تعمیرگاه بنز slk350

تعمیرگاه بنز slk350 تعمیر بنز slk350 بنز  SLK350 در سال ۲۰۱۱ به عنوان مدل ۲۰۱۲ معرفی شد تا با ماشین‌های دو در سقف تاشو طبقه دیگر رقابت کند. با معرفی این نسل، مرسدس – بنز چندین نوآوری در صنعت خودرو را ثبت کرد. کلمه slk ترکیبی از عبارت هاست (مدل بالاتر مرسدس – بنز) و …

تعمیرگاه بنز slk350 ادامه »

تعمیرگاه بنز slk350

تعمیرگاه بنز slk350

تعمیر بنز slk350

بنز  SLK350 در سال ۲۰۱۱ به عنوان مدل ۲۰۱۲ معرفی شد تا با ماشین‌های دو در سقف تاشو طبقه دیگر رقابت کند. با معرفی این نسل، مرسدس – بنز چندین نوآوری در صنعت خودرو را ثبت کرد.

کلمه slk ترکیبی از عبارت هاست (مدل بالاتر مرسدس – بنز) و K (اولین حرف کلمه Kompakt به معنای فشرده در زبان آلمانی). بنز slk350 از جمله خودرو های دو سقف لوکس برند بنز محسوب می شود که در مقایسه با سایر مدل های بنز به دقت و مراقبت بیشتری نیازمند است .

در حال حاضر تنها چند مرکز محدود در ایران در زمینه ی ارائه خدمات تخصصی بنز slk350 فعالیت میکنند، مرکز تهران پلاس معتبرترین مرکز در زمینه ی ارائه خدمات سرویس و تعمیر بخش های مختلف بنز slk350 با سابقه ای طولانی در ایران است.

 

تعمیرگاه بنز slk350

بنز slk350

بنز slk350 یک ماشین اسپورت آلمانی است و مانند SL500 یک ماشین دو در بسیار لوکس با ویژگی‌های بی‌شمار است. محبوبیت خودروهای آلمانی برای همه ثابت شده‌است زیرا کیفیت و فن‌آوری بسیار بالایی دارند و بسیاری از مردم سعی می‌کنند یک ماشین آلمانی بخرند، زیرا این خودروها همواره مورد تحسین و تایید کل جهان بوده‌اند.

اگرچه این ماشین زمان زیادی از زمان تولید این خودرو بوده‌است، اما هنوز می‌تواند چشم خریداران را به این دلیل جذب کند که ظاهر این خودرو شبیه به SLR افسانه‌ای است. بنز slk350، احساس راحتی بیشتری به افراد در زمان رانندگی  منتقل می‌کنند. در حالت کلی، بنز slk350 یک خودرو دو نفره است و به عنوان برادر کوچک‌تر sl شناخته می‌شود.

اگرچه طراحی یک مساله سلیقه است و ممکن است نظرات متفاوتی در مورد آن وجود داشته باشد، اما طراحی زیبا این ماشین جذاب آلمانی از هیچ کسی پنهان نیست.

طراحی خارجی بنز slk350تبدیل به یک دگرگونی کامل شده‌است و بسیار مبتکرانه، خلاق و زیبا است و همچنین از پارامترهای طراحی جدید بنز slk350- استفاده کرده‌است.

ویژگی‌های بنز slk350شامل یک پنجره بزرگ در جلوی کاپوت مشابه مرسدی بنز است. یک موتور بسیار قدرتمند، طراحی تنه منحصر به فرد، LED، چراغ‌های عقبی جذاب و آینه کناری می‌باشد. در کل، آن‌ها همه را وادار کرده‌اند که این ماشین را دوست داشته باشند.

طراحی داخلی SLK350 از رقبای خود باتوجه به صندلی‌های راحتی که دارد بیشتر به چشم می آیدو نشستن در داخل این خودرو و تجربه رانندگی با آن بسیار لذت بخش است.

در داخل کابین، با وجود تزئینات و ابزار مختلف، و صندلی‌های چرمی و کیفیت دوخت و دوز، بسیار دلپذیر و زیبا است. گزینه کنترل سقف جادویی، یا سیستم کنترل آسمان جادویی، شدت نور را تنظیم می‌کند که از طریق سقف پانوراما وارد کابین می‌شود، همچنین مقدار تیرگی شیشه.

حتی اگر شما بیرون اتومبیل را دیدید و با دیدن کابین زیبا و صندلی‌های راحتی و کیفیت مواد مورد استفاده در طراحی داخلی، متوجه خواهید شد که شما در یک مرسدس‌بنز شیک و مجلل هستید.

تجهیزات ایمنی SLK350 Benz عبارتنداز:

: ایربگ در جلو و عقب

سامانه ترمز و پایداری: بخش‌های جلو و عقب، ESP، ESP، ASR

صندلی‌ها چرمی

صندلی سفارشی با کمر قابل تنظیم و گرمایش و سرمایش

صندلی راننده با تنظیم الکتریکی در ۶ حالت

سیستم هشدار دهنده به راننده در حالت خستگی و حواس‌پرتی

سیستم تهویه هوای خودکار دوتایی

سیستم گرمایش داخلی در زمستان و سقف باز

AQS سیستم کنترل کیفیت هوا و فیلتر هوا در داخل کابین

صفحه لمسی ۶.۵- اینچی همراه با موس که در کنسول مرکزی قرار دارد و اطلاعات راننده و اطلاعات سفر را برای مسافران فراهم می‌کند.

چراغ ترمز متناسب با فشار ترمز است

 

سرپوش فعال برای کاهش آسیب پا

نمایش اطلاعات گیربکس و موتور

سیستم ضد دزدی و قفل خودکار فرمان

سیستم قفل کودک در اختیار راننده

آینه‌های الکتریکی

سیستم روشنایی و بینایی شب

چراغ‌های چشمک‌زن

تنظیمات خودکار نورها

سیستم هشدار هوایی لاستیک

صفحه رنگی ۵.۸- اینچی

سنسور اتوماتیک تشخیص خودکار صندلی راننده

ورودی USB، بلوتوث و هندزفری

قابلیت پخش MP۳

سیستم کلید هوشمند

دوربین نقطه کور و رادار نقطه کور

توانایی باز کردن و بستن در صندوق به طور خودکار با سیستم ایمنی

در هر بررسی و سرویس دوره ای بنز slk350 تمامی این بخش ها باید مورد بررسی قرار گیرند.

 

تعمیرگاه بنز slk350

سرویس و تعمیر بنز slk350

یکی از بخش های مهم بنز slk350 گیربکس آن است،  گیربکس اتوماتیک مانند دیگر اجزای ماشین نیازمند بازرسی‌های دوره‌ای است. خدمات دوره‌ای باید مطابق با توصیه شرکت سازنده خودرو یعنی برند بنز بسته به تابع کیلومتر یا زمان اجرا شود. تغییر به موقع روغن، فیلترها و خدمات گیربکس اتوماتیک، رانندگی منظم و آگاهی نسبی از عملکرد گیربکس، نقش مهمی در افزایش عمر قطعات گیربکس ایفا می‌کند.

زمان توصیه‌شده برای تغییر نفت و خدمات گیربکس اتوماتیک بین ۲۰۰۰۰ کیلومتر و ۶۰،۰۰۰ کیلومتر است. لازم به ذکر است که یکی از عوامل تعیین‌کننده زمان تغییر روغن گیربکس و خدمات دوره‌ای شرایط رانندگی است.

بنز slk350 مانند هر خودرویی دیگری در ایران نیست و تمعیر و سرویس دوره ای آن نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد ، قطعات به کار رفته در بنز slk350 پیچیدگی های زیادی دارند و تنها افرادی که دارای دانش و تخصص هستند می تواند عیوب ایجاد شده در بخش های مختلف بنز slk350 را شناسایی و عیب یابی کنند. مرکز تهران پلاس از جمله مراکزی در ایران است که می تواند در امر سرویس و تعمیر بنز slk350 به شما کمک کند.

تمامی افرادی که در این مرکز مشغول به فعالیت هستند دارای مهارت فنی و دانش بالایی هستند و به پیچیدگی های قطعات به کار رفته در بنز slk350 آگاهی و دانش کامل دارند. در این مرکز تمامی خدمات مربوط به بنز slk350 از جمله سرویس گیربکس و موتور، تعویض روغن ، صافکاری ، بررسی سیستم برقی ، عیب یابی ترمز و کلاچ و ….. توسط افراد متخصص در هر بخش انجام می شود.

تعمیرگاه بنز slk350

بنز slk350 یکی از خودرو های دو نفره محبوب در جهان است که به دلیل امکاناتی که دارد نسبت به سایر قبای هم رده کیفیت بالاتری دارد. در این مقاله ویژگی های مختلف بنز slk350 و مواردی که باید در زمان تعویض و یا سرویس دوره ای قطعات مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم. تهران پلاس یکی از مراکز معتبر در زمینه ی سرویس و خدمات تعمیر slk350 در ایران است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن