سرامیک بدنه خودرو

سرامیک بدنه خودرو سرامیک بدنه خودرو چیست و با چه هدفی انجام می‌شود؟ قیمت سرامیک بدنه خودرو چقدر است؟ بهترین مرکز جهت سرامیک بدنه خودرو چه میباشد؟ و چگونه می توانیم به مرکز معتبر جهت سرامیک بدنه خودرو مراجعه کنیم؟ جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با موارد فوق تا انتهای مطلب با ما همراه …

سرامیک بدنه خودرو ادامه »

سرامیک بدنه خودرو

سرامیک بدنه خودرو

سرامیک بدنه خودرو چیست و با چه هدفی انجام می‌شود؟ قیمت سرامیک بدنه خودرو چقدر است؟ بهترین مرکز جهت سرامیک بدنه خودرو چه میباشد؟ و چگونه می توانیم به مرکز معتبر جهت سرامیک بدنه خودرو مراجعه کنیم؟

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با موارد فوق تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

سرامیک بدنه خودرو

سرامیک بدنه خودرو چیست؟ و با چه هدفی انجام می شود؟

ابتدا باید بدانیم هدف از انجام سرامیک بدنه خودرو افزایش دادن میزان مقاومت سطح خودرو در مقابل آسیب ها محیط می باشد.

در واقع پوشش نانو سرامیک باعث محافظت بدنه خودرو در مقابل عوامل محیطی می‌شود که خوشبختانه هزینه سرامیک بدنه خودرو بسیار مناسب بوده و باعث شده است تا افراد به راحتی بتوانند سطح خودرو را در مقابل گرد و غبار و مواردی که می‌توانند در روی رنگ و بدنه خودرو آسیب ایجاد کنند مقاوم تر کنند.

همچنین یکی دیگر از مزیت های سرامیک‌خودرو این است که باعث شفافیت و درخشش سطح بدنه خودرو می شود.

که این مورد هم تاثیر بسیار زیادی در زیبایی خودرو دارد مخصوصا اگر صاحب خودروهای خارجی هستید در این حالت انجام سرامیک بدنه خودرو باعث میگردد تا احتمال بروز خط و خش در بدنه خودرو به حداقل برسد.

خوشبختانه امروزه وجود مراکز حرفه ای مانند مرکز تعمیر تهران پلاس باعث شده است تا امکان سرامیک بدنه خودرو به صورت کاملا حرفه ای و با دقت و ظرافت بسیار بالا انجام شود.

سرامیک بدنه خودرو

ضرورت استفاده از پوشش نانو سرامیک در بدنه خودرو چیست؟

استفاده کردن از پوشش نانو سرامیک باعث ایجاد شدن یک لایه محافظ بر روی بدنه خودرو می گردد.

که این مورد باعث می‌شود تا با رنگ بدنه و سطح بدنه در مقابل باران های اسیدی، مواد شیمیایی، نور آفتاب و عوامل محیطی دیگر بسیار مقاوم تر شود.

همچنین احتمال بروز خط و خش نیز به حداقل می رسد و خاصیت آبگریزی ایجاد می‌شود، که بدین ترتیب افراد می‌توانند بدون نگرانی در شرایط محیطی مختلف اقدام به رانندگی نمایند.

موادی که برای پوشش نانو سرامیک استفاده می گردند باید کیفیت عالی داشته باشند و به صورت حرفه‌ای و به وسیله افراد فوق العاده با تجربه انجام شوند تا بتوان نتایج فوق‌العاده عالی را کسب کرد.

که بعد از انجام این پوشش باید ۴۸ ساعت صبر کنید تا این لایه به صورت کامل خشک گردد، که شرایط محیطی که این پوشش در روی بدنه خودرو پیاده می‌شود بسیار مهم است و باید در یک محیط سرپوشیده که بدون هیچگونه گرد و غبار و آلودگی است انجام شود.

تا به هیچ عنوان گرد و غبار موجود در محیط به بدنه‌خودرو نچسبد پس انجام کار در محیطی آرام سالم و تمیز و پیاده کردن این لایه بر روی خودرو به صورت حرفه‌ای با دقت بسیار بالا فوق العاده اهمیت دارد.

و اگر به افراد حرفه‌ای و مجموعه معتبر مراجعه گردد نتیجه عالی کسب می شود که خوشبختانه وجود محیط کاملاً مناسب جهت انجام این کار در مجموعه تهران پلاس به وسیله افراد حرفه‌ای باعث شده است تا امکان ایجاد پوشش نانو سرامیک بدنه خودروهای خارجی به صورت کاملا حرفه ای و سریع انجام گیرد.

بدین ترتیب صاحبان خودرو می توانند زیبایی و جذابیت خودروی خود را کاملاً حفظ نمایند.

سرامیک بدنه خودرو

بهترین مرکز جهت انجام پوشش نانو سرامیک در روی بدنه خودرو

امروزه مراکز بسیار زیادی وجود دارند که در رابطه با رفع مشکلات ظاهری مانند صافکاری و نقاشی و یا پوشش نانو سرامیک در روی بدنه خودرو فعالیت می‌کنند.

که تنها تعداد محدودی از این مراکز مناسب ترین محل جهت انجام پوشش نانو سرامیک هستند، چون باید این کار به وسیله افراد حرفه‌ای و با استفاده از مواد اولیه فوق العاده با کیفیت و با دقت و ظرافت فوق العاده بالا و در محیطی بسیار مناسب انجام شود.

که تخصص و تبحر افرادی که این کار را انجام می دهند تاثیر مستقیمی در روی نتیجه کار دارد که خوشبختانه مرکز تعمیر تهران پلاس تمام نگرانی ها در رابطه با رفع تمام مشکلات موجود در خودروهای خارجی را برطرف کرده است.

در واقع این مجموعه به راحتی می‌تواند تمام خدمات مورد نیاز مشتریان را به صورت کاملا حرفه ای و در یک محلی کاملاً مناسب و مجهز به صورت حرفه ای انجام دهد.

بدین ترتیب دیگر افراد هیچ گونه نگرانی در رابطه با کیفیت خدمات دریافت شده را نخواهند داشت.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که صاحب خودروهایی مانند لکسوس، پورشه، میتسوبیشی، ام وی ام و … هستید و به گونه‌ای می‌خواهید مقاومت بدنه خودرو را در برابر عوامل بیرونی و محیطی افزایش دهید و باعث زیبایی بیشتر و جذابیت بیشتر خودروتان شوید.

در این حالت مراجعه به مرکز تعمیر تهران پلاس جهت انجام پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو می‌تواند یک گزینه عالی باشد.

که خوشبختانه هزینه انجام این کار نیز در این مجموعه بسیار مناسب بوده و افراد نباید نگرانی در رابطه با هزینه داشته باشند.

سرامیک بدنه خودرو

نانو سرامیک چیست؟

نانو سرامیک در واقع نوعی پلیمر مایع می باشد که به راحتی امکان پوشش دادن تمام بخش‌های ماشین با استفاده از این مایع امکان‌پذیر است.

به نوعی مانند اسپره عمل می‌کند و به خاطر ترکیب آلی این لایه با رنگ بدنه خودرو باعث می‌شود تا شفافیت و درخشندگی بدنه خودرو فوق‌العاده زیاد شود.

که از مزیت های استفاده از پوشش نانو سرامیک می‌توان به حفاظت از رنگ بدنه خودرو اشاره کرد.

همچنین امکان آسیب رسیدن به سطح بدنه خودرو به خاطر باران های اسیدی در شهرهای آلوده به حداقل می‌رسد.

همچنین این پوشش باعث می‌شود بدنه خودرو آبگریز نیز گردد.

در واقع بعد از پیاده کردن این پوشش بر روی بدنه خودرو، بحث شستشوی خودرو نیز بسیار آسان می شود.

و به گونه‌ای به خاطر سطح بسیار صاف و شیشه ای که ایجاد می‌شود به راحتی با یک سطل آب می توان تمام آلودگی‌های روی بدنه خودرو را از بین برد.

که در حالت کلی تمام کسانی که می‌خواهند از خودرو خود محافظت کنند به راحتی می‌توانند از این پوشش مانند یک واکس جهت حفاظت از خودرو خود استفاده نمایند.

که خوشبختانه وجود مراکز حرفه‌ای مانند مجموعه تعمیر تهران پلاس باعث شده است تا امکان ایجاد پوشش نانو سرامیک در روی بدنه خودروهای خارجی به صورت کاملاً حرفه‌ای و با ظرافت و کیفیت فوق‌العاده بالا انجام شود.

اگر شما نیز جزو کسانی هستید که نیاز به یک مجموعه حرفه ای جهت رفع مشکلات ظاهری و فنی خودرو دارید و یا قصد انجام پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو را دارید.

در این حالت به راحتی می توانید به مرکز تعمیر تهران پلاس مراجعه کنید، لازم به ذکر است که این مجموعه تنها در رابطه با خودروهای خارجی خدمات ارائه می دهد.

و تمام کسانی که می‌خواهند به این مجموعه مراجعه کنند به راحتی می‌توانند با بازدید از وبسایت تهران پلاس اطلاعات کامل  و جامعی را در رابطه با این مرکز کسب نمایند.

همچنین امکان رزرو وقت آنلاین از طریق وب‌سایت مربوطه باعث شده است تا تمام افراد به راحتی در زمان مشخص شده در محل مورد نظر حضور پیدا کرده و خدمات مورد نظرشان را با کیفیت فوق العاده بالا و هزینه بسیار پایین دریافت نمایند.

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن