صافکاری کیا اپتیما

صافکاری کیا اپتیما صافکاری و نقاشی کیا اپتیما کیا اپتیما  یکی از خودرو های سدان برند کیا است که با توجه به قیمت مناسب توانسته سهم مهمی از بازار فروش در آسیا را به خود اختصاص دهد هر چند که این خودرو محصول برند کره ای اما در مقایسه با سایر برند های اروپایی در …

صافکاری کیا اپتیما ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری کیا اپتیما

صافکاری و نقاشی کیا اپتیما

کیا اپتیما  یکی از خودرو های سدان برند کیا است که با توجه به قیمت مناسب توانسته سهم مهمی از بازار فروش در آسیا را به خود اختصاص دهد هر چند که این خودرو محصول برند کره ای اما در مقایسه با سایر برند های اروپایی در کیفیت و کارایی ضعفی ندارد.

 

صافکاری کیا اپتیما

کیا اپتیما

طراحی تکاملی و فناوری پیشرفته برای کیا اپتیما کاملاً جدید

فضای داخلی جدید با مواد با کیفیت بالاتر

فضای بیشتر برای هر مسافر در کابین جدید

50٪ بدنه قوی تر و طیف وسیعی از فناوری های ایمنی فعال جدید

سواری راحت و هندلینگ چابک تر، با سیستم تعلیق الکترونیکی اختیاری

انتخاب موتورهای بنزینی و دیزلی ارتقا یافته، پلاگین هیبریدی برای دنبال کردن

آلایندگی کمتر از گیربکس پیشرفته هفت سرعته دو کلاچه

فناوری های جدید شامل شارژ بی سیم تلفن و خدمات متصل می شود

کیا اپتیما کاملاً جدید، که اکنون در نسل چهارم خود قرار دارد، در سه ماهه چهارم 2015 در سراسر اروپا به فروش خواهد رسید. اپتیما ارتقا یافته که برای اولین بار در مشخصات اروپایی در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت 2015 رونمایی شد، دارای یک نمای بیرونی مدرن، جدید، طراحی داخلی جسورانه با فضای بیشتر برای همه سرنشینان، مجموعه ای از فناوری های جدید و انتخاب گسترده ای از پیشرانه های کارآمد.

فرانکفورت، 30 اکتبر 2015 – کیا اپتیما کاملاً جدید، که اکنون در نسل چهارم خود قرار دارد، در سه ماهه چهارم 2015 در سراسر اروپا به فروش خواهد رسید. اپتیما ارتقا یافته که برای اولین بار در مشخصات اروپایی در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت 2015 رونمایی شد، دارای یک نمای بیرونی مدرن، جدید، طراحی داخلی جسورانه با فضای بیشتر برای همه سرنشینان، مجموعه ای از فناوری های جدید و انتخاب گسترده ای از پیشرانه های کارآمد.

کیا اپتیما نقش مهمی در خط تولید کیا موتورز اروپا ایفا می کند و این برند را به تعداد فزاینده ای از مشتریان جدید معرفی می کند. از زمانی که نسل سوم مدل در سال 2011 عرضه شد، با ظاهر متمایز، کیفیت داخلی بالا و تصویر با تکنولوژی بالا، اپتیما چیز تازه و متفاوتی را در بخش D به خریداران ارائه کرده است.

استایل بیرونی کیا اپتیما کاملاً جدید برای تیم‌های طراحی جهانی کیا یک مسئله تعادل بود. اپتیما کاملاً جدید هویت ورزشی را حفظ می کند که آن را بسیار محبوب کرده است، در حالی که یک جهش مطمئن به جلو برای جذب خریداران خودرو به دنبال چیزی متفاوت انجام می دهد.اپتیما جدید که زیر نظر پیتر شرایر، رئیس و مدیر ارشد طراحی کیا موتورز طراحی شده است، با جزئیات سطح معاصر، خطوط و چین‌های بدنه تیز، و نمای سدان کشیده‌تر، بیش از هر زمان دیگری در جاده حضور پیدا می‌کند.

ظاهر جدید تکاملی اپتیما به گونه ای طراحی شده است که عملکردی و اسپرت داشته باشد، با ابعاد بیرونی که اندکی بلندتر، بلندتر و عریض تر هستند. فاصله بین دو محور 10 میلی‌متر افزایش یافته و به 2805 میلی‌متر رسیده است و طول خودرو با 10 میلی‌متر به 4855 میلی‌متر افزایش یافته است. در همین حال، مدل جدید 25 میلی متر عریض تر، 1860 میلی متر و 10 میلی متر بلندتر (1465 میلی متر) است.

این تغییرات کابینی جادارتر و راحت تر، با فضای بیشتر برای سر، شانه و صندلی عقب و ظرفیت بار بیشتر را امکان پذیر می کند. از منظر استایل، ابعاد جدید به طراحان کیا این شانس را می‌دهد که یک خودروی پویاتر و متحرک‌تر را معرفی کنند.

تعمیرگاه کیا در تهران

 

اپتیما کاملاً جدید که فوراً به عنوان کیا شناخته می شود، جلوپنجره «پنجره ببر» مشخصه برند را با چراغ های جلوی بلندتر، عریض تر و کشیده تر روی قوس چرخ های تاول زده ادغام می کند. سپر در اطراف چراغ‌های مه شکن جلو به زوایای راست متورم می‌شود و حجم بیشتری به قسمت پایینی «صورت» اضافه می‌کند و ظاهری پایدارتر و عریض‌تر به خودرو می‌دهد.

در نمایه، قسمت شیشه‌ای ستون A و ستون C فراگیر را حفظ می‌کند که ظاهر سدان اسپرت اپتیما را مشخص می‌کند، در حالی که خط شانه‌ها به سمت درب چکمه بلند می‌شوند، چراغ‌های یک چهارم عقب به‌هوشمندی بالا می‌آیند. خط شانه به خودی خود امتدادی از موازی و به دنبال آن چراغ های جلو است و یک چراغ تمیز و مستقیم را تشکیل می دهد که جلو و عقب را به هم متصل می کند. پانل‌های بدنه درها با مجسمه‌سازی عمیق به شکل روان در رکاب‌های جانبی کمی کشیده می‌شوند و دوباره وزن بصری اطراف دامن کیا اپتیما را افزایش می‌دهند.

چراغ‌های عقب LED به سبک هاله‌ای در گوشه‌های عقب اپتیما کاملاً جدید می‌پیچند و به خودرو نماد نوری مدرن و جدیدی می‌دهند. ظاهر ورزشی خودرو با درب صندوق عقب رو به بالا و اسپویلر شکل و سپر عقب گسترده ای که دارای یک پخش کننده هوای اسپورت و اگزوز بیضی شکل است، تقویت شده است.

 

صافکاری کیا اپتیما

خرابی بدنه ی کیا اپتیما

کیا اپتیما هر چند بدنه ی مستحکمی در مقایسه با سایر خودرو ها دارد اما تصادف ها می تواند بسته به میزان شدت، به بدنه ی این خودرو آسیب وارد کنند و سبب بروز فرورفتگی یا حتی شکستگی در بدنه ی خودرو شوند، در این صورت تنها راه حل صافکاری است که بتوان مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو را رفع کرد.

صافکاری بدنه ی کیا اپتیما همانند سایر خدمات مربوط به خودرو امری تخصصی است و به همین دلیل باید توسط صافکاران ماهر انجام شود. در حال حاضر برند کیا در ایران نمایندگی ندارد و صافکاری کیا اپتیما در ایران سخت تر از گذشته شده است.

تهران پلاس مرکز تخصصی تعمیر و صافکاری انواع خراش و آسیب های ایجاد شده در بدنه ی کیا اپتیما است در این مرکز تمامی خدمات مربوط به صافکاری کیا اپتیما توسط صافکاران مجرب انجام می شود.

صافکاری کیا اپتیما

کیا اپتیما در هر نسل به‌روزرسانی قابل توجهی را دریافت می‌کند که برای ماندگاری و رقابت بالا در بازار خودرو کافی است.، اما کیا اپتیما بسیار کاربردی، راحت و جذاب است. یک سدان روزانه با کیفیت بالا. این خودرو از نظر ایمنی و تجهیزات استاندارد مانند سایرین از امکانات خوبی برخوردار است و فضای داخلی آن به‌خوبی طراحی شده است تا زندگی را برای سرنشینان آسان و دلپذیر کند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن