تعمیر بنز E250

تعمیر بنز E250 تعمیر بنز E250 تعمیر انواع خودرو های بنز در ایران با توجه به قیمت بالای این خودرو ها و سخت بودن وارد کردن قطعات خودرو های بنز سخت تر و تخصصی تر از سایر خودرو ها است. خودروی بنز E250 نیز یکی از همین خودرو های محبوب و در عین حال پر …

تعمیر بنز E250 ادامه »

تعمیر جلوبندی بنز

تعمیر بنز E250

تعمیر بنز E250

تعمیر انواع خودرو های بنز در ایران با توجه به قیمت بالای این خودرو ها و سخت بودن وارد کردن قطعات خودرو های بنز سخت تر و تخصصی تر از سایر خودرو ها است. خودروی بنز E250 نیز یکی از همین خودرو های محبوب و در عین حال پر هزینه در تعمیرات است که در این مقاله مشکلات رایج ایجاد شده برای این خودرو و موارد تعمیرات آن را بررسی خواهیم کرد.

 

صافکاری

یکی از چالش های اصلی خودروهای مرسدس بنز زنگ زدگی است. ما هنوز یک مرسدس بنز E250قدیمی را به یاد داریم که هنوز بیش از 1 میلیون مایل را با قدرت طی کرده بود، اما کف آن زنگ زده بود، و وقتی روی صندلی راننده می‌نشینید، می‌توانید زمین را ببینید. مدل‌های جدیدتر مرسدس بنز همچنان مشکلات زنگ زدگی دارند. یک چراغ قوه بگیرید و ماشین را به دقت بررسی کنید. به زیر چاه چرخ و نزدیک سپرها نگاه کنید. گلگیرهای جلو و پانل های یک چهارم عقب را بررسی کنید. هنگامی که زنگ زدگی ایجاد می شود تعمیر آن بسیار گران است. باید از خودروهایی که زنگ زده اند دوری کنید.

 

پایه های موتور

پایه‌های موتور خودروهای مرسدس بنز E250پر از روغن هستند. هدف اصلی آنها جلوگیری از انتقال ارتعاشات موتور به داخل کابین است. از آنجایی که آنها پر از روغن هستند، در حدود 100000 مایل، شروع به خراب شدن می کنند و روغن را از دست می دهند. هنگامی که پایه‌های موتور از کار می‌افتند، ممکن است متوجه لرزش بیش از حد روی صندلی، کابین و حتی روی فرمان شوید. قیمت پایه موتور هنگام خرید اینترنتی قطعات مناسب است. تعویض پایه‌های موتور می‌تواند بین 4 تا 6 ساعت کار کند.

 

سیستم تعلیق

اتصالات توپ، پیوند میله چرخشی ، بوش های کنترلی بازوی مرسدس بنز کارکرده خیلی زودتر از آنچه انتظار دارید فرسوده می شوند. این بر اساس تجربه ما با مرسدس بنز کارکرده است. اگر مرسدس بنز را برای بازرسی دولتی ببرید، به احتمال زیاد به دلیل مشکلات سیستم تعلیق خراب می شود، به خصوص اگر خودرو بیش از 100 هزار مایل مسافت داشته باشد.

 

دکمه های پنجره

هنگامی که دکمه پایین یا بسته کردن پنجره ها را فشار می دهید، تنظیم کننده های پنجره کار سختی را انجام می دهند. آنها بر اساس تجربه ما در مرسدس بنز ML-Class و C-Class بیشتر شکست می خورند. تنظیم کننده های پنجره تنها در خودروهای مرسدس بنز خراب نمی شوند. آنها یک مشکل رایج در بی ام و ، لکسوس  و آئودی هستند. رگولاتورهای پنجره به راحتی قابل تعویض هستند. اگر حوصله داشته باشید، این یک نوع کار DIY است. اگر یک مکانیک در تعمیرگاه خودروی محلی خود دارید، تنظیم کننده پنجره را تعویض کنید، انتظار دارید بین 350 تا 500 دلار و حتی بیشتر در نمایندگی مجاز مرسدس بنز بپردازید.

اولین مدل های مرسدس بنز که دارای سیستم تعلیق بادی بودند S-Class W220 در سال 2000 و بعداً E-Class W211 بودند. کیسه های هوا جایگزین پایه ها و شوک های مرسدس بنز شما می شوند. در حالی که این یک ویژگی عالی بود که به برخی از مدل های مرسدس بنز اضافه شد، اما مستعد شکست نیز بود. در روزهای اولیه، قطعات تعویضی بسیار گران بودند، اما قطعات پس از فروش در حال حاضر به راحتی و با قیمت های مناسب در دسترس هستند. همه خودروهای مرسدس بنز مجهز به سیستم تعلیق بادی نیستند، بنابراین این مورد برای همه مدل‌های MB صدق نمی‌کند.

مبدل های کاتالیزوری مستعد خرابی هستند. چند مرسدس بنز را دیده‌ایم که در 60000 مایل به مبدل‌های کاتالیزوری جدید نیاز دارند. از آنجایی که مبدل کاتالیزوری ممکن است کارایی کمتر یا گرفتگی داشته باشد، حسگرهای اکسیژن ممکن است چراغ چک موتور یا موتور سرویس را فعال کنند. با بدتر شدن وضعیت مبدل کاتالیزوری، ممکن است متوجه مشکلات عملکرد، ایراد نادرست و تردید نیز شوید. تعویض مبدل کاتالیزوری می تواند بسیار گران باشد. بسته به مدل مرسدس بنز ممکن است قیمت هایی تا 4000 دلار دریافت کنید. اگر از بودجه شما خارج است، گزینه جایگزین نصب مبدل کاتالیستی جهانی است . هزینه آن بسیار کمتر است اما برای جوش دادن آن در محل به یک اگزوز/خفه کن نیاز دارید.

گیربکس 5 سرعته اتوماتیک یک گیربکس بسیار خوش ساخت و قوی است. اما یک زنجیر می تواند به اندازه ضعیف ترین حلقه آن طولانی باشد و این فلسفه در مورد گیربکس مرسدس بنز صدق می کند. در حالی که گیربکس به خودی خود ضد گلوله است، کانکتور 13 پین و مشکلات بدنه سوپاپ باعث صدمه به شهرت مرسدس بنز شده است. نکته خوب این است که این تعمیرات نسبتاً ارزان هستند و می توان بدون حذف گیربکس آن را تکمیل کرد.

یک مشکل بسیار رایج روشن شدن چراغ چک موتور به دلیل سفت نبودن درپوش گاز است. دفعه بعد که خودروی خود را با بنزین پر می کنید، مطمئن شوید که درپوش بنزین را محکم کرده اید، در غیر این صورت چراغ موتور سرویس روشن می شود. اگر چراغ چک موتور به دلایل دیگر روشن می شود، می توانید از اسکنر OBD II برای خواندن و پاک کردن کدهای خطای موتور در مرسدس بنز خود استفاده کنید.

قبل از سال 1993، E در نامگذاری مرسدس بنز پسوندی بود که به دنبال شماره مدل خودرو بود که مخفف Einspritzmotor (در آلمانی برای موتور تزریق سوخت) بود. این ویژگی در اوایل دهه 1960 ظاهر شد، زمانی که این ویژگی به طور گسترده در خط تولید این سازنده مورد استفاده قرار گرفت، و نه فقط در مدل های لوکس و اسپرت سطح بالایی آن.

تعمیر بنز E250

مرسدس خودروهای خوش ساختی هستند که می توانند برای مدت طولانی دوام بیاورند، به شرطی که مراقبت عالی از آنها داشته باشید. موارد استفاده شده بسیار کمتر از خرید کاملاً جدید برای شما هزینه دارند، بنابراین قبل از خرید، ویژگی های مرسدس خود را مرور کنید تا ببینید آیا می توانید با توجه به وبدجه و نوع کارایی که مد نظر دارید مدل مناسبی را در بازار پیدا کنید یا خیر.تهران پلاس مرکز تخصصی انواع تعمیرات مرتبط با بنز E250 در ایران است و تمامی موارد مربوط به تعمیران این خودروی لوکس در مرکز تهران پلاس توسط افراد مجرب و متخصص انجام می شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن