تعمیرگاه بنز cls350

تعمیرگاه بنز cls350 تعمیر بنز cls350 این خودرو در سال ۲۰۰۴ تولید و در آلمان و مکزیک تولید شد. طراحی این ماشین در زمان معرفی آن بسیار اغوا کننده بود و توجه بسیاری از نشریات را جلب کرد. در میان نقاط ضعف این اتومبیل، ما می‌توانیم به فضای کم برای مسافران عقب اشاره کنیم, که …

تعمیرگاه بنز cls350 ادامه »

تعمیرگاه بنز cls350

تعمیرگاه بنز cls350

تعمیر بنز cls350

این خودرو در سال ۲۰۰۴ تولید و در آلمان و مکزیک تولید شد. طراحی این ماشین در زمان معرفی آن بسیار اغوا کننده بود و توجه بسیاری از نشریات را جلب کرد. در میان نقاط ضعف این اتومبیل، ما می‌توانیم به فضای کم برای مسافران عقب اشاره کنیم, که به علت ارتفاع کم سقف است تا اتومبیل جذاب‌تر شود.

بنز cls350 با توجه به امکاناتی که دارد نیاز به مراقبت و بررسی دارد. تهران پلاس یکی از مراکز معتبر در ایران است که در امر تعمیرات تخصصی بنز cls350 فعالیت میکند تمای خدمات مرتبط با بنز cls350 در این مرکز توسط افراد مجرب ارائه می شوند.

تعمیرگاه بنز cls350
تعمیرگاه بنز cls350

تعمیرگاه بنز cls350

ویژگی های بنز cls350

مدل اصلی بنز cls350 یک سدان فست بک چهار در بر اساس پلت فرم مرسدس کلاس E بود که به صورت کوپه چهار درب به بازار عرضه شد. بعدها یک مدل بنز cls350  با نسل دوم CLS به محدوده مدل اضافه شد.  همه مدلها به عنوان یک نوع AMG با کارایی بالا در دسترس هستند ، اگرچه تا زمانی که نسل دوم CLS ارائه نشد ، چهار چرخ محرک 4MATIC ارائه شد.

محدوده CLS بین کلاس E و S در محدوده مدل مرسدس قرار دارد ، و مدلها نسبت به کلاس E مبتنی بر آن کاربرد کمتری دارند. این خودرو در درجه اول با دیگر سدان های فست بک مانند بی ام و سری 8 گران کوپه ، پورشه پانامرا و آئودی A7 رقابت می کند.

CLS که از مرسدس به عنوان کوپه چهار درب به بازار عرضه شد ، توسط مایکل فینک در سال 2001 طراحی شد که اولین مدل CLK ، C-SportCoupé و Maybach 57 و 62 را نیز طراحی کرددر آلمان و در کل اروپا نام مدل C219 است در حالی که در ایالات متحده CLS بیشتر به عنوان مدل C219 نامگذاری شده است.

C219 CLS بر اساس پلت فرم W211 کلاس E است و اجزای اصلی شامل موتورها ، گیربکس ها را دارد و فاصله بین دو محور یکسان آن 2854 میلی متر (112 اینچ) است. IVM Automotive ، زیرمجموعه متخصص سیستم آلمانی Edscha ، کل خودرو را از مفهوم Vision CLS که CLS بر اساس آن ساخته است ، تا نسخه تولیدی که در نمایشگاه بین المللی خودرو نیویورک 2004 معرفی شد ، توسعه داد.

C218 CLS مدل دوم است و از سال 2011 تا 2018 فروخته شد. سبک های بدنه این خودرو شامل یک کوپه 4 در (کد مدل C218 برای اروپاW218 برای بازار ایالات متحده کد مدل X218 ، با عنوان Shooting Brake در بازار عرضه می شود است.

طراحی CLS بر اساس مفهوم مرسدس F800 بود و نشانه های طراحی سایر مدلها از جمله مرسدس SLS AMG را نشان می داد.  برخلاف مدل قبلی خود ، C218 CLS با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس است و می تواند به صورت اختیاری در مدلهای CLS 63 AMG نیز پیکربندی شود.  در سال 2014 ، CLS دستخوش تغییرات ظاهری ، طراحی ، پیشرفت موتور و گیربکس اتوماتیک مرسدس 9G-Tronic شد.

C257 CLS مدل سوم و نسل فعلی است و فقط به عنوان یک سدان 4 در و با پیکربندی چرخ های عقب یا چهار چرخ (4MATIC) در دسترس است. سبک بدنه بنز cls350ز برای C257 CLS در حال توسعه بود ، اما به دلیل تقاضای ضعیف و کاهش در خارج از کشور برای مدل نسل گذشته ، مدت کوتاهی متوقف شد.  طیف وسیعی از موتورها شامل یک موتور 3.0 لیتری شش سیلندر بنزینی مستقیم و موتور 2.9 لیتری شش سیلندر مستقیم است.

 

تعمیرگاه بنز cls350

سرویس و تعمیر دوره ای بنز cls350

همان طور که در این مقاله اشاره کردیم بنز cls350 دارای ویژگی های خاص و متفاوتی است. اگر می خواهید بنز cls350 دوام و کارایی کافی را داشته باشد باید در امر نگهداری از آن دقت کافی را داشته باشید.

بنز cls350 یکی از معروف‌ترین شرکت‌های پیشرو در تولید و استفاده از قطعات و تجهیزات به روز بوده‌است. ماشین‌های این برند، اگرچه گران‌قیمت هستند و در رده خودروهای لوکس طبقه‌بندی می‌شوند، هنوز هم در دنیا هستند. آن‌ها طرفداران زیادی دارند.نقش یک جعبه‌دنده منحصر به فرد در محبوبیت خودروهای بنز را نمی‌توان نادیده گرفت.

گیربکس که در ماشین‌های پورشه استفاده می‌شوند در میان محبوب‌ترین محصولات دنیا از نظر بهره‌وری، کیفیت، دوام و راحتی هستند. به خاطر تجمل ماشین‌های پورشه در دنیا، بخش‌های این ماشین‌ها, به خصوص جعبه‌دنده، لوکس نیز در نظر گرفته می‌شوند، و در مورد تجزیه و تحلیل و نیاز به جایگزین شدن، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. به همین دلیل است که دانش فنی لازم در زمینه تشخیص و سرویس بنز بسیار مهم است.

تعمیر گیربکس بنز cls350نیاز به سطح بالایی از مهارت دارد که همه نمی‌توانند تعمیر کنند. لازم به ذکر است که این انتقال‌های اتوماتیک, انواع مختلفی دارند که هر کدام یک تابع متفاوتی دارند. بنابراین, یک تعمیرکار باید تمام انواع انتقال اتوماتیک را شناسایی کند تا این کار را بدون هیچ مشکلی انجام دهد.

سرویس گیربکس دوره‌ای می‌تواند به شدت از مشکلات حاد در انتقال اتوماتیک پورشه جلوگیری کند.به طور کلی، هر صدایی، مشکل در تغییر دنده گیربکس، تغییر در رنگ روغن لوازم، نشانه‌های شکست گیربکس پورشه است، و اگر هر کدام از آن‌ها رخ دهد، شما باید با یک متخصص ماهر در این زمینه مشورت کنید تا مشکل اصلی شناسایی و با روش مناسب حل کند.

تهران پلاس از جمله مراکز تخصصی در ایران است که تمامی خدمات مربوط به سرویس و تعویض بنز cls350 در این مرکز توسط افراد متخصص که دانش و مهارت کافی دارند انجام می شود. با توجه به این نکته ی که بنز در ایران نمایندگی رسمی و قانونی ندارد پیدا کردن مرکزی معتبر برای سرویس و یا تعویض قطعات بنز cls350 اهمیت زیادی دارد.

خودروی بنز در مقایسه با سایر خودرو ها خصوصا خودرو های فرانسوی پیچیدگی های بیشتری دارد به همین دلیل است که اگر فرد تخصص کافی و مهارت کافی نداشته باشد نمی تواند مشکل را به درستی شناسایی و رفع کند و تنها راه حل برای او تعویض قطعات است که از نظر اقتصادی هزینه زیادی برای شما به همراه خواهد داشت و حتی ممکن است باز هم مشکل اصلی خودرو رفع نگردد.

تعمیرگاه بنز cls350

در این مقاله بنز cls350 و نکات مربوط به آن را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن