صافکاری هیوندای آوانته

صافکاری هیوندای آوانته صافکاری و نقاشی هیوندای آوانته هیوندای النترا یا هیوندای آوانته یک خودروی جمع و جور است که توسط سازنده کره جنوبی هیوندای از سال 1990 تولید می شد. النترا در ابتدا با نام لانترا در استرالیا و برخی از بازارهای اروپایی به بازار عرضه شد. در استرالیا، این به دلیل نام مشابه …

صافکاری هیوندای آوانته ادامه »

صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای آوانته

صافکاری و نقاشی هیوندای آوانته

هیوندای النترا یا هیوندای آوانته یک خودروی جمع و جور است که توسط سازنده کره جنوبی هیوندای از سال 1990 تولید می شد. النترا در ابتدا با نام لانترا در استرالیا و برخی از بازارهای اروپایی به بازار عرضه شد. در استرالیا، این به دلیل نام مشابه مدل میتسوبیشی مگنا الانته بود؛  به طور مشابه، در بازارهای دیگر، نام آوانته به دلیل شباهت آن با نام آوانت آئودی استفاده نمی شود. استیشن واگن. این نام در سال 2001 به عنوان “Elantra” در سراسر جهان توزیع شد.

 

صافکاری هیوندای آوانته

کمپانی هیوندای

اگر در بازار یک وسیله نقلیه جدید هستید و می خواهید پشت فرمان بهترین وسیله نقلیه ای که می توانید بخرید بنشینید، متوجه خواهید شد که گزینه های زیادی برای انتخاب از بین آن ها در محدوده قیمتی شما وجود دارد. با صنعت خودرویی که پر از سازندگان و گزینه‌های وسیله نقلیه زیادی برای انتخاب است، دانستن اینکه کدام مدل یا برند خاص برای نیازهای رانندگی خاص شما بهترین انتخاب است، می‌تواند برای بسیاری از رانندگان کاری دشوار و زمان‌بر باشد.

دو تا از برترین شرکت های خودروسازی که می توانند وسیله نقلیه ای با کیفیت و قابلیت اطمینان مورد نیاز شما را ارائه دهند، هیوندای و تویوتا هستند. این مقایسه هیوندای و تویوتا به شما کمک می‌کند تا برخی از تفاوت‌های این دو شرکت خودروسازی را به شما نشان دهد، بنابراین می‌توانید آگاهانه‌ترین تصمیم را در زمان خرید خودروی جدید یا دست دوم خود بگیرید.

هیوندای و تویوتا طی سال‌ها با ارائه خودروهای باکیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه در بین رانندگان به شهرت خوبی دست یافته‌اند. هر دو شرکت خودروسازی آخرین ویژگی‌های فناوری و گزینه‌های راحتی داخلی و همچنین ویژگی‌های ایمنی فعال نوآورانه را ارائه می‌کنند، اما هیوندای بسیاری از خودروهای خود را در مقایسه با مدل‌ها و سطوح تریم مشابه هوندا با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر ارائه می‌کند.

تعمیرگاه هیوندا در تهران

هیوندای و تویوتا سال‌هاست که رقبای نزدیکی بوده‌اند و هر کدام ویژگی‌های جذابی را ارائه می‌کنند که یک خریدار در خودرو، کراس اوور یا شاسی‌بلند جدید بعدی خود به دنبال آن است. هیوندای مزیت بزرگی نسبت به برند تویوتا با گارانتی محدود پیشرانه 10 ساله/100000 مایلی خود دارد.

برند تویوتا با ضمانت محدود 5 ساله/60000 مایلی پیشرانه بسیار کمتر از هیوندای عقب تر است. اگر به دنبال یک وسیله نقلیه جدید بسیار قابل اعتماد هستید که طولانی ترین مدت توسط خودروساز پشتیبانی شود، هیوندای برند مناسبی برای شماست.

همچنین کمک به هیوندای برای شکست تویوتا در این مقایسه، ویژگی‌های فناوری پیشرفته و سیستم‌های ایمنی نوآورانه آن است که به سرگرمی، اتصال و ایمن نگه داشتن مسافران در جاده کمک می‌کند.همه ی این موارد خودرو های تولیدی برند هیوندای را به یکی از خودرو های پرفروش در بازار خودرو سازی در همه ی رده های مختلف تبدیل کرده است.

صافکاری و نقاشی
صافکاری و نقاشی

صافکاری هیوندای آوانته

سلامت بدنه هیوندای آوانته

یکی از مواردی که سلامتی خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد تصادف و وارد شدن ضربه به بدنه ی خودرو است هر چند که هیوندای آوانته کارایی مناسبی دارد و بدنه ی محکمی دارد اما نمی توان اذعان کرد که آسیب نمی بیند و دچار خراش و یا فرورفتگی نخواهد شد. صافکاری هیوندای آوانته یکی از مواردی است که با توجه به جنس بدنه ی هیوندای آوانته نیاز به دانش و مهارت دارد و بدون دانش و تجهیزات مناسب نمی توان مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودور را به بهترین شکل مناسب رفع کرد.

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری هیوندای اونته در ایران است، صافکاری هیوندای آوانته در تهران پلاس با توجه به میزان آسیب به دوصورت صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ انجام می شود، در ابتدا محلی که آسیب دیده است سمباده زده و هم سطح با بخش های دیگر می شود سپس از چکش برای رفع فرورفتگی استفاده می شود. تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس توسط صافکاران مجرب و با ضمانت نامه ارائه می شوند.

خرابی موتور و مشکلات آتش سوزی در هیوندای و خودروساز کره ای وابسته به آن، بیش از پنج سال است که این شرکت ها را آزار می دهد و صاحبان بیش از 8 میلیون خودرو را تحت تأثیر قرار داده است. کیا بیش از 147000 خودروی شاسی بلند 2020 و 2021 سول و سلتوس را به دلیل مشکل رینگ پیستون فراخوان کرد

صافکاری یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مهندسی و طراحی است که باید در مسیر توسعه مدل‌های جدید خودرو و اجزای خودرو مورد توجه قرار گیرد. صافکاری یکی از اصلی ترین ویژگی های مهندسی و طراحی است که باید در مسیر توسعه مدل های جدید خودرو و اجزای خودرو به آن پرداخته شود.

 

صافکاری هیوندای آوانته

هزینه صافکاری هیوندای آوانته

هزینه صافکاری هیوندای آوانته با توجه به نوع آسیب وارد شده و نوع روش صافکاری که برای ترمیم بدنه ی خودور مورد نیاز است متفاوت است و نمی توان قیمت کلی برای هزینه ی صافکاری خودرو در نظر گرفت. صافکاری هیوندای آوانته در ایران با توجه به وارداتی بودن این خودرو و سخت بودن قطعات خودرو برای ترمیمی و تعمیر بیشتر از خودرو های داخلی است.

صافکاری خودرو در مقایسه با تعویض قطعات بدنه ی خودرو یا تعویض کامل خودرو ارزان تر است و در حال حاضر با توجه به کمبود واردات خودرو در بازار داخلی ایران صافکاری و ترمیم خودرو اهمیت بیشتری دارد و رواج بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است.

 

صافکاری هیوندای آوانته

هیوندای آوانته

خودروها روز به روز قوی تر می شوند. نه تنها خودروهای اسپورت، بلکه سدان ها نیز عملکرد بسیار بهتری نسبت به گذشته از خود نشان می دهند. همین امر در هیوندای آوانته نیز صادق است. آوانته N Line مدلی است که حس رانندگی اسپرت را با الهام از برند با عملکرد بالا N و طراحی داخلی و خارجی تهاجمی در بالای پایه محکم نسل هفتم آوانته اضافه می کند. این باعث شد آن را به اسپورت ترین سدان سگمنت C در تاریخ هیوندای تبدیل کند.در واقع، تاریخچه سدان بخش C هیوندای موتور با عملکرد بالا بیش از 30 سال پیش آغاز شد.

صافکاری هیوندای آوانته

در این مقاله خودروی محبوب هیوندای آوانته و مواردی که باید در ارتباط با ویژگی های این خودرو و صافکاری هیوندای آوانته مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم. صافکاری خودرو مانند سایر امور خودرو امری تخصصی است و باید توسط افراد متخصص انجام شود تا پولیش کاری و رفع مشکل بدنه ی خودرو به بهترین شکل ممکن انجام شود.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن