صافکاری تویوتا یاریس

صافکاری تویوتا یاریس صافکاری و نقاشی تویوتا یاریس تویوتا یاریس تویوتا یاریسو) یک خودروی سوپرمینی/ساب کامپکت است که از سال 1999 توسط تویوتا فروخته می شود و جایگزین Starlet و Tercel شده است.تا سال 2019، تویوتا از پلاک یاریس در نسخه‌های صادراتی مدل‌های مختلف بازار ژاپن استفاده می‌کرد و برخی از بازارها تا سال 2005 …

صافکاری تویوتا یاریس ادامه »

تعمیرگاه تویوتا

صافکاری تویوتا یاریس

صافکاری و نقاشی تویوتا یاریس

تویوتا یاریس تویوتا یاریسو) یک خودروی سوپرمینی/ساب کامپکت است که از سال 1999 توسط تویوتا فروخته می شود و جایگزین Starlet و Tercel شده است.تا سال 2019، تویوتا از پلاک یاریس در نسخه‌های صادراتی مدل‌های مختلف بازار ژاپن استفاده می‌کرد و برخی از بازارها تا سال 2005 خودروهای مشابهی را با نام تویوتا اکو دریافت می‌کردند. از سال 2020، پلاک یاریس در ژاپن شروع به استفاده کرد. پلاک Vitz را جایگزین کرد.

تویوتا یاریس با توجه به اینکه خودروی ساب کامپکت و دارای گیربکس اتوماتیک است در ایران نیز مانند سایر کشور های جهان فروش خوبی دارد. با توجه به اینکه در حال حاضر مدل های جدید تر و حتی برخی از مدل های قدیمی تویوتا یاریس که همچنان توسط برند تویوتا تولید می شوند به سختی وارد ایران می شوند، نگهداری و صافکاری خودرو های موجود برای استفاد چه برای مالکان و چه برای فروش به عنوان خودروی دست دوم اهمیت زیادی دارد.

 

صافکاری تویوتا یاریس

تویوتا یاریس

تویوتا یاریس  از سال 1999 تا 2005، به نام مینی MPV یاریس ورسو که در اروپا فروخته می شد، از سال 2020، این پلاک برای کراس اوور SUV ساب کامپکت به نام یاریس کراس نیز استفاده شده است. در آمریکای شمالی، اکثر مدل‌های سدان یاریس از سال 2015 تا 2020 و یاریس هاچ‌بک‌های فروخته شده از سال 2019 تا 2020، نسخه‌های بازسازی‌شده مزدا2 هستند که توسط مزدا تولید و توسعه یافته‌اند.

در سال 2020، تویوتا یاریس GR را معرفی کرد که یک نوع عملکرد محور سه در از سری XP210 یاریس با استفاده از برند Gazoo Racing است. این به عنوان یک مدل مشابه برای مسابقات قهرمانی رالی جهانی FIA ساخته شده است.نام «یاریس» از «چاریس»، شکل مفرد Charites، الهه یونانی جذابیت و زیبایی گرفته شده است. تا مارس 2020، یاریس 8.71 میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخته است.

مدل های نسل دوم بین سال های 2005 تا 2013 با نام “یاریس” در سراسر جهان به بازار عرضه شدند. سبک بدنه هاچ بک و سدان ارائه شد. نسخه هاچ بک در اواخر سال 2013 برای بازارهای آسیایی متوقف شد.

هاچ بک: نسخه ها از بازار ژاپن تویوتا ویتز (XP90) مشتق شده اند.

سدان: نسخه ها از بازار ژاپن تویوتا بلتا (XP90) مشتق شده اند.

مدل های نسل سوم از سال 2011 با نام “یاریس” در سراسر جهان به بازار عرضه شدند. در اصل فقط به عنوان یک هاچ بک در دسترس بود، یک سبک بدنه سدان در سال 2013 وارد شد، اما در همه کشورها ارائه نشده است. به ویژه، ایالات متحده و کانادا تنها سدان‌های مزدا2 بازسازی‌شده را دریافت کرده‌اند که در بازارهای آمریکای لاتین و کارائیب نیز در کنار سدان‌های تولید شده توسط تویوتا فروخته می‌شوند.

هاچ بک: نسخه های اروپایی، استرالیایی، آفریقای جنوبی و اکثر نسخه های آمریکای شمالی از بازار ژاپن تویوتا ویتز (XP130) که در اوایل سال 2011 معرفی شد. مدل های آفریقای جنوبی از اوایل سال 2018 از بازار آسیایی تویوتا یاریس (XP150) مشتق شده اند.سدان: اکثر نسخه‌های آسیایی، مدل‌های آمریکای لاتین و کارائیب از بازار آسیایی تویوتا ویوس (XP150) که در سال 2013 معرفی شد. برخی از نسخه‌های آسیایی سال 2017 و اکثر مدل‌های آمریکای لاتین و کارائیب از اوایل سال 2018 از تویوتا یاریس (XP150) مشتق شده‌اند.

 

صافکاری تویوتا یاریس در تعمیرگاه تویوتا تهران پلاس

ترمیم و صافکاری تویوتا یاریس

تویوتا یاریس در نظرسنجی از مالکان، مطمئن ترین خرید خودروی دست دوم کشور نام گرفت و امتیاز اطمینان تقریباً عالی 99.1 درصد را کسب کرد.یاریس افتخارات برتر را به دست آورد و تنها 9 درصد از مالکان نقص خودرو خود را گزارش کردند. مقام دوم به خودرویی از برند خواهر تویوتا لکسوس – CT رسید. این هاچ بک که از سال 2011 به بعد ساخته شد، امتیاز 98.8 درصد را به دست آورد و پس از آن آئودی Q3 دیزلی 2011 تا 2018 با امتیاز 96.5 درصد قرار گرفت.

هر دو یاریس و یاریس هاچ بک متوقف شده اند و سال 2020 آخرین سال مدل برای هر خودرو است. اگر مالک فعلی تویوتا یاریس یا یاریس هاچ بک هستید، می توانید با سرویس و دریافت خدمات خودرو همچنلن از خودرویتان استفاده کنید. . اگر به دنبال وسایل نقلیه جایگزین تویوتا یاریس هستید، کرولا و کرولا هاچ بک نیز ارزش را در اولویت قرار می دهند و برای تجربه خوبی در رانندگی را به اشتراک می گذارند اما در ایران با توجه به افزایش قیمت دلار و سخت بودن واردات خودرو نسبت به گذشته خرید خودرو کرولا به صرفه نیست.

شما می توانید با تعمیر و رفع مشکل چه مشکلات داخلی و چه مشکلات بدنه ی تویوتا یاریس زیبایی و تازگی در کنار حداکثر کارایی را به خودرویتان برگردانید یا اینکه می توانید با صافکاری خودرو و رفع مشکلات آن تویوتا یاریس به عنوان خودرو دست دوم به فروش برسانید چرا که با توجه به کارایی این خودرو در کنار قیمت بالای خرید خودرو های نو مشابه بازار فروش تویوتا یاریس دست دوم در ایران حسابی داغ است.

صافکاری تویوتا یاریس با سایر خودرو ها خصوصا خودرو های داخلی کاملا متفاوت است و تنها افرادی از عهده ی این کار بر می آیند که مهارت ، دانش و تجربه کافی را در کنار هم داشته باشند. مسلم است که پیدا کردن چنین افرادی خصوثا در شهر بزرگ تهران بسیار سخت است ، اما مجموعه ی تهران پلاس برای رفاه حال شما عزیزان و آرامش شما برای تعمیر و صافکاری خودرو تویوتا یاریس از تعمیرکاران و صافکاران با تجربه ، آموزش دیده و مجرب استفاده می کند و دیگر جایی بابت نگرانی در ارتباط با صافکاری خودرو باقی نمی ماند.

در تهران پلاس در ابتدا میزان و نوع آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو تخمین و بررسی می شود و سپس با توجه به میزان و عمق آسیب وارد شده ییک از روش های صافکاری با رنگ ، صافکاری بدون رنگ و یا تلفیقی از این دو روش برای رفع مشکل بدنه ی خودرو به کار گرفته می شود. علاوه بر تمامی موارد تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با ضمانت نامه ارائه می شوند.

صافکاری تویوتا یاریس

تویوتا یاریس در طول سال های اخیر در مدل های مختلفی در بازار عرضه شده است و در حال احضر با توجه به توقف تولید این خودرو و به روز رسانی آن صافکاری تویوتا یاریس برای رفع هر گونه نواقص در خودرو و افزایش طول عمر آن اهمیت بیشتری پیدا می کند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن