تعمیر گیربکس تویوتا پرادو

تعمیر گیربکس تویوتا پرادو تعمیرگاه گیربکس تویوتا پرادو تویوتا پرادو یکی از خودرو های جذاب و پر فروش برای افرادی است که به آفرود و سفر های طولانی با ماشین علاقه مند هستند. تویوتا پرادو علاوه بر دارا بودن گیربکس اتوماتیک مزایا و امکانات دیگری نیز دارد که این خودرو را به یکی از خودرو …

تعمیر گیربکس تویوتا پرادو ادامه »

تویوتا پرادو

تعمیر گیربکس تویوتا پرادو

تعمیرگاه گیربکس تویوتا پرادو

تویوتا پرادو یکی از خودرو های جذاب و پر فروش برای افرادی است که به آفرود و سفر های طولانی با ماشین علاقه مند هستند. تویوتا پرادو علاوه بر دارا بودن گیربکس اتوماتیک مزایا و امکانات دیگری نیز دارد که این خودرو را به یکی از خودرو های محبوب برای سفر تبدیل کرده است. وجود گیربکس اتوماتیک در تویوتا پرادو سبب می شود تا رانندگی در مسیر های طولانی به مراتب راحت تر باشد و راننده کمتر خسته شود.

گیربکس به کار رفته در تویوتا پرادو مانند سایر خودرو های آفرود از نوع گیربکس اتوماتیک است.با توجه به اینکه تویوتا پرادو خودروی سفری است و عموما مسافت های طولانی با خودرو طی می شود چک و بررسی به موقع خودرو اهمیت بالایی دارد.

برند تویوتا با توجه به افزایش تحریم ها در سال های اخیر در ایران نمایندگی رسمی ندارد ، اما تهران پلاس مرکزی تخصصی تعمیر و سرویس انواع خودرو های برند تویوتا در ایران خصوصا تویوتا پرادو است، تمامی خدمات مرتبط با گیربکس تویوتا پرادو در این مرکز با جدیدترین ابزار و دستگاه ها انجام می شوند و قطعاتی که در صورت نیاز به تعویض به کار برده می شوند همگی اصل و محصول برند تویوتا هستند.

تویوتا پرادو
تویوتا پرادو

تعمیر گیربکس تویوتا پرادو

ویژگی های تویوتا پرادو

در حالی که هر دو با سوخت دیزل کار می کنند، این خودرو به طور قابل توجهی اسب بخار و گشتاور کمتری در 3400 RPM و 410 نیوتن متر در 1600 RPM دارد. از یک دنده اتوماتیک پنج سرعته استفاده می کند، بنابراین از نظر فنی گزینه های کمتری برای کار در مقایسه با لندکروزر دارد. لندکروزر پرادو 1996 یکی از بهترین خودروهای 4WD در بازار است. راحتی و استقامت، و کیفیت بالا را در کنار هم برای شما به همراه می آورد. تویوتا هند به طور محتاطانه تولید لندکروزر و شاسی بلند پرادو را در هند متوقف کرده است.

هر دو مدل که از وب‌سایت رسمی حذف شده‌اند، احتمالاً به دلیل هنجارهای آلایندگی BS6 آتی که از آوریل سال جاری اعمال می‌شود، از بازار هند خارج شده‌اند، هر چند که تویوتا پرادو های تولید ایران عموما از چین وارد می شوند اما اگر قصد خرید تویوتا پرادو را دارید حتما به این نکته توجه کنید. تویوتا پرادو معمولاً دارای ظرفیت سوخت 150 لیتری مناسب برای سفر های طولانی است که شامل دو مخزن (یک مخزن اصلی 87 لیتری و یک مخزن کمکی 63 لیتری) است.

تویوتا پرادو دارای طیف وسیعی از وسایل الکترونیکی آفرود است. همه تویوتا پرادوها دارای سیستم 4WD ثابت هستند که هر چهار چرخ را همیشه در حرکت می کنند، بر خلاف فورچونر یا MU-X که فقط در عقب هستند و به عنوان 4WD پاره وقت یا قابل انتخاب شناخته می شوند.

نسل چهارم تویوتا پرادو از اکتبر 2009 در برخی بازارها عرضه شده و در دو نوع پایه پنج در و سه در وجود دارد. نوع پنج در در بازار عمومی در کلاس‌های TXL و VXL ارائه می‌شود و ویژگی های بیشتری نسبت به ساسر تویوتا پرادو ا دارد. این نسل از پرادو دارای 4WD پیشرفته و مجموعه ای از گجت های الکترونیکی است. این نسل از پرادو در ایالات متحده با نشان لکسوس GX 460 مدل 2010 با تزئینات لوکس عرضه می شود.

بسته به بازار، نسل چهارم با چرخ یدکی نصب شده در زیر زمین یا درب عقب موجود است. به عنوان مثال، خودروهای بریتانیا چرخ یدکی را زیر زمین نصب می‌کنند، در حالی که در استرالیا و آرژانتین چرخ یدکی روی درب عقب نصب می‌شود و فضایی برای مخزن سوخت کمکی باقی می‌ماند که در کشورهایی که ممکن است سفرهای طولانی در مناطق دورافتاده انجام شود، مطلوب است. ضروری. ظرفیت سوخت باک دوگانه سری چهار 150 لیتر در مقایسه با 179 لیتر سری سه است.

صندلی‌های سه‌نفره ردیف سوم قابل جابجایی J120 با صندلی‌های تاشو به زمین جایگزین شدند که تنها دو نفر را در خود جای می‌دهند – که همچنین مسئول کاهش ظرفیت بار، کاهش ظرفیت دوگانه سوز و ارتفاع قابل استفاده در محفظه بار است. .در مدل‌های کاکادو و سه در ZR مدل‌های بالاتر، شش موقعیت دوربین وجود دارد که امکان مشاهده در جلو و پایین، به سمت جلو و عقب و به عقب را فراهم می‌کند. موتور ثابت باقی ماند، اگرچه نقاط تعویض دنده اتوماتیک برای حداکثر مصرف سوخت به جای حداکثر عملکرد، حتی در حالت اسپرت تغییر یافت.

در ژوئن 2015، تویوتا موتور بنزینی را با VVT-i دوگانه بهبود بخشید و توان خروجی را با 5 کیلووات به 207 کیلووات (281 اسب بخار؛ 278 اسب بخار) و گشتاور را به 381 نیوتن متر (281 پوند بر فوت) افزایش داد. موتور دیزلی با موتور کوچکتر 1GD-FTV جایگزین شد. هر دو موتور به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک Aisin AC60F ارتقا یافتند.دومین فیس لیفت در ژاپن، اروپا، ترکیه و استرالیا در 12 سپتامبر 201 راه اندازی شد.

تعمیر گیربکس تویوتا پرادو

سرویس و تعمیر گیربکس تویوتا پرادو

تویوتا پرادو با توجه به امکاناتیی که دارد یکی از خودرو های قوی در بازار به شمار می رود و انتخاب اول کسانی است که قصد سفر های طولانی با خودرو را دارند، تویوتا پرادو هر چند در بین افراد خصوصا در ایران به عنوان خودرویی برای جاده و سفر شناخته می شود اما همچنان نیاز به سرویس و نگهداری دارد و قدرت و توان بالای این خودرو دلیلی بر عدم سرویس دوره ای خودرو نیست.

سرویس دوره ای خودرو تویوتا پرادو شامل بررسی دقیق گیربکس و روغن گیربکس می شود اگر روغنی که در گیربکس تویوتا پرادو به کار برده می شود اصل نباشد و کیفیت لازم را نداشته باشد، علاوه بر اینکه ناچار هستید زودتر از موعد روغن گیربکس را تعویض کنید بلکه این روغن بی کیفیت می تواند به سایر قسمت های گیربکس و خودرو هم آسیب جدی بزند.

شناسایی مرکزی معتبر در ایران که خدمات مرتبط با تویوتا پرادو و گیربکس آن را ارائه دهد امری دشوار است، اما تهران پلاس مرکز معتبر و دارای مجوز در ایران است که تمامی امور مرتبط با گیربکس تویوتا پرادو از تعویض روغن تا سرویس و بررسی بخش های مختلف توسط افراد متخصص انجام می شوند و پس از شناسایی علت دقیق مشکل ایجاد شده، از قطعات اصل و با کیفیت در صورت نیاز برای رفع مشکل گیربکس استفاده می شود

تعمیر گیربکس تویوتا پرادو در تعمیرگاه تویوتا تهران پلاس

تویوتا پرادو یکی از خودرو های قوی و با کیفیت در بازار است که در این مقاله گیربکس و ویژگی های خودرو تویوتا پرادو را بررسی کنیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن