تعمیرگاه بنز slk200

تعمیرگاه بنز slk200 تعمیر بنز slk200 یکی از مدل‌های فوق‌العاده اسپورت کمپانی بنز slk200 است. این خودرو از سال ۱۹۸۹ به ایران وارد شده‌است. تعداد slk200در تاریخ ایران به سال ۲۰۰۵ باز می‌گردد. این خودرو، مانند بسیاری از خودروهای فوق‌العاده دیگر در ایران، آینده‌ای نداشت و به دلیل تحریم‌ها و قیمت‌های بالا، واردات آن‌ها محدود …

تعمیرگاه بنز slk200 ادامه »

تعمیرگاه بنز slk200

تعمیرگاه بنز slk200

تعمیر بنز slk200

یکی از مدل‌های فوق‌العاده اسپورت کمپانی بنز slk200 است. این خودرو از سال ۱۹۸۹ به ایران وارد شده‌است. تعداد slk200در تاریخ ایران به سال ۲۰۰۵ باز می‌گردد.

این خودرو، مانند بسیاری از خودروهای فوق‌العاده دیگر در ایران، آینده‌ای نداشت و به دلیل تحریم‌ها و قیمت‌های بالا، واردات آن‌ها محدود شده و سپس متوقف شد. به همین دلیل، مدل‌های موجود در ایران در سال ۲۰۱۲ منقضی می‌شوند. slk200در بازار ایران با SLK۲۰۰، ۲۸۰ SLK کمپرسور و ۳۵۰ نسخه SLK موجود است.

مدل صفر این ماشین دیگر به ایران وارد نخواهد شد. به همین دلیل، اگر شما می‌خواهید این اتومبیل فوق‌العاده اسپورت مرسدس‌بنز را بخرید، باید به بازار slk200دست پیدا کنید. اما قبل از خرید، بهتر است با ویژگی های slk200 آن‌ها آشنا شوید.

 

تعمیرگاه بنز slk200

استاندارد های بنز  slk200

slk200 از سال ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ از لحاظ فنی تغییر نکرده بود. یک موتور قابل تبدیل دو صندلی به وسیله یک موتور V6 ۱,۷۹۶ با سرعت ۶ سرعت تامین می‌شود که قادر به تولید ۱۸۱ اسب‌بخار و ۲۳۰ گشتاور است.

این خودرو هم چنین در یک نسخه کمی گران‌تر با گیربکس اتوماتیک ۵ سرعت ارائه می‌شود. این slk200گزینه‌های کمتری نسبت به نسخه‌های دیگر بنز دارد و اندازه آن کمی کوچک‌تر است. این نسخه سومین نسل SLK200 است.یکی از slk200در سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ است، در ۹.۱ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۸.۶ لیتر به ازای ۱۰۰ کیلومتر بود. برای افرادی که بیش از سرعت و شتاب به اقتصاد سوخت اهمیت می‌دهند، خرید slk200می‌تواند گزینه خوبی باشد.

در سال ۲۰۰۹، slk200دست‌خوش تغییراتی شد و تا سال ۲۰۱۲ این تغییرات در بخش فنی ثابت ماند. با استفاده از فن‌آوری‌های نوین, slk200سعی کرد که عملکرد بهتری برای ماشین‌های آبی خود در هر نسل فراهم آورد. این بار در سال ۲۰۰۹، این شرکت با افزودن تعدادی از موتورهای بسیار قوی به نسخه‌های slk200عملکرد خود را افزایش داد.

در سال جاری علاوه بر موتور قبلی, این موتور بخار با ظرفیت ۲.۹ لیتر را معرفی کرد.این موتور قادر به تولید ۲۳۱ اسب‌بخار بود. گشتاور آن به ۳۰۰ Nm در ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ rpm می‌رسد. حداکثر سرعت این موتور به ۲۳۰ کیلومتر بر ساعت رسید.

ظاهر تیز SLK تنها بخشی از ترکیب است که آن را به مدعی معتبرتر در مسابقه رودستر تبدیل می کند. در حالی که قیمت ها در حدود 1000 پوند در سراسر محدوده افزایش یافته است ، این پول به خوبی هزینه شده است. رانندگان نه تنها دارای کابین با کیفیت بالاتر و مجموعه ای از وسایل اضافی هوشمند هستند ، بلکه طیف وسیعی از موتورها را نیز ارائه می دهند که باعث افزایش عملکرد ، بهبود مصرف سوخت و کاهش انتشار کربن می شود.

علائم برتر مرسدس شکست SLK فعلی ممکن است سخت به نظر برسد ، اما این شرکت نسخه اصلاح شده را برداشته است. و چند ترفند بیشتر در آستین خود دارد تا تنها به نظر برسد.

برچسب قیمت SLK 1000 پوند افزایش یافته است ، اما با وجود موتور پیشرفته و بهبود اقتصادی ، طرفداران کابریو باید جدیدترین مدل را در برابر آن سخت بدانند.فیس لیفت الهام گرفته از فرمول یک به جذابیت بیشتر آن کمک می کند ، زیرا هدف این بازیکن تازه وارد چالش رقبای اصلی از جمله بی ام و Z4 ، پورشه باکستر و آئودی TT رودستر است.

با شروع قیمت از 29،705 پوند ، هیچ راه ارزان تری برای داشتن SLK وجود ندارد. نسخه چهار سیلندر آلیاژهای سبک وزن مدلهای قوی تر را از دست می دهد ، اما با این حال ، شما با پشت چراغ های عقب به روز شده و نوک اگزوز جدید ، بازسازی مجدد را انجام می دهید.آینه های کناری نیز بزرگتر هستند و اکنون دارای تکرارکننده های نشانگر LED هستند.

رنگهای جدید ، از جمله رنگهای نقره ای و سبز ویژه ، نیز موجود است. در داخل ، کابین خلبان محکم است و به خوبی ساخته شده است. کنسول مرکزی به هم ریخته است ، اما صفحه های هوشمند با برجسته های آلومینیومی و سوزن های قرمز وجود دارد. فرمان سه پره به صورت استاندارد شامل کنترل های چند منظوره است.

هنگامی که سقف در جای خود قرار دارد ، کابین سبک و هوا است و دید عالی است. با بالا به پایین ، یک شیشه جلو شفاف اختیاری را می توان بین تکیه گاه سر قرار داد تا دید عقب را افزایش دهد.انداختن رویه فلزی سه تکه تا حدودی 22 ثانیه طول می کشد ، اگرچه این عمل را می توان در حالی انجام داد که خودرو با سرعت 5 مایل در ساعت حرکت می کند. پس از سقوط ، سرنشینان به خوبی از بوفه عایق بندی می شوند.

تعمیرگاه بنز slk200

با این حال ، مرسدس هنوز این مشکل را حل نکرده است که با رویه انباشته چه باید کرد. پانل های تا شده در صندوق بار ذخیره می شوند که این امر فضا را از 300 لیتر مفید به 208 لیتر کمتر کاربردی کاهش می دهد.

تکامل سیستم کمک سرعت شرکت ، و به احتمال زیاد 220 پوند اضافی به شما پس می دهد ، این ابزار تأثیرگذار نه تنها سرعت ماشین ، بلکه زاویه فرمان را نیز در نظر می گیرد. در شهر ، پارکینگ و گردش سریع U را به طرز شگفت انگیزی آسان می کند. اما در بزرگراه ، چرخ سنگین می شود ، که باعث می شود رانندگی راحت تری در مسافت های طولانی داشته باشید.

با وجود چنین موتور قدرتمندی از جمله V6 3.5 لیتری جدید ، سطح ابتدایی 200 ما ممکن است در نگاه اول بهترین انتخاب نباشد. اما واحد سوپرشارژ از هیجان کمی برخوردار نیست و مطمئناً رانندگان از عملکرد بهتر آن ناامید نمی شوند. قدرت از 161 اسب بخار به 181 اسب بخار افزایش یافته است و پس از کمی کندی در دنده های پایین ، واحد در حدود 3000 دور در دقیقه به قدرت می رسد.

تعمیرگاه بنز slk200

با توجه به ویژگی هایی که برای slk200 در این مقاله بر شمردیم و به آن ها اشاره کردیم، بررسی و تعمیر به موقع اشکالات slk200 نقش مهمی در کارایی خودرو دارند. تهران پلاس یکی از مراکز پیشرو و منحصر به فرد در امر تعمیر تخصصی slk200 است و تمامی خدمات تخصصی بنز  slk200 از جمله صافکاری ، تعویض روغن ، بررسی ترمز و موتور و … همه در این مرکز انجام می شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن