پروگرام بی ام و

پروگرام بی ام و تعویض کردن کامپیوتر ماشین اگرچه تعویض کردن کامپیوتر ماشین، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی و میزان ترکیب بنزین و هوای آن را به هم می‌ریزد، ولی قدرت ماشین را افزایش می‌دهد. البته این کار فقط زمانی جواب می‌دهد که ماشین‌تان مجهز به توربوشارژر یا سوپرشارژر باشد و تعویض کامپیوتر ماشین‌‌‌‌های معمولی فقط نیم …

پروگرام بی ام و ادامه »

پروگرام بی ام و

پروگرام بی ام و

تعویض کردن کامپیوتر ماشین

اگرچه تعویض کردن کامپیوتر ماشین، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی و میزان ترکیب بنزین و هوای آن را به هم می‌ریزد، ولی قدرت ماشین را افزایش می‌دهد.

البته این کار فقط زمانی جواب می‌دهد که ماشین‌تان مجهز به توربوشارژر یا سوپرشارژر باشد و تعویض کامپیوتر ماشین‌‌‌‌های معمولی فقط نیم اسب‌ بخار به قدرت موتورتان اضافه می‌کند.

اگر برنامه‌ریزی کارخانه یک برنامه‌ریزی محدود کننده برای موتور ماشین‌تان باشد، تعویض کامپیوتر می‌تواند خیلی مؤثر باشد ولی ممکن است هزینه زیادی برایتان داشته باشد.

دلیل اهمیت تعمیر کامپیوتر خودرو

برخی از مشکلات رایج در خودرو وجود دارد که ممکن است مربوط به معیوب بودن ایسیو باشد که در این صورت نیاز به تعمیر ایسیو است. شما با هر کدام از این مشکلات برخورد کنید، باید بهترین راه حل ممکن را به کار ببرید.

اگر تمام علل احتمالی را از نظر گذراندید و به نتیجه نرسیدید به احتمال زیاد کامپیوتر خودرو معیوب است. سعی کنید ایسیو خودرو را در آخرین مرحله بررسی کنید زیرا اغلب گران ترین راه حل تعمیر کامپیوتر خودرو است.

تعمیر بی ام و 525
تعمیر بی ام و 525

تعمیر کامپیوتر خودرو از چه جهت مهم است؟

همانطور که میدانید ایسیو تمام کارکرد موتور، نمایش اطلاعات عملکرد موتور ، مقدار سوخت مصرف شده ، نمایش باز و بسته بودن درب خودرو ، تنظیم مقدار مصرف سوخت، شناسایی وضعیت بحرانی از وظایف ایسیو محسوب می شود.

بنابراین کامپیوتر خودرو از لوازم حیاتی هر خودرو محسوب می شود بنابراین نباید بگذارید خراب بماند. اگر ایسیو خراب شود اختلال در پاشش سوخت و عملیات احتراق را ایجاد می کند و باعث می شود موتور خودرو به درستی کار نکند اگر هم موتور درست کار نکند خطرات جانی و مالی زیادی به بار می آید.

بنابراین سعی کنید حتما تعمیر ایسیو را همان لحظه که ایراد پیدا می کند انجام دهید.

پروگرام بی ام و در تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس:

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

1 دیدگاه دربارهٔ «پروگرام بی ام و»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن