صافکاری اتومبیل با دستگاه

صافکاری اتومبیل با دستگاه صافکاری اتومبیل با دستگاه باعث میگردد تا تمام سطوح ناهموار ای که ممکن است در سطح خودرو به صورت سطحی و یا عمیق وجود دارد به بهترین شکل ممکن رفع گردد. در واقع امروزه مراکز تعمیر تخصصی با استفاده از تجهیزات بروز و پیشرفته مانند دستگاه خاص که برای صافکاری استفاده …

صافکاری اتومبیل با دستگاه ادامه »

صافکاری با دستگاه pdr

صافکاری اتومبیل با دستگاه

صافکاری اتومبیل با دستگاه باعث میگردد تا تمام سطوح ناهموار ای که ممکن است در سطح خودرو به صورت سطحی و یا عمیق وجود دارد به بهترین شکل ممکن رفع گردد.

در واقع امروزه مراکز تعمیر تخصصی با استفاده از تجهیزات بروز و پیشرفته مانند دستگاه خاص که برای صافکاری استفاده می کنند باعث شده است تا تمام خدماتی که به مشتریان ارائه می گردد با کیفیت بسیار بالا انجام شود.

در واقع امروزه ترجیح اکثر رانندگان انجام صافکاری با استفاده از دستگاه‌های خاص و بی رنگ است چون به دقت و ظرافت بسیار بالا دارد و به گونه‌ای باعث میگردد تا سطح آسیب دیده خودرو به بهترین شکل ممکن تعمیر گردد.

 

صافکاری اتومبیل با دستگاه

وقتی که خودرو دچار آسیب می شود در اولین نگاه آسیب هایی که به بدنه ی خودرو وارد می شوند به چشم می آیند و سپس آُسیب های داخلی وارد شده به خودرو مشخص می شوند. برای رفع مشکلات بدنه ی خودرو تنها راه مراجعه به مراکز معتبر و انجام صافکاری بدنه ی خودرو است. آسیب های وارد شده به بدنه ی خودرو به دسته بندی های متفاوتی تقسیم می شوند و با توجه به نوع و میزان خسارت وارد شده به بدنه ی خودرو باید با یکی از روش های سنتی و یا استفاده از دستگاه برای رفع مشکل و آسیب بدنه ی خودرو اقدام کرد.

درست است که استفاده از تجهیزات و دستگاه های به روز در امر صافکاری خودرو بسیار مهم هستند اما نباید از کیفیت کار و مهارت کار صافکار در نتیجه نهایی غافل شد، به همین دلیل است که در مجموعه ی تهران پلاس برای انجام انواع امور صافکاری خودرو دقت و وسواس زیادی به خرج داده می شود و تمامی کادر ما از ماهرترین افراد در امر صافکاری انتخاب می شوند.

پیشرفت تکنولوژی در سال های اخیر روش صافکاری خودرو را نیز تغییر داده است، در سال های اخیر استفاده از روش صافکاری سنتی که در آن از ابزار مشتی و قالب تنه برای رفع مشکل بدنه ی خودرو استفاده می شد منسوخ شده است و استفاده از روش های نوین صافکاری مدرن جایگزین روش های قدیمی در امر صافکاری خودرو شده اند.

در حال حاضر دستگاه هایی که برای صافکاری خودرو به کار برده می شوند عبارتند از: دستگاه نقطه زن، دستگاه مکش و چسبی، دستگاه هات باکس ، میله های PDR و روش های صافکاری بدون رنگ، صافکاری میله ای و صافکاری PDR تمامی این دستگاه ها و تجهیزات جایگزین قالب های قدیمی در امر صافکاری خودرو شده اند.

 

دستگاه های صافکاری خودرو

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم دستگاه هایی که برای صافکاری خودرو به کار برده می شوند تنوع بالایی دارند و هر کدام دارای ویژگی هایی هستند استفاده از این دستگاه ها سبب می شود تا مانند روش های سنتی آسیبی به رنگ بدنه ی خودرو در زمان صافکاری ایجاد نشود. در امر صافکاری خودرو بخش اصلی فعالیت ها برای صاکفاری از قسمت داخلی خودرو اعمال می شوتد.

دستگاه هات باکس

از دستگاه هات باکس برای برگرداندن فرم بخش هایی از بدنه ی خودرو که به شکل نقطه ای دچار آسیب شده اند استفاده می شود. دستگاه هات باکس با بهره گیری از نیروی الکترو مغناطیسی بخش آسیب دیده را به حالت اولیه باز می گرداند.

دستگاه مکش

از دستگاه مکش برای ایجاد مکش و فشرده کردن هوا به طرف خارج بدنه ی خودرو استفاده می شود. با استفاده از دستگاه مکش امکان تنظیم فشار هوا نیز وجود دارد. دستگاه مکش بخش آسیب دیده بدنه ی خودرو را به صورت کاملا طبیعی به محل اصلی خود بر می گرداند.

صافکاری با دستگاه به دلیل مزایایی که دارد توسط صافکاران ماهر و در مراکز معتبر مورد استفاده قرار می گیرد این نوع از صافکاری تا حد زیادی از بروز آسیب به بدنه ی خودرو جلوگیری می کند.

 

صافکاری بدون رنگ با دستگاه

در صافکاری بدون رنگ صافکار سعی می‌کند تا تمام سطح ناهموار فرورفتگی یا برآمدگی که در بخش‌های مختلف خودرو ممکن است وجود داشته باشد را از بین ببرد و به گونه‌ای باعث هم سطح شدن بخش آسیب دیده با سایر قسمت‌های خودرو می شود که امروزه بیشتر مشتریان خواستار انجام صافکاری بی رنگ هستند و در صورتی که آسیب وارد شده به خودرو سطحی باشد، صافکاری بدون رنگ انجام می شود ولی اگر مشکل به وجود آمده عمیق باشد در این حالت باید صافکاری با رنگ انجام گردد.

صافکاری اتومبیل با دستگاه

یکی از مواردی که سلامت بدنه ی خودرو را تحت تاثیر قرار می دهد بروز تصادف و یا وارد شدن انواع آسیب ها به بدنه ی خودرو است. آسیب های وارد شده به بدنه ی خودرو طیف وسیعی را شامل می شوند و از خراش های سطحی و کوچک تا فرورفتگی های عمیق بدنه همگی را می توان به کمک دستگاه صافکاری و مشکل ایجاد شده را رفع کرد.

صافکاری اتومبیل با دستگاه به نوع رنگ به کار رفته برای صافکاری وابسته است، رنگ روی یک خودروی مدرن از یک پوشش رنگی نازک مات (پوشش پایه) تشکیل شده است که اغلب با قطعات فلزی یا میکا برای تأثیرگذاری، با لایه‌هایی از اکریلیک سخت و شفاف (پوشش شفاف) پوشانده می‌شود. این سیستم پوشش پایه/روکش شفاف برای چندین دهه در وسایل نقلیه استاندارد بوده است. قبل از آن، بسیاری از خودروها و کامیون ها با لاک یا لعاب تک مرحله ای رنگ آمیزی می شدند. اگر خودروی شما از دهه نود به بعد ساخته شده است، احتمالاً دارای پوشش پایه/روکش شفاف است. اگر قدیمی تر از آن باشد احتمالا رنگ تک مرحله ای دارد.

خوشبختانه، سیستم‌های پوشش پایه/روکش شفاف اکریلیک مدرن بسیار بادوام‌تر از مدل‌های قبلی خود هستند. اما این بدان معنا نیست که آنها بی خطا هستند. از آنجایی که سطح پوشش شفاف بسیار سخت است، صافکاری با دستگاه آن دشوارتر است. به عنوان مثال، یک پوشش شفاف سخت شده، از بین بردن علائم چرخشی که در اثر سفت کردن با ترکیب باقی مانده است را دشوارتر می کند. پوشش شفاف سخت ممکن است «سوختن» را نسبت به رنگ تک مرحله‌ای دشوارتر کند، اما به این معنی است که سطح کار انجام شده باید دقیقاً با میزان اصلاح مورد نیاز مطابقت داشته باشد. ابزارها، تکنیک ها و مواد باید به خوبی تنظیم شوند تا مشکل را بدون آسیب بیشتر اصلاح کنند.

 

صافکاری با دستگاه مکش

یکی از دستگاه هایی که در حال حاضر برای صافکاری بدنه ی خودرو به کار برده می شود دستگاه مکش یا مکنده است. استفاده از این دستگاه عمدتا برای خودروهای خارجی به دلیل اینکه می توان به کمک آن خودرو را بدون رنگ صافکاری کرد به کار برده می شود. برای استفاده از دستگاه مکش یا مکنده برای رفع فرورفتگی ایجاد شده بر روی بدنه ی خودرو به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد و اگر این کار توسط صافکار کم تجربه انجام شود ممکن است آسیب جدیدی به بدنه ی خودرو وارد شود، با توجه به اهمیت بالایی که ظاهر خودرو دارد و نقش بدنه ی خودرو در سلامت بخش های داخلی خودرو، تمامی خدمات مربوط به صافکاری خودرو با انواع دستگاه ها خصوصا دستگاه مکش در مرکز تهران پلاس توسط افراد متخصص انجام می شوند تا هیچ نوع آسیبی بدنه ی خودرو شما را تهدید نکند.

صافکاری با دستگاه مکش بدون وارد کردن گرما و آسیب به رنگ خودرو، فرورفتگی روی بدنه ی خودرو را رفع می کند و به همین دلیل بسیار محبوب است چرا که به رنگ کردن دوباره ی بدنه ی خودرو نیازی نیست. این مورد در ارتباط با خودرو های خارجی اهمیت بالایی دارد.

 

صافکاری اتومبیل با دستگاه

صافکاری اتومبیل با دستگاه یکی از روش های جدیدی است که در حال حاضر برای رفع انواع مشکلات ایجاد شده در بدنه ی خودرو به کار برده می شود با استفاده از دستگاه های مختلف می توان آسیب وارد شده در بدنه ی خودرو را بدون نیاز به رنگ کردن مجدد خودرو رفع کرد. رنگ کردن مجدد خودرو سبب می شود تا قیمت و ارزش خودرو خصوصا خودرو هایخ ارجی به شدت کاهش پیدا کند به همین دلیل صافکاری بدون رنگ خودرو اهمیت بالایی دارد.

فرورفتگی در ماشین شما درد دارد. برای عاشقان خودرو، این چیزی غیرقابل قبول است. سپس بخش مالی آن وجود دارد! شما باید برای از بین بردن فرورفتگی به بدنه فروشی بروید و این باعث افزایش حق بیمه شما می شود.

 

استفاده از دستگاه مکش صافکاری

این ترفند مطمئناً یک فرورفتگی کوچک را به راحتی از بین می برد. درست مانند سینک ظرفشویی، از دستگاه مکش در وسیله نقلیه خود استفاده کنید. این دستگاه می تواند به خوبی روی درها یا پانل های جانبی کار کند زیرا مکش ایجاد می شود و به شما کمک می کند تا فرورفتگی را درست بیرون بیاورد. مطمئن شوید که از پیستون فنجانی استفاده کنید نه از پیستون فلنجی، زیرا این کار مکشی را که برای آزاد کردن فرورفتگی نیاز دارید تولید نمی کند. با خیس کردن پیستون و فرورفتگی شروع کنید و چند بار بکشید تا رها شدن آن را ببینید. بیش از حد تهاجمی نباشید زیرا ممکن است فرورفتگی بیشتر از مکشی که یک پیستون می تواند ایجاد کند نیاز داشته باشد.

 

فرورفتگی چگونه ایجاد می شود؟

ورق فلزی که پانل های بدنه خودروی شما را تشکیل می دهد دارای اتم های فلزی منظم است. هنگامی که ورق تحت یک نیروی خارجی بیش از حد قرار می گیرد، می تواند منجر به دو چیز شود:

  • این می تواند اتم ها را به اندازه ای جابجا کند که در پانل های بدنه خودرو فرورفتگی ایجاد کند.
  • می تواند اتم ها را به قدری جابجا کند که ورق را از هم جدا کند.

 

فرورفتگی های خودرو چگونه از بین می روند؟

هدف این است که اتم‌های فلزی که پانل بدنه از آن تشکیل شده است را دوباره تنظیم کنیم. برای این کار باید نیرویی در جهت مخالف اعمال کنید. با این حال، باید توجه داشت که فلز تنها در صورت تغییر شکل تا یک نقطه خاص قابل ترمیم است.

 

نحوه صافکاری خودرو با دستگاه مکش

  • پیستون را به سمت پانل بدنه که در آن فرورفتگی قرار دارد فشار دهید.
  • پیستون را به عقب بکشید، مطمئن شوید که نشتی خلاء وجود ندارد.
  • این روند را چند بار تکرار کنید تا فرورفتگی بیرون بیاید.

این روش برای از بین بردن فرورفتگی هایی که در بدنه ی خودرو ایجاد می شوند و شامل موارد زیر هستند بهترین گزینه است:

  • فرورفتگی در پانل های بزرگ بدنه تخت.
  • فرورفتگی هایی که فرورفتگی ایجاد می کنند.
  • فرورفتگی هایی که به رنگ خودرو آسیبی وارد نکرده است.

هشدارها برای این روش

  • مطمئن شوید که پیستون تمیز است.
  • اگر پیستون نشتی داشته باشد، ممکن است کار نکند.
  • هنگام عقب کشیدن پیستون مراقب باشید

صافکاری خودرو در مرکز تهران پلاس با توجه به اهمیت سلامت بدنه ی خودر وبه کمک دستگاه های به روز در این حوزه و توسط افراد متخصص و خبره انجام می شود.

 

صافکاری با دستگاه مکش

امروزه وجود دستگاههای پیشرفته باعث شده است تا دیگر از روش های سنتی استفاده نشود. در واقع وجود دستگاه‌های مانند دستگاه مکش باعث شده است تا سرعت و دقت انجام کار فوق‌العاده افزایش پیدا کند که این مورد هم باعث جلب رضایت تمام مشتریان شده است.

در واقع امروزه وجود مراکز تعمیر تخصصی مانند مرکز تهران پلاس که خدمات ویژه با استفاده از بروزترین و جدیدترین دستگاه ها  ارائه می دهد توانسته است توجه تمام مشتریان را از سراسر ایران به خود جلب نماید.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال یک مجموعه کامل برای انواع تعمیر خودرو و یا انجام انواع صافکاری و نقاشی با کیفیت فوق العاده بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب هستید، در این حالت مراجعه به مرکز تعمیر تهران پلاس می تواند بهترین و مناسب‌ترین گزینه باشد.

با توجه به اینکه در زمان های گذشته از انواع چکش ها برای از بین بردن سطوح نا هموار استفاده می شد ولی امروزه وجود دستگاه‌های مکش باعث شده است تا به گونه‌ای کیفیت کار انجام شده فوق‌العاده افزایش پیدا کند و خیلی راحت بدون مشکل و نگرانی به راحتی و با سرعت و دقت بسیار بالا بتوان این موارد را انجام داد.

 

صافکاری با دستگاه لیزری

صافکاری با استفاده از دستگاه لیزری یکی دیگر از خدمات ویژه‌ای است که در مراکز تعمیر خودرو حرفه ای ارائه می گردد.

در واقع صافکاری با دستگاه لیزری باعث می گردد تا با دقت میلی با سرعت بسیار بالا و کیفیت فوق العاده بالا بتوان مشکلات موجود در روی خودرو را از بین برد.

که معمولاً در مراکز تعمیر تخصصی و حرفه ای از دستگاه لیزر برای صافکاری استفاده می شود.

 

انواع دستگاه برای صافکاری خودرو

خوشبختانه با وجود دستگاههای پیشرفته و متنوع باعث شده است تا بحث صافکاری خودرو به روش‌های مختلف انجام شود در واقع همیشه خواست مشتریان دسترسی به یک مرکز معتبر است که از روش‌های بسیار خاصی برای صافکاری استفاده می کنند.

امروز وجود مراکزی مانند تهران پلاس باعث شده است تا این مورد از نگرانی مشتریان برای همیشه از بین برود.

 

صافکاری اتوماتیک خودرو

یکی از جدیدترین دستگاه هایی که برای صافکاری استفاده می شود، دستگاه صافکاری اتوماتیک می باشد که با استفاده از اشعه های مایکروویو باعث می‌شود تا تمام نقاط ناهموار در روی سطح خودرو از بین برود.

در واقع تمام مراکز تعمیر که میخواهند کیفیت کار عالی داشته باشند و رضایت مشتریان را جلب نمایند باید از این دستگاه استفاده کنند.

 

دستگاه صافکاری تی هات باکس

هدف از استفاده از این دستگاه این میباشد که تمام گودی ها در سطح خودرو از بین برود در واقع این دستگاه همانند یک اتو می تواند تمام نقاط ناهموار ریز روی خودرو را برای همیشه از بین ببرد.

 

دستگاه صافکاری بدون رنگ

با توجه به اینکه انجام صافکاری بدون رنگ جزو اولویت‌های اولیه تمام مشتریان است پس باید تمام مراکز تعمیر دارای دستگاههای صافکاری بدون رنگ پیشرفته باشند تا بدین ترتیب بتوانند مشکلات موجود در خودرو را رفع کنند.

در واقع استفاده از رنگ باعث افت ارزش خودرو می‌شود و به گونه‌ای باعث می شود تا مجبور شوید خودرو را با قیمت ارزان‌تر به فروش برسانید، به همین دلیل همیشه رانندگان سعی می‌کنند صافکاری بدون رنگ را انجام دهند که خوشبختانه امروزه وجود مراکز تعمیر تخصصی مانند تهران پلاس باعث شده است تا صافکاری بدون رنگ با استفاده از تجهیزات پیشرفته به بهترین شکل ممکن انجام شود.

 

بهترین مرکز صافکاری در تهران

مرکز تعمیر تخصصی تهران پلاس یکی از مراکز فوق العاده حرفه ای و معتبر برای انجام خدمات متنوع مانند تعمیر گیربکس، تعمیر جلوبندی، تعمیر موتور، کارشناسی خودرو، تعمیر تخصصی خودروهای خارجی، تعمیر کمک بادی، صافکاری و نقاشی و موارد بسیار مهم دیگر می باشد که با داشتن تیم حرفه‌ای و همچنین تجهیزات بروز و پیشرفته به راحتی می تواند تمام مشکلاتی که ممکن است در خودرو وجود داشته باشد را در سریعترین زمان ممکن رفع نماید.

تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس در راستای مشتری مداری و با هدف راحتی شما در تمامی نقاط تهران می‌تواند خودروبر رایگان را در اختیارتان قرار بدهد.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می‌خواهید تعمیر خودرو و یا رفع مشکلات موجود در خودرو را به مراکز حرفه ای بسپارید در این حالت انتخاب مرکز تهران پلاس مناسب ترین گزینه می باشد.

یکی دیگر از مهمترین ویژگی‌های این مرکز تعمیر داشتن قیمت بسیار مناسب برای خدمات ارائه شده می باشد در واقع بحث کیفیت و قیمت مهم‌ترین مواردی است که این مجموعه با آن دقت می کند و بدین ترتیب است که توانسته است به معروفیت و محبوبیت خاصی در بین مشتریان دست پیدا کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مجموعه تهران پلاس می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کرده و از جزئیات کامل در رابطه با خدمات ارائه شده اطلاع پیدا کنید.

 

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن