صافکاری بدون رنگ، لیسه کاری رنگ سپر، احیای رنگ لکسوس

صافکاری بدون رنگ، لیسه کاری رنگ سپر، احیای رنگ لکسوس صافکاری و لیسه گیری: یکی از راه‌های از بین بردن خراش‌های عمیق بوجود آمده بر روی اتومبیل‌ها لیسه‌گیری است. لیسه‌گیری یا لیسه‌کشی بخشی از عمل خشگیری بدنه یک اتومبیل است. به صورت معمول پوسته بدنه اتومبیل‌ها از سه لایه فلز تشکیل شده‌اند و اگر خط …

صافکاری بدون رنگ، لیسه کاری رنگ سپر، احیای رنگ لکسوس ادامه »

صافکاری بدون رنگ، لیسه کاری رنگ سپر، احیای رنگ لکسوس

صافکاری بدون رنگ، لیسه کاری رنگ سپر، احیای رنگ لکسوس

صافکاری و لیسه گیری: یکی از راه‌های از بین بردن خراش‌های عمیق بوجود آمده بر روی اتومبیل‌ها لیسه‌گیری است. لیسه‌گیری یا لیسه‌کشی بخشی از عمل خشگیری بدنه یک اتومبیل است.

به صورت معمول پوسته بدنه اتومبیل‌ها از سه لایه فلز تشکیل شده‌اند و اگر خط و خش روی بدنه خودرو فقط لایه اول را دچار آسیب کرده باشد، به این نوع خط و خش، خراش سطحی می‌گویند و اگر به خراش بوجود آمده به عمق لایه‌های دوم و سوم برسد، خراش عمیق است.

رفع هر کدام از انواع خراش‌های بدنه خودرو، راه و روش مخصوص خودش را دارد.

عملیات لیسه‌گیری معمولا برای رفع خراش‌های عمیق با گستره بالا انجام می‌شود؛ خراش‌های سر تا سری که معمولا در بسیاری از موارد، رنگ خودرو دچار ترک می‌شود و اگر صاحب اتومبیل به سرعت برای ترمیم خراش اقدام نکند، ممکن است قسمتی از رنگ رویه خودرو ریخته و ناحیه آسیب دیده به نقاشی مجدد نیاز پیدا کند.

صافکاری بدون رنگ

از همین رو به شما پیشنهاد می‌کنیم، پس از وقوع حادثه و زمانی که رنگ رویه بدنه خودرو شما هنوز سالم است به یک متخصص مراجعه کنید یا می‌توانید با شماره‌های مندرج در وب سایت تهران پلاس حاصل بفرمایید.

چگونگی لیسه‌گیری بدنه خودرو‌ها توسط تیم متخصص تهران پلاس

همانطور که گفتیم در خشگیری و رفع خراش‌های عمیق می‌توان از پروسه لیسه‌گیری یا لیسه‌کشی استفاده کرد. در زمانی که بر روی بدنه اتومبیل خراش‌های عمیق وارد می‌شود، متخصصان تهران پلاس ابتدا محل ایجاد خراش را با شوینده‌های مخصوص تمیز کرده و سپس ناحیه‌ای که دچار خط و خراش شده است را زیر نور آفتاب و یا زیر نو فرابنفش قرار می‌دهند تا عمق و مساحت دقیق خراش تعیین شود.

متخصصین تهران پلاس با در نظر گرفتن کد رنگ خودرو آسیب دیده، اقدام به استفاده از بتونه‌های سنگی و رنگ خشک می‌کنند، این عمل برای پر کردن محل خراش دیده است.

در واقع تیم متخصص تهران پلاس محل فرو رفتگی را با رنگ خشک یا جامد پر می‌کنند. پس از جذب رنگ توسط بدنه، نوبت به عمل لیسه‌گیری یا لیسه‌کشی می‌رسد؛ در این مرحله متخصصین تهران پلاس با استفاده از لیسه‌های نرم مخصوص خود، اضافات رنگ قرار گرفته در فرو رفتگی خراش را از بین می‌برند.

متاسفانه دیده شده است برخی از صافکار‌ها و همکاران از عمل لیسه کشی امتناع می‌کنند و با استفاده از دستگاه پولیش سعی بر پخش کردن اضافات رنگ خشک می‌کنند، این عمل باعث کدر شدن اطراف ناحیه خراش دیده می‌شود و از نظر کارشناسان متخصص تهران پلاس، این عمل در انجام خشگیری مناسب نیست و لیسه‌گیری یا لیسه‌کشی جزئی از مراحل خشگیری (خراش‌های عمیق) است.

صافکاری بدون رنگ

پولیش‌کاری پس از لیسه‌گیری

پس از عمل لیسه‌گیری، نوبت به پولیش ناحیه آسیب دیده می‌رسد، پولیش‌کاری خودرو یکی از مراحل نهایی عملیات خشگیری بدنه است؛ در این مرحله متخصصان ما با بهره‌گیری از پولیش‌های جامد قوی و دستگاه‌های پولیش تخصصی، اقدام به پولیش‌کاری ناحیه خراش دیده می‌کنند.

در مرحله پولیش‌کاری بدنه اتومبیل باید کاملا خشک باشد تا مواد بکار رفته در فرو رفتگی خراش، پخش نشوند. در نظر بگیرید که پولیش استفاده شده توسط تیم متخصص تهران پلاس، بر اساس نوع رنگ بدنه اتومبیل شما تعیین می‌شود تا آسیبی به رنگ اتومبیل وارد نشود.

پس از انجام پولیش‌کاری نوبت به واکس بدنه می‌رسد؛ در این مرحله متخصصین ما بر اساس میانگین دمای هوا و همچنین نوع کاربری خودرو، اقدام به انتخاب واکس مناسب می‌کنند اما به طور کل می‌توان گفت، تمام واکس‌هایی که در مرحله نهایی یک عملیات خشگیری استفاده می‌شوند جزء دسته واکس‌های نرم هستند.

بخش تعمیرگاهی تهران پلاس

خدمات تهران پلاس برای ماشین‌های لوکس در زمینه‌های زیر می باشد:

تعمیر موتور:

تعمیر اساسی موتور شامل یاتاقان زدن و سوختن واشر سرسیلندر و روغن سوزی
تعمیر کاتالیزور
عیب‌یابی و تعمیر خام سوزی و بد کار کردن موتور جهت معاینه فنی

 

تعمیر گیربکس:

تعمیرات اساسی و یا تعویض گیربکس
تعمیرات ساعت گیربکس، توربین و رفع تقه‌ی تعویض دنده‌ها و گاز هرز
عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر گیربکس

 

تعمیرات سیستم تعلیق:

سرویس جلوبندی، تنظیم زاویه‌ی چرخ‌ها و رفع لاستیک سایی
تعمیر جعبه فرمان و رفع روغن‌ریزی (با یکسال گارانتی)

 

تعمیرات برق و الکترونیک:

عیب‌یابی و تعمیر سیم‌کشی مطابق نقشه‌های کمپانی
عیب‌یابی و تعمیرات یونیت‌ها شامل (ECM، TCM، ABS و …)
تعمیرات سان‌روف
عیب‌یابی و تعمیرات کروز و رادار و سنسورهای سپر
تعویض ترانس و لامپ‌های زنون
شارژ و گاز کولر و تعمیر کمپرسور و نشت‌گیری
تعمیر و شفاف‌سازی چراغ‌های جلو

 

صافکاری خودرو:

تخصص در صافکاری بدون رنگ
تعویض قطعه به صورت فابریک
شاسی‌کشی با دستگاه و تعمیر سپر
تخصص در امور تیونینگ
بستن گیت و تغییر فیس

 

نقاشی خودرو:

رنگ کردن بدنه خودرو بصورت فابریک
مات کردن بدنه به‌صورت سه‌بعدی
تغییر رنگ رینگ و کلیپر
پولیش واکس بدنه
قلم‌گیری لیسه‌ای
سرامیک و واکس بدنه
کارشناسی رنگ خودرو

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن