صافکاری تویوتا آریون

صافکاری تویوتا آریون صافکاری و نقاشی تویوتا آریون تویوتا آریون سری اصلی تویوتا اوریون است، یک خودروی سایز متوسط ​​که توسط تویوتا در استرالیا و بخش‌هایی از آسیا تولید می‌شود. تویوتا با نام “XV40” اولین نسل Aurion را بین سال‌های 2006 تا 2012 تولید کرد تا اینکه به طور کامل با سری XV50 جایگزین شد. …

صافکاری تویوتا آریون ادامه »

تعمیر تویوتا اوریون

صافکاری تویوتا آریون

صافکاری و نقاشی تویوتا آریون

تویوتا آریون سری اصلی تویوتا اوریون است، یک خودروی سایز متوسط ​​که توسط تویوتا در استرالیا و بخش‌هایی از آسیا تولید می‌شود. تویوتا با نام “XV40” اولین نسل Aurion را بین سال‌های 2006 تا 2012 تولید کرد تا اینکه به طور کامل با سری XV50 جایگزین شد. در حالی که تولید آسیایی سری XV50 در اواخر سال 2011 آغاز شد، عملیات استرالیایی تویوتا تا سال 2012 تولید مدل جدید را آغاز نکرد. تویوتا آریون با توجه به بدنه و ساختاری که دارد در مقایسه با سایر خودرو های برند آریون بیشتر در معرض آسیب بدنه قرار دارد.

تعمیر تویوتا اوریون
تعمیر تویوتا اوریون

ویژگی تویوتا آریون

کانسپت ورزشی تویوتا آریون، چند ماه پس از نمایش نسخه نزدیک به تولید آن در ملبورن، تویوتا رسماً تویوتا آریون مورد انتظار را معرفی کرد. در حالی که نسخه‌های تویوتا آریون خودروهای موجود تویوتا طی سال‌ها در بسیاری از بازارها در دسترس بوده است، تویوتا آریون اولین خودرویی است که در سرتاسر جهان به عنوان TRD فروخته می‌شود – اکنون به عنوان یک برند جدید و جداگانه تحت تویوتا تاسیس شده است، مانند AMG که در سراسر جهان برای آن عرضه می‌شود. مرسدس و HSV و FPV برای جنرال موتورز و فورد در استرالیا هستند.

از نظر تجهیزات، ظاهر و عملکرد به عنوان یک پله بالاتر از تویوتا آریون اسپورتیوو، بزرگترین دارایی تویوتا آریون سوپرشارژر Eaton TVS (سری Vortices دوقلو) است که اولین کاربرد خودروی تولیدی خود را در اینجا می بیند. دمنده به TRD Aurion بیش از 323 اسب بخار قدرت و حداکثر گشتاور 296 پوند فوت می دهد که از طریق یک اتوماتیک شش سرعته با تعویض متوالی به جلو هدایت می شود. شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت (62 مایل در ساعت) 6.1 ثانیه طول می کشد و خودرو به حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت محدود می شود. هیچ کدام از این دو عدد در مقایسه با سایر مدل‌های تخصصی زمین‌شکنی نیستند، اما TRD می‌گوید که هدف دستیابی به تعادل همه جانبه به جای عملکرد همه جانبه بوده است. مصرف سوخت سیکل ترکیبی برای TRD Aurion 21.5 MPG ایالات متحده است.

ترمزهای TRD، سیستم تعلیق تنظیم شده با TRD و سیستم اگزوز TRD را دارند. در محدوده TRD آریون ، دو نوع پیشنهادی وجود دارد. 3500S خودروی ارزان‌تری است که به گونه‌ای قرار گرفته است که مالیات لوکس استرالیا به آن تعلق نگیرد. صندلی‌های اسپرت چرمی/جیر قرمز و تزئینات داخلی بارزترین شاخص‌های بصری آن هستند. مشتریان می‌توانند از 3500SL (L) گام بردارند. برای لوکس است، که در سمت راست نشان داده شده است)، که گران‌تر است و دارای ویژگی‌های استاندارد اضافی است که S ندارد، و همچنین یک بسته آپشن سطح‌تر که شامل ناوبری ماهواره‌ای است.

تویوتا آریون برای استرالیا و نیوزلند ساخته شد و بر اساس پلتفرم تویوتا کمری بود، اما با طراحی متفاوت و موتور بزرگتر.

در سال 2006 V6 Camry دیگر در استرالیا و نیوزیلند موجود نبود. فقط با موتور چهار دیگ عرضه می شد. در همان سال اولین نسل از Aurion به بازار آمد و با موتور سوپرشارژ عرضه شد. اما V6 واقعی با نسل دوم تویوتا آریون در سال 2012 نمایش داده شد.

بسته به سطح تریم، آریون ظاهری اسپرت و ظاهری تهاجمی داشت. توری مشبک در جلو و اسکوپ های داخل سپر جلو طراحی پویا خودرو را بهبود بخشیده است. برخی از نشانه های آن مشابه دیگر مدل های تویوتا از سراسر جهان بود. کانسپت کابین جلو روی تویوتا آریون که یک خودروی دیفرانسیل جلو بود به خوبی کار کرد. و در استرالیا ساخته شد.

در سطح تریم برتر خود، Presara، دارای یک واحد اطلاعات سرگرمی با سیستم ناوبری و صفحه نمایش لمسی 7 اینچی بود. فضای داخلی به ویژه در مقایسه با رقبای اصلی خود مانند Holden Commodore و فورد فالکون که رقبای اصلی آن در بازار بودند، امکانات جالبی را برای یک خودروی بزرگ به نمایش می‌گذاشتند، مانند سایبان برقی عقب که می‌توانست نور شیشه عقب را ملایم کند.

تویوتا آریون  یک سدان مبتنی بر تویوتا کمری بود که توسط این خودروساز ژاپنی در کارخانه خود از آلتونا در استرالیا مونتاژ شد. در سایر کشورهای آسیایی نیز فروخته شد. در حالی که کمری قبلاً یک نام شناخته شده در بازار استرالیا بود، تویوتا تصمیم گرفت یک نسخه لوکس از آن بسازد: آریون آلتونا. خودروی جدید دارای موتور بهتر و فضای داخلی جدید در مقایسه با خودروهای قبلی است.

 

صافکاری تویوتا آریون در تعمیرگاه تویوتا تهران پلاس

هزینه صافکاری تویوتا آریون

تویوتا اریون یکی از خودرو های اسپورت است که در خاورمیانه فروش خوبی دارد در کنار فروش خوب این خودرو نسبت به سایر خودرو های برند تویوتا استحکام کمتری در بدنه دارد هر چند که در مقایسه با سایر خودرو ها بدنه ی محکمی دارد اما در قیاس با خودرو های تویوتا هم رده بیشتر در معرض آسیب قرار دارد.

آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو علاوه بر بدنه ی خودرو اگر ترمیم نشود سبب وارد شدن گرد و غبار و آلودگی به بخش های داخلی خودرو می شود که می توانند کارایی داخلی خودرو را با مشکل جدی مواجه کنند. اگر آسیب وارد شده به شکل شکستگی و یا ترک خوردگی باشد این اتفاق بیشتر رخ می دهد. هزینه صافکاری تویوتا آریون با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو و عمق آن متفاوت است و تنها فردی که می تواند میزان خسارت و نحوه ی صافکاری خودرو را تشخیص دهد صافکار ماهر و مجرب است.

تهران پلاس یکی از مراکز تخصصی در ایران است که تمامی موارد موجود در بدنه ی تویوتا آریون در ابتدا توسط صافکار مجرب بررسی می شود و سپسس با توجه به میزان آسیب وارد شده به بدنه ی و نوع صافکاری که مورد نیاز است هزینه ی صافکاری تعیین می شود. تهران پلاس تنها مرکز تخصصی در ایران است که تمامی خدمات مربوط به صافکاری تویوتا آریون در تهران پلاس با جدیدترین تجهیزات صافکاری انجام می شوند و علاوه بر این تمامی خدمات با ضمانت ارائه می شوند.

صافکاری تویوتا آریون

تویوتا آریون یکی از خودر هاس اسپورت و مقرون به صرفه برند تویوتا است که بیشتر در استرالیا و خاورمیانه به فروش می رود به دلیل ساختاری که این خودرو دارد در مقایسه با سایر خودرو های هم رده بیشتر در معرض آسیب بدنه قرار دارد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن