صافکاری بنز c350

صافکاری بنز c350 صافکاری و نقاشی بنز c350 مرسدس یکی از بزرگترین مبتکران فناوری از جمله در زمینه ایمنی و کمک است. این را می توان در ویژگی هایی مانند یک نمایشگر هدآپ مشاهده کرد که تصویری به اندازه یک تلویزیون بزرگ نشان می دهد اما 4.5 متر جلوتر از ماشین شناور است. این می …

صافکاری بنز c350 ادامه »

تعمیرگاه بنز

صافکاری بنز c350

صافکاری و نقاشی بنز c350

مرسدس یکی از بزرگترین مبتکران فناوری از جمله در زمینه ایمنی و کمک است. این را می توان در ویژگی هایی مانند یک نمایشگر هدآپ مشاهده کرد که تصویری به اندازه یک تلویزیون بزرگ نشان می دهد اما 4.5 متر جلوتر از ماشین شناور است. این می تواند اطلاعات و مسیرهای دقیق تری را در حین استفاده از Sat Nav ارائه دهد، همچنین اطلاعاتی را به شما نشان می دهد تا مجبور نباشید از جاده نگاه کنید. همچنین پیشرفت هایی برای آخرین نسل پکیج کمک رانندگی مرسدس بنز وجود دارد. این مجموعه از کمک های رانندگی نیمه خودران می تواند به راننده کمک کند تا در لاین بماند و توانایی بیشتری برای قرار دادن خودرو بین خطوط سفید و مقابله با پیچ ها دارد.

در سال‌های بین نسل چهارم و پنجم کلاس C، جایگزین‌های تمام الکتریکی مقرون‌به‌صرفه مانند تسلا مدل 3 و پولستار 2 وارد بازار شده‌اند. suv ها انجام راهپیمایی در به سرقت رفته اند اجرایی فشرده کلاس سالن خیلی، و حق بیمه ماشین خانواده چشم انداز حال تغییر است به سرعت. این بدان معناست که مرسدس کلاس C جدید با عرصه رقابتی متنوع تر از همیشه روبرو است.

کلاس C بر روی یک نسخه بسیار به روز شده از پلت فرم معماری عقب مرسدس بنز (MRA) که در زیر مدل نسل قبلی استفاده می شود، سوار می شود. این نسخه جدید از راه‌اندازی MRA در حال حاضر زیربنای جدیدترین کلاس S است و کلاس C جدید در مورد این آخرین فناوری از مزایای آن برخوردار است.

جلوی این خودرو به شدت از کلاس E الهام گرفته شده است، با جلوپنجره جدید و چیدمان چراغ‌های جلوی فول ال‌ای‌دی که شبیه برادر بزرگ‌تر آن است، و همین موضوع را می‌توان در مورد چراغ‌های عقب LED جدید نیز گفت. با این حال، ماهیت جمع و جور و اسپورت سالن C کلاس در درب صندوق عقب جدید با اسپویلر لبه کوچک یکپارچه آن مشخص شده است. فضای صندوق عقب 455 لیتر است.

در کنار سالن، کلاس C جدید Estate از ابتدای عرضه در دسترس خواهد بود. ظاهری مشابه پیدا می کند و همچنین از نظر طول و عرض با کاهش ارتفاع رشد می کند، در حالی که چکمه آن 30 لیتر بزرگتر از قبل است. در حالی که همه صندلی ها در جای خود قرار دارند، 490 لیتر اتاق چمدان در پشت صندلی های عقب وجود دارد. با تا کردن آنها فضای بارگیری 1510 لیتری باز می شود. درب عقب اتوماتیک تجهیزات استاندارد است.

هیچ نسخه کوپه یا کانورتیبلی از کلاس C با این مدل نسل جدید در دسترس نخواهد بود. به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش هزینه های ثابت و بهبود سود، آنها از بین رفتند و مرسدس آنها را با یک خودروی جدید با نشان CLE جایگزین خواهد کرد. سیستم تعلیق بادی محور عقب اکنون فقط در نسخه‌های هیبریدی پلاگین کلاس C ارائه می‌شود و در C 300 e به‌صورت استاندارد تعلیق می‌شود. دمپرهای الکترومکانیکی پیوسته تطبیق پذیر جدید در جاهای دیگر ارائه می شود.

برخلاف نمای بیرونی الهام گرفته از کلاس E، کلاس C جدید با فضای داخلی جدید از برادر بزرگتر خود جلوتر است. تغییر کابین به طور قطع الهام گرفته از کلاس S است، با طرح داشبورد جدید که دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی مرکزی به عنوان نقطه کانونی اصلی است.

کلاس C جدید به طور انحصاری با قدرت چهار سیلندر، در مجموعه ای از بنزین و دیزل 48 ولتی به همراه آپشن های هیبریدی پلاگین عرضه می شود.

نسخه‌های بنزینی کلاس C جدید از یک سیستم 48 ولتی نسل جدید با واحد استارت-ژنراتور جدید تسمه‌ای استفاده می‌کنند که در صورت لزوم 20 اسب بخار نیرو و در صورت لزوم گشتاور 200 نیوتن متر ارائه می‌کند. همچنین خاموش شدن و راه‌اندازی یکپارچه موتور را برای حرکت بدون آلایندگی امکان‌پذیر می‌کند.

خط تولید بنزین با موتور C c350دیفرانسیل عقب باز می شود که از همان موتور استفاده می کند اما با 201 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر. شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت 7.3 ثانیه طول می کشد و حداکثر سرعت 153 مایل در ساعت است، در حالی که مصرف سوخت تا 44.1 مایل در ساعت ادعا شده است.

 

c350 از یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ 48 ولتی بنزینی با قدرت 254 اسب بخار استفاده می کند. 0-62 مایل در ساعت در 6.0 ثانیه با حداکثر سرعت 155 مایل در ساعت کامل می شود. C 300 دیفرانسیل عقب 42.2 مایل بر کیلوگرم و 152 گرم در کیلومتر است.

محافظت از بدنه ی خودرو در فصل زمستان

فصل زمستان برای همه سخت است، اما برای ماشین های ما نیز سخت است. باران، برف و یخ همگی چالش‌های خاص خود را دارند. بعلاوه، در پنسیلوانیا، استفاده از نمک برای یخ زدایی جاده ها به طور قابل توجهی اثر خورندگی رطوبت زمستانی بر وسایل نقلیه را افزایش می دهد.

در زمستان امسال از 950000 تن نمک استفاده کرد تا ترافیک را روان نگه دارد و جاده های پنسیلوانیا را برای رانندگان ایمن تر کند . در این زمان از سال، هرگز نمی توانیم مطمئن باشیم که فصل برف، یخ و نمک هنوز به پایان رسیده است. در اینجا 8 نکته برای محافظت از نمای بیرونی خودرو تا پایان زمستان آورده شده است.

ماشین را مرتب بشویید،

بعد از شستشوی ماشین واکس بزنید

پارک خارج از خیابان، ترجیحاً در داخل گاراژ،

هنگام پارک کردن در بیرون از کاور خودرو استفاده کنید،

یک فیلم محافظ رنگ اعمال کنید،

برای از بین بردن برف از برس یا جارو نرم استفاده کنید.

لکه های زنگ زدگی بدنه خودرو را از بین ببرید،

در پایان زمستان خودرو را به طور کامل تمیز کنید.

نکات مراقبت از ماشین در زمستان

همه اینها می تواند رنگ خودرو را خراب کند. نمک روند زنگ زدگی را تسریع می کند، که تمام سطوح در معرض دید از جمله بدنه و اجزای خودرو را از بین می برد. دانه‌های نمک نیز وقتی که به سمت بالا پرواز می‌کنند و هنگام رانندگی با خودرو برخورد می‌کنند، به رنگ آسیب می‌رسانند.

صافکاری بنز c350

با توجه به اینکه در فصل زمستان در کناز آب و هوا امکان بروز آسیب و تصادفات نیز افزایش پیدا میکند، نیاز به صافکاری خودرو بیش از گذشته از است. تهران پلاس مرکز تخصصی صافکاری و رفع هر نوع آسیب وارد شده به بدنه ی خودرو از خراش های جزئی تا تصادفات شدید است.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

برای انجام خدمات صافکاری و نقاشی فقط با شماره زیر تماس بگیرید.

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۵۰۳۷۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن