تعمیرگاه نیسان xtrail

تعمیرگاه نیسان xtrail تعمیر نیسان xtrail نیسان ایکس تریل یک کراس اوور جمع و جور است که توسط خودروساز ژاپنی نیسان از سال 2000 تولید می شد. کراس اوورهای مبتنی بر خودرو در زمان معرفی، X-Trail در زیر Xterra  و Pathfinder مبتنی بر کامیون قرار گرفته است.نسل دوم X-Trail پلتفرم خود را با Rogue مشترک …

تعمیرگاه نیسان xtrail ادامه »

صافکاری و نقاشی ایکس تریل

تعمیرگاه نیسان xtrail

تعمیر نیسان xtrail

نیسان ایکس تریل یک کراس اوور جمع و جور است که توسط خودروساز ژاپنی نیسان از سال 2000 تولید می شد. کراس اوورهای مبتنی بر خودرو در زمان معرفی، X-Trail در زیر Xterra  و Pathfinder مبتنی بر کامیون قرار گرفته است.نسل دوم X-Trail پلتفرم خود را با Rogue مشترک است. مدل نسل سوم کاملاً با Rogue ادغام شده است و آنها را تقریباً یکسان می کند. پلاک Rogue عمدتا در آمریکای شمالی استفاده می شود. برای اولین بار، این وسیله نقلیه با صندلی های سه ردیفه به عنوان یک آپشن ارائه می شود.

همچنین از نظر طراحی از ظاهر جعبه ای خشن به طراحی کراس اوور شهری گرا انحراف داشت.کارخانه اصلی تولید X-Trail در کاندا، فوکوئوکا، ژاپن است. قطعات و موتورهایی که در ژاپن تولید می شوند نیز توسط کارخانه های دیگر نیسان در کشورهای متعدد مونتاژ می شوند.

سری T30 X-Trail در سپتامبر 2000 در نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شد. این خودرو از پلتفرم نیسان MS/M&S/FF-S استفاده می‌کند که با نیسان آلمرا و نیسان پرایمرا مشترک است. این خودرو در اکتبر وارد تولید شد و فروش آن در ژاپن در نوامبر 2000 آغاز شد.

در ژوئن 2003 نیسان به این خودرو تغییراتی در نمای داخلی و خارجی داد و در عین حال توربودیزل های 2.2 لیتری را با توربوشارژر متغیر (2.2 dci به جای 2.2 Di قبلی) ارتقا داد. 136 اسب بخار (100 کیلووات؛ 134 اسب بخار) به جای 114 اسب بخار اصلی (84 کیلووات؛ 112 اسب بخار). تفاوت های خارجی اندک بود، اگرچه جلوپنجره و سپرها دوباره طراحی شدند و لوگوی نیسان به جدیدترین طراحی به روز شد.گیربکس All-Mode 4×4 X-Trail به راننده این امکان را می دهد که بین قفل 2WD، 4WD یا 4WD از طریق یک سوئیچ الکترونیکی روی داشبورد انتخاب کند. نیسان یک مدل پیل سوختی هیدروژنی به نام X-Trail FCV را به صورت اجاره به مشاغل ارائه کرد.

X-Trail برای مدل سال های 2005 و 2006 در کانادا فروخته شد (اما نیسان کانادا تا سال 2007 به فروش آن ادامه داد)، و از سال 2003 در مکزیک فروخته شد. از اواسط سال 2003 در فیلیپین فروخته شد.در بریتانیا، نسل اول خودرو در S، Sport و SE+ بین عرضه تا سال 2004 در دسترس بود. همچنین یک نسخه ویژه Fat Face در سال 2005، فقط برای بریتانیا، که بر اساس Sports ساخته شده بود، وجود داشت. آنها 1998 عدد از آنها را برای جشن سال تاسیس Face ساختند.سپس سطوح تریم به SE، Sport، SVE و T-Spec بازنگری شد.

در استرالیا، این دستگاه در مدل های ST استاندارد، ST-S با مشخصات متوسط، Ti-L با مشخصات بالا و مشخصات لوکس Ti-L، با نسخه های محدود ST-X، ST-R، ST-S در مدل های چهلمین سالگرد عرضه شد. در این مرحله، تمام مدل‌های بریتانیا مجهز به پنجره‌های تمام برقی، آینه‌های درب قابل تنظیم برقی (در SVE و T-Spec نیز به صورت برقی تاشو بودند، کنترل تهویه مطبوع، پخش‌کننده تک سی‌دی، چهار کیسه هوا و قفل مرکزی از راه دور مجهز بودند.

در حالی که در استرالیا همه مدل ها مجهز به شیشه های تمام برقی، آینه های برقی (تاشو برقی روی Ti-L)، پخش کننده سی دی تک، دو کیسه هوا و قفل مرکزی از راه دور بودند. ST-S ST را روی سانروف و چرخ‌های آلیاژی 16 اینچی اضافه می‌کند. Ti به کنترل تهویه هوا، شش دیسک پخش‌کننده CD، چراغ‌های مه شکن و رینگ‌های آلیاژی 16 اینچی ST اضافه می‌کند و Ti-L بر روی چرم و صندلی‌های برقی، سانروف و DVD اختیاری Ti اضافه می‌کند.

نسخه محدود ST-R ST-S را روی قفسه های سقفی با نور ساطع کننده اضافه می کند و ST-S 40th Anniversary لامپ های مه شکن را به ST-S اصلی اضافه می کند.در سال 2007 نیسان مدل T31 X-Trail را که به طور کامل بازسازی شده بود، عرضه کرد و جایگزین نیسان X-Trail T30 شد.

تعمیرگاه نیسان ایکس تریل

تعمیرگاه نیسان xtrail

نکات تعمیر نیسان xtrail

به محض اینکه با نیسان ایکس تریل خود رانندگی می کنید، کاهش نیرو را احساس می کنید ؟ وقتی پدال گاز را فشار می‌دهید، این تصور را به شما می‌دهد که یک وسیله نقلیه در حال چریدن یا تکان خوردن است . و این به ویژه نگران کننده است زیرا در یک جاده کمربندی یا بزرگراه به سرعت خطرناک می شود. اما همچنین به این معنی است که قطعات موتور شما معیوب هستند و ممکن است خیلی سریع خراب شوند.

تعمیرگاه نیسان در تهران

با این حال، دانستن دلیل دقیق از دست دادن قدرت بدون مطالعه کمی مشکل دشوار است. در واقع موتور یک مکانیسم پیچیده است که شامل بخش های مختلفی است که عملاً همه به یکدیگر وابسته هستند. بنابراین اگر قطعه ای آسیب ببیند، می تواند کل سیستم را با مشکل مواجه کند اما به سایر قطعات نیز آسیب می رساند. به همین دلیل است که ما می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه علل افت برق را تشخیص دهید.

اگر می خواهید دلیل کاهش نیرو در نیسان X-trail خود را بدانید، لازم است بدانید که موتور چگونه کار می کند.در نیسان X-trail موتورهای دیزلی یا بنزینی وجود دارد. آنها با احتراق سوخت متفاوت هستند، اما عملکرد کلی آنها یکسان است.وقتی موتور توسط استارت روشن می شود، معمولاً با سیلندر 4 کار می کند، البته بستگی به قدرت موتور شما دارد.

انژکتورها مخلوط سوخت هوا را به شکل گاز به سیلندر می رسانند. دومی گاز را فشرده می کند. در مورد گازوئیل فقط فشرده سازی گاز باعث ایجاد انفجار می شود. از طرف دیگر در مورد بنزین، وجود جرقه ای که از شمع ها ساطع می شود ضروری است. به هر حال این انفجار به سیلندر فشار می آورد که انرژی ایجاد می کند. سپس گاز از طریق مجرای اگزوز خارج می شود.

بنابراین، به عنوان مثال، اگر موتور شما به درستی با سوخت تامین نمی شود، این می تواند دلیل کاهش قدرت موتور باشد. با این حال، در پاراگراف های بعدی همه چیز را برای شما به تفصیل شرح خواهیم داد. ابتدا به شما کمک می کنیم تا علائم کاهش قدرت موتور در نیسان X-trail را مطالعه کنید.

تعمیرگاه نیسان xtrail

تعمیر خودروی نیسان xtrail مانند هرخودروی دیگری یکی از موارد ضروری برای سلامت خودرو است با توجه به اینکه این خودرو در ایران فروش محدودی دارد تعداد کمی از افراد توانایی تعمیر آن را دارند. تعمیرگاه تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و رفع انواع مشکلات ایجاد شده برای خودروی نیسان xtrail است.

تعمیرگاه نیسان ایکس تریل

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن