صافکاری بی ام و z4

صافکاری بی ام و z4 صافکاری و نقاشی بی ام و z4 مدل‌های بی‌ام‌و Z خطی از رودسترهای تولید شده توسط خودروساز آلمانی بی ام و  هستند. Z مخفف zukunft (آلمانی برای آینده)، [است و در چهار سری مختلف با شش نسل متشکل از انواع رودستر، کوپه، خودرو اسپورت و انواع مفهومی تولید شده است.معرفی …

صافکاری بی ام و z4 ادامه »

تعمیر بی ام و

صافکاری بی ام و z4

صافکاری و نقاشی بی ام و z4

مدل‌های بی‌ام‌و Z خطی از رودسترهای تولید شده توسط خودروساز آلمانی بی ام و  هستند. Z مخفف zukunft (آلمانی برای آینده)، [است و در چهار سری مختلف با شش نسل متشکل از انواع رودستر، کوپه، خودرو اسپورت و انواع مفهومی تولید شده است.معرفی M کوپه و M رودستر در خط Z3 اولین مدل از سری Z را رقم زد که دارای یک نوع بی ام و  با عملکرد بالا بود. نسل اول Z4 همچنین به ارائه انواع M کوپه و M رودستر ادامه داد. Z4 فعلی (G29) از 6 خطی بی‌ام‌و (B58B30) استفاده می‌کند، پلت فرم آن پایه‌ای برای تویوتا سوپر فعلی است. صافکاری خودرو های بی ام و با توجه به قیمت بالای این خودرو ها در بازار از حساسیت بیشتری نسبت به سایر خودرو ها برخوردار است و همین عامل سبب می شود تا هر فردی توانایی و مهارت لازم برای صافکاری بی ام و z4 را نداشته باشد.

نسل اول بی ام و  Z4 با نام E85 در فرم رودستر و E86 در فرم کوپه ساخته و روانه بازار شد. این توسط طراح دانمارکی BMW Anders Warming طراحی شده است.طراحی Z4 انتقادات زیادی را نسبت به Z3 قبلی مطرح کرد. آن بزرگتر بود و دارای شاسی به طور قابل توجهی سفت تر بود.Z4 در ابتدا فقط به عنوان یک رودستر در دسترس بود، اما نسخه کوپه آن به طور رسمی در سال 2006 راه اندازی شدآخرین مدل در 27 اوت 2008 در کارخانه اسپارتانبورگ از خط مونتاژ خارج شد.

نسل دوم Z4 در 13 دسامبر 2008 معرفی شدو در نمایشگاه بین‌المللی خودرو آمریکای شمالی در سال 2009 در دیترویت در ماه بعد عرضه شداین اولین مدل سری Z است که از سقف سخت جمع شونده استفاده می‌کند و به این معنی است که دیگر نسخه‌های رودستر و کوپه جداگانه‌ای از خودرو وجود نداردقسمت بالایی از یک پوسته آلومینیومی سبک وزن دو تکه ساخته شده است و کارکرد آن 20 ثانیه طول می کشدتولید از اسپارتانبورگ، ایالات متحده به رگنسبورگ، آلمان منتقل شد.

در حال حاضر قوی‌ترین موتور این خط، موتور 3.0 لیتری توئین توربو شش مستقیم است که در Z4 M40i نصب شده است . این همان موتوری است که در M240i استفاده می‌شود و Z4 را از سرعت 0 تا 62 مایل در ساعت تنها در 4.5 ثانیه به‌راه می‌اندازد.

G29 Z4 نسل سوم و فعلی Z4 است و در Pebble Beach Concours d’Elegance در 23 اوت 2018 رونمایی شد.این سقف از سقف نرم قابل تبدیل موجود در E85 Z4 به جای سقف سخت جمع شونده استفاده می کند که اکنون 10 ثانیه طول می کشد تا کار کند. G29 Z4 پلت فرم خود را با J29 Toyota Supra مشترک است و در همان کارخانه در اتریش تولید می شود.

بی ا و  Z4 عقب چرخ دیسک، دو نفره ماشین ورزشی تبدیل با یک سقف های سنتی پارچه تاشو، طیف وسیعی از موتورهای قدرتمند جلو، و یک بوت منطقی به اندازه در عقب است. هیچ نسخه کوپه ای وجود ندارد، اگرچه اگر به شدت خواهان یک سقف ثابت هستید، گزینه های جایگزین زیادی وجود دارد – از جمله سری 2 خود بی ام و . البته می توانید با هزینه اضافی یک هارد تاپ قابل جابجایی برای Z4 خریداری کنید.

همه انواع Z4 به خوبی مجهز هستند، همانطور که شایسته تصویر معتبر آنها است. مدل‌های Z4 Sport از آلیاژهای 18 اینچی، سیستم اطلاعات سرگرمی حرفه‌ای Live Cockpit با قابلیت اتصال به تلفن‌های هوشمند (اما بدون اندروید اتو)، صندلی‌های گرمکن، کنترل تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، کروز کنترل و چراغ‌های جلو LED بهره می‌برند. بعدی Z4 M Sport است که دارای آلیاژهای مختلف 18 اینچی، تریم بیرونی Shadowline و بدنه M Sport، به علاوه تنظیمات تعلیق M Sport و فرمان با مارک M Sport است.

تعدادی از عوامل بر ارزش یک بی ام و  Z4 تأثیر می گذارد. برای شروع، به اطلاعاتی مانند سال، مسافت پیموده شده، سطح وضعیت، گزینه ها و سطح تریم نیاز دارید. به عنوان یک راهنمای کلی، ارزش مبادله یک بی ام و  Z4 2020 بدون آپشن و مسافت تقریباً 12000 مایل در سال حدود 44069 دلار برای یک دستگاه در شرایط “تمیز” و حدود 46018 دلار بفروشید و یا خریداری کنید. یکی از مواردی که در قیمت بی ام و  z4 اثر گذار است صافکاری و میزان سلامت بدنه ی خودرو است.

مسلم است که هیچ فردی دوست ندارد خودرویی خراش خورده یا آسیب دیده را خریداری کند به همین دلیل اگر خودروی شما آسیب دیده است و قصد فروش آن را دارید حتما برای صافکاری آن پیش از فروش اقدام کنید. عموما خودرو هایی که دچار مشکلات و اسیب در بدنه ی خود هستند با قیمت هایی به مراتب پایین تر از حد معمول و نرمال در بازار خرید و فروش می شوند که این اصلا به نفع فروشنده نیست.

صافکاری خودرو های بی ام و در ایران با توجه به قیمت بالای این خودرو ها حساسیت بیشتری دارد و همان طور که اشاره کردیم مواد به کار رفته در ساخت بدنه ی خودرو های بی ام و با عموم خودرو های موجود در بازار تفاوت دارند و همین عامل سبب میشود تا صافکاری بی ام و با خودرو های دیگر تفاوت های فاحشی داشته باشد.

تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع هر نوع ایراد ایجاد شده در بدنه ی بی ام و z4 است در این مرکز تمامی انواع صافکاری بدنه ی بی ام و z4 توسط افراد متخصص و زبده و به کمک جدید ترین روش ها و ابزار انجام می شوند تا آسیب وارد شده بدون هیچ گونه علامتی از بین برود و رفع شود.

به طور کلی – بی ام و  Z4 دارای هزینه های سالانه تعمیر و نگهداری خودرو در مجموع 895 دلار است . جدول زیر رتبه بندی کاملی از رتبه بندی خودروهای مختلف در این سیستم کلی را به عنوان مقایسه نشان می دهد. با توجه به اینکه بی ام و  Z4 به طور متوسط ​​895 دلار قیمت دارد و متوسط ​​​​خودرو سالانه 651 دلار هزینه دارد نگهداری Z4 به طور قابل توجهی ارزان تر سایر خودرو های بی ام و است.

صافکاری بی ام و z4

بی ام و به عنوان یکی از خودر های اسپورت برند بی ام و در مقایسه با سایر خودرو های این برند با توجه به امکاناتی که دارد گزینه ی مناسب تری برای خرید در بازار خودرو های دست دوم به حساب می آید اگر از بدنه ی محکم و ترمیم شده ای برخوردار باشد.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن