تعمیر گیربکس بنز s500

تعمیر گیربکس بنز s500 تعمیرگاه گیربکس بنز s500 مرسدس بنز s500کلاس جدید 2021 با دو سیستم شاسی ارائه می شود: سیستم تعلیق بادی تک محفظه و کنترل بدنه E-Active اختیاری، که شامل یک عملکرد منحنی است که می تواند به گوشه ها خم شود. بنز کلاس s500که به کنترل بدنه E-Active مجهز شده است، به …

تعمیر گیربکس بنز s500 ادامه »

تعمیر موتور بنز s500

تعمیر گیربکس بنز s500

تعمیرگاه گیربکس بنز s500

مرسدس بنز s500کلاس جدید 2021 با دو سیستم شاسی ارائه می شود: سیستم تعلیق بادی تک محفظه و کنترل بدنه E-Active اختیاری، که شامل یک عملکرد منحنی است که می تواند به گوشه ها خم شود. بنز کلاس s500که به کنترل بدنه E-Active مجهز شده است، به طور قابل توجهی بی صدا، آرام  و رانندگی با آن لذت بخش است. نسخه پایه سدان جدید S500 است که از یک موتور شش سیلندر خطی 3.0 لیتری توربوشارژ با ژنراتور استارت یکپارچه EQ Boost مرسدس بنز استفاده می کند.

با قیمت 116300 دلار، خریداران می توانند S580 را با یک V8 توربوشارژ دوقلو که دارای EQ Boost نیز می باشد، ارتقا دهند. هر دو پیشرانه از 9 سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک استفاده می کنند و حداکثر سرعت آن 130 مایل در ساعت است. تعمیر گیربکس بنز s500 در انواع نسخه های عرضه شده این خودرو با توجه به ساختار خاصی که دارد کار هر فردی نیست و به دانش در کنار دقت و مهارت نیازمند است.

 

ویژگی های خودرو بنز s500

مرسدس بنز s500 ایمنی را به سطح بالاتری ارتقا می دهد. یک سیستم رانندگی خودکار جدید وعده داده شده است، هنگامی که صندلی کودک تشخیص داده می شود، این کیسه های هوا به طور متفاوتی باد می شوند. و هنگامی که خودرو یک برخورد جانبی قریب‌الوقوع را تشخیص می‌دهد، بدنه را می‌توان در کسری از ثانیه بیش از سه اینچ بالا برد تا عناصر سفت‌تر ساختار نمایان شود، کاری که آئودی A8 نیز انجام می‌دهد.

تمام نمونه‌های سدان کلاس S جدید شامل یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ 12.8 اینچی در کنسول مرکزی زاویه‌دار هستند و این فناوری جدیدترین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX را اجرا می‌کند. مجموعه فناوری ایمنی شامل کروز کنترل تطبیقی ​​با کمک حفظ بین خطوط و سیستم دوربین 360 درجه است.

مدل ابتدایی Luxury Line با گزینه هایی مانند هدآپ نمایشگر واقعیت افزوده، سیستم استریو صدای فراگیر، و بسته گرما و راحتی که شامل عناصر گرم شونده برای فرمان، دسته های جلو و عقب و هر دو ردیف صندلی در دسترس است. .درجه AMG Line کیت بدنه و چرخ‌های متفاوتی را اضافه می‌کند. همچنین گزینه های دیگری مانند فرمان محور عقب و بسته شبانه را باز می کند که تریم مشکی براق را به خودرو اضافه می کند.در نهایت، Executive Line انحصاری s500است و دارای ویژگی های لوکس است، به خصوص برای سرنشینان عقب. صندلی‌های عقب با قابلیت تنظیم برقی، کنترل تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای، سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX عقب با هدفون بی‌سیم و شارژ دستگاه بی‌سیم وجود دارد.

 

تعمیر گیربکس بنز s500

تعمیر و سرویس گیربکس بنز s500

ریست کردن گیربکس بنز s500

اگر در حال حاضر از نحوه تعویض دنده بنز s500خود راضی هستید، به آن دست نزنید، زیرا ممکن است تغییر دنده متفاوت با آنچه شما به آن عادت دارید یاد بگیرد. با این حال اگر با مشکلات انتقال عجیب و غریب مانند دنده 2-1 سخت مواجه هستید یا اینکه تعویض دنده زود هنگام یا به سختی تعویض دنده خودرو مواجه می شوید باید 100% ریست انجام دهید.

در هر خودرویی، هر چه راننده بیشتر با خودروی خود رانندگی کند، گیربکس معمولاً به دلیل استفاده فرسوده می‌شود و توصیه می‌شود که گیربکس و چرخ دنده ها  پس از آن زمان سرویس و در صورت لزوم تعویض شوند. که طبیعی است، برخی از مالکان قبل از اینکه حتی 100000 مایل با وسیله نقلیه خود برخورد کنند، گیربکس دچار خرابی می شود.این امر به دلایل مختلفی در گیربکس بنز s500 رخ می دهد یکی از شایع ترین دلایل عدم رسیدگی به موقع به خودرو و استفده مناسب از آن است.

خودرو های تولیدی برند بنز از جمله خودرو های لوسک در بازار هستند و با توجه به اینکه از گیربکس اتوماتیک بهره می برند به مراقبت و نگهداری بیشتری نسبت به سایر خودرو ها نیازمند هستند. نکته ی بعدی در مورد گیربکس به کار رفته در بنز s500 این است که با توجه به ساختار خاص گیربکس های به کار رفته در انواع خودرو های تولیدی برند بنز هر فردی قادر به تعویض و شناسایی درست مشکل ایجاد شده در گیربکس نیست.

اگر تکنسین دانش و مهارت کافی در ارتباط با گیربکس بنز s500 اتصالات و بخش های مختلف آن نداشته باشد نمی تواند به درستی مشکل ایجاد شده در گیربکس را شناسایی کند و در نتیجه قادر به رفع درست و اصولی مشکل نیست. متاسفانه در حال حاضر در ایران اغلب افرادی که دانش و مهارت کتافی در زمینه ی گیربکس بنز s500 پس از مشاهده مشکل در گیربکس اقدام به تعویض کامل گیربکس می کنند که نه از نظر هزینه و نه از نظر زمان به نفع شما نخواهد بود.

علاوه بر این تعویض گیربکس اصل کارخانه بنز موردی است که تا جای ممکن باید از انجام آن خودداری کرد. به همین دلیل است که گفته می شود تنها به تکنسین های مجرب برای رفع ایراد گیربکس بنز s500 مراجعه کنید.

در حال حاضر تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس گیربکس بنز s500 در ایران است. تمامی افراد مشغول به کار در تهران پلاس تکنسین های آموزش دیده و مجرب هستند و از دانش و مهارت کافی در ارتباط با گیربکس بنز s500 و شناسایی و رفع مشکل آن برخوردار هستند به همین دلیل است که هر نوع مشکل ایجاد شده در گیربکس بنز  s500 درمرکز تهران پلاس در کوتاه ترین زمان شناسایی و به بهترین روش ممکن حل می شود.

یکی از نکات مهم در ارتباط با گیربکس بنز s500 تعویض به موقع و کامل روغن قدیمی گیربکس است، برخی از افراد برای صرفه جویی در میزان روغن گیربکس استفاده شده ، روغن گیربکس بنز s500 را به صورت دستی تعویض میک نند این امر سبب می شود تا روغن قدیمی و فاسد شده به صورت کامل از گیربکس خارج نشود و همین عامل سبب می شود تا روغن جدید گیربکس سریع تر خراب و فاسد شود. بهتر است تا تعویض روغن گیربکس به صورت اتوماتیک و با دستگاه انجام شود تا روغن قدیمی به صورت کامل از گیربکس خارج شود.

در این مقاله سدان محبوب بنز s500 و موارد مرتبط با گیربکس این سدان محبوب در بازار را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن