صافکاری بنز slk350

صافکاری بنز slk350 صافکاری و نقاشی بنز slk350 هنگامی که دما به زیر صفر می‌رسد، یخ به یک تهدید واقعی برای هر خودرو، کامیون و مالک SUV تبدیل می‌شود. یخ به خودی خود لغزنده است، می تواند باعث کاهش کشش شود و اگر به شیشه جلو چسبیده باشد، دید را کاهش می دهد. همچنین می …

صافکاری بنز slk350 ادامه »

تعمیرگاه بنز

صافکاری بنز slk350

صافکاری و نقاشی بنز slk350

هنگامی که دما به زیر صفر می‌رسد، یخ به یک تهدید واقعی برای هر خودرو، کامیون و مالک SUV تبدیل می‌شود. یخ به خودی خود لغزنده است، می تواند باعث کاهش کشش شود و اگر به شیشه جلو چسبیده باشد، دید را کاهش می دهد. همچنین می تواند به بدنه ماشین شما بچسبد و ممکن است باعث خراشیدگی یا آسیب های دیگر شود.

یخ به سادگی آب یخ زده است، اما در بیشتر موارد، زمانی که روی ماشین شما یخ می زند، با برگ درختان، خاک، گل و لای، کثیفی جاده و حتی نمک های یخ زدای جاده یا مواد شیمیایی ترکیب می شود. زمانی که یخ ذوب می‌شود، یا زمانی که افراد سعی می‌کنند آن را با برس پاک‌کن یا سایر موارد شکننده از بین ببرند، زباله‌ها می‌توانند سطح را زخمی کنند.

قبل  از راه اندازی یا تلاش برای هر یک از این نکات یخ زدایی، بهتر است ماشین خود را روشن کنید و اجازه دهید کمی گرم شود. این به شروع طبیعی فرآیند یخ زدایی با وارد کردن گرمای تدریجی از یخ‌ساز تعبیه شده در داشبورد شما کمک می‌کند.این معمولاً حدود 15 دقیقه طول می کشد، که فرصتی عالی برای شما است تا چند تا از این راه حل های خانگی را برای یخ زدایی شیشه جلوی خود مخلوط کنید. در اینجا به طور خاص کاری است که باید انجام دهید.

گاراژ خود را باز کنید یا مطمئن شوید که ماشین در فضای باز است. شما نمی خواهید اجازه دهید ماشین شما در مناطق بسته حرکت کند، زیرا این کار سطوح بالقوه خطرناک مونوکسید کربن را معرفی می کند. در بیشتر موارد، اگر خودروی شما گاراژ شده است، روی شیشه جلوی خودرو یخ نخواهید داشت، اما در صورت وجود، قبل از اینکه بگذارید ماشین گرم شود، درب گاراژ را باز کنید.

دوم – تنظیم یخ زدایی را روی کلید کنترل گرمایش/AC سیستم خود انتخاب کنید. کنترل دما را روی گرمترین تنظیم دما قرار دهید و آن را روی بالاترین تنظیم قرار دهید.

سوم – اجازه دهید بخاری و یخ‌زدایی حدود 10 تا 15 دقیقه روی شیشه جلو باد شوند. اگرچه ممکن است مفید به نظر برسد، هرگز از آب گرم یا گرم روی شیشه جلو یا پنجره یخ زده استفاده نکنید. این می تواند به دلیل شوک حرارتی باعث خرد شدن آن شود.در حال حاضر، محلول های اسپری که در زیر معرفی می کنیم باید همیشه از آب سرد لوله کشی یا آب مقطر در یک دنیای عالی استفاده کنند.

یخ و برف در جاده ها با استفاده از محلول اسپری آب شور ذوب می شوند. به طور معمول، این شامل منیزیم، کلسیم و کلرید پتاسیم است. یخ از طریق یک واکنش شیمیایی ذوب می شود، زیرا یون های موجود در نمک نیز نقطه انجماد آب را کاهش می دهند.همانطور که گفته شد، می توانید از محلول اسپری آب نمک به مقدار کم روی شیشه جلوی خود برای کمک به حذف یخ استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

برف اضافی را از روی شیشه جلوی جلو پاک کنید (در صورت وجود).

از یک بطری اسپری استفاده کنید، (1 فنجان) نمک ذوب شده روی میز یا یخ (که در خیابان ها و سایر مناطق پیاده روی استفاده می شود) اضافه کنید و با آب سرد پر کنید.

بطری را به خوبی تکان دهید تا محلول نمک و آب کاملا مخلوط شود.

محلول آب شور را با استفاده از تنظیم مه روی بطری روی شیشه جلو اسپری کنید.

فقط باید مقدار کمی و در قسمت های کوچکتر اسپری کنید. اجازه دهید حدود 30 ثانیه خیس بخورد و شروع به استفاده از یخ‌خراش برای از بین بردن یخ کنید. محلول اسپری نمک به ذوب شدن یخ کمک می‌کند و برداشتن آن را آسان‌تر می‌کند، اما همچنان احتمالاً برای برداشتن کامل یخ برای دید بهتر، باید از یک سوهان استفاده کنید.چندین راه حل یخ زدایی در درجه تجاری وجود دارد که برای کاربردهای خودرو ساخته شده است. برخی از بهترین محصولاتی که مصرف کنندگان می توانند در درایورهای روزانه خود استفاده کنند عبارتند از Prestone Trigger Trigger De-Icing Solution. موارد HEET در بالا به خوبی کار می کنند.این اساساً یک اسپری نمک مانند تقویت شده شیمیایی است که در صورت تماس یخ را ذوب می کند. بهتر است دستورالعمل های دقیق را دنبال کنید و غلظت آن را با آب رقیق نکنید – زیرا احتمالاً نتایج ضعیفی به همراه خواهد داشت.

بدیهی است که بهترین راه برای کاهش احتمال تشکیل یخ روی شیشه جلو یا سطح خودرو، محافظت از آن با نوعی پتو است. برخی از افرادی که در مناطقی زندگی می‌کنند که سرد است، اما بارش برف زیادی نمی‌بارد، از روکش ماشین، حوله یا حتی ملحفه‌ای کهنه استفاده می‌کنند و روی آن چند جوراب پر از ماسه یا حتی برنج قرار می‌گیرند تا وزن آن را کاهش دهند.

باور کنید یا نه، این بسیار خوب کار می کند. یک روش استفاده از حوله ای است که در محلول آب شور خیس شده است. شوخی نمی کنم – کار می کند. برای نتایج مطلوب، یک قاشق غذاخوری نمک را در یک لیتر آب مخلوط کنید و حوله را قبل از قرار دادن آن در بالای شیشه جلو خیس کنید. برف پاک کن ها را روی حوله قرار دهید تا در جای خود بماند.بهترین بخش در مورد این روش این است که می توانید به طور مداوم از همان حوله استفاده کنید. به سادگی آن را پس از هر بار استفاده در یک کیسه پلاستیکی نگهداری کنید و کمی محلول آب نمک به آن اضافه کنید تا مرطوب بماند.

همه ی موارد و مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو به راحتی رفع یخ زدگی شیشه یخ ودور نیستند هر چند که در برخی موارد استفاده از محلول اشتباه یا وارد کردن فشار زیاد به شیشه ی خودرو سبب بروز آسیب می شود. به همین دلیل توصیه می شود برای رفع هر نوع آسیب و مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودرو به مرکاز معتبر صافکاری مراجعه کنید. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع انواع آسیب های وارد شده به بدنه ی خودروی بنز slk350 در ایران است و تمامی آسیب های وارد شده به بدنه ی این خودرو در مرکز تهران پلاس توسط افراد متخصص رفع می شوند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن