تعمیر گیربکس بی ام و 528

تعمیر گیربکس بی ام و 528 تعمیرگاه گیربکس بی ام و 528 امتیاز قابلیت اطمینان بی ام و  528i 3.0 از 5.0 است که آن را در رتبه سیزدهم از 30 خودروهای لوکس فول سایز قرار می دهد. میانگین هزینه تعمیر سالانه 825 دلار است که به این معنی است که هزینه های مالکیت آن …

تعمیر گیربکس بی ام و 528 ادامه »

تعمیرگاه بی ام و 528

تعمیر گیربکس بی ام و 528

تعمیرگاه گیربکس بی ام و 528

امتیاز قابلیت اطمینان بی ام و  528i 3.0 از 5.0 است که آن را در رتبه سیزدهم از 30 خودروهای لوکس فول سایز قرار می دهد. میانگین هزینه تعمیر سالانه 825 دلار است که به این معنی است که هزینه های مالکیت آن بالاتر از میانگین است. تعمیرات برای 528i بیشتر است.

رتبه بندی شماره 1 بی ام و  سری 5 2018 بر اساس امتیاز آن در رده خودروهای سایز متوسط لوکس 2018 است. این خودرو فینالیست جایزه بهترین خودروی سایز متوسط لوکس برای خانواده ها در سال 2018 است. در حال حاضر بی ام و سری 5 دارای امتیاز 8.7 از 10 است که بر اساس ارزیابی ما از 16 تحقیق و عناصر داده با استفاده از منابع مختلف است. با توجه به کارایی بالا و کاربرد مناسب با توجه به قیمتی که بی ام و 528 در ایران دارد در ادامه ی مقاله قصد داریم تا گیربکس بی ام و 528 و موارد مربوط به تعویض و تعمیر گیربکس این خودروی لوکس در ایران را بررسی کنیم.

 

ویژگی های خودرو بی ام و 528

بی ام و سری 5 یک خودروی اجرایی است که از سال 1972 توسط بی ام و  تولید می شود. این خودرو جانشین سدان های کلاس جدید است و در حال حاضر در نسل هفتم خود قرار دارد. بی ام و 528 یکی ازخودرو های محبوب این رده است که از سدان های پرطرفدار در جهان به شمار می رود.

در ابتدا، سری 5 تنها در سبک بدنه سدان موجود بود. مدل بدنه واگن/استیت (به نام «تورینگ») در سال 1991 اضافه شد و فست بک 5 در (به نام «گرن توریسمو») از سال 2009 تا 2017 تولید شد.اولین نسل از سری 5 از موتورهای چهار سیلندر و شش سیلندر بنزینی تنفس طبیعی بهره می برد. نسل‌های بعدی از موتورهای چهار سیلندر، شش سیلندر، V8 و V10 بهره می‌برند که تنفس طبیعی یا توربوشارژ دارند. از سال 1982، موتورهای دیزلی در محدوده سری 5 قرار گرفتند.

سری 5 دومین مدل پرفروش بی ام و  پس از سری 3 است. در 29 ژانویه 2008، 5 میلیونمین سری 5، یک سدان 530d در رنگ متالیک کربن بلک ساخته شدکنوانسیون نامگذاری مدل سه رقمی بی ام و با اولین سری 5 آغاز شدبنابراین سری 5 اولین خط مدل بی ام و بود که از “سری” در نام استفاده کرد.

هزینه بیمه بی ام و سری 5 به عوامل مختلفی از جمله فرانشیز شما، سطح پوشش مورد نظر و نوع بیمه ای که انتخاب می کنید بستگی دارد. سن، جنسیت، موقعیت مکانی، امتیاز اعتباری و سابقه رانندگی شما نیز می تواند بر نرخ بیمه شما تأثیر بگذارد. راهنمای بیمه خودرو ما را بررسی کنید تا بهترین بیمه نامه را برای خود بیابید.

سدان سری 5 ب ام و 2019 از 53400 دلار شروع می شود. این مقدار کمی بیشتر از چیزی است که احتمالاً برای یک مدل 2018 هزینه خواهید کرد، اما مدل جدید با تعدادی ارتقاء با فناوری پیشرفته از جمله Apple CarPlay استاندارد، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار و نظارت بر نقاط کور همراه است. ممکن است برخی از این ویژگی ها را در مدل های کارکرده 2018 که دارای بسته های خاصی هستند بیابید.

 

تعمیر گیربکس بی ام و 528

سرویس و تعمیر گیربکس بی ام و 528

528i از یک 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ قوی با 240 اسب بخار قدرت و 260 پوند فوت گشتاور با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک استفاده می کند.

گیربکس به کار رفته در خودرو بی ام و 528بسیار پیچیده است. تصمیم گیری در مورد بازسازی یا جایگزینی گیربکس به کار رفته در بی ام و 528 در صورت خرابی بسیار حیاتی است و به مهارت و نوع مشکل گیربکس وابسته است. به طور طبیعی، عامل تعیین کننده، تعویض یا تعمیر گیربکس این است که کدام  ثسمت و بخش گیربکس دچار مشکل شده است. برای بررسی کامل مشکل ایجاد شده در گیربکس بی ام و 528 گیربکس BMW 528i تکنسین باید را به طور کامل جدا کند و تک تک قطعات را تمیز و تجزیه و تحلیل کند تا بتواند به طور دقیق تشخیص دهد مشکل ایجاد شده در گیربکس ناشی از مشکل در کدام بخش است. این امر مستلزم دانش زیادی در مورد اجزای گیربکس،مقایسه ی هزینه تعمیر در برابر تعویض و دانش کافی برای رفع مشکل ایجاد شده در گیربکس است.

در تهران پلاس تمامی این موارد توسط تکنسین های زبده و آموزش دیده انجام می شوند، برای بررسی نوع مشکل ایجاد شده در گیربکس تمامی بخش های گیربکس بی ام و 528 باز شده و هر بخش به طور مجزا بررسی می شوند تا مشکل ایجاد شده علت یابی شود. اگر هیچ راهی برای تعمیر گیربکس وجود نداشته باشد و نیاز به تعویض کامل گیربکس باشد نگران نباشید مونتاژ جدیدترین و سازگارترین قطعات توسط تکنسین ماهر آموزش دیده در تهران پلاس انجام می شوند. تمامی خدمات مرکز تهران پلاس با ضمانت کامل ارائه می شوند.

 

تعمیر گیربکس بی ام و 528

نشانه های خرابی گیربکس بی ام و 528 چیست؟

گیربکس بی ام و در دسته بندی گیربکس های خوب و با دوام قرار می گیرد و عموما کمتر خراب می شود اما برزو برخی از نشانه ها نشان می دهد که گیربکس بی ام و 528 دچار مشکل شده است و به سرویس و تعمیر نیاز دارد. عملکردهای اساسی گیربکس بی ام و 528 استپ ترونیک شامل حالت رانندگی تمام اتوماتیک، حالت درایو دستی/اسپرت است که امکان افزایش دور موتور قبل از تعویض دنده را فراهم می کند، و حالت تعویض دستی که به راننده امکان تعویض دستی دنده را می دهد.

این نشانه ها عبارتند از:

سخت شدن تعویض دنده: به طور کلی دنده بی ام و 528 به آرامی تعویض می شود و نیاز به فشار برای تعویض دنده نیست

خلاص شدن ماشین در حالت پارک

شنیدن صداهای غیر عادی از خودرو مانند صدای تقه زدن یا سوت

پایین آمدن سطح روغن موجود در گیربکس : برخلاف روغن موتور روغن گیربکس نباید از مقدار مشخص کمتر شود. بر خلاف روغن موتور که پایین آمدن سطح روغن موجود در آن خیلی مهم نیست.

برای بررسی روغن گیربکس، احتمالاً وسیله نقلیه شما دارای شیر برگشتی در قسمت پایین گیربکس در پایین اتومبیل شما است. هنگام بررسی مایعات، خودروی شما باید تراز باشد و بنابراین توصیه می‌کنیم که یک مکانیک با بالابر هیدرولیک یا محفظه زیرزمینی مایع گیربکس را بررسی کند.

تعمیر گیربکس بی ام و 528

در این مقاله خودروی پر طرفدار و لوکس بی ام و 528 در ایران و سرویس و تعمیر دوره ای گیربکس این خودروی محبوب را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن