تعمیر گیربکس تویوتا آریون

تعمیر گیربکس تویوتا آریون تعمیرگاه گیربکس تویوتا آریون تویوتا آریون یک خودروی سایز متوسط ​​است که توسط تویوتا در استرالیا و بخش‌هایی از آسیا از سال 2006 تا 2017 تولید شد. در دو نسلی که تولید شد، اوریون از مدل مشابه کمری مشتق شده است. هدف این دوقلوهای غیر همسان تویوتا بازار خودروهای خانوادگی است. …

تعمیر گیربکس تویوتا آریون ادامه »

تعمیرگاه تویوتا

تعمیر گیربکس تویوتا آریون

تعمیرگاه گیربکس تویوتا آریون

تویوتا آریون یک خودروی سایز متوسط ​​است که توسط تویوتا در استرالیا و بخش‌هایی از آسیا از سال 2006 تا 2017 تولید شد. در دو نسلی که تولید شد، اوریون از مدل مشابه کمری مشتق شده است. هدف این دوقلوهای غیر همسان تویوتا بازار خودروهای خانوادگی است. اگرچه بیرون کمی کوچکتر از فورد فالکون و هولدن کومودور است، اما مدل های بعدی Camrys و آریون تقریباً به همان اندازه فضای داخلی دارند که دلیل آن کارایی فضایی دیفرانسیل جلو است. تویوتا آریون فقط در فرمت سدان عرضه می شود.

مانند سایر خودرو هایی تولیدی برند تویوتا، در تویوتا آریون نیز گیربکس نقش کلیدی را بر عهده دارد، گیربکس به کار رفته در تویوتا آریون در انوع گیربکس اتوماتیک است و مانند سایر گیربکس ها در این رده به سرویس دوره ای نیاز دارد، تعمیر و حتی سرویس دوره ای گیربکس تویوتا آریون کار هر فردی است و گیربکس این خودرو پیچیدگی و ویژگی های خاص خودش را دارد به همین دلیل است که اگر فرد مهارت و دانش کافی در ارتباط با گیربکس تویوتا آریون نداشته باشد نمی تواند عیب گیربکس را در زمان مشخص شناسایی و رفع کند.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و رفع مشکلات گیربکس تویوتا آریون است و تمامی امور مربوط به این خودرو در تهران پلاس توسط افراد متخصص و با تجربه انجام می شوند به همین دلیل است که تمامی خدمات در این مرکز با ضمانت ارائه می شوند.

تعمیر تویوتا اوریون
تعمیر تویوتا اوریون

تعمیر گیربکس تویوتا آریون

ویژگی های خودرو تویوتا آریون

موتور تویوتا آریون در کارخانه های تخصصی موتور تویوتا ساخته می شود . کارخانه کامیگو و کارخانه شیمویاما قطعات موتور را می سازند و آنها را با هم در موتور قرار می دهند. قطعات موتور نیز در کارخانه های دیگر تویوتا و توسط تامین کنندگان تویوتا ساخته می شود. موتور ماشین مانند قلب در بدن انسان است. تویوتا گیربکس‌های خود را از طریق شرکت وابسته خود ، Aisin، تامین می‌کند که به تامین‌کننده اصلی گیربکس‌های اتوماتیک برای سایر خودروسازان تبدیل شده است.

در 9 فوریه 2006، تویوتا استرالیا تویوتا آریون را در کنار کانسپت Aurion Sportivo در نمایشگاه بین‌المللی خودرو ملبورن در یک کنفرانس مطبوعاتی رسمی رونمایی کرد.

تویوتا از نام “اوریون” برای شروعی تازه استفاده کرد. تویوتا آریون در یونان باستان به معنای “فردا” است و Aurora در لاتین به “سپیده دم” ترجمه می شود. این نام پس از تحقیقات مصرف کنندگان بر روی بیش از 30 نام بالقوه انتخاب شد. این به معنای یک خودروی کاملاً جدید استو با شعار تبلیغاتی تویوتا، «نمی‌توان برای فردا صبر کرد» پیوند دارد.

قبل از شروع تولید آریون، تویوتا استرالیا مدل کامل آوالون را در کارخانه آلتونا خود در ملبورن تا ژوئن 2005 تولید کرد.تولید آوالون در سال 2000 آغاز شده بود و بسیاری از طراحی اولیه و ویژگی های مکانیکی آن را از مدل شش ساله آوالون که در آمریکای شمالی فروخته می شد، گرفته بود.

تویوتا آریون به‌عنوان خودرویی بزرگ‌تر و لوکس‌تر از تویوتا کمری، که در کنار آن ساخته شده بود، عرضه شد. پیش‌بینی‌های اولیه فروش برآورده نشد، زیرا آوالون نتوانست رقبایی مانند هولدن کومودور و فورد فالکون را به چالش بکشد. دلیل این امر به طور گسترده به طراحی و استایل قدیمی‌تر آوالون نسبت داده می‌شود، که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان «بی‌خطر» توصیف شده است، و همچنین پیکربندی چرخ‌های جلو و جابجایی موتور کوچک‌تردر بهترین سال خود، تویوتا آریون تنها توانست به نیمی از هدف فروش پیش‌بینی‌شده تویوتا برسد،  و بسیاری از خریداران بالقوه V6 کمری با اندازه کمی کوچک‌تر را انتخاب کردند، که دارای موتور مشابه تویوتا آریون بود.

تعمیرگاه تویوتا

ایمنی یک جنبه کلیدی در توسعه تویوتا آریون

بود. تمام ویژگی های ایمنی در کل محدوده استاندارد هستند و هیچ وسیله ایمنی اختیاری وجود ندارد. ویژگی هایی مانند دو کیسه هوای جلو، جانبی و پرده ای، کنترل کشش، کمک ترمز، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و کنترل پایداری خودرو به صورت استاندارد ارائه می شوند. در آزمایش‌هایی که توسط برنامه ارزیابی خودروهای جدید استرالیا (ANCAP) انجام شد، مدل پایه با امتیاز 30.03 از 37 امتیاز چهار ستاره را کسب کرد.

تویوتا همچنین تویوتا آریون را در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق آسیا تولید و به بازار عرضه می‌کند، جایی که با نام تجاری تویوتا کمری به بازار عرضه می‌شود. این مدل دارای یک جلوپنجره بازطراحی شده است و در سطوح مختلف با همتایان استرالیایی خود به بازار عرضه می شود. اگرچه اینها از کشوری به کشور دیگر متفاوت است، محدوده شامل مدل های زیر در برخی بازارها است: 2.0 E، 2.0 G، 2.4 E، 2.4 G، 2.4 Sportivo، 2.4 V، 3.5 V و 3.5 Q.[69] اعشار در نامگذاری نشان دهنده جابجایی موتور است، با حرف نشان دهنده سطح لوکس.

در چین، کمری در اواخر آوریل 2006 رونمایی شد و تولید آن در 23 مه 2006 آغاز شد. کمری در دو نوع 200 و 240 فروخته می شود. نسخه 200 با 2.0 لیتری 1AZ-FE جفت می شود در حالی که نسخه 240 آن را دریافت می کند. 2.4 لیتری 2AZ-FE. محدوده شامل 200E، 200GVP، 200G، 240GVP، 200GN، 240G، 200GGB، 240GN، 240V، 240GGB، 240VN و 240VGB بود. گزینه های گیربکس گیربکس چهار سرعته اتوماتیک برای مدل های 200 و گیربکس پنج سرعته اتوماتیک برای مدل های 240 بود. مواردباقی مانده نیز به عنوان کمری کلاسیک برای مدل سال 2013 با موتور 1AZ-FE و گیربکس اتوماتیک چهار سرعته با سطوح تریم: 200E و 200G در دسترس بودند کمری کلاسیک همچنین نمای بیرونی و داخلی را نسبت به کمری آسیای جنوب شرقی فیس لیفت شده، اما با جلوپنجره بازطراحی شده حفظ کرده است.

تعمیر تویوتا اوریون
تعمیر تویوتا اوریون

تعمیر گیربکس تویوتا آریون

سرویس و تعمیر گیربکس تویوتا آریون

درست است که خودروی تویوتا آریون مشابه سایر مدل های تویوتا دوام و کارایی بالایی دارد اما نمی توان تویوتا آریون را به حال خود رها کرد، تمامی نکاتی که در دفترچه ی راهنمای همراه خودرو عرضه می شوند باید رعایت شوند خصوصا سرویس گیربکس در فواصل زمانی مشخص شده توسط کمپانی تویوتا.

برخی از افراد با خیال اینکه گیربکس تویوتا آریون توسط برندی شناخته شده تولید شده است فکر می کنند نیازی به سرویس نیست، در حالی که عدم سرویس به موقع سبب بروز مشکلات شدیدی در گیربکس تویوتا آریون می شود.

تعمیر گیربکس تویوتا آریون

تویوتا آریون از جمله خودرو های مبادل شده در بازارخودرو ایران است با توجه به اینکه این خودرو به عنوان خودروی دست دوم نیز تولید و عرضه می شود، تعمیر و سرویس خودور در مراکز معتبر اهمیت بیشتری دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن