460

لکسوس gs460 یکی از انواع مدل های این دسته از خودرو لکسوس است که به دلیل کیفیت و کارایی و نوع سدانی که دارد در بازار ایران نیز عرضه شده است، گیربکس های به کار رفته در اغلب خودرو های لکسوس در حال حاضر همگی از نوع گیربکس اتوماتیک هستند. گیربکس های اتوماتی کبا توجه به ساختاری که دارند به سرویس و مراقبت دوره ای نیازمند هستند و این امر در تمام انواع خودرو های برند لکسوس در دفترچه ی راهنمای خودرو ذکر می شود، لکسوس gs460 در ایران به میزان محدودی وجود دارد و همین عامل سبب میشود تا هر فردی توانایی سریوس و شناسایی گیربکس لکسوس gs460 را نداشته باشد.

تکنسین های مشغول به کار در مرکز تهران پلاس همگی مدارک مربوط به آموزش گیربکس لکسوس gs460 و تعمیر و شناسایی گیربکس را دارا می باشند مشکلات گیربکس در مرکز تهران پلاس در ابتدا توسط متخصصین شناسایی و علت یابی می شوند و سپس با توجه به نوع مشکل بهترین راه حل برای رفع مشکل گیربکس لکسوس gs460 به کار گرفته می شود. به همین دلیل است که تمامی خدمات در تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

اولین نسل لکسوس GS فروش خود را در ایالات متحده، اروپا و بازارهای منتخب آسیا در سال 1993 آغاز کرد، جایی که با موتور 6 خطی و بدنه بیرونی طراحی شده توسط Italdesign Giugiaro معرفی شد. مدل نسل دوم در سال 1997 با استفاده از یک پلت فرم جدید،  طراحی داخلی، و اضافه کردن یک نسخه V8 برای اولین بار در خارج از ژاپن به نمایش درآمد. نسل سوم GS که برای اولین بار در سال 2006 در سطح جهانی عرضه شد، در نسخه های V6، V8 و هیبریدی تولید شد که نسخه دوم با نام GS 450h شناخته می شود. مدل‌های نسل سوم اولین سدان‌های GS بودند که در بازار داخلی ژاپن به این شکل نشان داده شدند.

لکسوس gs460از دسامبر 2018 در اروپا با لکسوس ES جایگزین شد. نسل هفتم ES اولین خودرویی است که در اروپا فروخته می‌شود و با وجود اینکه یک خودروی دیفرانسیل جلو است، جایگزین GS می‌شود.[فروش آن از سپتامبر 2018 در روسیه، ترکیه و سایر بازارهای کشورهای مستقل مشترک المنافع و از دسامبر 2018 در اروپای غربی و مرکزی آغاز شد. تولید لکسوس gs460در آگوست 2020 به پایان رسید. گیربکس های CVT به اندازه گیربکس های اتوماتیک سنتی دوام می آورند و به گونه ای طراحی شده اند که عمر کامل خودرو را دوام بیاورند. CVT معمولی حداقل 100000 مایل طول عمر دارد.

CVT ها رویکرد متفاوتی برای مدیریت دور در دقیقه دارند. به جای چرخ دنده ها، رایج ترین CVT ها از یک تسمه یا زنجیر فلزی استفاده می کنند که بین دو قرقره حرکت می کند. در عوض، eCVT از موتور/ژنراتورهای الکتریکی برای کنترل سرعت اجزای مجموعه دنده سیاره ای استفاده می کند.

لکسوس gs460 یکی از خودرو های محبوب در بازار است که در این مقاله لکسوس gs460 و مواردی که باید در ارتباط با گیربکس این خودرو مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن