تعمیر گیربکس بی ام و 428

تعمیر گیربکس بی ام و 428 تعمیرگاه گیربکس بی ام و 428 ب ام و سری 428ماشین خوبی است. حتی مدل پایه دارای یک موتور توربوشارژ قوی است و پیشرانه های قوی تری در سرتاسر خط تولید وجود دارد که در رقابت M4 با عملکرد بالا به اوج می رسد. این بی ام و سواری …

تعمیر گیربکس بی ام و 428 ادامه »

تعمیر بی ام و

تعمیر گیربکس بی ام و 428

تعمیرگاه گیربکس بی ام و 428

ب ام و سری 428ماشین خوبی است. حتی مدل پایه دارای یک موتور توربوشارژ قوی است و پیشرانه های قوی تری در سرتاسر خط تولید وجود دارد که در رقابت M4 با عملکرد بالا به اوج می رسد. این بی ام و سواری نرمی را ارائه می دهد،گیربکس به کار رفته در خودرو این امکان را برای راننده فراهم می کند تا خودرو را به خوبی اداره کند و با توجه به مسافت پیموده شده مصرف بنزین کمی هم دارد. همه ی این موارد بی ام و 428 را به یکی از خودرو های محبوب برند بی ام و تبدیل کره است.

بی ام و مانند سایر مدل های تولیدی بی ام و در حال حاضر دارای گیربکس اتوماتیک است. با توجه به اینکه گیربکس های اتوماتیک پیچیده تر از گیربکس های دستی هستند و به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارند در ادامه ی مقاله قصد داریم تا تعمیر گیربکس بی ام و 428 و مواردی که باید در ارتباط با این خودروی محبوب مدنظر داشته باشید را بررسی کنیم.

 

بی ام و 428

ب ام و سری 428 گرن کوپه یک خودروی چهار در است که از خط سقف کم ارتفاع و منحنی های شیک و شیک یک کوپه کلاسیک بهره می برد. مدل های دو در این سری شامل 4 کوپه، 4 کانورتیبل و همچنین M4 کوپه و M4 کانورتیبل با عملکرد بالا هستند.

دو در، خط سقف پایین‌تر و مرکز ثقل کوچک با پیشرانه‌های بی‌نظیر خودروی چهار درب بی‌ام‌و روبرو می‌شوند. چیزی که قبلاً سری 3 کوپه نامیده می شد، بی ام و 428 حتی با تغییر روی 4 در صندوق عقب در نسل گذشته، چیزی جز یک پدیده فروش نبود. هیچ شاهکاری بد نیست، زیرا کوپه های سنتی همچنان در مبارزه خوب با شاسی بلندهای کراس اوور شکست می خورند.

برای سری 4 جدید، بیشتر از چیزی که تصور می کنید تغییر کرده است. این بار خودروی بزرگ‌تری است: ۱۲۸ میلی‌متر طولانی‌تر و ۲۷ میلی‌متر پهن‌تر از قبل. فاصله بین دو محور بی ام و  کشیده است، اما مسیرها نیز عریض تر هستند: 18 میلی متر در جلو و 28 میلی متر در عقب. این به خودرو حالت پانچی‌تری می‌دهد و باید خبر خوبی برای هندلینگ باشد.

بی ام و 428 از یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر استفاده می کند که 240 اسب بخار قدرت و 255 پوند فوت گشتاور تولید می کند. دارای امتیاز EPA برای بازگشت 27 مایل بر گالن ترکیبی (23 شهر/34 بزرگراه) با دیفرانسیل عقب و 26 مایل بر گرم ترکیبی (22/32) با سیستم چهار چرخ متحرک. بی‌ام‌و سری 4 گرن کوپه جدید است – نسخه چهار در کوپه سری 4 بی‌ام‌و. این مدل جدید جایگزین خودروهایی مانند آئودی A5 Sportback است و قیمت آن از 40465 پوند می‌باشد.

ایمنی

بی ام و 428 به صورت استاندارد دارای ترمزهای ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، کیسه هوای جانبی جلو، کیسه هوای پرده ای جانبی و کیسه هوای زانویی جلو است.

سیستم کنترل پایداری چندین ویژگی طراحی شده برای بهبود عملکرد ترمز را ادغام می کند، مانند خشک کردن دوره ای روتورهای ترمز هنگام استفاده از برف پاک کن ها و چسباندن خودکار لنت ها به روتورها هنگامی که راننده به طور ناگهانی پدال گاز را بلند می کند. ارتباطات اضطراری BMW Assist استاندارد است و شامل اعلان تصادف خودکار و کمک های کنار جاده ای است. خدمات از راه دور اختیاری بازیابی خودروی سرقت شده، باز کردن قفل درب از راه دور و استفاده از برنامه BMW Remote گوشی هوشمند را اضافه می کند.

سایر گزینه های ایمنی (که بسیاری از آنها به صورت بسته عرضه می شوند) عبارتند از سنسورهای پارک (جلو و عقب)، دوربین دید عقب، دوربین های نمای جانبی و بالا، نظارت بر نقاط کور، سیستم هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، ترمز خودکار. برای کاهش برخورد از جلو و سیستم پارک خودکار.

در تست ترمز ادموندز، یک 428i M Sport از سرعت 60 مایل در ساعت 115 فوت متوقف شد که در واقع برای خودرویی با لاستیک های تابستانی کمی زیاد است.

 

تعمیر گیربکس بی ام و 428

سرویس و تعمیر گیربکس بی ام و 428

یک گیربکس استاندارد هشت سرعته اتوماتیک بیشترین عملکرد و صرفه جویی را از هر یک از موتورها به ارمغان می آورد و اگر بخواهید خودتان آن را تعویض کنید، دارای پدال های فرمان است.

با توجه به سبک و ابعاد منحصر به فرد، ب ام و سری 428 رقیب مستقیم واقعی ندارد. اما به عنوان جایگزینی برای سدان سری 3 ب ام و، می توان آن را با سدان های اسپورت سطح پایه مانند آئودی A4، لکسوس IS و مرسدس بنز کلاس C مقایسه کرد. مانند سری 3، 4 GC انتخابی برای راننده در این گروه است و در عین حال صرفه جویی در مصرف سوخت بالاتر از حد متوسط، کیفیت داخلی قابل ستایش و لیست مورد انتظار از ویژگی های راحتی و راحتی را ارائه می دهد.

 

تعمیر گیربکس بی ام و 428

مشکلات گیربکس بی ام و 428

همانند سایر خودرو های برند بی ام و گیربکس به کار رفته در بی ام و 428 نیز از نوع اتوماتیک است. مواردی از قبیل شنیدن صدای زوزه یا تقه ، خلاص شدن خودرو در حالت پارک ، سخت بودن تغییر دنده همگی نشان دهنده ی بروز مشکل در گیربکس بی ام و 428 هستند این مشکلات عموما به دلیل پایین بودن سطح روغن موجود در گیربکس ایجاد می شوند و می توان با تعویض درست روغن گیربکس به راحتی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

یکی از مزایای سرویس دوره ای خودرو بی ام و 428 این است که شما را زودتر از بروز مشکل از پایین بودن سطح روغن گیربکس آگاه میکند. درست است که بی ام و در ایران نمایندگی رسمی ندارد اما تمامی تکنسین های مرکز تهران پلاس دانش، تخصص و مهارو تجربه ی کافی در ارتباط با بخش های مختلف گیربکس بی ام و 428 و موارد مربوط به تعمیر و سرویس این گیربکس را دارا می باشند و می توانند به سرعت مشکل ایجاد شده در گیربکس و علت ایجاد آن را شناسایی و رفع کنند.

تعمیر گیربکس بی ام و 428

در این مقاله گیربکس بی ام و 428 و نکات مربوط به گیربکی و ویژگی های این خودروی محبوب برند بی ام و را بررسی کردیم .

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن