تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیرگاه رنو کپچر تعمیر رنو کپچر بهترین تعمیرگاه رنو کپچر کجاست؟ تخصصی ترین تعمیرگاه رنو کپچر در تهران کجاست؟ بهترین تعمیرگاه رنو کپچر در تهران کجاست؟ جهت تعمیر تخصصی رنو کپچر چه باید کرد؟ تعمیر گیربکس رنو کپچر در چه مراکزی انجام می‌شود؟ بهترین مرکز برای رفع مشکلات موجود در سیستم برق و الکترونیک رنو کپچر …

تعمیرگاه رنو کپچر ادامه »

تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیر رنو کپچر

بهترین تعمیرگاه رنو کپچر کجاست؟ تخصصی ترین تعمیرگاه رنو کپچر در تهران کجاست؟ بهترین تعمیرگاه رنو کپچر در تهران کجاست؟ جهت تعمیر تخصصی رنو کپچر چه باید کرد؟ تعمیر گیربکس رنو کپچر در چه مراکزی انجام می‌شود؟ بهترین مرکز برای رفع مشکلات موجود در سیستم برق و الکترونیک رنو کپچر کجاست؟ هزینه تعمیر رنو کپچر چقدر میباشد؟ چگونه می توان حرفه ای ترین مرکز تعمیر رنو کپچر را پیدا کرد؟

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق در رابطه با بهترین تعمیرگاه رنو کپچر تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

تعمیرگاه رنو کپچر
تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیرگاه رنو کپچر تهران پلاس

خودروی رنو کپچربا توجه به نوع گیربکس و قابلیت های که در رانندگی دارد به یکی از خودروی های محبوب و پرفروش در ایران تبدیل شده است. رنو کپچر از گیربکس جدید خودرو های رنو بهره می برد. گیربکس EDC در حال حاضر در طیف وسیعی از خودروهای رنو در دسترس است و به رانندگان کانگو تجربه‌ای شبیه به ماشین پشت فرمان را ارائه می‌دهد.

EDC شش سرعته یک گیربکس اتوماتیک دوگانه کلاچ خشک است که نیاز به پدال کلاچ را از بین می برد. دنده ایده آل به طور خودکار توسط یک واحد کنترل الکترونیکی انتخاب می شود. کنترل تعویض دنده از نوع “PRND” به اضافه حالت “بالا/پایین” است. یک فشار دادن به جلو روی دسته دنده، گیربکس را به سمت پایین دنده هدایت می کند، یک کشش به سمت عقب برای افزایش دنده.

حالت خودکار به لطف زمان جابجایی فوق سریع 290 ​​میلی‌ثانیه، سفری آرام را به همراه دارد. کنترل خزش گیربکس نیز زندگی را در ترافیک خزنده آسان‌تر می‌کند و با رها شدن پدال ترمز به تدریج از آن دور می‌شود. گیربکس EDC همچنین به صورت استاندارد دستیار استارت در سربالایی را ارائه می‌کند که در صورت همکاری با سیستم کنترل خزش، از شروع ایمن در شیب اطمینان حاصل می‌کند.

گیربکس اتوماتیک EDC در مقایسه با گیربکس دستی 28 کیلوگرم به وزن اضافه می‌کند، اما Kangoo dCi 90 EDC به مصرف سوخت تا 55.4 مایل در کیلوگرم در سیکل ترکیبی (NEDC) دست می‌یابد و تنها 136 گرم در کیلومتر CO2 تولید می‌کند.

این گیربکس مزایای زیادی دارد و همین عامل سبب شده است تا طرفداران محیط زیست در ایران و جهان تمایل زیادی نسبت به خرید این خودرو داشته باشند نکته ی مهم در ارتباط با کارکرد گیربکس و سایر بخش های خودروی رنو کپچر تعمیر درست این قطعات در زمان خرابی خودرو است. به همین دلیل تعمیرگاه رنو کپچر که برای تعمیر و حتی سرویس خودروی خودرو انتخاب می کنید نقش مهمی را در سلامت خودرو ایفا میکند.

تعمیرگاه رنو کپچر در صورتی مناسب است که ویژگی های زیر را دارا باشد:

بهره مندی از پرسنل مجرب و متخصص در امر سرویس و تعمیر بخش های مختلف خودرو

استفاده از ابزار به روز و مدرن در جهت بررسی خودرو

بهره مندی از تکنولوژِ های نوین در جهت تعمیر قطعات مختلف خودرو

در صورتی که خودرو به صاکفاری و نقاشی نیاز داشته باشد نیز باید تکنسین های متخصص در این امر در تعمیرگاه حضور داشته باشند.

با توجه به نوع خودرو رنو کپچر هر کدام از بخش های این خودرو دارای سیستم برقی متفاوتی هستند و نمی توان تعمیر تمامی آسیب های وارد شده به این خودرو را به یک نفر واگذار کرد در تعمیرگاه رنو کپچر شما می توانید مجموعه ای از افراد متخصص و خبره در امر تعمیر این خودروی محبوب را در کنار هم داشته باشید، هدفی که ما از ابتدای تاسیس مرکز تهران پلاس به دنبال آن هستیم، تشکیل تمیمی متخصص در امر تعمیر و سرویس خودرو رنو کپچر به همین دلیل است که تمامیخ دمات را با ضمانت ارائه می دهی.

تعمیرگاه رنو کپچر

رنو کپچر یکی از خودرو های خوب برند رنو است، این اتومبیل با توجه به مصرف سوخت کم در کنار طول عمر و ظاهر زیبا توانسته است جایگاه خوبی را در بازار فروش خودر وبه خود اختصاص دهد. با توجه به اینکه خودروی رنو کپچرمزیت هایی زیادی دارد اما یکی از مشکلات این خودرو این است که مرکز مناسب برای تعمیر این خودرو و قطعات اصلی این خودرو به سختی در بازار ایران پیدا می شوند.

یکی از عمده ترین مشکلاتی که در خودروی رنو کپچر ایجاد می شود سوختن پمپ بنزین برقی خودرو و یا خراب شدن این سیستم در خودرو است. پمپ خودرو باید بنزین را برای سوختن به باک موتور برساند و زمانی که پمپ بنزین کار نکند موتور خودرو خاموش می شود و عملا خودرو از حرکت می ایستد.

خراب شدن سیستم پمپ بنزین برقی خودرو رنو کپپر معمولا در فصل تابستان رخ می دهد چرا که هوا به شدت گرم است. اگر شما هم در مناطقی زندگی می کنید که دمای هوا عمدتا بالاتر از حد نرمال است بهتر است هر سه ماه یک بار برای بررسی پمپ بنزین خودرو مراجعه کنید.

یکی دیگر از بخش های خودرو رنو کپچر که آسیب آن سبب می شود تا خودر وبه طور کامل از کار بیفتد خرابی مدار های الکتریکی خودرو است در صورتی که هر کدام از مدار های الکتریکی خودرو دچار آسیب شده باشند، موتور خاموش می شود و می ایستد. یکی از موارد مهمی که می تواند از خرابی سیستم برقی خودرو جلوگیری کند سریوس به موقع خودرو است سرویس دوره ای خود در زمان های مناسب توسط شرکن سازنده خودرو تعیین می شود و با مراجعه در این زمان ها به تعمیرگاه رنو کپچر تمامی بخش های خودرو به صورت کاملا دقیق بررسی می شوند.

اگر متوجه شده اید که مصرف سوخت خودرو افزایش پیدا کرده است بهتر است در اولین فرصت به تعمیرگاه برای بررسی خودرو مراجعه کنید.

یکی دیگر از مواردی که در خودروی رنو کپچر در معرض خرابی قرار دارد گیربکس اتومات خودرو است عمده دلیل خرابی گیربکس اتومات خودرو استفاده از روغن گیربکس نامرغوب است، یکی از نشانه های نیاز به تعویض روغن گیربکس سخت و طولانی شدن تعویض دنده خودرو است.

از دیگر نشانه های خرابی گیرکبس می توان به نشتی روغن، عدم پاسخ به موقع گیربکس، خلاص شدن خودرو و احساس بوی سوختگی از خودرو اشاره کرد. در شرایطی که چرخ دنده های خودرو دچار لغزش شوند این امر می تواند سبب بروز مشکلاتی در خودرو شود و باید چرخ دنده ها سریعا بررسی شوند.

تعمیرگاه رنو کپچر در ایران به مرکزی گفته می شود که خدمات مرتبط با خودرو رنو کپچر در این مرکز به صورت تخصصی ارائه می شوند این خدمات عبارتند از:

تنظیم موتور

عیب یابی سیستم خودرو

شستشوی انژکتور خودرو با دستگاه

تعویض لنت ترمز

تعویض روغن موتور و روغن گیربکس

تعویض سر سیلندر و واشر

تعمیر جلوبندی

تعویض فیلتر موتور

تعمیر سیستم تعلیق خودرو

تعمیر کمک بادی خودرو

برای ارتباط با تعمیرگاه رنو کپچر می توانید با کارشناسان ما در مرکز تهران پلاس در ارتباط باشید.

 

تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیرگاه تخصصی رنو کپچر

زیاد بودن مراکز تعمیر باعث شده است تا افراد به راحتی نتوانند مراکز تعمیر حرفه ای و مطمئن را پیدا کنند.

در واقع مهمترین گزینه ای که باعث میگردد تا اکثر افراد به مراکز تعمیر غیر حرفه ای و نامعتبر مراجعه کنند این است که روش های اشتباهی را برای پیدا کردن مرکز تعمیر انتخاب می‌کنند.

مثلا یکی از رایج‌ترین روش‌های که اکثر افراد برای پیدا کردن محل تعمیر انتخاب می کنند این است که همیشه از دوستان خود پرس و جو می کنند و به گونه افراد مختلف، محل‌های متفاوت را به عنوان بهترین مرکز تعمیر معرفی می‌کنند

در صورتی که این روش کاملا اشتباه بوده و اگر با استفاده از این متد بخواهید بهترین مرکز را پیدا کنید در این صورت، سالیان دراز در جستجو خواهید بود، و هزینه‌های بسیار زیادی را به مراکز غیر حرفه ای پرداخت خواهید کرد.

رنو کپچر
رنو کپچر

امروزه دنیای مجازی باعث شده است تا بسیاری از محدودیت‌ها از میان برداشته شود و به راحتی بتوان به اطلاعات کامل و صحیحی در رابطه با مراکز مختلف دسترسی پیدا کرد.

و با توجه به اینکه بحث تعمیر خودروهای خارجی یکی از مواردی است که در هر مرکز تعمیر انجام نمی‌شود و تنها مراکز معتبر و مطمئن است که می‌توانند خدمات کامل و دقیقی را در رابطه با تعمیر خودروهای خارجی ارائه دهند

پس شما هم باید از روش های صحیح و اصولی جهت دسترسی به این مکان ها استفاده کنید.

مثلاً جستجو از طریق دنیای مجازی بهترین روشی است که می تواند باعث شود تا به مراکز معتبر دسترسی پیدا کنید.

در واقع همیشه مجموعه های معتبر که خدمات خاص و ویژه را به صورت کامل ارائه می دهند از طریق وب سایت های خود اطلاعات کاملی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

که مراکز تعمیر حرفه‌ای مطمئن و معتبر نیز دقیقاً از طریق این متد توانسته اند تا تمام محدودیت‌ها در رابطه با دسترسی به این مراکز را از میان ببرند.

مثلا مرکز تعمیر تهران پلاس یکی از مراکز فوق العاده حرفه‌ای و مجهز می باشد که به صورت تخصصی در رابطه با تعمیر تمام خودروهای خارجی فعالیت می‌کند و از طریق وب سایت خود اطلاعات کامل و دقیقی را در اختیار مشتریان قرار داده است.

رنو کپچر
رنو کپچر

تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیر رنو کپچر در تهران

وجود مرکز تعمیر تهران پلاس باعث شده است تا امکان رفع تمام مشکلات به وجود آمده در تمام خودروهای خارجی مانند رنو، پورشه، بی ام و، میتسوبیشی، بنز، فراری، لامبورگینی و … به صورت کامل برطرف گردد.

در واقع این مجموعه تعمیر دارای تیم فوق العاده حرفه ای و مجرب میباشد که خدمات فوق العاده حرفه ای را همراه با گارانتی ارائه می دهد

و تنها در رابطه با تعمیر خودروهای خارجی فعالیت می‌کنند از جمله خدمات خاصی که در این مرکز ارائه داده می‌شود می‌توان به مواردی مانند:

تعمیر موتور رنو کپچر

تعمیر کمک بادی رنو کپچر

تعمیر جلوبندی رنو کپچر

صافکاری و نقاشی رنو کپچر

کارشناسی رنو کپچر

سرویس دوره ای رنو کپچر

تعمیرات تخصصی رنو کپچر

و موارد دیگر می توان اشاره کرد که تمام خدمات بیان شده شامل تمام مدل خودروهای خارجی می باشد.

و هیچ گونه محدودیتی در رابطه با تعمیر خودروها از لحاظ فنی و ظاهری در این مرکز وجود ندارد

و تمام افراد به راحتی می‌توانند رفع مشکلات فنی و یا ظاهری خود را به این مجموعه حرفه‌ای بسپارند.

 

تعمیرگاه رنو کپچر

تعمیر گیربکس رنو کپچر

گیربکس های اتوماتیک دارای مدل های بسیار متنوعی هستند که از پیشرفته‌ترین و جدیدترین مدل ها در خودروهای لاکچری و خارجی موجود در بازار استفاده می گردد.

و با توجه به اینکه تشخیص مشکل در گیربکس به راحتی امکان پذیر نمی باشد و به گونه‌ای مدلهای جدید گیربکس های اتوماتیک ساختار بسیار متفاوت دارند، به همین دلیل باید تعمیر این قسمت به وسیله افراد حرفه‌ای و مطمئن انجام شود

که خوشبختانه یکی از خدمات خاص ارائه شده توسط مرکز تعمیر تهران پلاس برطرف کردن تمام مشکلات موجود در گیربکس خودرو می باشد

که به وسیله حرفه ای ترین افراد و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می‌شود، بدین ترتیب به راحتی می توانید تعمیر گیربکس رنو کپچر را با هزینه بسیار مناسب و به صورت حرفه‌ای و همراه با گارانتی به مرکز تعمیر تهران پلاس بسپارید.

لازم به ذکر است که بخش فروشگاه مرکز تعمیرات تهران پلاس نیز به تازگی افتتاح شده است که در این قسمت انواع گیربکس های اتوماتیک با قیمت بسیار مناسب قابل دسترسی می باشند.

و اگر نیاز به تعویض گیربکس در خودرو باشد در این حالت لزومی ندارد تا به فروشگاه‌های متعدد جهت خرید گیربکس مراجعه نمایید.

در واقع هدف مرکز تعمیر تهران پلاس این است که در آینده ای نه چندان دور بتواند تمام قطعات مورد نیاز تمام خودروهای خارجی را در بخش فروشگاه جمع آوری نماید

که بدین ترتیب مشکل دسترسی به قطعات اورجینال نیز برای همیشه برطرف میگردد.

در حال حاضر بر حسب تحقیقات انجام شده مجموعه تعمیر تهران پلاس جزوه معتبر ترین و کاملترین مراکزی است که تمام خدمات تخصصی را در رابطه با تعمیر خودروهای خارجی ارائه می دهد.

شما نیز به راحتی می توانید با برقراری ارتباط با مرکز مربوطه در سریعترین زمان ممکن جهت تعمیر خودرو خودرو خود به این مجموعه مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات کامل و دقیق به راحتی می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کرده و به صورت آنلاین از طریق وب سایت مربوطه اقدام به رزرو وقت نمایید.

لازم به ذکر می باشد که هزینه تمام خدمات تخصصی و حرفه‌ای که در این مرکز ارائه داده می شود بسیار مناسب می باشد و به هیچ عنوان نباید نگرانی در رابطه با این مورد وجود داشته باشد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن