صافکاری بنز e200

صافکاری بنز e200 صافکاری و نقاشی بنز e200 مرسدس بنز کلاس E یکی از محبوب ترین خودروهای همیشگی است – و نه فقط در ایران. در سطح جهانی، این خودرو پرفروش ترین مدل در تاریخ این خودروساز است.دلایل زیادی برای موفقیت e200وجود دارد. چراغ های LED جدید به همراه جلوپنجره و سپر جلو جدید ظاهر …

صافکاری بنز e200 ادامه »

تعمیر گیربکس بنزe200

صافکاری بنز e200

صافکاری و نقاشی بنز e200

مرسدس بنز کلاس E یکی از محبوب ترین خودروهای همیشگی است – و نه فقط در ایران. در سطح جهانی، این خودرو پرفروش ترین مدل در تاریخ این خودروساز است.دلایل زیادی برای موفقیت e200وجود دارد. چراغ های LED جدید به همراه جلوپنجره و سپر جلو جدید ظاهر شده اند. مرسدس در قسمت عقب که سپر، درب صندوق عقب و چراغ‌های عقب آن همگی جدید هستند و همه ی این موارد e200 به خودرویی پر فروش تبدیل کرده است.

 

صافکاری بنز e200

نحوه رفع زنگ زدگی پایین درب خودرو بنز e200

زنگ زمانی ایجاد می شود که فلز در معرض آب و اکسیژن قرار گیرد. یک خودرو به دلیل قرار گرفتن در معرض عوامل جوی مستعد زنگ زدگی است. لکه های زنگ زدگی روی درب خودرو نامطلوب است و از ارزش خودرو می کاهد. مهم است که زنگ زدگی درهای خودرو را قبل از پخش شدن یا از بین بردن کامل فلز جدا کنید. اکثر فروشگاه‌های بدنه خودرو می‌توانند زنگ‌زدگی را با پرداخت هزینه از روی خودروها پاک کنند. با از بین بردن زنگ زدگی ماشین خود، در هزینه خود صرفه جویی کنید.

مرحله 1

یک پد ساینده را روی نقاط زنگ زده بمالید. به سرعت مالش دهید تا هرگونه زنگ زدگی از درب پاک شود. برای از بین بردن بیشتر زنگ زدگی، از کاغذ سنباده 60 استفاده کنید.

مرحله 2

یک پوشش سخاوتمندانه از خنثی کننده زنگ را روی ناحیه زنگ زده درب اسپری کنید. با استفاده از یک برس کوچک رنگ آن را در اطراف پخش کنید. شما می توانید خنثی کننده زنگ زدگی را در اکثر فروشگاه های قطعات خودرو یا لوازم خانگی خریداری کنید. اجازه دهید خنثی کننده حدود دو ساعت یا مدت زمانی که سازنده توصیه می کند روی محل بماند.

مرحله 3

پس از خشک شدن کامل لایه اول، لایه دوم خنثی کننده را اعمال کنید. اجازه دهید لایه دوم خنثی کننده حدود 24 ساعت خشک شود.

مرحله 4

آستر فلزی زنگ زده را روی درب بمالید. قوطی را قبل از استفاده به خوبی تکان دهید. یک پوشش نازک از پرایمر را روی ناحیه آسیب دیده درب ماشین اسپری کنید.

مرحله 5

اجازه دهید پرایمر حدود 10 دقیقه یا زمان توصیه شده توسط سازنده پرایمر خشک شود. دومین لایه نازک پرایمر را اعمال کنید. اجازه دهید خشک شود و لایه سوم را بمالید. اجازه دهید لایه نهایی پرایمر یک شب بماند تا کاملا خشک شود.

مرحله 6

پرایمر را روز بعد با سمباده 150 سمباده بزنید. محل را خیلی کم سنباده بزنید تا سطح صاف شود.

مرحله 7

محل را با پارچه مرطوب شده با آب پاک کنید. با یک پارچه خشک به منطقه بروید.

مرحله 8

رنگ خودرو را به منطقه بمالید. به قسمت داخلی درب خود نگاه کنید تا شماره سریال رنگ دقیقی که روی ماشین خود استفاده شده است. این شماره را به یک فروشگاه قطعات خودرو ببرید و آنها باید بتوانند دقیقاً با رنگ مطابقت داشته باشند. اگر دقیقاً نه، آنها می توانند نزدیک شوند، که همچنان بهتر از لکه های زنگ زده به نظر می رسد.

رنگ خودرو را در لایه های بسیار نازک اسپری کنید. حداقل سه لایه بمالید و اجازه دهید رنگ بین دو لایه حداقل دو ساعت خشک شود. ممکن است برای ترکیب رنگ جدید با رنگ قدیمی، پوشش های اضافی لازم باشد.

نحوه برداشتن فرورفتگی با استفاده از پیستون

محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که می توان از آنها برای ترمیم فرورفتگی ها استفاده کرد. استفاده از برخی از این محصولات در خودروی شما نسبت به سایرین ایمن تر است. بردن ماشین به مکانیک همیشه گران است، اما همیشه راهی مطمئن برای برداشتن فرورفتگی به درستی است. برخی از فرورفتگی‌ها را می‌توان خیلی راحت و کم هزینه از وسایل راحتی خانه جدا کرد.

مرحله 1

فرورفتگی را تمیز و خشک کنید.

مرحله 2

پیستون را روی فرورفتگی قرار دهید. پیستون را یکی دو بار پمپ کنید. این به پیستون اجازه می دهد تا مکش ایجاد کند. برای تعیین میزان مکش ایجاد شده، پیستون را کمی بکشید. هرچه مکش تولید شده بیشتر باشد، شانس بیشتری برای کارکرد این تکنیک خواهد بود.

مرحله 3

پیستون را بکشید. از کشیدن سخت نترسید. فلز نیاز به دستکاری دارد، پس تسلیم ناپذیر باشید. اگر بار اول موفق نشدید، تکرار کنید.

نحوه برداشتن پانل درب بنز e200

اگر عادت به برداشتن پانل های تزئینی از خودرو ندارید، مانند بنز e200، برداشتن پانل درب ممکن است پیچیده به نظر برسد. اما اگر ابزارهای اولیه و کمی زمان دارید، قطعاً کاری است که می توانید انجام دهید. با برداشتن پانل در، می توانید یک بلندگو را تغییر دهید یا یک پنجره را در مسیر اصلی قرار دهید و شاید در طول مسیر مقداری پول پس انداز کنید.

مرحله 1

پنجره دری را که روی آن کار می کنید پایین بیاورید.

مرحله 2

لبه ابزار پانل را پشت لبه پانل بادبان در لبه بالایی جلوی در قرار دهید و پانل را جدا کنید.

مرحله 3

دو روکش پیچ گرد پلاستیکی کوچک را در دستگیره در باز کنید. با پیچ گوشتی فیلیپس پیچ های زیر روکش ها را باز کنید.

مرحله 4

پیچ را که در لبه اطراف دستگیره درب قرار دارد باز کنید.

مرحله 5

یک تیغه پیچ گوشتی را پشت میل لنگ پنجره قرار دهید و گیره C را که میل لنگ را نگه می دارد بیرون بیاورید. دسته میل لنگ را بردارید.اطراف کناره ها و لبه پایین پانل در را با ابزار پانل بچرخانید. وقتی پانل شل شد، آن را مستقیماً به سمت بالا و از در خارج کنید.

صافکاری بنز e200

در ایران پیدا کردن مرکزی که بتواند تمام امور و خدمات مربوط به خودروی بنز e200 شما را به درستی و بدون خطا انجام دهد با توجه به نبود نمایندگی رسمی برند بنز در ایران امری بسیار دشوار است. با توجه به اینکه تمامی خودرو های برند بنز در دسته ی خودرو های لوکس قرار می گیرند ام در مرکز تهران پلاس بر آن شدیم تا مجموعه ای از بهترین افراد در امر صافکاری و رفع انواع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو های بنز را گرد هم بیاوریم تا شما بتوانید با خیال راحت و بدون استرس برای تعمیر و صافکاری خودرویتان مراجعه کنید.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن