تعمیر گیربکس بنز c350

تعمیر گیربکس بنز c350 تعمیرگاه گیربکس بنز c350 مدل میان رده در خانواده کوپه های کامپکت مرسدس بنز، C350 قدرت V6 را برای مطابقت با ظاهر اسپرت خود ارائه می دهد – و گزینه ای برای سیستم چهار چرخ متحرک. همچنین مجموعه قابل توجهی از تجهیزات استاندارد برای این کلاس دریافت می کنید، به خصوص …

تعمیر گیربکس بنز c350 ادامه »

تعمیرگاه بنز

تعمیر گیربکس بنز c350

تعمیرگاه گیربکس بنز c350

مدل میان رده در خانواده کوپه های کامپکت مرسدس بنز، C350 قدرت V6 را برای مطابقت با ظاهر اسپرت خود ارائه می دهد – و گزینه ای برای سیستم چهار چرخ متحرک. همچنین مجموعه قابل توجهی از تجهیزات استاندارد برای این کلاس دریافت می کنید، به خصوص در مورد ایمنی و عملکرد.ایمنی و کارکرد بالای بنز c350 سبب شده است تا این کوپه به یکی از کوپه های محبوب و معروف بنز c350 تبدیل شود. هر چند که بنز c350 کیفیت قابل قبولی دارد اما نمی توان نسبت به تعمیر گیربکس بنز c350 بی اهمیت بود به همین دلیل در این مقاله قصد داریم تا تعمیر گیربکس بنز c350 و نکات مربوط به این خودروی محبوب را بررسی کنیم.

ضریب اطمینان و کیفیت بنز c350

RepairPal به مرسدس بنز C350 امتیاز کلی قابلیت اطمینان 4 از 5 ستاره را داده است که RepairPal آن را عالی توصیف می کند. این رتبه مرسدس بنز C350 را در رتبه 17 از 59 در بین خودروهای سایز متوسط ​​لوکس قرار می دهد.

RepairPal گزارش می دهد که میانگین کل هزینه سالانه تعمیرات و نگهداری در مرسدس بنز C350 416 دلار است، در مقایسه با میانگین 554 دلار برای خودروهای سایز متوسط ​​لوکس و 556 دلار برای تمام خودروهایی که RepairPal در مجموعه داده های خود در نظر گرفته است.دارندگان مرسدس بنز C350 خودروهای خود را برای تعمیرات برنامه ریزی نشده به طور متوسط ​​1.4 بار در سال به تعمیرگاه می آورند، در مقایسه با میانگین 1.6 بار برای خودروهای سایز متوسط ​​لوکس و 1.4 بار برای تمام مدل های خودرو که RepairPal در نظر گرفته شده است.

احتمال اینکه تعمیر یک مشکل جدی یا اساسی باشد برای مرسدس بنز C350  رخ دهد تنها 8 درصد است، در مقایسه با میانگین 10 درصد برای خودروهای سایز متوسط ​​لوکس و 12 درصد برای تمام خودروهایی که RepairPal در مجموعه داده های خود در نظر گرفته است.

رتبه‌بندی قابلیت اطمینان RepairPal بر اساس هزینه واقعی، فراوانی و شدت تعمیرات و نگهداری برنامه‌ریزی نشده در داده‌های ساخت/مدل برای خودروهای منتخب 2006-2020 است. قابلیت اطمینان بنز c350 ممکن است بسته به سابقه نگهداری و رانندگی، سال مدل، تریم و ویژگی‌های آن متفاوت باشد. ذکر این نکته ضروری است که گیربکس به کار رفته در بنز c350 نقش اساسی را در دریافت این ضریب اطمینان بالا ایفا می کند.

سرویس و تعمیر گیربکس بنز c350

بنز  c350 فرآیند بسیار پییچده ای را  برای انتقال نیرو از موتور به چرخ ها دارد. از بین تمام اجزای مکانیکی که در آن فرآیند شرکت می کنند، مهمترین آنها مسلماً گیربکس خودرو است. خودروی شما نمی تواند  بدون حضور گیربکس نیرو را با موفقیت انتقال دهد، پیشرفت فناوری های به کار رفته در گیربکس در طول سال ها ، آن را به یکی از اجزای ضروری پیشرانه تبدیل کرده است. گیربکس خودرو وظیفه خود را در انتقال مقدار مناسب نیرو از طریق چرخش مداوم، و نبردی بی پایان با اصطکاک انجام می دهد. احتمال بروز مشکل و خرابی در گیربکس با توجه به مواردی که ذکر کردیم امری اجتناب ناپذیر است.

اولین  مشکل گیربکس بنز  c350، مربوط به شتاب خودرو است. در برخی مواقع در حین رانندگی پس از تعویض دنده متوجه تاخیر جزئی در شتاب خودرو خواهید شد. اما در مورد گیربکس های دستی گهگاه تاخیر بیش از یک ثانیه قابل قبول است. این تاخیر در مورد گیربکس های اتوماتیک می تواند طولانی تر و مکرر باشد. با این حال، اگر موردی رخ دهد که RPM پس از تعویض دنده افزایش یابد، اما سرعت خودرو به سختی افزایش یابد، شما به یک موضوع قابل توجه نگاه می کنید.

این مشکل به دلیل نقص قطعه کلاچ رخ می دهد که به آن اجازه نمی دهد به موقع کاملاً درگیر یا جدا شود. به همین دلیل، کلاچ خودرو حتی پس از اتمام تعویض نیز فعال می ماند و انتقال نیرو به چرخ ها را متوقف می کند/به حداقل می رساند. اجزای اصلی ایجاد کننده این مشکل یا صفحات فرسوده، فنرهای کلاچ یا سیلندر اصلی هستند. همچنین می تواند به دلیل وجود هوا در کانال سیال ایجاد شود. در صورت وجود هوا در سیستم، می توان آن را با خونریزی ساده کانال مربوطه رفع کرد. در شرایط دیگر، قسمت آسیب دیده باید تعویض شود. گاهی اوقات بیش از یکی از آن قطعات می تواند دلیلی باشد که ممکن است نیاز به تعویض کل محفظه کلاچ داشته باشد.

گیربکس بنز  c350خودروی شما مانند هر قطعه مکانیکی چرخان دیگری در خودرو به یک روغن برای اهداف روانکاری نیاز دارد. اگر تا به حال متوجه انباشته شدن قطرات مایع در زیر خودروی پارک شده خود شدید، به احتمال زیاد این روغن گیربکس است. برخلاف سایر مایعاتی که ممکن است از ماشین شما نشت کند، گیربکس یا مایع گیربکس به رنگ نارنجی روشن است. این امر تشخیص را بسیار آسان می کند.

در صورتی که این روغن، روغن  گیربکس است، ضروری است که منبع نشتی را پیدا کرده و در اسرع وقت مایع را پر کنید. روغن گیربکس برخلاف روغن موتور در تبخیر مصرف نمی شود و باید همیشه در سطح ایده آل برای روانکاری مناسب باشد. عدم وجود آن می تواند باعث آسیب شدید به اجزای چرخش سریع گیربکس شود. منبع نشت در بیشتر موارد یک تشت مایع آسیب دیده یا درزگیر شکسته است. اگر نشتی زود تشخیص داده شود، در بیشتر موارد فقط نیاز به تعویض آن قطعه دارد. با این حال، اگر خیلی دیر تشخیص داده شود، قطعات گیربکس ممکن است آسیب ببینند که می تواند منجر به هزینه های سنگین برای تعمیر/تعویض شود.

نتیجه گیری

تعداد مراکزی که در ایران در امر سرویس و تعمیر تخصصی بنز c350 فعال هستند بسیار محدود است به همین دلیل عموم افراد در ارتباط با سرویس و حتی تعمیر بنز c350 در زمان مناسب و به طور مناسب دچار مشکل هستند. تهران پلاس مرکز تخصصی سرویس و تعمیر بنز c350 در تهران است تمامی تکنسین های شاغل در تهران پلاس مهارت ، دانش و تجربه ی کافی در امر سرویس و بررسی مشکل ایجاد شده در گیربکس بنز c350 و روش مناسب برای رفع این مشکل را دارا می باشند. به همین دلیل تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت ارائه می شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن