تعمیر گیربکس تویوتا اف جی کروز

تعمیر گیربکس تویوتا اف جی کروز تعمیرگاه گیربکس تویوتا اف جی کروز تویوتا اف جی کروز کروزر یک شاسی بلند سایز متوسط ​​به سبک رترو است. تویوتا اف جی کروز که به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی در ژانویه 2003 معرفی شد، پس از پاسخ مثبت مصرف‌کنندگان برای تولید مورد …

تعمیر گیربکس تویوتا اف جی کروز ادامه »

تعمیرگاه تویوتا

تعمیر گیربکس تویوتا اف جی کروز

تعمیرگاه گیربکس تویوتا اف جی کروز

تویوتا اف جی کروز کروزر یک شاسی بلند سایز متوسط ​​به سبک رترو است. تویوتا اف جی کروز که به عنوان یک خودروی مفهومی در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی در ژانویه 2003 معرفی شد، پس از پاسخ مثبت مصرف‌کنندگان برای تولید مورد تایید قرار گرفت و در ژانویه 2005 در نمایشگاه بین‌المللی خودرو آمریکای شمالی در فرم تولید نهایی عرضه شد. تویوتا اف جی کروز مانند سایر خودرو های برند تویوتا طرفداران زیادی در ایران دارد.

خودرو های برند تویوتا هر چند کیفیت و دوام بالایی دارند اما نمی توان آن ها را به حال خود رها کرد، سرویس و تعمیر دوره ای خودرو تویوتا اف جی کروز بخش جدایی ناپذیر در فرایند نگهداری این خودرو است. به همین دلیل است که باید در فواصل زمانی معین برای تعمیر و سرویس دوره ای خودرو خصصوا گیربکس خودرو تویوتا اف جی کروز اقدام کنید. از آن جا گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع اتوماتیک است هر فردی نمی تواند بخش های مختلف گیربکس تویوتا اف جی کروز را بررسی کند و در صورت بروز مشکل علت اصلی بروز مشکل را شناسایی کند.

تهران پلاس مرکز تخصصی تمعیر و سرویس دوره ای گیربکس تویوتا اف جی کروز در ایران است در این مرکز تمامی خدمات از جمله سرویس دوره ای خودرو تویوتا اف جی کروز توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام می شود و به همین دلیل تمامی خدمات با ضمانت ارائه می شوند.

 

تعمیر گیربکس تویوتا اف جی کروز در تعمیرگاه تویوتا تهران پلاس

ویژگی های خودرو تویوتا اف جی کروز

تویوتا اف جی کروز توسط شرکت تابعه تویوتا هینو موتورز در هامورا، ژاپن از سال 2006 ساخته شده است و زیربنای ساختاری زیادی با تویوتا لندکروزر پرادو دارد تویوتا اف جی کروز. در 4 دسامبر 2010 وارد بازار ژاپن شد که در 25 نوامبر همان سال اعلام شد.

در 5 نوامبر 2013، تویوتا ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که مدل سال 2014 نسخه “نسخه نهایی” نامیده می شود و مدل سال 2014 آخرین سال برای تویوتا اف جی کروز در آن بازار خواهد بود. ساخت آن برای فروش در بازارهای دیگر مانند استرالیا ادامه داشت تا زمانی که صادرات آن به آن بازار در آگوست 2016 متوقف شد. از ژانویه 2020، همچنان در بازارهایی مانند شیلی، خاورمیانه فروخته می شود. فیلیپین و آفریقای جنوبی.”نسخه نهایی” تویوتا اف جی کروز در 12 سپتامبر 2017 در ژاپن به فروش رفت. فروش تویوتا اف جی کروز در 31 ژانویه 2018 در آنجا متوقف شد.

تا زمانی که تولید FJ40 اصلی در سال 1984 به پایان رسید، تویوتا به سمت افزایش اندازه و لوکس خط لندکروزر حرکت کرد. ایده یک FJ جدید با قابلیت های ناهموار FJ40 در اواسط دهه 1990 با طراح محصول تویوتا دیو دانزر و معاون فروش و عملیات یوشی اینابا سرچشمه گرفت.

دانزر مخفیانه با آکیو تویودا کار کرد تا یک فروشگاه ویژه در کارخانه NUMMI راه اندازی کند تا امکان سنجی FJ40 جدید را با ترکیب زیربنای تاکوما با بدنه تویوتا Bandeirantes، یک خودروی مبتنی بر تویوتا اف جی کروز ، که هنوز در برزیل تولید می کرد، آزمایش کند. فقط یک مدل دیزلی) در آن زمان؛ Bandeirante در سال 2001 متوقف شدتویودا به ژاپن بازگشت تا به هیئت مدیره بپیوندد و سطح بالایی از پروژه را پشتیبانی کند. استودیوی طراحی شاخص تویوتا، Calty، سپس برای ارائه تفسیری تازه از FJ40 وارد شد.

تویوتا اف جی کروز با هدف جذب خریداران مرد جوان، بخشی از تویوتا احساس می کرد که در آن زمان ارتباط خود را با آن از دست می دهند. برداشت های زیادی از مفهوم RYU ایجاد شد، از جمله کانسپت کوپه ورزشی ناهموار در سال 2001، قبل از اینکه طراحی سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل که توسط طراح 24 ساله جین وون کیم ایجاد شده بود، به عنوان کانسپت نهایی بیرونی انتخاب شد، و ویلیام چرگوسکی طراحی داخلی را انجام داد.

مفهوم FJ Cruiser در سال 2003 در نمایشگاه خودرو دیترویت با رنگ آبی وودو به نمایش درآمد که به رنگ امضای تویوتا اف جی کروز تولیدی تبدیل شد. این سبک جسورانه با وجود رقابت با مفاهیم عجیب و غریب تر مانند کادیلاک سیستین و دوج تاماهاوک، فوراً مورد توجه مطبوعات خودرو و عموم مردم قرار گرفت.ا احیای ویژگی‌های طراحی از تویوتا اف جی کروز نمادین، تویوتا اف جی کروز به عنوان یک خودروی هاله جدید برای تویوتا تلقی می‌شد، دقیقاً مانند موستانگ 2005 که به سبک یکپارچه‌سازی شده مشابه برای فورد بود.

در تابستان 2004، تویوتا ارزیابی های آفرود گسترده ای را از پلت فرم FJ با راندن قاطرهای توسعه در بسیاری از سخت ترین مسیرهای آمریکای شمالی، از جمله موآب، یوتا، جنگل ملی آنجلس، صحرای موهاو و مسیر روبیکن آغاز کرد. علیرغم اینکه هزینه هر یک از قاطرها صدها هزار دلار بود، تیم توسعه مصمم بود که قابلیت های نمونه های اولیه را به منظور ارائه عملکرد قابل اعتماد خارج از جاده در مدل تولیدی افزایش دهد. تغییرات در سیستم کنترل کشش A-TRAC و تنظیم سیستم تعلیق به عنوان یک نتیجه مستقیم از آزمایش نمونه اولیه رخ داد.

نمای بیرونی کانسپت تویوتا اف جی کروز تا حد زیادی بدون تغییر باقی ماند که آخرین مدل تولیدی در نمایشگاه خودرو شیکاگو در سال 2005 معرفی شد. با این حال، مهندس ارشد تولید آکیو نیشیمورا مجبور شد به طور قابل توجهی امکانات ارائه شده در مفهوم داخلی چرگوسکی را تغییر دهد تا قیمت تویوتا اف جی کروز تولیدی معقول بماند. لمس های داخلی منحصر به فرد مانند تعویض دنده که به عنوان دسته بیل دو برابر شد، چراغ های داخلی قابل جابجایی که به عنوان چراغ قوه دو برابر شد، و صندلی های جلو تاشو صاف حذف شدند، اگرچه چندین مورد مفهومی به عنوان گزینه های کارخانه باقی ماندند.

تویوتا اف جی کروز 2014 در یک تریم تکی با امکان انتخاب بین دیفرانسیل عقب و 4 چرخ متحرک عرضه می شود. نسخه‌های دیفرانسیل عقب فقط با گیربکس 5 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند ، در حالی که نسخه‌های چهار چرخ متحرک را می‌توان به گیربکس اتوماتیک یا 6 سرعته دستی مجهز کرد.سروبس و تعمیر دوره ای گیربکس تویوتا اف جی کروز باید در زمان های تعیین شده توسط کمپانی که در دفترچه راهنمای خودرو قید شده است انجام شود.

نتیجه گیری در این مقاله خودرو تویوتا اف جی کروز و مواردی که باید در ارتباط با سرویس این خودرو و ویژگی های این خودرو بدانید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن