صافکاری هیوندای جنسیس

صافکاری هیوندای جنسیس صافکاری و نقاشی هیوندای جنسیس هیوندای جنسیس  یک سدان لوکس فول سایز چهار در، پنج سرنشین، عقب یا تمام چرخ متحرک است که توسط هیوندای تولید و به بازار عرضه می شود. هیوندای جنسیس در سال 2008 عرضه شد تا زمانی که جنسیس در سال 2017 به عنوان یک موجودیت جداگانه به …

صافکاری هیوندای جنسیس ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای جنسیس

صافکاری و نقاشی هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس  یک سدان لوکس فول سایز چهار در، پنج سرنشین، عقب یا تمام چرخ متحرک است که توسط هیوندای تولید و به بازار عرضه می شود. هیوندای جنسیس در سال 2008 عرضه شد تا زمانی که جنسیس در سال 2017 به عنوان یک موجودیت جداگانه به بازار عرضه شد و این خودرو را با نام G80 تغییر داد. جنسیس که به صورت مفهومی در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک در سال 2007 معرفی شد  و در کره به عنوان مدل BH معرفی شد، انتظار می‌رفت که جنسیس 533 میلیون دلار هزینه داشته باشد.

 

صافکاری هیوندای جنسیس

ویژگی های خودرو هیوندای جنسیس

هیوندای بازاریابی نسل اول جنسیس را در سراسر جهان (به استثنای اروپا) در سال 2008 به عنوان یک “سدان اسپرت ممتاز” آغاز کرد. نسل دوم جنسیس (مدل DH) در نوامبر 2013 در سئول، کره آغاز شد پس از آن در سال 2014 نمایشگاه بین‌المللی خودرو آمریکای شمالی و نمایشگاه خودروی تورنتو. در سراسر جهان به بازار عرضه می شود. در 4 نوامبر 2015، هیوندای رسما جنسیس را به بخش لوکس خود، جنسیس موتور، جدا کرد.جهش به یک برند مجزا و لوکس پس از موفقیت چشمگیر در بازار لوکس همراه با تقاضای مصرف کنندگان برای نام جنسیس به وقوع پیوست.

آخرین تغییرات مدل های آمریکایی قبل از معرفی نسل جدید شامل گزینه های ارتباطی بیشتر از طریق رابط Hyundai Blue Link، برخی از کنترل های اصلاح شده، رنگ بدنه جدید (Santiago Silver به جای پلاتینیوم متالیک)، رینگ های 18 اینچی به صورت استاندارد در پایه است. مدل، و خدمات تله‌ماتیک Hyundai Assurance Connected Care به مدت سه سال در تمام سدان‌های جنسیس 2014 مجهز به Blue Link استاندارد هستند. خودروی اسپرت دیفرانسیل عقب از هیوندای، با نام هیوندای جنسیس کوپه و دارای پلت فرم و نام جنسیس سدان، در نمایشگاه بین‌المللی خودرو نیویورک در سال 2008 رونمایی شد.

جنسیس G70 لوکس و پیچیده  که هیوندای آن را با موتور استاندارد 2.0 لیتری توربوشارژ GDI 4 سیلندر با قدرت 252 اسب بخار عرضه می کند. سرعت آن از 0 تا 60 در 4.5 ثانیه قابل توجه است. ساختار آن با در نظر گرفتن راحتی طراحی شده است، که توسط صندلی‌های چرمی Nappa موجود و صفحه نمایش لمسی 8 اینچی که طراحی شناور دارد، تاکید شده است.

جنسیس G70 همچنین دارای ویژگی های ایمنی بالایی است. دو استاندارد ضروری برای دریافت جایزه IIHS Top Safety Pick+ 2021 باید رعایت شود. اولین استاندارد این است که سرنشینان خودرو تا چه اندازه در هنگام تصادف محافظت می شوند. استاندارد دوم نحوه عملکرد فناوری خودرو برای جلوگیری از تصادف یا کاهش ضربه است.

تعمیرگاه هیوندا در تهران

 

صافکاری هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس G80 اسپورت 2019

جنسیس G80 Sport 2019 از هر نظر اسپرت و ورزشی طراحی شده   یک وسیله نقلیه شگفت انگیز است. با موتور استاندارد 3.3 لیتری توئین توربو با قدرت 365 اسب بخاری سریع و خشمگین شوید. همچنین دارای صندلی های اسپرت چرم درجه یک و سیستم صوتی Lexicon Premium با کوانتوم است.

همچنین، از صفحه نمایش لمسی استاندارد 9.2 اینچی خود برای اتصال به  Apple CarPlay  یا Android Auto استفاده کنید. همه برنامه ها، لیست های پخش و برنامه های ناوبری مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشید.

 

صافکاری هیوندای جنسیس

رفع مشکل بدنه هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس در ایران نیز به عنوان یک سدان لوکس پر طرفدار محسوب می شود همین عامل سبب می شود تا خدمات مربوط به هیوندای جنسیس در ایران بازار خوبی داشته باشند در حال حاضر هیوندای جنسیس های مدل قدیمی تر در بازار خودرو های دست دوم به دلیل کیفیت قابل قبولی که در مقایسه با سایرخودرو ها دارند خرید و فروش می شوند.

هر چند که هیوندای جنسیس خودرویی خوب و محبوب به شمار می رود اما نمی توان اطمینان کامل داشت که این خودرو در معرض حوادث مختلفی مانند تصادف قرار نمی گیرد، هر خودرویی می تواند دچار آسیب و فرورفتگی و خش در بدنه شود. برای حل این مشکل صافکاری درست و اصول تنها راه حل است. صافکاری هیوندای جنسیس سبب می شود تا هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو رفع شود و خودرو مانند روز اول صاف و یکدست باشد.

برای صافکاری هر خودرو به ابزار و تهجیزات خاصی نیاز است تا صافکاری به بهترین و درست ترین شکل ممکن انجام شود و پس از پایان کار مشخص نباشد که خودرو رنگ شده یا بخشی از آن بتونه شده است. تهران پلاس مرکز تخصصی و حرفه ای در زمینه ی انواع صافکاری هیوندای جنسیس در ایران است و تهران پلاس با توجه به میزان و شدت آسیب وارد شده به بدنه ی هیوندای جنسیس روش و ابزار کار مناسب برای صافکاری انتخاب شده و صافکاری خودرو توسط تکنسین های متخصص انجام می شود.

 

صافکاری هیوندای جنسیس

قیمت صافکاری هیوندای جنسیس

قیمت تمام شده صافکاری هیوندای جنسیس بسته به میزان و شدت آسیب وارد شده و روشی که برای صافکاری مورد نیاز است متفاوت است گاهی اوقات فرورفتگی بدنه ی خودر با چکش به راحتی صاف می شود و نیاز به رنگ یا فرایند های تعویض نیست در این صورت هزینه ی تمام شده ی صافکاری به مراتب کمتر است. به صورت کلی هزینه ی صافکاری در مقایسه با تعویض کامل بخشی از بدنه یا تعویض کامل خودرو به مراتب کمتر است و از این لحاظ با توجه به شرایط حال حاضر بازار ایران بسیار به صرفه است.

به طور کلی دو روش صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ برای تعمیر بدنه ی هیوندای جنسیس مورد استفاده قرار می گیرد که صافکار با توجه به میزان آسیب یکی از روش ها را انتخاب می کند، بدیهی است که قیمت هر روش با توجه به موادی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد متفاوت است. در هر دو روش باید ابتدا قطعات باز شوند و با استفاده از سمباده و آب محل مورد نظر یکدست و صیقلی تا ضربه هایی که برای صاف شدن به بدنه ی خودرو وارد می شوند دقت کافی را داشته باشند.

صافکاری هیوندای جنسیس

هیوندای جنسیس با توجه به مزایای و کاربرد های مختلفی که دارد یکی ازخودرو های لوکس و با صرفه در بازار خودرو است و به همین دلیل فروش آن در بازار ایران رونق بالایی دارد. در این مقاله صافکاری هینودای جنسیس و نکاتی که باید در انختاب مرکز مناسب برای صافکاری این خودرو مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن