تعمیرگاه بنز s350

تعمیرگاه بنز s350 تعمیر بنز s350 در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر ایران , خرید یک ماشین به روز به تاریخ آلمان مانند بنز در هر نوع و مدلی ممکن است تبدیل به یک رویای دست‌نیافتنی شده باشد, ارزش خدمات, تعمیر و نگهداری مدل‌های مورد استفاده در کشور از همیشه مهم‌تر …

تعمیرگاه بنز s350 ادامه »

تعمیر گیربکس بنزe200

تعمیرگاه بنز s350

تعمیر بنز s350

در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر ایران , خرید یک ماشین به روز به تاریخ آلمان مانند بنز در هر نوع و مدلی ممکن است تبدیل به یک رویای دست‌نیافتنی شده باشد, ارزش خدمات, تعمیر و نگهداری مدل‌های مورد استفاده در کشور از همیشه مهم‌تر شده‌است . پدال  و کلاچ  از یک سو, تعمیر و تعویض قطعات معیوب و تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک از سوی دیگر, همه و همه نیاز به به یک نعمیرکار ماهر دارند تا بتواند تعمیر را با هزینه و ضمانت منطقی تکمیل کند

.در همین حال، بنز s350- به سایر ماشین‌های آلمانی بسیار حساس است. این ستاره درخشان آلمانی همیشه طرفداران زیادی در ایران داشته‌است و حالا او مالکان وسواسی بیشتری دارند. تهران پلاس یکی از مراکز پیشرو در پیشگام در امر تربیت افراد ماهر و زبده برای تعمیر بنز s350 در ایران است.

 

تعمیرگاه بنز s350

ویژگی های بنز s350

بنز s350 یک ماشین حساس است، اگر یک متخصص غیر ماهر  آن را تعمیر کند، منجر به گسترش یک عیب در آن خواهد شد و نقص‌های جدید ممکن است از دل آن بیرون بیاید. در وضعیت فعلی که در آن هزینه قطعات سرسام‌آور است، ممکن است صاحب اتومبیل بتواند چندین بار برای یک عیب بپردازد.

در مرکز تهران پلاس به مشتری اجازه می‌دهیم تا در حالی که تعمیر اتومبیل را تعمیر و تماشا می‌کند، بالای خودرو بایستد. همچنین می‌تواند بخش اصلی را خریداری کرده و آن را بعد از رفع مشکل به ما برساند. البته، بهتر است این بخش‌ها اصل باشند تا از دست دادن پول توسط مشتری جلوگیری شود.

برخی حتی ندانسته شروع به تنظیم و تغییر ساختار فنی بنز کردند که بعداً باعث سقوط اتومبیل شد. توصیه می‌شود که با متخصص مشورت کنید تا هر گونه تغییر و تنظیم را اجرا کنید.

بنز s350به عنوان بزرگ‌ترین  خودروی بنز و نمادی تمام‌عیار از اوج قدرت مهندسی آلمان در سال ۱۹۵۴ بود. مجموعه W۱۸۰ و W۱۲۸ سنگ بنای خانواده مرسدس بنز از خودروهای لوکس و اسپرت است که در سراسر جهان با موتورهای شش سیلندر خود بر جاده‌ها غلبه کرده‌اند.

پس از پایان تولید بنز های محبوب در سال ۱۹۵۸، زمان انتشار یک مدل جدید شناخته‌شده برای طراحی ویژه بخش پایانی به نام بنز s350 بود. از آنجا که خطوط منحنی و چشم گیری پونتون در این مجموعه با کد فنی W۱۱۱ و W۱۱۲ شناخته شدند، با خطوط قوی و برنده جایگزین شدند و ساختار کلی طراحی برای تناسب سلیقه مردم آمریکای شمالی شکل گرفت.

بنز s350
بنز s350

تعمیرگاه بنز s350

نام گذاری بنز s350

بنز یکی از پیچیده‌ترین شرلیط نام گذاری در  جهان را در اختیار دارد و هر طبقه ویژگی‌های و ماهیت متمایز خود را ارائه می‌دهد. خودروهای مختلف و محصولات در یک کلاس بنز با اعداد متمایز خواهند شد و حروف جداگانه تفاوت بزرگ‌تری را در زمینه سبک و ساختار و ویژگی‌های آن‌ها نشان می‌دهند.

برای نشان دادن ویژگی‌های خاص یک مدل در کلاس خاص، ترکیبی از حروف یا کلمات بعد از شماره نمایشگر حجم موتور مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانند L، که به معنی طول عمر طولانی‌تر برای یک مدل خاص است، و s نشان‌دهنده یک رده مرسدس با یک موتور ۵ لیتری با یک بدن است. با طول طولانی‌تر از استاندارد S۵۰۰ استاندارد.

طبقه‌بندی جدید مرسدس بعد از دهه ۹۰ اتفاق افتاد. در اوایل دهه نود، شرکت ستاره آلمانی تصمیم گرفت کلاس‌ها و مدل‌های خود را به شیوه‌ای استاندارد ارائه کند، و این روند تا امروز اجرا شده‌است.

کلاس بنز با ترکیب یکی از سه حرف  شناسایی خواهد شد. اعداد کنار این حرف ها ، حجم موتور خودرو را نشان می‌دهند.عدد سه‌رقمی در هر خودرو، حجم موتور را نشان می‌دهد. این اعداد نتیجه تقسیم حجم موتور تا ۱۰ هستند، که به طور سنتی بر روی ماشین‌های کمپانی بنز نوشته می‌شوند.

 

تعمیرگاه بنز s350

تمعیر بنز s350

هر چند که قطعات به کار رفته در بنز s350 همگی اصل و ساخته شده با بهترین مواد هستند اما در هر حال تمامی قطعات به کار رفته در بنز s350 به سرویس دوره ای برای عملکرد درست نیازمند هستند.

به عنان مثال روغن گیربکس به کار رفته در بنز s350 باید پس از مدت معینی تعویض شود در غیر این صورت عملکرد درست و مناسب بنز s350 دچار مشکل خواهد شد و نمی توان انتظار خودرویی لوکس را از آن داشت.

علاوه بر این نمی توان برای سرویس یا تعویض بنز s350 به هر مرکزی مراجعه کرد با توجه به این نکته که کمپانی بنز در ایران نمایندگی رسمی و قانونی ندارد شرایط سرویس و تعویض قطعات بنز در ایران سخت تر از سایر کشور ها است. قطعات به کار رفته در ساخت بنز s350 مشابه قطعات به کار رفته در خودرو های دیگر نیستند و ویژگی های کیفی خاص خودشان را دارند همین عامل سبب می شود تا هر فردی توانایی تعمیر آن را ها نداشته باشد.

با توجه به اینکه عموم افراد اعلام نمی کنند که توانایی تعمیر بنز s350 این شما هستید که باید مرکز مناسبی را برای سرویس و تعمیر بنز s350 خودتان انتخاب کنید.

مراکز انگشت شماری در ایران به صورت تخصصی در امر تعویض ، تعمیر و سرویس دوره ای بنز s350 فعال هستند یکی از این مراکز در ایران ، مرکز تهران پلاس است که صفر تا صد تمامی امور مربوط به بنز s350 در این مرکز به صورت تخصصی و توسط افرادی که دانش و مهارت کافی در این زمینه را دارا هستند انجام می شود.

شما می توانید بدون نگرانی و با اطمینان از اصل بودن قطعات به کار رفته برای تعویض در صورت نیاز به تهران پلاس مراجعه کنید. از تنظیم بالانس چرخ ها تا بررسی روغن موتور و صافکاری بنز s350 همه در این مرکز به صورت کاملا تخصصی انجام می شوند.

 

تعمیرگاه بنز s350

بنز s350 یکی از بنز های محبوب در جهان است که تعدادی از آن در ایرتن نیز موجود هستند و همچنان خرید و فروش می شوند. کمپانی بنز در ایران نمایندگی رسمی ندارد و همین عامل سبب آشفتگی بازار بنز در ایران شده است. در این مقاله ویژگی های به کار رفته در ساخت بنز s350 و نیاز به سرویس و تعمیر بنز s350 را بررسی کردیم.

تهران پلاس همه روزه آماده خدمت رسانی در زمینه های مختلف مربوط به بنز s350 به شما است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن