صافکاری لکسوس is250

صافکاری لکسوس is250 صافکاری و نقاشی لکسوس is250 اگر به دنبال خرید یک سدان لوکس کارکرده هستید که مقرون به صرفه، معقول و قدرت زیادی باشد، لکسوس IS250 2015 آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید. اینطور نیست که لکسوس IS250 به هیچ وجه خودروی بدی بود، فقط نیاز به اصلاح داشت، مخصوصاً در …

صافکاری لکسوس is250 ادامه »

تعمیر موتور لکسوس RX350

صافکاری لکسوس is250

صافکاری و نقاشی لکسوس is250

اگر به دنبال خرید یک سدان لوکس کارکرده هستید که مقرون به صرفه، معقول و قدرت زیادی باشد، لکسوس IS250 2015 آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید. اینطور نیست که لکسوس IS250 به هیچ وجه خودروی بدی بود، فقط نیاز به اصلاح داشت، مخصوصاً در بخش برق.

لکسوس IS250 اولین آن در سال 2006 ساخته شده است و 2015 سال گذشته است که آن را در تولید بود که آن را در نهایت با IS200t برای 2016 مدل سال جایگزین شد. قیمت اولیه آن حدود 36000 دلار بود که 6000 دلار کمتر از IS350 است، اما این تفاوت قیمت با موتور کوچکتر همراه بود. IS250 از یک موتور 2.5 لیتری V6 استفاده می کرد که 204 اسب بخار قدرت و 185 پوند فوت گشتاور تولید می کرد، در حالی که IS350 از یک موتور بزرگتر 3.5 لیتری استفاده می کرد که 100 اسب بخار بیشتر تولید می کرد.

و در حالی که این ارقام قدرت واقعاً روی کاغذ چندان بد نیستند، آنها به عملکرد ضعیف در دنیای واقعی تبدیل شدند، حداقل برای یک سدان لوکس که ویژگی های رانندگی اسپرت را تبلیغ می کرد. Car and Driver IS250 2015 را آزمایش کرد و زمان 0 تا 60 را 7.6 ثانیه و یک چهارم مایل را 15.7 ثانیه ثبت کرد. در مقابل، برادر بزرگتر آن IS350 سرعت 0-60 را در 5 ثانیه انجام داد و یک چهارم مایل را در 13.6 کاهش داد. این تفاوت فاحش در عملکرد فقط برای 6000 دلار است.

اگرچه  IS250 2015 تا حدودی کند بود، حتی با استانداردهای پنج سال پیش، اما همچنان همان تناسب و پایان لکسوس بکری را داشت که انتظار داشتید. اگر بتوانید از کمبود نیرو عبور کنید، فضای داخلی چرمی مجلل، چراغ های LED سر و عقب، سانروف و سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش 7 اینچی خواهید داشت. با این حال، انتظار نداشته باشید که حساس به لمس باشد، زیرا فقط از طریق ماوس نصب شده روی کنسول مرکزی قابل کنترل است. صادقانه بگویم، این عملکرد نیز واقعا آزاردهنده بود، اما ما از آن ناراحت نخواهیم شد.

امکانات دیگر شامل سیستم صوتی ممتاز مارک لوینسون با 15 بلندگو، تزئینات چوبی، شیب برقی، فرمان تلسکوپی و صندلی‌های گرم‌کن بود. اگر می‌خواهید امکانات فنی دیگری مانند سیستم ناوبری و نظارت بر نقاط کور داشته باشید، باید یکی از این بسته‌های لوکس را پیدا کنید. در غیر این صورت، حتی در شکل پایه خود، لکسوس IS250 تمام ویژگی‌هایی را که در یک سدان لوکس می‌خواهید در خود دارد و اکنون می‌توانید آن را با قیمت بسیار منصفانه در بازار کارکرده پیدا کنید.

عملکرد، به ویژه در سدان اسپرت IS 350 F یک نقطه قوت است، که اسپرت ترین مدل موجود در خط تولید است. شتاب با قدرتمندتر 3.5 لیتری V-6 با قدرت فراوان برای عبور و ادغام مانورها قوی است. با این حال، IS 250 با موتور 2.5 لیتری کوچکتر، به دلیل داشتن حداقل 20 تا 30 اسب بخار و 50 تا 60 پوند فوت کمتر در مقایسه با مدل های پایه با موتورهای چهار توربو، کند است و از رقبای خود عقب است. هندلینگ مجموعه ای قوی در سدان های IS با سیستم تعلیق تنظیم شده به خصوص در IS 350 F Sport با فرمان نسبت دنده متغیر و سیستم تعلیق متغیر تطبیقی ​​است که به رانندگی با روحیه در جاده های دره کمک می کند. مدل‌های کانورتیبل که بر اساس آخرین نسل IS ساخته شده‌اند، نسبت به ماشین‌های دره‌پیچ، رزمناوهای بهتری هستند.

از زمان طراحی مجدد مدل 2014، سدان لکسوس IS با هندلینگ عالی، فضای داخلی مدرن و یک V6 3.5 لیتری اختیاری که شتاب قوی را ارائه می دهد، به یک رقیب قدرتمند در بخش سدان های اسپرت لوکس جمع و جور تبدیل شده است. در یک آزمایش مقایسه ای با Infiniti Q50S، گفتیم که IS 350 F Sport در همه جا «به طرز شگفت انگیزی سرگرم کننده است» و این خودرو «در جاده کوهستانی به همان اندازه که در بزرگراه به راحتی در حال عبور کردن است خوشحال است». دمپرهای فعال در IS 350 F Sport به آن تعادل فوق العاده ای بین یک سواری راحت و دینامیک رانندگی جذاب می دهد که آن را به خودروی همه جانبه برتر تبدیل می کند. در حالی که صندلی‌های عقب آن سفت باقی مانده‌اند، ما در بررسی First Test در سال 2014 گفتیم کابین IS مکانی خوشایند برای گذراندن وقت با صندلی های محکم و راحت است.

کانورتیبل IS، که با آخرین نسل زیربنای IS و طراحی بیرونی ادامه می‌یابد، نسبت به سدان نسل جدید کمتر چشمگیر است. در یک آزمایش مقایسه ای بین چهار کانورتیبل لوکس جمع و جور، گفتیم که IS 350 C بیشتر یک کروزر بود و دارای فرمان “بی رمق و کسل کننده” و سیستم تعلیق بود که در رانندگی تهاجمی به خوبی کار نمی کرد. با این حال، مانند سایر مدل‌های لکسوس، فضای داخلی خودرو خوش ساخت و باکیفیت است در حالی که کیفیت سواری آن فوق‌العاده است.

با توجه به موارد مورد بررس خودرو هاس برند لکسوس کارایی بالایی دارند و با توجه به قیمت بالای این خودرو ها ، تعمیرات خودرو های لکسوس در ایران اهمیت زیادی دارد یکی از مواردی که در دسته ی تعمیرات خودرو قرار داده می شود صافکاری خودرو است .صافکاری برای رفع آسیب های احتمالی ایجاد شده بر روی بدنه ی خودرو به کار برده می شود و سبب می شود تا ظاهر خودروی شما همچنان زیبا باشد.

صافکاری لکسوس is250

صافکاری امری کاملا تخصصی است و حتی فردی که به بخش های داخلی خودروی شما هم آگاهی دارد نمی تواند برای انجام صافکاری اقدام کند. با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو صافکاری باید به دو صورت صافکاری با رنگ و صافکاری بدون رنگ انجام شود. صافکاری با رنگ به نوعی از صافکاری گفته می شود که عموما پس از حوادث شدید و زمانی به کار برده می شود که علاوه بر بدنه ی خودرو رنگ خودرو نیز کاملا آسیب دیده است. تهران پلاس یکی از مراکز معتبر در امر صافکاری خودرو های لوکس در ایران است و تمامی موارد مربوط به صافکاری این دسته از خودرو ها در مرکز تهران پلاس توسط افراد مجرب و آموزش دیده انجام می شوند.

صافکاری لکسوس is250

در این مقاله لکسوس is250 و ویژگی ها و مواردی که باید در زمان صافکاری این خودرو لوکس مد نظر داشته باشید را بررسی کردیم.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن