تعمیرگاه بنز c200

تعمیرگاه بنز c200 تعمیر بنز c200 یکی از خودروسازان محبوب و مشهور در سطح جهان شرکت خودرو سازی بنز است، برند بنز سال ها است که در امر تولید و عرضه ی انواع خودرو های لوکس فعالیت میکند. بنز c200 یکی از خودرو های بنز در کلاس c است که با توجه به ویژگی هایی …

تعمیرگاه بنز c200 ادامه »

بنز c200

تعمیرگاه بنز c200

تعمیر بنز c200

یکی از خودروسازان محبوب و مشهور در سطح جهان شرکت خودرو سازی بنز است، برند بنز سال ها است که در امر تولید و عرضه ی انواع خودرو های لوکس فعالیت میکند. بنز c200 یکی از خودرو های بنز در کلاس c است که با توجه به ویژگی هایی که دارد همواره یکی از انتخاب ها در بازار خودرو جهان بوده است. بنز c200 در ایران نیز خرید و فروش می شود.

 

تعمیرگاه بنز c200

ویژگی های بنز c200

بنز c200 کوچک‌ترین اتومبیل  سدان است. با وجود اندازه کوچک آن, هنوز احساس یک مرسدس – بنز را زنده می‌کند. رانندگی نرم در مدل‌های غیر – احساس می‌شود. در مدل‌های AMG, سرعت و شتاب با رانندگی نرم جایگزین شده‌اند. شاید تنها عیب و نقصی که می‌توانیم از آن بگیریم صندلی پشتی کوچک است که کمی آزاردهنده است.

طراحی بنز c200 بسیار زیبا و در عین حال جذاب و تاثیرگذار است. طراحان این شرکت با اتکا به خطوط ساده و عاری از هرگونه طرح‌های تجملی و فانتزی, موفق به دادن یک چهره رسمی و لوکس به خودروی مرسدس‌بنز شدند. نصب چراغ‌های LED در قسمت عقب و جلو ماشین باعث زیبایی و زیبایی نمونه شده‌است. مرسدس‌بنز – یکی از محبوب‌ترین مدل‌های شرکت آلمانی – بنز است.

در کل، مرسدس – بنز در سال ۱۹۹۳ تولید خود را آغاز کرد. بنز c200 کوچک‌ترین سدان است که مرسدس – بنز تولید می‌کند. بدون اغراق، این گروه از ماشین‌های تولید شده توسط این شرکت معروف و سبک آلمانی، در تمام نقاط جهان، از جمله ایران، طرفداران خاصی دارد.

نسخه قبلی C، مدل پرفروش ” بنز ” بود. این مدل خودرو در واگن استیشن, کوپه و سدان طراحی و تولید شده‌است. در میان مدل‌های مختلف این ماشین, تنها مرسدس – بنز وارد کشورمان می‌شود. مرسدس‌بنز – یکی از وسایل نقلیه بنزینی با دیفرانسیل عقب است.

بنز c200 یکی از معدود مدل‌های شرکت بنز است که به طور رسمی وارد بازار خرید و فروش خودرو و سپس خرید و فروش خودرو در ایران شده‌است. طراحی مدل مرسدس – بنز از لحاظ طراحی داخلی و خارجی با مدل‌های قبلی تفاوت دارد. بنز c200 با توجه به مشخصات فنی خود در رده خودروهای شهری قرار می‌گیرد.

در کل، بنز c200 در چهار نسل تولید و به مصرف کنندگان پیشنهاد شده‌است. اولین مدل این تولید خودرو در سال ۱۹۹۳ تولید شد. در سال ۲۰۰۰, اولین مدل نسل دوم بنز طراحی و ساخته شد. در سال ۲۰۰۲، این مدل خودرو با گزینه رانندگی چهار چرخ به تولید خود ادامه داد. در سال ۲۰۰۷، نسل سوم بنز راه‌اندازی شد. در نهایت در سال ۲۰۱۴، نسل چهارم مرسدس – بنز معرفی و برای مصرف کنندگان در دسترس قرار گرفت.

لازم به ذکر است که نسل سوم این مدل خودرو در سال ۲۰۰۷ در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی شد. این خودرو از نظر تجهیزات و تجهیزات در سه دسته ارائه شده‌است: آوانگارد, ظرافت و کلاسیک. شایان‌ذکر است که اغلب ماشین‌های شخصی مرسدس‌بنز – در رده C قرار دارند. ندر مدل آوانگارد و در پنجره جلو, لوگوی بزرگ مرسدس – بنز برجسته‌تر به نظر می‌رسد.

در مدل الگانس، لوگوی عمودی – روی کاپوت با شکل سنتی ساخته شده‌است. بنز c200 دارای دو نوع نمایش است. در مدل‌های ساده این ماشین نمایش آن تنها می‌تواند کانال‌های رادیویی و وضعیت صدا را نمایش دهد. در مدل‌های کامل, حضور یک صفحه بزرگ با یک کاور اسلیپ برجسته نشان داده می‌شود. این صفحه از مرسدس – بنز همچنین به ماهواره جهت‌یابی کمک می‌کند.

نصب چراغ‌های LED در قسمت عقب و جلو ماشین باعث زیبایی و زیبایی نمونه شده‌است. . این ویژگی به وضوح در قسمت عقب اتومبیل قابل‌مشاهده است.

صرف‌نظر از طراحی. طراحی مناسب و موثر این بخش باعث دو برابر شدن زیبایی و جذابیت نمای پشت این مدل شده‌است. در مقایسه با مدل‌های پیشین, c200 در حدود ۹۵ میلی متر طول دارد.

همچنین استفاده از آلومینیوم در ساختار این خودرو و در مقیاس بزرگ منجر به کاهش وزن ۱۰۰ کیلوگرم شده‌است. C200 یک صندوق عقب با ۴۸۰ لیتر دارد و فضای مناسب برای نگهداری تجهیزات لازم را فراهم می‌کند.

صافکاری و نقاشی بنز c200
صافکاری و نقاشی بنز c200

تعمیرگاه بنز c200

قیمت خودرو بنز c200

قیمت بنز c200، مانند بیشتر اتومبیل‌ها در ایران, همواره با افزایش و کاهش بسیاری همراه بوده‌است. به خصوص زمانی که به دنبال قیمت c200C هستید و با یک دست دیگر سر و کار دارید, با یک معادله چند جمله‌ای مواجه می‌شوید، چون بسیاری از عوامل مانند قطعات جایگزین شده، عملکرد و غیره بر قیمت ماشین c200اثر می‌گذارند.

افراد معمولی و غیر متخصص قادر به تشخیص همه این موارد نیستند و نمی‌توانند قیمت خودرو c200را بدرستی تعیین کنند، بنابراین ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری را متحمل شوید.

در کنار این مورد باید بدانید که کمپانی بنز در ایران نمایندگی رسمی ندارد و در حال حاضر به صورت رسمی فعالیت مستقیم در ایران ندارند همین عامل سبب میشود تا خرید و جایگزینی قطعات بنز c200 سخت و دشوار تر از سایر قطعات باشد.

صافکاری و نقاشی بنز c200
صافکاری و نقاشی بنز c200

تعمیرگاه بنز c200

سرویس و تعویض قطعات بنز c200

به هر حال هر خودرویی حتی بنز c200 پس از مدتی به تعویض قطعات نیاز پیدا خواهد کرد اما شما می توانید با سرویس دوره ای و منظم خودرو بنز c200 و مراجعه به مراکز معتبر در این حوزه طول عمر خودرو بنز c200 تا حد زیادی افزایش دهید.

در ارتباط با سرویس دوره ای بنز c200، عموما زمان سرویس دوره ای براساس میزان مسافت طی شده یا میزان کارکرد براساس سال توسط کمپانی بنز محاسبه شده است و در دفترچه ای همراه خودرو به شما ارائه خواهد شد.

شما می توانید به راحتی با مراجعه به دفترچه ی همراه خودرو از زمان سرویس به موقع خودرو مطلع شوید. یکی از نکات مهم در زمان انتخاب مرکز برای سرویس و یا تمعیر بنز c200 است. خودرو های تولیدی برند بنز هر کدام ویژگی های ساختاری خاصی دارند که با سایر خودرو های موجود در بازار قابل مقایسه نیست به همین دلیل هر فرد یا مرکزی نمی تواند به سرویس و تعمیر بنز c200 اقدام کند.

در مرکز تخصصی تهران پلاس تمامی خدمات مرتبط با بنز c200 به شکل کاملا حرفه ای و توسط افرادی که هر کدام در این زمینه آموزش تخصصی دیده اند انجام می شود. خدماتی از قبیل صافکاری ، تعویض روغن ، تعویض موتور، بررسی سیستم برقی ، بررسی کامپیوتر و … همگی به صوره تضمینی در مرکز تخصصی تهران پلاس انجام می شوند.

تعمیرگاه بنز c200

در این مقاله بنز c200 ویژگی و نکات مربوط به تعمیر آن را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن