تعمیر گیربکس بنز slk200

تعمیر گیربکس بنز slk200 تعمیرگاه گیربکس بنز slk200 بنز slk200 یک ماشین عالی برای رانندگی است و دارای ویژگی‌های عالی مانند کروز کنترل است . قبل از مرسدس بنز SLC فعلی، SLK وجود داشت. این خودرو مانند خودروی جدیدتر، یک خودروی اسپرت ممتاز دو سرنشینه با اندازه کوچک بود که برای اولین بار در سال …

تعمیر گیربکس بنز slk200 ادامه »

تعمیرگاه بنز slk200

تعمیر گیربکس بنز slk200

تعمیرگاه گیربکس بنز slk200

بنز slk200 یک ماشین عالی برای رانندگی است و دارای ویژگی‌های عالی مانند کروز کنترل است . قبل از مرسدس بنز SLC فعلی، SLK وجود داشت. این خودرو مانند خودروی جدیدتر، یک خودروی اسپرت ممتاز دو سرنشینه با اندازه کوچک بود که برای اولین بار در سال 1996 عرضه شد و برای قرار گرفتن در زیر مدل کانورتیبل SL بزرگتر و گران‌تر در محدوده مرسدس بنز طراحی شد.

بنز slk200 همانند سایر مدل های تولیدی کمپانی بنز قیمت بالایی دارد و در دسته ی خودرو های لوکس قرار می گیرد هر چند با توجه به اسپرت بودن خودرو قیمت آن کمی کمتر از سایر مدل های بنز در بازار است. گیربکس به کار رفته در انواع خودرو های بنز خاص و منحصر به فرد هستند و با گیربکس های سایر اتومبیل ها در بازار متفاوت هستند، همین تفوات سبب می شد تا تعمیر و سرویس گیربکس بنز به یک امر کاملا تخصصی تبدیل شود.

در تمام کشور های جهان تعمیر و سرویس گیربکس بنز slk200 به صورت تخصصی و در مراکزی خاصی انجام می شود و هر تکنسینی نمی تواند گیربکس بنز slk200 را تعمیر و سرویس کند. در ایران نیز تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس دوره ای گیربکس بنز slk200 است ، شناسایی ، عیب یابی و رفع مشکل ایجاد شده در گیربکس در تهران پلاس به صورت کاملا تخصصی و توسط افراد با تجربه و آموزش دیده انجام می شوند و به همین دلیل تمامی امور در مرکز تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

 

ویژگی های خودرو بنز slk200

پس از عرضه اولیه، SLK با سه گزینه موتور مختلف ارائه شد. یک «SLK 200» 2.0 لیتری، «SLK 200 Kompressor» 2.0 لیتری سوپرشارژ، و «SLK230 Kompressor» پرچمدار 2.3 لیتری سوپرشارژر.

در سال 2000، بود که 2.0LN/A کنار گذاشته شد و SLK 200 Kompressor را مدل پایه نامید. 200 همچنین دارای یک موتور کمی اصلاح شده بود و یک V6 قدرتمند slk200 به خط تولید اضافه شد. AMG همچنین موفق شده بود SLK محبوب را به دست آورد و یک سال بعد SLK 32 AMG را ایجاد کرد – دارای V6 SLK 320 مجهز به یک سوپرشارژر بزرگ مارپیچ دو پیچی است.

slk200AMG خودروی عالی است، اما قیمت ها در حال افزایش است. بنابراین کمپرسور slk200 همان چیزی است که شما می «کمپرسور» خطی 4 قدرت معقولی 145 کیلووات و گشتاور 280 نیوتن متر تولید می کند که شتاب صفر تا صد این رودستر اسپرت را در 7.3 ثانیه طی می کند. برای یک ماشین از اوایل دهه 2000 کاملاً منطقی است.

گیربکس اتوماتیک 5 سرعته به کار رفته در slk200 با استانداردهای مدرن به سرعت تعویض نمی شود ، به خصوص در مقایسه با دوکلاچه‌های فانتزی، گیربکس‌های چند کلاچه مرسدس بنز و مبدل‌های گشتاور با سرعت زیاد، اما قطعاً گیربکس بدی هم نیست – و دینامیک رانندگی عالی است در واقع، تقریباً می توان گفت که دینامیک بهتری نسبت به نسخه AMG با دارد.

قابلیت اطمینان نیز نگران کننده نیست، زیرا اجزای اصلی محکم هستند، به خصوص در مدل های به روز شده 2000-2004. موتور 2.3 لیتری هیچ نقص عمده ای ندارد و هرگز احساس نمی شود که بیش از حد کار شود، زیرا حداکثر قدرت فقط در 5500 دور در دقیقه تولید می شود – اما در صورت بروز مشکلات، موتور نسبتاً در دسترس است و کار کردن با آن آسان است. گیربکس 5 سرعته در انواع مدل های مرسدس بنز و AMG در عصر خود استفاده می شد.

کیفیت ساخت عالی به ویژه در فضای داخلی، یک حس یکپارچه سازی با سیستم عامل ماشین را ایجاد کرده است – و هیچ پلاستیک ارزان قیمتی که ممکن است در خودروهای جدیدتر و ارزانتر پیدا کنید در بنز slk200 وجود ندارد. صندلی‌های چرمی، ترمز دستی واقعی به‌جای ترمز دستی معمولی، و داشبورد محور و فرمان همگی جلوه زیبایی به slk200 می‌دهند و slk200 را از سایر مدل‌های مرسدس جدا می‌کند.

چرخ‌های slk200 یک کالای کلکسیونی هستند که برای سفارشی کردن خودرو بنز slk200 استفاده می‌شود. این چرخ های خاص هیچ مزیتی در هنگام استفاده ندارند و صرفاً لوکس و تجملی هستند.

 

تعمیر گیربکس بنز slk200

تعمیر و سرویس گیربکس بنز slk200

در حال حاضر در مدل های جدید و به روز بنز slk200 به جای گیربکس شش سرعته و هفت سرعته از گیربکس 9 سرعته مانند سایر خودرو های بنز استفاده می شود که نسبت به گیربکس های پیشین پیچیده تر و تخصصی تر هستند.

سه حالت انتقال، 9G-TRONIC یک استراتژی کنترل ارائه می دهد که با وضعیت ترافیکی مربوطه یا ترجیحات شخصی راننده سازگار است. در حالت ECO، تعویض دنده‌ها زودتر انجام می‌شود، و هندلینگ به طور کلی ملایم‌تر است تا از سبک رانندگی اقتصادی در سرعت‌های پایین‌تر موتور پشتیبانی کند. در حالت‌های SPORT یا MANUAL، استراتژی کنترل زمان پاسخ و تعویض دنده را کوتاه می‌کند و برای پشتیبانی از یک سبک رانندگی پویا و اسپرت، چرخش بالاتری در دنده‌ها وجود دارد. حالت های انتقال با سوئیچ روی کنسول مرکزی فعال می شوند.

slk200 جدید دارای یک سیستم تعلیق چهار لینک در جلو و یک سیستم تعلیق پنج لینک در عقب است. همچنین در صورت درخواست، سیستم تعلیق بادی AIR BODY CONTROL با سیستم میرایی بهبود یافته، قابل تنظیم و تطبیقی موجود است. راننده با استفاده از سوئیچ حالت رانندگی می تواند ویژگی های وسیله نقلیه را از راحت تا اسپرت انتخاب کند.

مانند 7G-TRONIC PLUS قبل از آن، 9G-TRONIC نیز دارای حالت خودکار “M کوتاه مدت” است. اگر راننده دنده مورد نیاز را با استفاده از پدل‌های تعویض دنده ببندد، در حالت ECO و SPORT فعال می‌شود. اگر تعویض دنده‌های دستی مکرر انجام شود یا سبک رانندگی اسپرت با سطوح شتاب خطی و جانبی بالاتر حفظ شود، «M کوتاه‌مدت» فعال باقی می‌ماند. برخلاف حالت دستی فعال شده دائمی (فقط با AMG Line)، “M کوتاه مدت” پس از مدت معینی بدون نیاز به توان بالاتر غیرفعال می شود و انتقال به حالت اولیه باز می گردد.

تعمیر گیربکس بنز slk200

در این مقاله گیربکس و ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودروی لوکس بنز slk200 را بررسی کردیم. تعمیر و سرویس دوره ای نقش مهمی در کیفیت و کارایی خودرو دارد و بنز slk200 نیز از این قانون پیروی می کند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن