صافکاری بی ام و x3

صافکاری بی ام و x3 صافکاری و نقاشی بی ام و x3 بدون شک، هر دو گزینه موتور برای بی ام و  X3 2020 فوق العاده راضی کننده هستند. sDrive30i که دیفرانسیل عقب است و همچنین xDrive30i که چهار چرخ متحرک است، هر دو دارای یک توربو 2.0 لیتری چهار سیلندر هستند. این 248 اسب …

صافکاری بی ام و x3 ادامه »

سرویس جلوبندی و تعمیر پلوس بی ام و X3

صافکاری بی ام و x3

صافکاری و نقاشی بی ام و x3

بدون شک، هر دو گزینه موتور برای بی ام و  X3 2020 فوق العاده راضی کننده هستند. sDrive30i که دیفرانسیل عقب است و همچنین xDrive30i که چهار چرخ متحرک است، هر دو دارای یک توربو 2.0 لیتری چهار سیلندر هستند. این 248 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت گشتاور تولید می کند. در زیر کاپوت M40i نسخه قدرتمندتر 3.0L V6 قرار دارد. علاوه بر 382 اسب بخار، 369 پوند فوت گشتاور نیز به رانندگان می دهد. این موتورها هر دو با چیزی که BMW آن را گیربکس اتوماتیک 8 سرعته STEPTRONIC Sport می نامد جفت می شوند. این گیربکس تعویض‌های نرم و سریع را ارائه می‌کند و به X3 لذت رانندگی کمک می‌کند.

بی ام و  X3 2020 به عنوان یک SUV کوچک طبقه بندی می شود اما در مقایسه با رقبا فضای کمی دارد. رها کردن صندلی عقب به معنای دسترسی به فضای 28.7 فوت مکعبی است. تا کردن ردیف دوم به پایین راهی سریع و آسان برای نشان دادن 62.7 فوت مکعب است. بیشتر خودروهایی که رقیب X3 محسوب می شوند فضای کمتری دارند. استاندارد X3 صندلی‌های عقب تاشو با ابعاد 40/20/40 است.

هم راننده و هم سرنشینان، صندلی های X3 را حتی در سفرهای طولانی تر راحت خواهند دید. نقش مهمی در این امر این است که صندلی ها در جلو و عقب چقدر حمایت می کنند. این SUV دو ردیفه طوری طراحی شده است که به راحتی تا پنج نفر را در خود جای می دهد. بسته به سطح تریم انتخابی، روکش یا چرم طبیعی است یا شبیه سازی بسیار متقاعدکننده است. فضای پا کافی است و به بزرگسالان اجازه می دهد تا به راحتی در صندلی جلو بنشینند.

خانواده‌هایی که به X3 علاقه‌مند هستند باید بدانند که این X3 نمرات برتر را از دو تا از برجسته‌ترین سازمان‌های تست ایمنی خودرو دریافت کرده است. اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه ها به آن پنج ستاره از پنج ستاره ممکن داده است. در مورد مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه، بی ام و  X3 2020 را یک انتخاب ایمنی برتر + نامیده است. این تا حدی به دلیل کمک های راننده استاندارد موجود در این وسیله نقلیه است. آنها شامل مانیتور خواب آلودگی راننده، سنسورهای پارک جلو و عقب و هشدار برخورد از جلو با ترمز اضطراری خودکار هستند. همچنین ویژگی رایج تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی استاندارد است.

در کنار ویژگی Live Cockpit Professional، دستیار شخصی هوشمند یکی دیگر از ویژگی های محبوب این خودور است. این به رانندگان این امکان را می‌دهد تا لیست طولانی از ویژگی‌های داخل X3 خود را تنها با استفاده از صدای خود کنترل کنند، که به طور بالقوه حواس‌پرتی راننده و خطر تصادف را کاهش می‌دهد. این سیستم را می توان با گفتن “Hey BMW” فعال کرد، اگرچه خریداران می توانند کلمات فعال سازی خود را طوری تنظیم کنند که هر چه می خواهند باشد. این ویژگی امکان تعامل با ناوبری، سیستم های سرگرمی و تنظیمات خودرو را فراهم می کند.

هرکسی که مجبور است در مکانی پارک کند که او را عصبی می کند، ویژگی نمایش سه بعدی از راه دور موجود برای بی ام و  X3 2020 را دوست خواهد داشت. خریداران فقط باید اپلیکیشن بی ام و  Connected را دانلود کنند و سپس می توانند با استفاده از گوشی هوشمند خود، X3 و محیط اطراف آن را زیر نظر داشته باشند. این ویژگی در ارتباط با دوربین دید فراگیر که می تواند برای پارکینگ استفاده شود، کار می کند.

نمای بیرونی بی ام و  X3 2020 بسیار زیبا است. یکی از اولین چیزهایی که مردم با دیدن آن متوجه می شوند، جلوپنجره تهاجمی کلیه است. خریداران می‌توانند از میان چندین رنگ پیچیده بیرونی، مانند فیتونیک آبی متالیک و یاقوت کبود سیاه، یکی را انتخاب کنند. با این حال، X3 چیزی بیش از یک چهره زیبا است، با طراحی کاربردی مانند فاصله 8 اینچی از زمین و چراغ‌های LED تطبیقی ​​موجود.

در مورد بازار SUV های کوچک لوکس چندین انتخاب قوی وجود دارد. کسانی که به X3 علاقه مند هستند ممکن است بخواهند آئودی Q5 را نیز بررسی کنند. اگرچه آئودی خوب است، اما فضای باری که X3 دارد را ندارد. همچنین قیمت اولیه بالاتری نسبت به بی ام و  دارد.

بی ام و X3 2020 هم جادار و هم لوکس، وسیله نقلیه ای عالی برای بسیاری از خریداران مختلف است. با وجود عدم ادغام گوشی های هوشمند، به نظر می رسد X3 دارای ویژگی های فنی کافی است که همچنان مرتبط باشد. همچنین به خریداران یک تجربه رانندگی سرگرم کننده و لیستی طولانی از ویژگی های راحتی و آسایش می دهد. در نهایت، X3 یک انتخاب هوشمندانه برای خرید در سال 2020 است.

بی ام و ایکس 3
بی ام و ایکس 3

صافکاری بی ام و x3

رنگ کاری و صافکاری خودرو

اکثر خودروها – به غیر از خودروهای گران‌تر – در رنگ‌های اصلی و بدون هزینه، معمولاً در رنگ‌های سفید، قرمز، آبی یا مشکی در دسترس هستند. اغلب اتفاق می‌افتد که اگر رنگی به قیمت خودرو اضافه نمی‌کند، رنگ جامد است.

خودروهایی که دارای رنگ جامد هستند تنها یک بار از رنگ استفاده می کنند و به دنبال آن یک پوشش لاکی (به نام پوشش شفاف) در بالای آن قرار می گیرد که از آن در برابر تراشه، خراش و شرایط آب و هوایی بد محافظت می کند. بسیاری از تولیدکنندگان از رنگ “دو بسته” استفاده می کنند، جایی که رنگ اکریلیک با یک عامل سخت کننده ایزوسیانات مخلوط می شود تا یک قوام از نوع سوپرچسب ایجاد کند و نیاز به پوشش شفاف جداگانه را از بین ببرد.

رنگ های جامد اغلب ارزان هستند.آنها دارای چندین مزیت نگهداری هستند: تراشه های سنگی جزئی را می توان با یک قلم لمسی با همان رنگ تعمیر کرد. اینها در فروشگاه بزرگ اتومبیل محلی شما در دسترس هستند و هزینه زیادی ندارند. آسیب های جدی تری را می توان در یک فروشگاه بدنه با هزینه اندک و در کمترین زمان برطرف کرد.

صافکاری بی ام و x3

بی ام و x3 یکی از خودرو های سری سه بی ام است که در حال حاضر هم به صورت نو و هم به صورت دست دوم به فروش می رسد. اگر قصد صافکاری بی ام و x3 را دارید تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی بی ام و است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن