تعمیر گیربکس آئودی q5

تعمیر گیربکس آئودی q5 تعمیرگاه گیربکس آئودی q5 آئودی Q5 مجموعه‌ای از شاسی‌بلندهای کراس اوور لوکس جمع‌وجور است که توسط سازنده خودروهای لوکس آلمانی آئودی از سال 2008 تولید شد.مدل اصلی نسل اول (Typ 8R) سومین عضوی از خانواده B8 بود که پس از آئودی A5 و نسل چهارم A4 عرضه شد که همگی بر …

تعمیر گیربکس آئودی q5 ادامه »

تعمیرگاه آئودی

تعمیر گیربکس آئودی q5

تعمیرگاه گیربکس آئودی q5

آئودی Q5 مجموعه‌ای از شاسی‌بلندهای کراس اوور لوکس جمع‌وجور است که توسط سازنده خودروهای لوکس آلمانی آئودی از سال 2008 تولید شد.مدل اصلی نسل اول (Typ 8R) سومین عضوی از خانواده B8 بود که پس از آئودی A5 و نسل چهارم A4 عرضه شد که همگی بر اساس پلتفرم آئودی MLB هستند. نسل دوم Q5 (Typ 80A) در سال 2016 معرفی شد.

 

ویژگی های خودرو آئودی q5

گیربکس اتوماتیک 8 سرعته، بدنه مسی Sunset، چراغ های جلو LED، رینگ های 21 اینچی با لاستیک های 265/35R21، صندلی ها با روکش چرم White Stone، MMI، سیستم صوتی Bang & Olufsen 505 وات و رادیو اینترنتی، CDC (کنترل میرایی مداوم) شوک جذب کننده ها، تنظیم ارتفاع سواری الکتریکی (40 میلی متر)، دیسک های ترمز سرامیکی 380/356 میلی متری جلو/عقب با 6 پیستون مونوبلوک آلومینیومی جلو، و کالیپرهای عقب شناور تنها برخی از ویژگی های به کار رفته در خودرو آئودی q5 هستند.

سیستم خودروسازی هارمن/بکر فناوری جدید به روز شده رابط چندرسانه ای (MMI) آئودی را برای Q5 تولید کرد. سیستم جدید شامل ناوبری، ارتباطات و سرگرمی با صفحه گسترده است. یک نمای جهت‌گیری سه‌بعدی با تصویرهای واقعی از زمین و تصاویر واقعی از نقاط دیدنی کلیدی نیز ایجاد خواهد شد. ویژگی های گنجانده شده در این سیستم جدید، رسانه ذخیره سازی USB iPod یا MP3رادیو ماهواره ای، و یک تلفن همراه/تلفن همراه GSM چهار بانده (آماده سیم کارت) با اتصال بلوتوث است.

پکیج S line شامل چرخ‌های S line 20 اینچی، واشر چراغ‌های جلو، فرمان‌های اسپرت با پدل تعویض دنده، منبت‌های آلومینیومی برس‌خورده، رکاب‌های آلومینیومی خط S و سرپوش مشکی است. پکیج بیرونی آفرود شامل پانل های محافظ زیر بدنه جلو و عقب، به همراه محافظ گشاد شده گلگیر و رکاب در است.

تعمیر گیربکس آئودی Q5 در تهران
تعمیر گیربکس آئودی Q5 در تهران

آئودی Q5 قادر است تا 2.0 تن را بکسل کند. سیستم استاندارد کنترل فرود از تپه با تنظیم سرعت از پیش انتخاب شده هنگام رانندگی با سرعت کمتر از 30 کیلومتر در ساعت (19 مایل در ساعت) حرکت در شیب های تند را ایمن می کند. Q5 همچنین مجهز به یک برنامه پایداری پیشرفته تریلر است که برای مبارزه با هرگونه مار ناخواسته هنگام یدک‌کشی یک تریلر یا کاروان بزرگ طراحی شده است.این خودرو در سال 2007 در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی شد.

آئودی
آئودی

تعمیر گیربکس آئودی q5

نکات گیربکس آئودی q5

گیربکس شما نیرو را از موتور به چرخ ها منتقل می کند تا بتوانید با سرعت دلخواه رانندگی کنید. به دلیل مسئولیت گیربکس برای تبدیل دوز مناسب نیرو به سرعت مناسب، یک مشکل کوچک گیربکس می تواند ضربه بزرگی به عملکرد Q5 شما وارد کند.مشکلات گیربکس آئودی Q5 2015 می تواند به صورت تاخیر در تعویض دنده، ساییدن یا پریدن در حین شتاب گیری، احساس لرزش، یا صدای سوت یا بوی سوزش از زیر کاپوت ظاهر شود. اگر به مشکل گیربکس آئودی Q5 توجه نکنید، ممکن است متوجه کاهش مصرف سوخت خود شوید یا متوجه شوید که Q5 شما اصلا کار نمی کند.

اگر نگران عمر گیربکس آئودی  q5خود هستید، تعویض مایع گیربکس DSG/S-tronic در آئودی Q5 یک سرمایه گذاری عاقلانه است. گیربکس آئودی q5 از روغن گیربکس اتوماتیک برای تعویض دنده و درگیر شدن کلاچ و روغن دنده برای روانکاری دنده های مرکزی و دیفرانسیل جلو استفاده می کند. روغن گیربکس به گونه ای طراحی شده است که دوام بیشتری نسبت به سایر روغن ها در خودرو داشته باشد، اما آئودی توصیه می کند کع روغن گیربکس آئودی q5 را در 35 هزار مایل تعویض کنید.

مرکز تهران پلاس به عنوان مرکز رسمی تعمیر و سرویس گیربکس آئودی q5 تمامی امور مرتبط با گیربکس این خودرو را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد، تمامی تکنسین های مرکز تهران پلاس دانش ، مهارت و تخصص کافی در ارتباط با گیربکس آئودی و بخش های مختلف آن را دارا می باشند. علاوه بر این تعویض روغن گیربکس آئودی q5 در تهران پلاس توسط دستگاه های اتوماتیک انجام می شود و این امر سبب می شود تا روغن قدیمی به صورت کامل از گیربکس خارج شده و روغن جدید جایگزین آن شود.

گیربکس Q5 شما باید به طور معمول سرویس شود. اول از همه، آئودی توصیه می‌کند که روغن گیربکس و دیفرانسیل را در آئودی Q5های 2015 در فواصل زمانی مشخص با روغن گیربکس مورد تایید آئودی تعویض کنید. تکنسین های ما برای سرویس سیستم های انتقال Q5 آئودی 2015 طبق توصیه های سازنده خودرو آموزش دیده اند. در اولین نشانه مشکلات گیربکس، به مرکز تهران پلاس مراجعه کنید.

در مرکز تهران پلاس  سیستم‌ها و اجزای اصلی آئودی  Q5 شما را بررسی می‌کنیم تا به تصمیمات مربوط به خدمات خودروی شما کمک کنیم. خواه وسیله آئودی Q5 شما به تعویض مایع گیربکس یا تعمیر نیاز داشته باشد، هر نوع مشکلی در تهران پلاس توسط افراد متخصص شناسایی و رفع می شوند.

آیا ترمز سواری در آئودی شما بد است؟ نگه داشتن پای خود روی پدال ترمز یا فشار آرام اما مداوم آن به پایین می تواند منجر به مشکلات گیربکس شود. به یاد داشته باشید که وقتی در جاده های پر پیچ و خم رانندگی می کنید، و در صورت امکان ترمز موتور را انتخاب کنید.

قبل از ارائه پیشنهاد یدک کشی برای یک دوست، دو بار فکر کنید، مهم نیست که بار چقدر سبک به نظر می رسد. اگر خودرو آئودی  Q5 شما برای تحمل بار مجهز نباشد، وزن اضافه می تواند باعث ایجاد مشکل در گیربکس شما شود. همیشه قبل از بکسل کردن یا حمل چیزی با دفترچه راهنمای مالک خود مشورت کنید.

آئودی
آئودی

چه زمانی باید روغن گیربکس Q5 خود را بررسی یا تعویض کنم؟ نگهداری از روغن گیربکس آئودی Q5 یکی از بهترین راه ها برای حفظ سلامت گیربکس است. تقریباً هر 30000 تا 60000 مایل یک بازه زمانی مناسب برای بازرسی و شاید تعویض مایع گیربکس است. بسته به نحوه استفاده شما از آئودی، فواصل سرویس می تواند متفاوت باشد، بنابراین ابتدا با تکنسین خود مشورت کنید. خوشبختانه، نشتی و سطح پایین مایعات به راحتی قابل تشخیص و رفع آن ارزان است.

تعمیر گیربکس آئودی q5

آئودی Q5 از جمله کراس اوور های لوکس و جمع و جور در بازار خودرو سازی است که به دلیل کارایی و گیربکس هشت سرعته اتوماتیکی که دارد یکی از خودرو های کاربردی در بازار به شمار می رود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن