تعمیرگاه فولکس واگن بیتل

تعمیرگاه فولکس واگن بیتل تعمیر فولکس واگن بیتل در سال های اولیه تولید و عرضه ی خودرو در جهان ، خودرو به عنوان کالایی لوکس به حساب می امد و عموم افراد توانایی خرید و استفاده از خودرو را نداشتند، در سال های پس از جنگ جهانی دوم با توجه به مشکلات ناشی از جنگ …

تعمیرگاه فولکس واگن بیتل ادامه »

تعمیر گیربکس دبل کلاچ بیتل

تعمیرگاه فولکس واگن بیتل

تعمیر فولکس واگن بیتل

در سال های اولیه تولید و عرضه ی خودرو در جهان ، خودرو به عنوان کالایی لوکس به حساب می امد و عموم افراد توانایی خرید و استفاده از خودرو را نداشتند، در سال های پس از جنگ جهانی دوم با توجه به مشکلات ناشی از جنگ و کمبود های مختلفی که در سرتاسر کشور های درگیر جنگ ایجاد شده بود مشکلات اقتصادی به حد بسیار بالایی رسیده بود.

در این زمان آدولف هیتر رهبر نازی های المان برای جلوگیری از افزایش اختلاف ظبقاتی در بین مردم آلمان دستور داد تا خودرویی تولید شود که همه ی مردم توانایی خرید و استفاده از آن را داشته باشند این خودرو باید به گونه ای طراحی می شد که توانایی تحمل وزن دو نفر بزرگ و سه کودک را داشته باشد، با این هدف خودروی فولکس واگن طراحی و تولید شد و این کمپانی به دستور آدولف هیتلر تاسیس شد.

سال های زیادی از آن زمان می گذرد و خودرو های فولکس واگن در طول این سال ها تغییرات عمده  و زیادی هم در ظاهر و هم در کارایی و کیفیت داشته اند اما در تمام طول این مدت شعار اصلی این شرکت یعنی ماشین مردم حفظ شده است. یکی از خودرو های محبوب شرکت فولکس واگن در حال حاضر خودروی فولکس واگن بیتل است. در این مقاله خودروی فولکس واگن بیتل و تعمیرگاه فولکس واگن بیتل را بررسی خواهیم کرد.

تعمیرگاه فولکس واگن بیتل

فولکس واگن بیتل

در سال 1934 ، در حالی که بسیاری از پروژه های فوق هنوز در مراحل توسعه یا مراحل اولیه تولید بودند ، آدولف هیتلر وارد کار شد و دستور تولید یک وسیله نقلیه اساسی را داد که قادر به حمل دو بزرگسال و سه کودک با سرعت 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) بود. او اتومبیلی می خواست که هر خانواده آلمانی بتواند از عهده خرید ان بر بیاید. فولکس واگن طراحی شده از از طریق برنامه پس انداز با قیمت 990 RM (396 دلار آمریکا در سال 1938) – تقریباً قیمت موتورسیکلت کوچک (متوسط ​​32 RM در هفته فروخته شد.

به زودی مشخص شد که صنعت خصوصی نمی تواند خودرویی را فقط برای 990 RM تبدیل کند. بنابراین ، هیتلر با استفاده از طراحی فردیناند پورشه (با برخی از پیشنهادات طراحی هیتلر ، از جمله موتور خنک کننده هوا تا هیچ چیز نتواند یخ بزند) ، حمایت از کارخانه ای جدید و دولتی را انتخاب کرد. قصد این بود که خانواده های آلمانی بتوانند خودرو را از طریق طرح پس انداز خریداری کنندنمونه های اولیه خودرو به نام “KdF-Wagen” در بازار آلمان عرضه شدند.

اروین کومندا ، طراح ارشد قدیمی اتحادیه اتومبیل ، بخشی از تیم انتخابی فردیناند پورشه ،  بدنه خودرو نمونه اولیه را توسعه داد ، که امروزه به طور قابل توجهی شناخته می شد. این یکی از اولین خودروهایی بود که با کمک تونل باد طراحی شد – روشی که برای طراحی هواپیماهای آلمانی از اوایل دهه 1920 استفاده می شد. طراحی خودروها تحت آزمایش های سختی قرار گرفت و قبل از پایان یافتن به نظر می رسید که یک رکورد شکستن میلیون مایل آزمایش را به دست آورد.

ساخت کارخانه جدید در ماه مه 1938 در شهر جدید “Stadt des KdF-Wagens” (که پس از جنگ به ولفسبورگ تغییر نام داد) آغاز شد ، که برای کارگران کارخانه به طور خاص ساخته شده بود. این کارخانه تا زمان شروع جنگ در سال 1939 تنها تعداد انگشت شماری خودرو تولید كرده بود. هیچ كدام در واقع به هیچ كس از كتابهای تمبر پس انداز كامل تحویل داده نشد ، اگرچه یك كابریولت نوع 1 در 20 آوریل 1944 (55 سالگی وی) به هیتلر اهدا شد.

در سال 2017 ، فولکس واگن اعلام کرد که تمرکز قابل توجهی بر خودروهای برقی (EV) دارد ، تا سال 2025 حداقل 30 مدل EV را به بازار عرضه کند و 20 تا 25 درصد از کل فروش سالانه خود را (2-3 میلیون) داشته باشد. ) شامل EV است.  در ماه سپتامبر ، مدیر عامل فولکس واگن ، ماتیاس مولر ، اظهار داشت که این شرکت قصد دارد تا سال 2030 نسخه های برقی همه مدلهای خودروهای خود را با هزینه 20 میلیارد یورو و 50 میلیارد یورو برای خرید باتری در اختیار داشته باشد. [

فولکس واگن در سال 2018 با رونمایی از خودروی تمام برقی I.D. R. ، رومن دوما یک رکورد تمام دوره ها را با رکورد کمتر از هشت دقیقه رانندگی  زد. در سپتامبر 2018 ، فولکس واگن اعلام کرد که تولید Beetle (A5) را در سال 2019 متوقف می کند.

در فوریه 2019 ، فولکس واگن اعلام کرد که یک برند فرعی جت در سطح چین با هدف خریداران جوان در چین راه اندازی می کند. سه مدل در جولای 2019 اعلام شد ، یک سدان و دو SUV که هر سه در چین به عنوان بخشی از مشارکت فولکس واگن با FAW تولید می شوند.

تعمیرگاه فولکس واگن بیتل
تعمیرگاه فولکس واگن بیتل

تعمیرگاه فولکس واگن بیتل

در سپتامبر 2019 در نمایشگاه فرانکفورت ، فولکس واگن رسما از لوگوی تازه (نسخه باریک تر و دو بعدی لوگوی قبلی) و مارک صوتی جدیدی رونمایی کرد که با خودروی برقی ID.3 که به تازگی راه اندازی شده است ، همراه خواهد بود. فولکس واگن اظهار داشت که ID.3 نشان دهنده آغاز “دوران جدیدی” از شرکت است. در نوامبر 2020 ، فولکس واگن اعلام کرد که تلاش می کند بزرگترین خودروساز جهان در عصر سبز باقی بماند ، سرمایه گذاری خود را در خودروهای برقی و خودران تا پنج سال آینده به 86 میلیارد دلار افزایش داده است.

فولکس واگن بیتل بین سال های 1997 تا سال 2010 توسط شرکت فولکس واگن تولید و عرضه می شد و در حال حاضر نسخه جدیدی از این خودرو توسط شرکت تولید نمی شود به همین علت است که استفاده و سرویس مناسب و به موقع خودرو فولکس واگن بیتل در افزایش کیفیت و کارایی خودرو نقش مهمی را ایفا می کند. تعمیر فولکس واگن بیتل باید توسط فردی انجام شود که به خودرو های فولکس واگن و انواع مختلف آن آگاهی کامل داشته باشد و بتواند بدون نیاز به تعویض قطعات مشکلات ایجاد شده در فولکس واگن بیتل را حل و رفع کند.

تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل
تعمیر موتور تیگوان پاسات و بیتل

تعمیرگاه فولکس واگن بیتل

در این مقاله خودروی فولکس واگن بیتل و نکات مربوط به آن را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن