تعمیر گیربکس بی ام و 328

تعمیر گیربکس بی ام و 328 تعمیرگاه گیربکس بی ام و 328 بی ام و  328 یک خودروی اسپورت بود که از سال 1936 تا 1940 توسط بی ام و ارائه شد و طراحی بدنه آن به پیتر شیمانوفسکی، که پس از جنگ جهانی دوم رئیس طراحی بی ام و شد (اگرچه از نظر فنی …

تعمیر گیربکس بی ام و 328 ادامه »

تعمیرگاه بی ام و 328

تعمیر گیربکس بی ام و 328

تعمیرگاه گیربکس بی ام و 328

بی ام و  328 یک خودروی اسپورت بود که از سال 1936 تا 1940 توسط بی ام و ارائه شد و طراحی بدنه آن به پیتر شیمانوفسکی، که پس از جنگ جهانی دوم رئیس طراحی بی ام و شد (اگرچه از نظر فنی این خودرو توسط فریتز فیدلر طراحی شده بود) اعتبار داشت.

 

تعمیر گیربکس بی ام و 328

تعمیر و سرویس دوره ای بی ام و 328

هزینه گیربکس BMW 328i جدید بسته به نوع وسیله نقلیه ممکن است بیش از 3500 دلار باشد، با این حال، خدمات دگیر مرتبط با گیربکس مانند تعویض روغن گیربکس و شستشوی گیربکس به طور قابل توجهی ارزان تر هستند . همین امر سبب می شود تا سرویس و تعمیر به موقع گیربکس اهمیت بالایی داشته باشد.

بی ام و از گیربکس های ساخته شده توسط Getrag و ZF استفاده می کند و همه گیربکس های E36 (92-98) و E46 (99-06) دارای الگوی پیچ ناقوس هستند. به عنوان یک امتیاز، سرعت E30 5 نیز به جز چرخش 10 درجه، همان الگوی پیچ و مهره را دارد.با توجه به اتوماتیک بودن این دسته از گیربکس ها هر فردی دانش و توانایی تعمیر و سرویس آن ها را ندارد به همین دلیل است که سرویس و تعمیر دوره ای بی ام و 328 نسبت به سایر خودرو های موجود در بازار ایران سخت تر است.

به طور متوسط، هزینه تعمیر گیربکس بسته به عوامل مختلف ممکن است از 1800 تا 3400 دلار متغیر باشد. کارهای تعمیر گیربکس پایه مقرون به صرفه تر خواهند بود. این حدود 300 تا 1400 دلار خواهد بود. قیمت دقیق هزینه تعمیر گیربکس به نوع خودرو و نوع گیربکس شما وابسته است. این هزینه ها در ایران با توجه به قیمت دلار به مراتب بالاتر هستند.

گیربکس به کار رفته در بی ام و 328 پیچیدگی های خاص خودش را دارد و اگر فرد به قطعات به کار رفته در گیربکس و نوع اتصالات آگاهای نداشته باشد نه تنها نمی تواند مشکل ایجاد شده در گیربکس را حل کند بلکه ممکن است سبب وارد شدن آسیب به بخش های دیگر گیربکس نیز شود. بی ام و 328 در ایران به تعداد محدودی به فروش می رسد و این خود عاملی است تا افراد کمی دانش و اگاهی لازم در ارتباط با مشکلات ایجاد شده در گیربکس بی ام و 328 را داشته باشند.

تهران پلاس یکی از مراکز تخصصی تعمیر و سرویس انواع خودرو های بی ام و در بازار ایران خصوصا خودروی بی ام و 238 است ، تمامی تکنسین های تهران پلاس دانش ، مهارت ، تجربه و گواهی های لازم در ارتباط با بررسی و تعمیر گیربکس بی ام و 328 را دارا می باشند. در تهران پلاس هر نوع مشکل ایجاد شده در گیربکس پس از شناسایی و بررسی به صورت کاملا تخصصی رفع می شود.

 

مشکلات ایجاد شده در گیربکس بی ام و 328

سطح پاییه روغن گیربکس ممکن است سبب شود تا  خودرو در  ابتدا خوب رانندگی کند و سپس دچار لغزش در رانندگی شوید.  مشکل در واحد مکاترونیک – یکی از مشکلات رایج بدنه شیر معیوب است. باتری بد خودرو – ولتاژ پایین یکی از دلایل رایج گیر کردن بی ام و 328 در حالت  دنده است.

 

10 علامت هشدار دهنده که نیاز به تعمیر گیربکس دارید

مانند هر قسمت دیگری از خودروی شما، تشخیص زودهنگام می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند و از آسیب بیشتر و جدی تر به وسیله نقلیه شما جلوگیری کند. یاد بگیرید که علائم هشدار دهنده مشکل گیربکس را بشناسید و در صورت مشاهده هر یک از این علائم هشدار دهنده در اسرع وقت به تعمیرگاه خودرو مراجعه کنید.

 

تعمیر گیربکس بی ام و 328

مشکل در گیربکس برای تعویض دنده

اگر وسیله نقلیه شما برای تعویض دنده مشکل داشته باشد ، احتمالاً با مشکلی در سیستم انتقال خود مواجه خواهید شد. معمولاً در این شرایط مایع انتقال کم یا نوع نامناسب مایع گیربکس مقصر است.

بوی سوختگی

وقتی متوجه شدید بوی سوختگی از ماشین شما می آید، فوراً به یک فروشگاه خودرو مراجعه کنید. این بو اغلب نشان دهنده این است که گیربکس شما بیش از حد گرم شده است یا مایع گیربکس قدیمی و می سوزد.

صداهای خنثی

صداهای عجیب و غریب از وسیله نقلیه شما زمانی که خودروی شما در حالت نول قرار دارد، نشانه مطمئنی از مشکل گیربکس است. در بهترین حالت، صداها ممکن است نشان دهند که ماشین شما برای روغن گیربکس جدید آماده است، یا همچنین می تواند به این معنی باشد که ماشین شما به دلیل سایش مکانیکی نیاز به تعویض قطعه پرهزینه دارد.

چرخ دنده های لغزنده

نه تنها ترسناک و هشداردهنده است که دنده های شما در حین رانندگی به طور ناگهانی به داخل و خارج شوند، این سناریو همچنین در زمانی که در جاده هستید بسیار خطرناک است. اگر دنده‌های شما لیز می‌خورد، مطمئن شوید که به تعمیرکار خودرویتان اجازه دهید نگاهی بیندازد.

کشیدن کلاچ

هنگامی که پدال کلاچ را فشار می دهید، کلاچ در حال کشیدن نمی تواند دیسک کلاچ را از فلایویل خودروی شما جدا کند.

نشت روغن

نشتی روغن گیربگس بی ام و 328  یکی از ساده ترین مشکلات گیربکس است. اگر در گاراژ یا پارکینگ متوجه یک مایع قرمز و خوشبو زیر خودروی خود شدید، به مکانیک خود اطلاع دهید که باید سطح روغن گیربکس را بررسی کند.

چراغ موتور را بررسی کنید

روشن شدن چراغ چک موتور روی داشبورد شما می تواند نشان دهنده انواع مشکلات خودرو باشد – هم جزئی و هم جدی. اما مطمئن شوید که یک تکنسین محلی در صورتی که منبع مشکل ضروری است، نگاهی بیاندازد.

تکان خودردن خودرو در زمان حرکت

در خودروهایی با گیربکس اتوماتیک رایج تر است، ساییدن یا لرزش که هنگام تعویض دنده رخ می دهد، اغلب نشانه مطمئنی از مشکل بودن گیربکس است.

شنیدن صدای سوت و تقه از خودرو

صدای تقه زدن  ، ناله کردن، یا صدای کوبیدن – هیچ کدام صدای خوبی برای شنیدن در ماشین شما نیستند.

پاسخگو نیست

اگر هنگام تلاش برای تعویض دنده – به خصوص از پارک به درایو پاسخ نمی دهد، به احتمال زیاد به دلیل مشکل در گیربکس شما ایجاد شده است.

تعمیر گیربکس بی ام و 328

در این مقاله گیربکس خودروی بی ام و 328 و مواردی که باید در ارتباط با گیربکس این خودرو و سرویس آن مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن