تعمیر گیربکس بنز E250

تعمیر گیربکس بنز E250 تعمیرگاه گیربکس بنز E250 یکی از اجزای اصلی و ضروری در هر خودرویی گیربکس است گیربکس ها صرف نظر و مدل و طراحی که در ساخت آن ها به کار رفته است یک وظیفه ی اصلی را بر عهده دارند و آن انتقال نیرو از موتور به چرخ ها و به …

تعمیر گیربکس بنز E250 ادامه »

تعمیر جلوبندی بنز

تعمیر گیربکس بنز E250

تعمیرگاه گیربکس بنز E250

یکی از اجزای اصلی و ضروری در هر خودرویی گیربکس است گیربکس ها صرف نظر و مدل و طراحی که در ساخت آن ها به کار رفته است یک وظیفه ی اصلی را بر عهده دارند و آن انتقال نیرو از موتور به چرخ ها و به حرکت درآوردن خودرو در سرعت های متفاوت است. با توجه به اهمیت و نقش کلیدی گیربکس در سلامتی و کارایی خودرو تعمیر درست و سرویس به موقع گیربکس از اهمیت بالایی برخوردار است. مرسدس بنز کلاس E مجموعه ای از خودروهای اجرایی است که توسط خودروساز آلمانی مرسدس بنز در پیکربندی های مختلف موتور و بدنه تولید می شود. کلاس E که از سال 1953 تولید می شود، در خط میانی مرسدس بنز قرار می گیرد و در پنج نسل در سراسر جهان عرضه شده است.

در مورد خودرو های خارجی موجود در بازار ایران این تعمیرات اهمیت بیشتری دارد به صورتی که اگر تعمیرات گیربکس در مراکز نا معتبر و یا توسط افراد غیر متخصص انجام شود می تواند سبب بروز خرابی های دیگر در گیربکس شود. روغن به کار رفته در خودرو های خارجی خصوصا خودرو های برند بنز همگی باید اصل باشند و شاید در نگاه اول استفاده از روغن های ارزان به صرفه به نظر برسد اما در واقعیت سبب می شود تا خودروی شما زودتر از چیزی که فکر می کنید خراب شود و به تعمیرات نیاز پیدا کند. خودروی بنز E250 نیز یکی از خودرو هایی است که انواع تعمیرات گیربکس درست و اصولی و سرویس منظم گیربکس آن نقش اساسی را در کارایی و دوام خودرو ایفا میکند.

از نظر تاریخی، کلاس E پرفروش‌ترین مدل مرسدس بنز است که تا سال 2015 بیش از 13 میلیون دستگاه فروخته است. اولین سری کلاس E در ابتدا به صورت سدان چهار در، استیشن واگن پنج در، کوپه 2 در و کانورتیبل 2 در در دسترس بود. از سال 1997 تا 2009، کوپه و کانورتیبل معادل با پلاک مرسدس بنز CLK-Class فروخته شد. که در واقع بر پایه‌های مکانیکی کلاس C کوچک‌تر استوار بود و در عین حال استایل و برخی پیشرانه‌ها را از کلاس E قرض می‌گرفت، این روند با C207 کلاس E کوپه/کانورتیبل که به موازات سدان کلاس E W212 فروخته شد ادامه یافت. /واگن. با جدیدترین تجسم کلاس E که برای مدل سال 2017 منتشر شد، همه سبک‌های بدنه پلتفرم W213 یکسانی دارند.

گیربکس خودرو بسیار پیچیده است. تصمیم گیری در مورد بازسازی یا جایگزینی یک گیربکس بد می تواند بسیار مشکل ساز باشد. عمدتاً عامل تعیین کننده، تعیین این است که کدام مؤلفه بد یا ناموفق است. در طی یک بازسازی، شرکت پلازا موتور گیربکس مرسدس بنز E250 مدل 2016 شما را به طور کامل جدا می کند و تک تک قطعات را تمیز و عیب یابی می کند. این امر مستلزم دانش بسیار زیاد نه در مورد اجزای گیربکس، بلکه هزینه تعمیر در مقابل تعویض است. همچنین مستلزم دانستن این است که کدام قطعات سازگار هستند. تکنسین های کارشناسی ارشد مرسدس بنز ما در گیربکس ها تخصص دارند و می توانند این فرآیند را در این لحظه و به طور موثر تکمیل کنند.

از آنجایی که مرسدس بنز شما دارای سیستم گیربکس اتوماتیک است، ابتدا باید مایع گیربکس را بررسی کنید. باید یک رنگ قرمز تیره باشد . اگر مشکی است، باید در امتداد فیلتر روغن گیربکس تعویض شود . پس از آن، در حالی که گیربکس هنوز گرم است، سطح روغن گیربکس را بررسی کنید . بعد از اینکه انتخابگر در تمام موقعیت‌های دنده جابجا شد، آن را دوباره بررسی کنید، مطمئن شوید که قبل از اینکه مرسدس بنز خود را به پارک بازگردانید، آن را برای چند ثانیه در هر دنده رها کنید. همیشه از روغن توصیه شده و مقدار مناسب استفاده کنید. گاهی اوقات ممکن است مایع توصیه شده تغییر کند، بنابراین عاقلانه است که در این مورد از تعمیرگاه گیربکس خود سوال کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات صحیحی در مورد مایع مورد نیاز برای مرسدس بنز خود دریافت می کنید.

 

تعمیر گیربکس بنز E250

مشکلات ناشی از گیربکس مرسدس بنز E250

هنگامی که گیربکس اتوماتیک مرسدس بنز کار نمی کند، وسیله نقلیه شما می تواند به طور ناگهانی بدون هشدار از یک دنده به دنده دیگر تغییر کند. این خطر وجود دارد که مرسدس بنز شما دنده را تغییر ندهد، اما ممکن است در جاده یخ بزند.برخی از مشکلات گیربکس در مرسدس بنز هیچ ربطی به مایع گیربکس شما ندارد. یک کانکتور الکتریکی وجود دارد که ممکن است شکسته یا آسیب ببیند. این می تواند باعث آسیب جدی به ماژول کنترل گیربکس خودرو شود ، که حتی می تواند منجر به دسته سیم و ماژول کنترل شود که هر دو نیاز به تعویض کامل دارند.نشتی انتقال نیز جدی است و باید فوراً رفع شود. سایر مشکلات انتقال ممکن است شامل مشکلات ماژول شیفتر یا صفحه هادی باشد که می تواند تأثیر منفی قابل توجهی بر توانایی تعویض دنده مرسدس بنز شما داشته باشد.

دستی تعمیر و نگهداری برای مرسدس بنز خود را نشان می دهد که مایع انتقال باید در مدل خاص خود را تغییر. برخی از این مدل ها هر 3 سال یا 30000 مایل به بازرسی و تغییر نیاز دارند در حالی که مدل های دیگر هر 5 سال یا 75000 مایل را نشان می دهند. یک نشانگر روی صفحه کنترل خودروی شما وجود دارد که گاهی اوقات به شکل یک آچار آچار است که زمانی که زمان تعمیر گیربکس فرا می رسد، روشن می شود . برنامه تعمیر و نگهداری مشخص می کند که چه چیزی برای انتقال شما نیاز است و آیا مشکلاتی وجود دارد که باید قبل از اینکه با تعمیر پرهزینه ای روبرو شوید، برطرف شوند. شما باید گیربکس مرسدس خود را در یک تعمیرگاه گیربکس واجد شرایط که در مورد وسایل نقلیه مرسدس آگاهی دارد، سرویس کنید .

تعمیر گیربکس بنز E250

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر گیربکس بنز E250 و رفع انواع مشکلات ایجاد شده در این خودرو است که در این مقاله به تعدادی از این موارد اشاره کردیم همان طور که بررسی شد تعمیرات گیربکس بنز E250 باید توسط افراد متخص و مجرب انجام گیرند تا کارایی کافی را داشته باشند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن