تعمیر گیربکس بنز s350

تعمیر گیربکس بنز s350 تعمیرگاه گیربکس بنز s350 یکی از برند های لوکس خودرو سازی در بازار برند بنز است. اغلب خودرو های تولیدی برند بنز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هر ساله به روز رسانی جدیدی از خودرو ها توسط برند ارائه می شود. بنز s350 یکی از خودرو های محبوب تولیدی برند …

تعمیر گیربکس بنز s350 ادامه »

تعمیرگاه بنز cls350

تعمیر گیربکس بنز s350

تعمیرگاه گیربکس بنز s350

یکی از برند های لوکس خودرو سازی در بازار برند بنز است. اغلب خودرو های تولیدی برند بنز از کیفیت بالایی برخوردار هستند و هر ساله به روز رسانی جدیدی از خودرو ها توسط برند ارائه می شود. بنز s350 یکی از خودرو های محبوب تولیدی برند بنز است که در حال حاضر با گیربکس و دنده 9 سرعته جدید ارائه می شود.

با توجه به لوکس بودن خودرو های تولیدی برند بنز تعمیر و سرویس این خودرو ها به دانس و مهارت بالایی نیاز دارد و اگر در زمان مقرر انجام نشود هزینه زیادی به همراه خواهد داشت. با توجه به اهمیت تعمیر گیربکس بنز s350 در ادامه ی مقاله قصد داریم تا گیربکس این خودرو و نکات مربوط به تعمیر بنز s350 و گیربکس به کار رفته در نسخه های جدید این خودرو را بررسی کنیم.

 

ویژگی های خودرو بنز

مرسدس بنز S-Class (W222) S 350d نوع دیزلی سری S-Class (W222) است و قیمت آن 1.42 دلار است. مسافت پیموده شده 13.89 کیلومتر در هر ساعت را ارائه می دهد. این مدل S 350d دارای موتوری با قدرت 282 اسب بخار در 3400 دور در دقیقه و 600 نیوتن متر در 1200 دور در دقیقه حداکثر قدرت و حداکثر گشتاور است.

 

تعمیر گیربکس بنز s350

گیربکس بنز s350

مرسدس بنز به دلیل کیفیت و نوآوری شناخته شده است. فضای داخلی جذاب خودرو های برند بنزراحتی را به رانندگان و مسافران ارائه می دهد. اما آنچه واقعا مرسدس بنز را خاص می کند عملکرد آن است. یکی از چشمگیرترین پیشنهادات مرسدس بنز گیربکس اتوماتیک 9G-TRONIC آن است. با گیربکس اتوماتیک 9G-TRONIC، رانندگان رانندگی نرم و کارآمدتری را تجربه خواهند کرد. جای تعجب نیست که مرسدس بنز نوآوری ارائه می دهد که عملکرد، راحتی و کارایی را بهبود می بخشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد گیربکس 9G-TRONIC مرسدس بنز بیشتر بخوانید.

گیربکس اتوماتیک 9G-TRONIC تعویض دنده های نرم تر را برای رانندگی راحت تر ارائه می دهد. گیربکس 9 دنده نیز با کاهش مصرف سوخت حدود 6.5 درصد، مصرف سوخت را به طرز چشمگیری بهبود می بخشد. گیربکس اتوماتیک 9G-TRONIC از مرسدس بنز اولین گیربکس اتوماتیک جهان است که دارای مبدل گشتاور هیدرودینامیکی است. گیربکس گشتاور را با استفاده از یک مایع به جای کلاچ مکانیکی منتقل می کند.

گیربکس 9 دنده ای دارای سه حالت رانندگی قابل انتخاب، از جمله Eco، خودکار و دستی است که به رانندگان اجازه می دهد تا دنده های خود را با استفاده از شیفترهای پدال نصب شده روی فرمان تغییر دهند. با وجود 9 دنده، گیربکس 9G-TRONIC سبک و جمع و جور است و از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. این اندازه کاهش یافته نیز به راندمان سوخت می افزاید.

9G-TRONIC، ارتقاء یافته از افسانه ای و نوآورانه 7G-TRONIC،  است و از یک برنامه درایو مشابه استفاده می کند، دور موتور را با تعویض زود هنگام دنده پایین نگه می دارد و برای راحت ترین سواری قابل تصور، تغییرات دنده نامحسوسی را ارائه می دهد. با افزایش راحتی، دورهای پایین تر سطح سر و صدا را نیز کاهش می دهند. علاوه بر این، 9G-TRONIC همچنین می‌تواند هنگام کاهش دنده از دنده بپرد، بنابراین شما می‌توانید شتاب سریع و قدرتمندی داشته باشید. همچنین با ضریب دنده افزایش یافته، خودروی شما قادر است بدون دور موتور بالا بسیار سریع حرکت کند و عملکرد، راحتی و کارایی را بهینه کند.

به زبان ساده، دنده‌های بیشتر انعطاف‌پذیری بیشتری را برای خودرو فراهم می‌کنند، زیرا نیاز به شتاب گرفتن و حداکثر قدرت دارد، زیرا نسبت‌های اضافی می‌توانند موتور را در نقطه‌ی خوبی قرار دهند. سپس وقتی وسیله نقلیه به آن همه نیرو نیاز ندارد، گیربکس می تواند وارد دنده بالاتری شود که در آن موتور به سختی کار نمی کند و در عوض در مصرف سوخت صرفه جویی می کند.

مصرف سوخت نگرانی فزاینده ای برای خریداران خودرو است و یکی از راه حل هایی که با روش دنده های اضافی که FCA استفاده می کند مخالف است، گیربکس متغیر پیوسته است. این واحدها با استفاده از دو مخروط که از طریق یک قرقره یا تسمه به یکدیگر متصل شده اند، به طور بالقوه دارای دنده های بی نهایت هستند. این مخروط ها برای افزایش یا کاهش قطری که تسمه در آن کار می کند به هم نزدیکتر یا دورتر می شوند.

با این حال، در حالی که CVT ها کارآمد هستند، برخی از جنبه های مهم تجربه رانندگی مانند پاسخگوی سریع ی را از دست می دهند.موتورهایی که اسب بخار و گشتاور بیشتری تولید می کنند از ظرفیت CVT فراتر می روند”ظرفیت گشتاور یک عامل محدود کننده است، به همین دلیل است که شما آنها را به عنوان غالب نمی بینید.

همه ی این موارد گیربکس به کار رفته در بنز s350 به خودرویی لوکس و محبوب در بازار تبدیل کرده است هر چند که گیربکس به کار رفته در بنز s350 جدید و خاص است اما نمی توان ادعا کرد که به تعمیر و سرویس نیازی ندارد. در تمام کشور های جهان و برای تمام خودرو های تولید شده در جهان اگر می خواهید حداکثر کیفیت و کارایی را در خودرو داشته باشید باید نسبت به سرویس دوره ای خودرو و رفع هر نوع مشکل به وجود آمده در خودرو حساس باشید.

برخی از مشکلات رایج در گیربکس بنز s350 عبارتند از:

نشتی روغن و به دلیل اشکال در اتصالات به کار رفته در گیربگس

خلاص شدن خودرو در حالت پارک

سخت شدن تعویض دنده

خرابی و سوختن روغن گیربکس

اگر روغن گیربکس سوخته باشد و یا سطح آن از حد طبیعی کمتر شده باشد باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. روغن سوخته عملکرد گیربکس و چرخ دنده های آن را دچار مشکل می کند. تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس گیربکس بنز s350 در ایران است تمامی موارد مربوط به تعمیر و سرویس بخش های مختلف گیربکس بنز s350 در ایران توسط افراد متخصص و آموزش دیده انجام می شوند.

در این مقاله گیربکس بنز s350 ومواردی که باید در ارتباط با تعویر و سرویس گیربکس به کار رفته در این خودرو مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم بنز s350 با توجه به ساختار و قیمتی که دارد یکی از خودرو های لوکس در بازار به حساب می آید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن