تعمیر موتور تیگوان

تعمیر موتور تیگوان تعمیر فولکس واگن تیگوان تعمیر فولکس واگن به دلیل پیچیدگی که در موتور و ساختار این خودرو وجود دارد تعمیر فولکس واگن به عنوان پیچیده ترین تعمیرات به حساب می آید که هر تعمیرگاهی از عهده ی آن بر نمی آید اگر هم در سایت هایی که تبلیغات می گذارند دیده باشید …

تعمیر موتور تیگوان ادامه »

تعمیر موتور t

تعمیر موتور تیگوان

تعمیر فولکس واگن تیگوان

تعمیر فولکس واگن

به دلیل پیچیدگی که در موتور و ساختار این خودرو وجود دارد تعمیر فولکس واگن به عنوان پیچیده ترین تعمیرات به حساب می آید که هر تعمیرگاهی از عهده ی آن بر نمی آید اگر هم در سایت هایی که تبلیغات می گذارند دیده باشید تک و توک میبیند که تعمیر فولکس واگن هم انجام بدهند ولی تعمیرگاه تهران پلاس آماده ارائه خدمات تعمیر فولکس واگن به شما عزیزان می باشد از این لحظه به بعد در هر زمینه ای که خدمات احتیاج داشتید می توانید به تعمیرگاه فولکس واگن در تهران ، تهران پلاس مراجعه نمایید.

درباره ی تاریخچه فولکس واگن

فولکس‌واگن (به آلمانی: Volkswagen) (به صورت مخفف VW) شرکت خودروسازی آلمانی است، که مهم‌ترین برند متعلق به گروه فولکس‌واگن است. این گروه هم‌اکنون بزرگترین شرکت خودروسازی جهان محسوب می‌شود.

این کارخانه در سال ۱۹۳۰ به درخواست رهبر وقت آلمان نازی، آدولف هیتلر بنا نهاده شد. او از فردیناند پورشه تقاضا کرد، خودرویی بسازد که عموم مردم آلمان، توانایی خرید آن را داشته باشند؛ بنابراین شرکت تأسیس شده، فولکس‌واگن نامیده شد که در زبان آلمانی به معنای خودروی مردم است.

طی سال‌ها فولکس واگن توانسته است به یکی از معتمدترین خودروسازان جهان بدل شود. فولکس قورباغه‌ای همچنان یکی از رکورد داران فروش در سطح جهان است و خودروهایی مانند فولکس‌ واگن پاسات و فولکس‌ واگن گلف نیز شهرت جهانی دارند. این شرکت همچنین در میان تمامی خودروسازهای جهان، بیشترین میزان سرمایه‌گذاری را در بخش تحقیق و توسعه هزینه می‌کند.

فولکس واگن تیگوان
فولکس واگن تیگوان

تعمیر فولکس واگن در چه مدل هایی توسط تهران پلاس انجام می شود؟

تعمیر فولکس واگن توآرگ V8 TDI و تیگوان

در زیر کاپوت این مدل که بالاترین نسخهٔ توآرگ محسوب می‌شود، همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توربودیزل TDI متعلق به آئودی SQ7 قرار گرفته است. این نیروگاه دیزلی ۴۱۵ اسب بخار قدرت و گشتاور خارق‌العاده‌ای برابر با ۹۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند.

تیگوان هم با ۸ نوع پیشرانه‌ی متفاوت عرضه می‌شود که حق انتخاب علاقه‌مندان در بازار جهانی را افزایش می‌دهد.سیستم دیفرانسیل جلو یا چهارچرخ محرک، برای تمامی مدل‌های تیگوان با پیشرانه‌های مختلف قابل سفارش خواهد بود؛ درحالی‌که جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی، ۶ سرعته‌ی خودکار و ۸ سرعته‌ی خودکار، در نمونه‌هایی با پیشرانه‌های متفاوت وجود دارند.

مشخصات این دو خودروی فولکس واگن را با هم دیدیم که مشخص است این کمپانی بسیار قدرتمند است که می تواند خودرهای منحصر به فرد با ساختار های متفاوت را تولید و به بازار عرضه کند و همچنین مشتاقان زیادی دارد اما تعمیر فولکس واگن توآرگ V8 TDI در تعمیرگاه تخصصی که در این زمینه تبحر دارد انجام گیرد و همچنین تعمیر فولکس واگن تیگوان هم همینطور است ، باید توسط تعمیرکاران حرفه ای و کاملا متخصص انجام شود.

فولکس واگن تیگوان
فولکس واگن تیگوان

تعمیر فولکس واگن توآرگ

اگر طرفدار شاسی‌ بلندهای دارای فناوری روز دنیا هستید، حتما فولکس‌ واگن توارگ را دوست خواهید داشت. این شاسی‌ بلند همه امکانات را از سیستم تمام چرخ فرمان گرفته تا سیستم دید در شب برای سرنشینان فراهم می‌ کند.

بسیاری از این ویژگی‌ها با هزینه اضافی عرضه می‌شوند، که از جمله می‌توان به سیستم تعلیق هوای چهار گوشه‌ای ، صندلی‌ های جلو ماساژ دهنده و دارای تهویه مطبوع، سیستم تهویه مطبوع چهار ناحیه‌ای، سیستم صوتی ۷۳۰ واتی و ۱۴ بلندگوی دینادیو و بزرگترین سقف کشویی پانورامیک که می‌ توان در یک خودروی متعلق به فولکس‌ واگن پیدا کرد.

تعمیر فولکس واگن در این مدل فقط از عهده ی یک گروه تعمیرکاران حرفه ای بر می آید که میتوانید به تعمیرگاه تهران پلاس مراجعه کنید ، تعمیرات تخصصی فولکس واگن در این مدل به دلیل اینکه مدرن است و تجهیزات آن پیچیده تر شده است باید توسط یک تعمیرکار حرفه ای انجام شود بنابراین بهتر است به تعمیرگاه تخصصی فولکس واگن مراجعه کنید.

فولکس واگن هم مثل بنز و بی ام و جزء خودروهایی است که احتیاج به تعمیرات تخصصی دارد پس بهتر است دقت زیادی در انتخاب تعمیرگاه تخصصی فولکس واگن خرج کنید.

تعمیر فولکس واگن بیتل

فولکس واگن بیتل از محبوبترین و پر فروش ترین خودروهای دنیای از سال ۱۹۳۸ الی ۲۰۰۳ بوده است این بار بیتل (Beetle) با ظاهری مدرن ، البته کلاسیک و با بهره گیری از آخرین فن آوری عرضه شده توسط کمپانی فولکس واگن وارد بازار رقابت در گروه خودروهای کوچک شهری گردید. یکی از پیشرانه های فولکس واگن – بیتل جدید پیشرانه ای است ۲٫۵ لیتری ۵ سیلندر خطی که قادر به تولید ۱۷۰ اسب بخار نیرو می باشد.

برای تعمیر فولکس واگن بیتل به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای که توسط تعمیرکاران متخصص و دوره دیده در این زمینه به تعمیرگاه تهران پلاس مراجعه کنید. تعمیر فولکس واگن را به هر کسی نسپارید چون این خودرو پیچیدگی خاصی که دارد تعمیرش را هم خاص کرده است.

تعمیر موتور تیگوان
تعمیر موتور تیگوان

تعمیر فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات به شدت کم اشتها میباشد. مصرف سوخت ترکیبی ۵٫۸ لیتر در هر صد کیلومتر پیمایش عدد قابل ستایشی است که نسبت به ۸٫۱ هیوندای سوناتا بنزینی و ۴/۸ تویوتا کمری بنزینی مصرف سوخت بهینه تری دارد. در بخش فنی با توجه به استفاده از یک پیشرانه ۱۸۰۰ سی سی مجهز به توربوشارژر با قدرت خروجی ۱۸۰اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن متر به راحتی جثه سبک پاسات را ظرف مدت ۷٫۹ ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت خواهد رساند.

پاسات از یکی از بهترین گیربکس های موجود استفاده میکند که فقط هنگام رانندگی متوجه پاسخ سریع گیربکس به پدال گاز خواهید شد . استفاده از این گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه (DSG) در این کلاس واقعا ستودنی است.

تعمیر فولکس واگن پاسات نیاز به تخصص زیادی دارد که از عهده هر تعمیرکاری بر نمی آید و حتما باید توسط افرادی انجام شود که تخصص در این زمینه داشته باشند و بتوانند به صورت حرفه ای عمل کنند ، تعمیرگاه فولکس واگن برای این مدل باید به دقت انجام شود چون پیچیدگی خاصی که این خودرو دارد صد در صد تعمیرگاه سر کوچه نمی تواند تعمیراتش را انجام دهد پس می توانید برای تعمیر فولکس واگن مورد نظرتان به تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس مراجعه کنید.

تعمیرگاه تهران پلاس نیاز شما را در این زمینه با راحتی رفع می کند.

تعمیر موتور تیگوان در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس:

بخش تعمیرگاهی تهران پلاس

خدمات تهران پلاس برای ماشین‌های لوکس در زمینه‌های زیر می باشد:

تعمیر موتور:

تعمیر اساسی موتور شامل یاتاقان زدن و سوختن واشر سرسیلندر و روغن سوزی
تعمیر کاتالیزور
عیب‌یابی و تعمیر خام سوزی و بد کار کردن موتور جهت معاینه فنی

 

تعمیر گیربکس:

تعمیرات اساسی و یا تعویض گیربکس
تعمیرات ساعت گیربکس، توربین و رفع تقه‌ی تعویض دنده‌ها و گاز هرز
عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر گیربکس

 

تعمیرات سیستم تعلیق:

سرویس جلوبندی، تنظیم زاویه‌ی چرخ‌ها و رفع لاستیک سایی
تعمیر جعبه فرمان و رفع روغن‌ریزی (با یکسال گارانتی)

 

تعمیرات برق و الکترونیک:

عیب‌یابی و تعمیر سیم‌کشی مطابق نقشه‌های کمپانی
عیب‌یابی و تعمیرات یونیت‌ها شامل (ECM، TCM، ABS و …)
تعمیرات سان‌روف
عیب‌یابی و تعمیرات کروز و رادار و سنسورهای سپر
تعویض ترانس و لامپ‌های زنون
شارژ و گاز کولر و تعمیر کمپرسور و نشت‌گیری
تعمیر و شفاف‌سازی چراغ‌های جلو

 

صافکاری خودرو:

تخصص در صافکاری بدون رنگ
تعویض قطعه به صورت فابریک
شاسی‌کشی با دستگاه و تعمیر سپر
تخصص در امور تیونینگ
بستن گیت و تغییر فیس

 

نقاشی خودرو:

رنگ کردن بدنه خودرو بصورت فابریک
مات کردن بدنه به‌صورت سه‌بعدی
تغییر رنگ رینگ و کلیپر
پولیش واکس بدنه
قلم‌گیری لیسه‌ای
سرامیک و واکس بدنه
کارشناسی رنگ خودرو

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن