صافکاری لکسوس gs460

صافکاری لکسوس gs460 صافکاری و نقاشی لکسوس gs460 اگر به دنبال یک وسیله نقلیه لوکس و مناسب برای آفرود هستید، gs460بهترین گزینه شماست. بسیاری از خودروسازان لوکس قابلیت های عملکردی سدان های خود را برای جلب توجه برجسته می کنند.اگرچه gs460مدل پایه سری سدان‌های GS است، اما موتور چهار سیلندر توربوشارژ آن ترکیبی خوب از …

صافکاری لکسوس gs460 ادامه »

تعمیرگاه لکسوس gs460

صافکاری لکسوس gs460

صافکاری و نقاشی لکسوس gs460

اگر به دنبال یک وسیله نقلیه لوکس و مناسب برای آفرود هستید، gs460بهترین گزینه شماست. بسیاری از خودروسازان لوکس قابلیت های عملکردی سدان های خود را برای جلب توجه برجسته می کنند.اگرچه gs460مدل پایه سری سدان‌های GS است، اما موتور چهار سیلندر توربوشارژ آن ترکیبی خوب از مصرف سوخت و شتاب واکنش‌پذیر را ارائه می‌کند. به طور مشابه، سیستم تعلیق gs460تعادل خوبی بین راحتی و آرامش در هندلینگ برقرار می کند. قیمت گذاری رقابتی GS یکی دیگر از جذابیت های بالقوه است. لکسوس gs460 را به عنوان یکی از بهترین سدان های لوکس سایز متوسط ادموندز برای امسال انتخاب شده است.

مواد به کار رفته در ساختار بدنه ی لکسوس gs460 نسبت به سایر خودرو های هم رده کیفیت پایین تری دارند و در شتاب های بالا ضعیف تر عمل میکنند همین عامل سبب شده است تا این خودرو در مقایسه با سایر خودرو های هم رده بیشتر به صافکاری نیاز داشته باشد. صافکاری خودرو فرایندی است که در طی آن به کمک روش های مختلف تلاش می شود تا بدون تعویض بخش آسیب دیده، آسیب وارد شده به خودرو رفع شود.

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری انواع خودور های برند لکسوس از جمله لکسوس gs460 است تمامی خدمات مربوط به صافکاری این خودرو در مرکز تهران پلاس با جدیدترین روش ها و پس از بررسی درست میزان آسیب وارد شده انجام می شود.

اگر به طور ناگهانی با تعمیر درب اتوماتیک کشویی ضروری مواجه شدید، در اینجا مواردی وجود دارد که باید قبل از مشورت با یک متخصص آن را امتحان کنید.

فیوز را بررسی کنید

. دفترچه راهنمای مالک خود را بیرون بیاورید یا نمودار فیوز را به صورت آنلاین جستجو کنید تا فیوز مربوط به در را پیدا کنید. این ممکن است در زیر ستون فرمان یا داخل محفظه موتور قرار داشته باشد. اگر متوجه شدید که فیوز سوخته است، فیوز را تعویض کرده و در را تست کنید.

سوئیچ خودکار درب را بررسی کنید

اکثر خودرو ها دارای درب اتوماتیک دارای سوئیچ هایی روی داشبورد هستند که می تواند ویژگی خودکار درب ها را روشن و خاموش کند. بررسی کنید که آیا یکی از سوئیچ ها به طور تصادفی خاموش شده است.

بررسی کابل باتری

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، گاهی اوقات تنها کاری که برای تعمیر درب اتوماتیک کشویی نیاز دارید این است که کابل مثبت باتری را جدا کنید. پس از جدا شدن، حدود چهار دقیقه صبر کنید تا به سیستم زمان داده شود تا دوباره تنظیم شود و سپس ترمینال باتری را دوباره وصل کنید. با این کار هرگونه اشکال الکتریکی در سیستم بازنشانی می شود.

 

درب خودرو یکی از رایج‌ترین مکان‌هایی است که در هنگام برخورد جزئی آسیب می‌بینید. ممکن است شخصی هنگام کشیدن به فضای پارکینگ با آن برخورد کند یا ممکن است هنگام بیرون کشیدن از گاراژ به طور تصادفی در را خراش دهید. اگر آسیب دیگری به خودروی شما وارد نشده است، ممکن است بخواهید درب ماشین خراشیده و فرورفته را تحمل کنید، اما همچنان بهتر است که درب را به تعمیرگاه تصادف بازرسی کنید تا مطمئن شوید که رانندگی با آن ایمن است. یک وضعیت آسیب دیده اگر تصمیم به رفع آن دارید، اینها چند گزینه هستند که می توانید داشته باشید.

تعمیر آسیب

یکی از مزیت های ترمیم فرورفتگی این است که مهر و موم های کارخانه هنوز سر جای خود هستند. تا زمانی که درب از حالت تاب برداشته نشده باشد و مهر و موم ها هنوز خوب باشند، پس از انجام تعمیرات آرایشی با پر کردن فرورفتگی و رنگ آمیزی درب برای پوشاندن آسیب ها، درب شما باید نو باشد. مزیت دیگر تعمیرات نسبت به تعویض این است که معمولاً هزینه کمتری دارند.

درب را جایگزین کنید

بسته به میزان آسیب، مکانیک شما ممکن است تعویض کامل درب را توصیه کند. درب بازرسی می شود تا ببینیم چه نوع آسیب دیده است. اگرچه تنها چیزی که ممکن است مشاهده کنید یک فرورفتگی و خراش بزرگ روی در است، اما ممکن است درب دیگر در یک راستا نباشد. مهر و موم اطراف درب برای اطمینان از عدم وجود شکاف بررسی می شود. درب همچنین برای عملکرد روان بررسی می شود تا مطمئن شوید که هیچ آسیبی به لولاها که باعث گیر کردن آن می شود، وجود ندارد. اگر ماشین جدیدتری دارید، می‌توانید درب جدیدی را بپوشانید و هزینه آن را شرکت بیمه خود بپردازید.

اگر ماشین مدل قدیمی‌تری دارید و می‌خواهید هزینه تعمیرات را از جیب خود بپردازید، ممکن است بخواهید یک درب را از یک ماشین در انبار زباله بخرید و آن را روی ماشین خود قرار دهید. یک درب ناکارآمد ممکن است در داخل آنقدرها جذاب نباشد، اما می تواند مقدار زیادی در هزینه تعمیرات صرفه جویی کند. اگر رنگ درب با بقیه خودروها متفاوت است، احتمالاً نمی‌خواهید ماشین را رانندگی کنید، بنابراین می‌توانید آن را مطابق با ماشین خود رنگ آمیزی کنید یا فقط کل ماشین را رنگ کنید تا مطمئن شوید که درب کاملاً با هم ترکیب می‌شود.

 

لکسوس gs460

لکسوس gs460 2019 در دو تریم ارائه می شود: پایه و gs460 F Sport . آنها از همان موتور 2 لیتری توربوشارژ (241 اسب بخار، 258 پوند فوت گشتاور)، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و دیفرانسیل عقب استفاده می کنند.

مدل پایه gs460 شامل چرخ‌های 17 اینچی، چراغ‌های جلو LED، احتراق و ورود بدون کلید، روکش چرمی شبیه‌سازی شده، سانروف، صندلی‌های جلو با گرمکن و تنظیم برقی، تنظیمات حافظه صندلی راننده و سیستم کنترل آب و هوای خودکار است.

از ویژگی‌های فناوری می‌توان به رابط سرگرمی Remote Touch Lexus، سیستم ناوبری، کنترل‌های صوتی، ادغام اپلیکیشن گوشی هوشمند، صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی و سیستم صوتی ۱۲ بلندگو اشاره کرد. طیف گسترده ای از کمک های ایمنی راننده – نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل عقب و مجموعه ویژگی های ایمنی فعال پیشرفته + Lexus Safety System – نیز گنجانده شده است.

گرمکن و تهویه صندلی‌های جلو، برف‌پاک‌کن‌های خودکار و آفتاب‌گیر عقب برقی از طریق پکیج Premium اختیاری هستند، و ارتقاء چرخ‌های 18 اینچی موجود انتخابی با هزینه یکسان بین لاستیک‌های عملکرد تابستانی تمام فصل و سه‌فصل چسبنده‌تر ارائه می‌دهد. سیستم صوتی Mark Levinson با 17 بلندگو نیز اختیاری است.

F ورزشی نسخه یو پی اس و حول و حوش در مقابل دست زدن با اضافه کردن رینگ های 19 اینچی با لاستیک عملکرد، سیستم تعلیق تطبیقی اسپرت، ترمزهای جلو بزرگتر، جلو تهاجمی تر و یک ظاهر طراحی شده عقب و اسپویلر عقب است. در داخل، تودوزی چرمی، صندلی‌های اسپرت برقی، تمام محتوای پکیج پریمیوم و تزئینات داخلی مختلف را خواهید دید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن