صافکاری پورشه ماکان

صافکاری پورشه ماکان صافکاری و نقاشی پورشه ماکان پورشه ماکان یک کراس اوور لوکس پنج در با کارایی بالا است که توسط خودروساز آلمانی پورشه در سال 2014 تولید شده است. این خودرو در لایپزیگ، آلمان ساخته شده است. سری lh;hk شامل انواع مختلفی  است و از هر مدل تعداد محدودی نیز در ایران خرید …

صافکاری پورشه ماکان ادامه »

تعمیرگاه پورشه ماکان

صافکاری پورشه ماکان

صافکاری و نقاشی پورشه ماکان

پورشه ماکان یک کراس اوور لوکس پنج در با کارایی بالا است که توسط خودروساز آلمانی پورشه در سال 2014 تولید شده است. این خودرو در لایپزیگ، آلمان ساخته شده است. سری lh;hk شامل انواع مختلفی  است و از هر مدل تعداد محدودی نیز در ایران خرید و فروش می شوند. پورشه یک خودروساز آلمانی است که متخصص در خودروهای اسپرت با عملکرد بالا، خودروهای شاسی بلند و سدان است، که دفتر مرکزی آن در اشتوتگارت، بادن-وورتمبرگ قرار دارد. آلمان این شرکت متعلق به فولکس واگن AG است که بخش کنترلی آن متعلق به پورشه اتوموبیل هلدینگ SE است. خط تولید فعلی پورشه شامل 718 Boxster/Cayman، 911، Panamera، Macan، Cayenne و Taycan است. پورشه در دسته ی خودرو های لوکس اسپورت در ایران طبقه بندی می شود.

خرید همه مدل های ماکان در کنار رقبای اصلی نسبتاً گران است و پورشه تخفیفی ارائه نمی دهد. با این حال، ارزش‌های فروش مجدد جزو بهترین‌ها در کلاس خود هستند، و به حفظ معاملات مالی PCP بسیار رقابتی کمک می‌کنند، و GTS احتمالاً ارزش خود را به‌خوبی حفظ می‌کند.هزینه های خدمات و بیمه کمی بالاتر از سایر SUV های اسپورت است  و بدون موتور دیزلی در محدوده، از هیچ یک از موتورها انتظار صرفه جویی زیادی در مصرف سوخت نداشته باشید – واحد 2.0 لیتری رسماً حدود 28 مایل بر کیلوگرم را مدیریت می کند.

حتی با خرید ماکان سطح ابتدایی، که دارای رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، درب عقب برقی، کروز کنترل، صندلی‌های آلکانتارا، کنترل تهویه مطبوع سه منطقه‌ای، آینه‌های درب تاشو برقی و چراغ‌ها و برف‌پاک‌کن‌های خودکار، کارایی نسبتاً مناسب با توجه به پول داده شده دریافت می‌کنید.

ماکان به عنوان قابل اعتمادترین SUV لوکس در چه خودروی 2021 رتبه بندی شد ؟ بررسی قابلیت اطمینان ، با مشکلات معدودی که توسط پورشه به ما گزارش شده است. علاوه بر این، 60 درصد از خودروهای معیوب در یک روز یا کمتر به جاده بازگشتند و بقیه در کمتر از یک هفته تعمیر شدند.

سرویس دوره ای پورشه ماکان
سرویس دوره ای پورشه ماکان

پورشه ماکان هنگام تست ایمنی توسط Euro NCAP امتیاز پنج ستاره را دریافت کرد هر پورشه ماکان دارای شش کیسه هوا است، از جمله کیسه هوای سر و جانبی برای راننده و سرنشین جلو، و کیسه هوای پرده ای که از سر برای سرنشینان جلو و عقب محافظت می کند.

همچنین دارای کمک نگهدارنده در سربالایی (بنابراین در هنگام شروع به حرکت در سربالایی به سمت عقب نچرخید)، طیف معمولی کمک‌های کشش و پایداری الکترونیکی، و سیستمی که به‌طور خودکار ترمزها را در صورت تصادف فعال می‌کند تا سعی در کاهش سرعت خودرو داشته باشید. احتمال غلت زدن به وسیله نقلیه دیگر هشدار خروج از خط استاندارد است، در حالی که کمک حفظ خطوط و مانیتور نقاط کور در لیست گزینه ها هستند.

ترمز اضطراری خودکار (AEB) به عنوان استاندارد گنجانده نشده است. با توجه به اینکه برخی از خودروهای شهری با قیمت مناسب این ویژگی مهم را دارند که می تواند به جلوگیری از تصادف از جلو کمک کند، این مایه ناامیدی بزرگ است که صرفاً اختیاری بودن آن در خودرویی با این قیمت وجود دارد.زنگ هشدار و ایموبلایزر استاندارد هستند، و کارشناسان امنیتی در Thatcham Research به پورشه ماکان امتیاز بالایی برای جلوگیری از سرقت و محافظت در برابر نفوذ اعطا کردند.مدل‌های گران‌تر مقداری کیت اضافی دارند، اما بیشتر روی استایل اسپرت‌تر، چرخ‌ها و سیستم تعلیق متفاوت و قدرت بیشتر زیر کاپوت تمرکز می‌کنند.

پورشه  ماکان پرفروش‌ترین مدل خود SUV – یک فیس لیفت دیگر برای سال 2021 ارائه کرده است. بازبینی‌های طراحی ظریف هستند، اگرچه با توجه به اینکه پورشه ماکان اخیراً در سال 2019 به‌روزرسانی شده است، جای تعجب ندارد. با این وجود، سپر جلویی جدید با منبت متمایز به رنگ بدنه، و همچنین دیفیوزر عقب تهاجمی تر با سطح بافت سه بعدی.

آینه‌های درب اسپرت دیزاین اکنون در همه مدل‌ها استاندارد هستند، چراغ‌های جلو LED با سیستم نور پویای پورشه، و هفت طرح چرخ جدید برای انتخاب وجود دارد. همچنین 14 رنگ اضافی از جمله پاپایا متالیک، جنتیان آبی متالیک و سبز پایتون وجود دارد که در سایر مدل‌های پورشه یافت می‌شود.

بررسی نمونه اولیه فیس لیفت جدید پورشه ماکان

فضای داخلی نیز مطابق با بقیه محصولات است، با یک کنسول مرکزی جدید که از سطوح لمسی لمسی به جای دکمه ها استفاده می کند، اگرچه سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه نمایش لمسی 10.9 اینچی بدون تغییر است.یک انتخابگر دنده و یک فرمان جدید GT Sports وجود دارد که از جدیدترین 911 به عاریت گرفته شده است. در جای دیگر، ساعت آنالوگ پورشه در بالای داشبورد به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

عموما خودرو های لوکس علاوه بر مراقبت بیشتری  که نیاز دارند به دلیل طرفداران بی شماری که دارند به صورت دست دوم نیز خرید و فروش می شوند اما خرید فروش این دسته از خودرو ها زمانی برای شما صرفه دارد که خودرو سالم باشد. سالم بودن پورشه ماکان تنها شالم قطعات داخلی نمی شود و افراد انتظار دارند که خودرویی با بدنه و درب و کاپوت سالم خریداری کنند نه خودروی پورشته با درب شکسته یا خراب. همین عامل سبب شده است تا حرفه ی صافکاری در ایران و جهان ایجاد شود. صافکاری به مجموعه فرایند هایی گفته می شود که در صدد هستند تا ایراد و مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو را ترمیم کنند به صورتی که مشخص نباشد ماشین دوباره رنگ شده است یا کاپوت چکش کاری شده است. در واقع صافکاری علاوه بر مهارت یک هنر به شمار می رود.

پورشه ماکان مانند تمام خودرو های لوکس بدنه ی محکم و قابل قبولی دارد اما همچنان در تصادف های شدید چار آسیب در درجه های مختلفی می شود به همین دلیل برند پورشه مراکزی را در سرتاسر جهان ایجاد کرده است که افراد متخصص و خبره در این مراکز خودروی پورشه ماکان و انواع دیگر خودرو های برند پورشه را به صورت تخصصی تعمیر و صافکاری می کنند.

در ایران اما این امکان برای خریداران پورشه ماکان وجود ندارد اما جای نگرانی نیست برای اینکه شما عزیزان در ارتباط با صافکاری خودروی پورشه ماکان دچار مشکل نشوید ما در مرکز تهران پلاس مجموعه ای از صافکاران زبده و با تجربه در امر صافکاری خودروی پورشه ماکان و سایر خودرو های برند پورشه را گرد هم آورده ایم و شما می توانید بدون نگرانی از خرابی یا صافکاری اشتباه با خیال راحت برای صافکاری خودرویتان به مرکز تهران پلاس مراجعه کنید. همچنین مانند تمام مراکز معتبر صافکاری پورشه در جهان ، تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس نیز با ضمانت ارائه می شوند.

صافکاری پورشه ماکان

پورشه ماکان در مدل ها مختلفی هر ساله به بازار عرضه می شود و با توجه به کارایی که دارد یکی از انتخاب های اول افرادی است که به دنبال خرید خودرو های لوکس هستند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن