صافکاری بی ام و 730li

صافکاری بی ام و 730li صافکاری و نقاشی بی ام و 730li بی ام و  سری 7 یک سدان لوکس با اندازه کامل است که توسط خودروساز آلمانی بی ام و  از سال 1977 تولید و به بازار عرضه می شود. این خودرو جانشین سدان بی ام و  E3 “New Six” است و در حال …

صافکاری بی ام و 730li ادامه »

تعمیرگاه بی ام و 730li

صافکاری بی ام و 730li

صافکاری و نقاشی بی ام و 730li

بی ام و  سری 7 یک سدان لوکس با اندازه کامل است که توسط خودروساز آلمانی بی ام و  از سال 1977 تولید و به بازار عرضه می شود. این خودرو جانشین سدان بی ام و  E3 “New Six” است و در حال حاضر در نسل ششم خود قرار دارد.سری 7 خودروی پرچمدار بی ام و  است و فقط در مدل های سدان (شامل مدل های شاسی بلند و لیموزین) موجود است. به طور سنتی فناوری‌ها و موضوعات طراحی بیرونی را قبل از سایر مدل‌های خط تولید بی ام و  معرفی می‌کند.

نسل اول سری 7 از موتورهای بنزینی مستقیم 6 بهره می برد و نسل های بعدی از موتورهای خطی 4، مستقیم 6، V8 و V12 با تنفس طبیعی و توربوشارژ بهره می بردند. از سال 1995، موتورهای دیزلی در سری 7 اختیاری هستند.

برخلاف سدان های سری 3 و سری 5، ب ام و مدل M را برای سری 7 (یعنی “M7”) ارائه نکرده است، اگرچه در سال 2014 بسته آپشن “M Performance” در دسترس قرار گرفت. آلپینا B7 (G12) به عنوان تنها نسخه با عملکرد بالا از سری 7 عمل می کند.

مسلم در زمان خرید خودرو هیچ فردی دوست ندارد که خودرویی را خریداری کند که بدنه ی سالمی ندارد و دچار خراش یا فرورفتگی است. برخی از آسیب های وارد شده به بدنه ی خودر تنها با پولیش کاری عادی رفع می شوند اما در برخی از موارد که آسیب وارد شده شدید است نیاز است تا پس از رفع فرورفتگی ایجاد شده در بدنه خودرو دوباره رنگ کاری شود به همین دلیل است که صافکاری خودرو خصوصا صافکاری خودرو های خارجی به این میزان در ایران اهمیت دارد.

رنگ‌های متالیک رنگ خودرو رنگ‌هایی هستند که درخششی دارند که از رنگدانه‌های آلومینیومی متالیک ریز آسیاب شده نشات می‌گیرد. این رنگدانه فلزی بر اساس نوع رنگدانه فلزی مورد استفاده، به رنگ ها درخششی با تغییرات متعدد در اندازه و روشنایی می بخشد. ترکیب این رنگدانه های فلزی با طیف گسترده ای از رنگدانه های شفاف هزاران رنگ متفاوت رنگ خودرو را به دست می دهد. از نقطه نظر کاربرد، رنگ های فلزی بسته به رنگ انتخابی می توانند از کاربرد بسیار آسان تا چالش برانگیزتر متغیر باشند.

به عنوان یک قاعده کلی، استفاده از رنگ های متالیک رنگ روشن تر به طور یکنواخت دشوارتر از رنگ های تیره تر است. دوام نسبتاً رنگ های متالیک بسته به سیستم مورد استفاده و رنگ، خوب تا عالی است. رنگ های فلزی اغلب با رنگ پوسته فلزی اشتباه گرفته می شوند که نوع بسیار متفاوتی از رنگ های درخشان است که بعداً با جزئیات بیشتر مورد بحث قرار خواهد گرفت.

های مروارید با درخشش های رنگی از ترکیب رنگدانه های خاصی به نام رنگدانه های مرواریدی با رنگدانه های شفاف سنتی ساخته می شوند. برخلاف رنگ های متالیک که درخشش آن ها بر پایه پلاکت آلومینیومی نقره ای است، مرواریدها در طیف گسترده ای از رنگ ها و اندازه های درخشان موجود هستند. به این ترتیب، گفته می‌شود که رنگ‌های مرواریدی «عمق رنگ» بیشتری نسبت به رنگ متوسط ​​رنگ خودرو دارند. رنگ‌های مرواریدی می‌توانند دو مرحله‌ای باشند که در آن رنگ پایه مروارید اعمال می‌شود و سپس پاک می‌شود یا سیستم 3 مرحله‌ای که در آن رنگ پایه جامد اعمال می‌شود، سپس یک لایه میانی مرواریدی و یک پوشش شفاف محافظ.

رنگ‌های رنگ‌های مرواریدی روشن‌تر نسبت به رنگ‌های متالیک روشن‌تر شفاف‌تر هستند و به همین دلیل بسیاری از رنگ‌های مرواریدی خودرو به رنگ یکنواخت زیر آن نیاز دارند، زیرا رنگ مروارید روشن‌تر احتمالاً تفاوت‌های رنگی را در زیر پنهان نمی‌کند. در واقع بسیاری از رنگ‌های مرواریدی رنگ روشن مانند مرواریدهای سفید به رنگ پایه خاصی در زیر آن نیاز دارند و آنها را به رنگ سه مرحله‌ای واقعی تبدیل می‌کند.

در مقابل، سایه‌های تیره‌تر و متوسط ​​برای کاربردهای دو مرحله‌ای مناسب هستند و اغلب سطح زیر را به خوبی می‌پوشانند یا پنهان می‌کنند. از نقطه نظر کاربرد، مرواریدهای 2 مرحله ای از نظر سهولت با همتایان فلزی خود قابل مقایسه هستند، اما مرواریدهای 3 مرحله ای اغلب به دلیل ماهیت شفاف پوشش میانی مروارید چالش برانگیزتر هستند. دوام روکش های مرواریدی به طور کلی با رنگ های متالیک قابل مقایسه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رنگ های مروارید به صفحه رنگ های مروارید ما در منوی رنگ های بالا مراجعه کنید. سایه های تیره و متوسط ​​برای کاربردهای دو مرحله ای مناسب هستند و اغلب سطح زیر را به خوبی می پوشانند یا پنهان می کنند. از نقطه نظر کاربرد، مرواریدهای 2 مرحله ای از نظر سهولت با همتایان فلزی خود قابل مقایسه هستند، اما مرواریدهای 3 مرحله ای اغلب به دلیل ماهیت شفاف پوشش میانی مروارید چالش برانگیزتر هستند. دوام روکش های مرواریدی به طور کلی با رنگ های متالیک قابل مقایسه است.

سایه های تیره و متوسط ​​برای کاربردهای دو مرحله ای مناسب هستند و اغلب سطح زیر را به خوبی می پوشانند یا پنهان می کنند. از نقطه نظر کاربرد، مرواریدهای 2 مرحله ای از نظر سهولت با همتایان فلزی خود قابل مقایسه هستند، اما مرواریدهای 3 مرحله ای اغلب به دلیل ماهیت شفاف پوشش میانی مروارید چالش برانگیزتر هستند. دوام روکش های مرواریدی به طور کلی با رنگ های متالیک قابل مقایسه است.

رنگ های جامد خودرو رنگ هایی هستند که فاقد عامل درخشان مانند مروارید یا فلز هستند. سیاه و سفید محبوب ترین نمونه های رنگ های ثابت هستند اما به معنای واقعی کلمه هزاران رنگ قابل شناسایی دیگر وجود دارد. استفاده از رنگ‌های جامد نسبت به مروارید یا متالیک آسان‌تر است، زیرا هیچ عامل درخشانی وجود ندارد که نگران جهت گیری یکنواخت باشد. بسیاری از محبوب ترین رنگ های کلاسیک در تمام دوران ها در دسته رنگ های ثابت قرار می گیرند. زمانی که در سیستم شفاف پایه با کیفیت استفاده می شود، رنگ های جامد معمولاً از نظر دوام بهتر از حد متوسط ​​هستند.

صافکاری بی ام و 730li

تهران پلاس از جمله مراکز معتبر و تخصصی در امر صافکاری انواع خودرو های بی ام و در ایران است و انواع رنگ و رفع آسیب بدنه ی خودرو های بی ام و در مرکز تهران پلاس با توجه به میزان آسیب و شدت آسیب وارد شده به صورت تخصصی با جدیدترین ابزار و امکانات انجام می شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن