جلوبندی

تعمیر جلوبندی

تعمیر جلوبندی

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تهران پلاس فقط مختص به خودروهای لوکس خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

جلوبندی ماشین کدام قسمت است؟ علائم خرابی جلوبندی چیست؟ بهترین مرکز تعمیر برای جلوبندی ماشین چیست؟ در صورت خرابی جلوبندی چه باید کرد؟ هزاران سوال مشابه در رابطه با این موارد وجود دارد.

که هدف ما در این مقاله بررسی کلی جلوبندی ماشین و همچنین معرفی بهترین مرکز تعمیر برای جلوبندی انواع ماشین ها به بهترین شکل ممکن می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره با ما همراه باشید.

تعمیر جلوبندی

جلوبندی یکی از بخش های خودرو است که از موتور و سایر بخش های داخلی خودرو محافظت می کند. به طور کلی تعمیر جلوبندی به تعمیر زیرین موتور و بخش جلویی موتور گفته می شود. بخش زیریی در هر خودرو برای تعلیق خودرو و کاهش لرزش کابین خودرو در سطوح ناهموار امری بسیار دشوار است. اگر جلوبندی خودرو به صورت درست انجام شود گیربکس ، موتور و جعبه فرمان دچار مشکل نمی شوند به همین دلیل است که در صورت بروز حادثه باید سریعا برای تعمیر جلوبندی اقدام کرد. علاوه بر موارد فوق تعمیر جلوبندی تعمیر میل و فرمان را نیز در بر می گیرد.

جلوبندی خودرو قطعات مختلفی را شامل می شوند و با توجه به اینکه کدام قطعه دچار آسیب و مشکل شده است نوع و روش رفع مشکل نیز متفاوت است و علائم نشان دهنده ی خرابی نیز متفاوت بروز می کنند. شایع ترین مواردی که نشان می دهند جلوبندی خودروی شما دچار مشکل شده است عبارتند از:

کشیدگی و لرزش فرمان

یکی از مواردی که اغلب نشان دهنده ی بروز مشکل در سیستم جلوبندی خودرو است، انحراف فرمان یا همان کشیدگی فرمان است که در هنگام استفاده از شتاب های بالا رخ می دهد. انحراف فرمان عموما به دلیل بالانس نبودن و عدم توازن چرخ ها و مشکل در سیبک ایجاد می شود.

ناهمواری و ساییدگی تایر خودرو

سابیده شدن و ساییدگی لاستیک های خودرو یکی دیگر از مواردی است که باید به سرعت شناسایی و رفع شود علاوه بر این شنیدن صدا از لاستیک ها در زمان حرکت و خصوصا دور زدن نشان می دهد که جلوبندی و لاستیک خودرو دچار مشکل هستند و باید لاستیک ها تعمیر و در صورت نیاز تعویض شوند.

در برخی از موارد روغن ریزی از خودرو مشهود است که نشان می دهد روغن موتور و یا گیربکس دچار نشتی هستند این مورد نیز باید به سرعت توسط تعمیرکاران ماهر شناسایی و رفع شود.برای جلوگیری از بروز هر نوع مشکل و شناسایی و رفع به موقع انواع مشکلات ایجاد شده در جلوبندی خودرو ما در مرکز تهران پلاس مجموعه ای از ماهرترین افراد در امر تخصصی تعمیر جلوبندی خودرو را گرد هم آورده ایم در این مرکز در ابتدا نوع مشکل ایجاد شده در جلوبندی خودرو شناسایی و سپس روش مناسب برای حل آن مورد استفاده قرار می گیرد.

هزینه ی تعمیر جلوبندی خودرو با توجه به میزان خسارت وارد شده و تعویض یا تعمیر قطعه متفاوت است، ما به شما اطمینان می دهیم که تمامی خدمات در مرکز تهران پلاس با بالاتریت کیفیت و کم ترین قیمت به شما ارائه خواهند شد.

بررسی دقیق و شناسایی درست علت بروز مشکل نقش مهمی را در تعمیر جلوبندی خودرو خصوصا در مواقعی که چند بخش هم زمان آسیب دیده اند ایفا میکند.

تعمیر جلوبندی بخش مهمی از تعمیرات خودرو را در بر می گیرد و به دلیل بخش های مهمی از خودرو که در قسمت جلویی خودرو قرار دارند تمامی تعمیرات جلوبندی خودرو باید به سرعت شناسایی و علت یابی شوند و توسط افراد متخصص رفع شوند.

تعمیر جلوبندی

دز کناز سلامت بخش ها و قطعات داخلی خودرو سلامت بدنه ی خودرو نیز از اهمیت بالایی برخوردار است در واقع این بدنه ی خودرو است که در هنگام حوادث از سلامت اجزای داخلی خودرو محافظت می کند. عموما در زمان تصادف و حوادث مختلف بیشترین قسمت هایی که دچار آسیب می شوند بخش هایخ ارجی خصوصا جلوبندی خودرو هستند. با توجه به این نکته که جلوبندی خودرو از بخش های داخلی مهم خودرو مانند گیربکس و موتور محافظت می کند تعمیر جلوبندی خودرو از امهیت بالایی برخرودار است

 جلوبندی خودرو در صورتی که دچار آسیب شده باشد باید به سرعت بررسی و رفع شود. جلوبندی خودرو بخش های مختلفی را شامل می شود که تعمیر هر کدام از این بخش ها به دانش و تخصص خاصی نیاز دارد. بخش های تشکیل دهنده ی جلوبندی خودرو عبارتند از: کمک فنر جلو خودرو، کمک بادی، اکسل، میله ی موج گیر، سیستم چرخ خودرو، بلبرینگ توپی و موارد مختلف دیگر. به غیر از خرابی پس از مدتی استفاده در شرایطی که سرویس خودرو به موقع انجام نشود این بخش ها دچار فروسدگی می شوند. نشانه های خرابی جلوبندی خودرو عبارتند از:

لرزش فرمان خودرو در زمان رانندگی : این امر به این دلیل رخ می دهد که چرخ های خودرو بالانس خوبی ندارند که در نتیجه ی خرابی بلبرینگ خودرو رخ می دهد.

انحراف خودرو : در برخی از مواقع خودرو به دلیل مشکل در اتصالات فرمان و تنظیم نشدن باد چرخ ها به یک سمت منحرف می شود که می تواند بسیار خطرناک باشد. این مشکل را می توان با بررسی اتصالات فرمان و تنظیم بودن باد چرخ رفع کرد و از بروز آن جلوگیری کرد. به همین دلیل است که بررسی باد چرخ ها بخشی از سرویس دوره ای خودرو در مرکز تهران پلاس است که توسط افراد متخصص انجام می شود.

لرزش و انحراف عجیب و غریب خودرو به اطراف: این مشکلات یکی از خطرناک ترین مشکلاتی است که در اثر عدم تعمیر جلوبندی رخ می دهد، علت اصلی این مشکل شل بودن میله ی تعادل خودرو است. نشانه ی عدم تعادل میله ی تعادل خودرو بروز صداهای عجیب و غریب و سوت زدن چرخ های خودرو است. اگر خودروی شما دچار گیج زدن در زمان رانندگی است هر چند کم باید به سرعت خودرو را به مراکز معتبر انتقال دهید.

علاوه بر بخش جلویی خودرو بخش زیرین خودرو نیز جزو جلوبندی خودرو حساب می شود و در حین بررسی جلوبندی خودرو بخش زیرین خودرو نیز بررسی می شود. بخش اصلی که همیش در حین سرویس جلوبندی خودرو بررسی می شود کمک فنر خودرو است، کمک فنر خودرو نقش ضربه گیر را دارد و به کاهش فرسودگی خودرو در حین حرکت و سلامت دیفرانسیل، سیبک و گیربکس خودرو کمک می کند. کیفیت و کارایی سیستم تعلیق خودرو ارتباط مستقیمی با سیستم جلوبندی خودرو دارد و به هر میزان که سیستم جلوبندی خودرو با کیفیت تر باشد رانندگی با خودرو نیز بهتر و راحت تر خواهد بود. تعمیر جلوبندی خودرو در مرکز تهران پلاس به صورت تخصصی و با دقت بالا انجام می شود.

 

جلوبندی خودرو

به قسمت زیر خودرو جلوبندی خودرو می گویندکه وظیفه این بخش ایجاد امکان راحتی خودرو در مسیرهای ناهموار حرکت می کند برای راننده می باشد.

لازم به ذکر است که سیستم تعلیق خودرو با جلوبندی خودرو متفاوت است در واقع سیستم تعلیق به

کمک فنر و چرخهای عقب گفته می‌شود.

در صورتی که جلوبندی فقط به بخش جلویی خودرو که شامل فرمان و میل فرمان هست را می گویند.

تعویض دنده میل سوپاپ و تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور
تعویض دنده میل سوپاپ و تعمیر جلوبندی تویوتا راوفور

 

جلوبندی خودرو از کدام بخش ها تشکیل شده است؟

جلوبندی خودرو از قسمت های مختلفی درست شده است و به گونه ای وجود مشکل و یا خرابی در هر کدام از این قطعات می‌تواند باعث بروز مشکل و یا ناراحتی در هنگام رانندگی گردد.

که در لیست زیر اجزای تشکیل دهنده جلوبندی بیان شده است:

  • فرمان
  • سیبک ها
  • سیستم تعلیق جلو
  • فنر و کمک فنرها در بخش جلوی خودرو
  • طبق
  • بلبرینگ و توپی چرخ ها
  • سیستم چرخ ها
  • رام

 

علائم خرابی جلوبندی چیست؟

با توجه به این که وظیفه اصلی جلوبندی ایجاد تعادل در خودرو هنگام حرکت در مسیر ناهموار می باشد به همین دلیل وجود هر گونه مشکل در این قسمت باعث عدم کنترل و تعادل هنگام رانندگی می شود.

که این مورد بسیار خطرناک بوده و می تواند باعث بروز مشکلات جدی شود، باید در صورت بروز هرگونه مشکل و ایرادی خیلی سریع به مراکز تعمیر موتور مانند مرکز تعمیر خودرو تهران پلاس مراجعه گردد

تا تمام مشکلات موجود زیر نظر افراد حرفه ای و متخصص به بهترین شکل ممکن رفع گردد. در لیست زیر چند نمونه از علائم‌خرابی جلو بندی بیان شده است

وجود لرزش در فرمان هنگام حرکت می‌تواند به خاطر وجود مشکل در سیبک ها باشد.

مشاهده صدای غیر عادی هنگام عبور از دست انداز نیز می تواند نشان دهنده وجود مشکل در بخش فنر و میل باشد.

و یا از موارد دیگری که می تواند نشان دهنده خرابی در جلوبندی باشد به وجود آمدن صدای سوت هنگام دور زدن ماشین از که به خاطر خرابی در بلبرینگ به وجود می آید.

همچنین از نشانه‌های دیگر خرابی در جلوبندی می‌توان به کشیده شدن فرمان به یک قسمت خاص و هنگام رها کردن فرمان اشاره کرد که در واقع بعد از چند ثانیه دوباره به حالت اول برمیگردد.

موارد یاد شده جزو بارزترین گزینه هایی هستند که می‌تواند نشان‌دهنده وجود خرابی در جلو بندی باشد که در برخی موارد رانندگان به این موارد بی دقتی می‌کنند.

و این مورد هم باعث می‌شود تا به مرور زمان مشکل بیشتر و شدیدتر شود در نتیجه نیازمند صرف هزینه های بیشتر برای تعمیر دستگاه است، به همین دلیل باید در صورت مشاهده هر کدام از موارد یاد شده خیلی سریع به مرکز تعمیر تخصصی تهران پلاس مراجعه کرد و با هزینه بسیار کم و زیر نظر افراد متخصص شروع به تعمیر دستگاه کنید.

 

دلیل خرابی جلوبندی چیست؟

در حالت کلی سیستم جلوبندی حدود ۶ ماه می تواند عملکرد صحیح داشته باشد و بعد از آن باید قطعات و اجزای جلوبندی به وسیله تعمیرکاران حرفه ای و متخصص بررسی گردد تا در صورت بروز هرگونه مشکل اقدام به رفع ایراد شود

مخصوصاً خودروهایی که بیشتر در مسیرهای طولانی رفت و آمد می‌کنند و گونه ای که سالها است که جلوبندی تعمیر و یا بررسی نشده است در این حالت حتماً باید برای جلوگیری از بروز مشکل جدی و جلوگیری از بروز هزینه‌های اضافی برای تعمیر به مراکز تخصصی و تعمیرگاه های تخصصی مراجعه شود تا بخش‌های مختلف جلوبندی به وسیله افراد متخصص بررسی گردد.

جنس قطعات جلوبندی

تمام قطعات جلوبندی از جنس فولاد می باشند و به گونه ای حالت ارتجاعی دارد و به قدری محکم و مقاوم است که به راحتی می‌تواند وزن خودرو را از در مسیرهای پر فراز و نشیب به گونه‌ای تحمل نماید.

همیشه سعی کنید هنگام خرید قطعات جلوبندی محصول های با کیفیتی را خرید کنید در این حالت به‌گونه‌ای عمر مفید افزایش پیدا می کند و به گونه ای مشکل جدی و یا خسارت های سنگینی به وجود نمی‌آید.

چند وقت یکبار باید جلوبندی بررسی گردد؟

حداقل هر سه ماه یکبار باید اجزا جلو بندی به وسیله تعمیرکاران تخصصی بررسی گردد مخصوصاً خودروهایی که بیشتر در حال حرکت در مسیرهای طولانی هستند برای جلوگیری از خسارت و آسیب های جدی در بخش‌های دیگر هر چند وقت یکبار باید به تعمیرگاه های تخصصی مراجعه نمایند.

تعمیر جلوبندی بنز
تعمیر جلوبندی بنز

تعمیر جلوبندی بهتر است یا تعویض جلوبندی

اگر تعویض جلوبندی انجام شود در این حالت هزینه‌ها بسیار کاهش می یابد چون در صورت تعمیر ممکن است باز به دلایل دیگری مشکلات جدی‌تری بروز کند که در نتیجه آن رانندگان مجبور می‌شوند دفعات زیادی را به تعمیرگاه مراجعه نمایند و بدین ترتیب تعویض بهتر از تعمیر می باشد.

در واقع این به خود شما بستگی دارد، اگر قصد تعمیر را هم دارید در این حالت مهمترین موردی که باید دقت شود این است که به تعمیر گاه تخصصی مانند تهران پلاس مراجعه گردد تا  تعمیر خودرو به وسیله افراد متخصص و حرفه ای انجام می گیرد در این حالت می توان نتیجه عالی را کسب کنید.

تعمیرجلوبندی یا تعویض آن؟

یکی از نکات مهمی که در بحث تعمیر یا تعویض جلوبندی خودرو وجود دارد این است که شما باید به طور مرتب و حدودا هر 3 یا 4 ماه یک بار برای چک کردن جلوبندی خودروی خود به یک تعمیرگاه بسیار حرفه ای مانند تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس مراجعه کنید، این کار می تواند فواید زیادی برای شما داشته باشد. امروزه تعمیرات و یا تعویض جلوبندی هزینه های سنگینی را برای شما در بر خواهد داشت.

پس بهترین کار در این زمینه چیست؟ این است که شما به صورت دقیق و مرتب جلوبندی خودروی خودرا چک کنید، اگر میگویید چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم، ما به شما تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس را معرفی می کنیم. تیمی بسیار قوی و کارآمد که می توانند مشکلات جلوبندی خودروی شما را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام دهند.

انجام این کار باعث می شود در ابتدا خیالتان از بابت سلامت جلوبندی خودرو راحت شود و همچنین اگر متوجه شدید که خودوری شما دارای مشکلی می باشد سریعا آن را حل می کنید، به این نکته مهم توجه کنید که اگر جلوبندی خودروی شما دچار مشکل شود و شما از آن آگاه نشوید، مکن است آسیب های بیشتری را به سایر قسمت های خودرو نیز وارد کند.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس مورد توجه قرار گیرد، تخصصی است که تعمیرکاران این مرکز دارند، به طوری که خودروی خود را اگر با هر مشکل و عیب و ایرادی نزد این تعمیرگاه ببرید، با بهترین کیفیت تعمیر خواهند کرد و خیال شما را از هر لحاظ راحت می کنند.

اما سوالی که  گاهی اوقات برای بسیاری از مصرف کنندگان ایجاد می شود این است که گیربکس خود را تعمیر کنیم یا تعویض؟ در زمان های قدیم جلوبندی ها بسیار سخت و سفت بودند و به راحتی با جوشکاری و کارهای این چنینی، مانند چکش کاری و… تعمیر می شدند و دیگر نیازی به تعمیر نبود، با انجام این کار جلوبندی های قدیمی مدت ها کار می کردند و دیگر نیازی به تعمیر نداشتند.

اما خب جلوبندی های خودرو های امروزی مانند گذشته سفت و سخت نیستند، چراکه آنها دارای سیبک های بسیار روغنی و سگ دست های خشک هستند و دیگر نمی شود به همین راحتی آنها را تعمیر کرد. اگر تعمیر هم بشود ممکن است بعد از مدتی دوباره خودروی شما دچار همان مشکل شود و شما نیز مجبور شوید چندین و چند بار برای تعمیر آن اقدام کنید.

خب اینجا می توانیم نتیجه بگیریم تعویض جلوبندی گزینه ای بهتری برای خودروی شما می باشد، اما عجله نکنید و قبل از هر تصمیمی خودروی خود را به یک تعمیرگاه حرفه ای مانند تعمیرگاه تخصصی تهران پلاس نشان دهید. این مرکز با کادر بسیار حرفه ای و مجربی که دارد بهترین مشاوره را در این خصوص به شما می دهد و جلوبندی ماشین شما را از هر جهت بررسی می کند، اگر امکان تعمیر برای آن وجود داشته باشد حتما این کار را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام خواهند داد.

سرویس جلوبندی و تعمیر پلوس بی ام و X3
سرویس جلوبندی و تعمیر پلوس بی ام و X3

تعمیر جلوبندی

جلوبندی خودرو علاوه بر نقش مهمی که در حاضر خودرو دارد در سلامت بخش های داخلی خودرو نیز اثرگذار است. جلوبندی خودرو های خارجی با توجه به موادی که در ساخت خودرو به کار رفته است با خودرو های داخلی تفاوت دارد و به همین دلیل باید توسط افراد متخصص و در مراکز معتبر انجام شود.

برای افزایش اطمینان خاطر شما عزیزان و جلوگیری از بروز مشکل در جلوبندی خودرو و بخش های داخلی خودرو ما مجموعه ای از افراد متخصص و ماهر در امر تعمیر جلوبندی خودرو را در مرکز تهران پلاس گرد هم آورده ایم تا هر نوع مشکل ایجاد شده در بدنه ی خودروی شما را به بهترین شکل ممکن و به کمک جدیدترین ابزار و تجهیزات روز تعمیر و رفع کنند.

جلوبندی در خودرو به بخش جلویی و بخش زیرین خودرو گفته می شود، جلوبندی خودرو وظیفه ی تعلیق خودرو، کاهش لرزش خودرو در زمان رانندگی بر روی سطوح هموار و انتقال حداقلی تکان های خودرو را به بخش های داخلی خودرو بر عهده دارد.کیفیت هندلینگ خودرو کاملاوابسته به جلوبندی خودرو است به هر میزان که سیستم جلوبندی خودرو کیفیت بهتری داشته باشد، کمک فنر های خودرو نیز کارایی بالاتری دارند و رانندگی با خودرو روان تر و لذت بخش تر است.

 جلوبندی خودرو بخش های مختلفی را شامل می شود این بخش ها عبارتند از:

کمک فنر جلو

کمد بادی جلو

اکسل

سیستم تعلیق جلو خودرو

سیستم چرخ های خودرو

بلبرینگ

میل موج گیر

توپی چرخ ها

هر کدام از این بخش ها نیز ممکن است مانند بخش های داخلی خودرو دچار مشکل و خرابی شوند، برخی از این بخش ها پس از مدتی دچار فرسودگی می شوند و نیاز به تعمیر و سرویس پیدا میکنند. شایع ترین مشکلاتی که در جلوبندی خودرو ایجاد می شوند و علائم آن ها عبارتند از:

لرزش فرمان خودرو در زمان حرکت که به دلیل بالانس نبودن چرخ های خودرو و یا خرابی بلبرینگ خودرو ایجاد می شود.

انحراف خودرو از سمت مستقیم به یک سمت که به دلیل مشکلات در اتصالات فرمان خودرو و عدم تنظیم بودن زوایای چرخ خودرو رخ می دهد.

گیج بودن خودرو در این مورد خودرو مانند افراد گیج زده دچار عدم تعادل می شود این امر نیز به دلیل شل بودن میله تعادل در خودرو رخ می دهد.

بروز سر و صداهای زیاد و عجیب در زمان عبور از موانع این مورد نیز به دلایل مختلفی از جمله شل بودن جلوبندی خودرو رخ می دهد.

جلوبندی هر خودرو بسته به نوع خودرو و سیستم به کار رفته در خودرو وزن متفاوتی دارد و به همین دلیل برای تعمیر و تنظیم جلوبندی هر خودرویی به مهارت و دانش اختصاصی نیاز است. تعمیر کردن جلوبندی خودرو توسط افراد غیر متخصص سبب خرابی شدید جلوبندی خودرو و افت آن می شود، به همین دلیل است که آشنایی با سیستم های مهندسی و فناوری های به کار رفته در جلوبندی هر خودرو اهمیت زیادی در انتخاب مرکز مناسب برای تعمیر جلوبندی خودرو دارد.

هزینه تعمیر جلوبندی خودرو با توجه به نوع و میزان آسیب وارد شده و نوع بخش آسیب دیده متفاوت است.

بهترین تعمیرگاه تخصصی در تهران

معمولاً یکی از مشکلات رایج رانندگان این است که یک تعمیرکار حرفه‌ای و متخصص را پیدا کنند تا بدین ترتیب بتوانند تعمیر بخش‌های مختلف خودرو را در صورت بروز مشکل به این مراکز بسپارندکه خوشبختانه وجود مراکز تخصصی تعمیر مانند تهران پلاس باعث شده است تا امکان تعمیر خودرو، تعمیر کمک بادی، بررسی و رفع مشکلات برق خودرو و الکترونیک، کارشناسی خودرو خارجی، تعمیر موتور، تعمیر گیربکس جلوبندی، صافکاری و نقاشی، تعمیرات تخصصی خودرو های خارجی و تمام موارد دیگر به راحتی امکان پذیر شود.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید برای همیشه به یک مجموعه متخصص اعتماد کرده و تمام نگرانی ها و هزینه های اضافی را بابت تعمیر خودرو به تعمیرکاران متفاوت نپردازید در این حالت می توانید به وبسایت تهران پلاس مراجعه کرده و اطلاعات دقیقی را در رابطه با خدمات ارائه شده به وسیله این مرکز تعمیر تخصصی مطالعه نمایید

همچنین لازم به ذکر است که می توانید از بخش پذیرش آنلاین از این مجموعه متخصصین وقت گرفته و در زمان مشخص شده به این تعمیرگاه فوق العاده مجهز و حرفه ای که دارای یک تیم فوق العاده مجرب و متخصص است مراجعه نمایید.

وظیفه اصلی قسمت جلوبندی تعلیق خودرو و از بین بردن لرزش های خودرو هنگام رانندگی و رنگ و بویی از سطوح ناهموار می باشد که معمولاً به بخش زیرین و جلوی خودرو جلوبندی گفته می‌شود که شامل فرماندهی سراسیاب گیربکس سیبکهای فرمان خودرو و …است که  بروز کوچکترین مشکلاتی در این قسمت می تواند باعث شود تا هنگام نارنجی رانندگی احساس ناراحتی ایجاد شود.

و تمام بخش های جلوبندی ممکن است  به هر دلیلی دچار مشکلاتی گردند  نیاز به تعمیر و یا تعویض داشته باشند موارد می تواند همراه با علاقه غیر عادی مانند انحرافی یافتن خودرو نداشتن بالانس در چرخ ها و غیره بروز کند که نیاز به تعمیر داشته باشد و همچنین لازم به ذکر است که تشخیص مشکل در قسمت جلو بندی خیلی سریع برای صاحبان خودرو ها قابل تشخیص نیست و تنها افراد حرفه ای و مجرب می توانند مشکلات به وجود آمده در این قسمت را خیلی سریع تشخیص دهند.

خوشبختانه وجود مرکز تعمیر تهران پلاک باعث شده است تا امکان رفع تمام مشکلات به وجود آمده در قبل بوده یا در کمک سند تنظیم زاویه فرمان یا رفع تمام مشکلات به وجود آمده در بخش جلوبندی به صورت کاملاً حرفه‌ای انجام شود

پس دیگر هیچ گونه نگرانی در رابطه با رفع مشکلات ایجاد شده در جلوبندی خودرو های خارجی وجود ندارد که خوشبختانه هزینه تمام شده خدمات ارائه شده در مجموعه تعمیر تهران پلاس بسیار پایین می باشد.

بدین ترتیب تمام کسانی که صاحب و خودروهایی مانند لکسوس پورشه بنز  سانتافه فراری  به راحتی می‌توانند جهت تعمیر و یا تعویض قطعات جلوبندی به این مجموعه مراجعه نمایند در واقع امکان رفع تمام مشکلات به وجود آمده به صورت صفر تا صد را با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات در مجموعه تأمین تهران پلاست ارائه داده می شود.

از جمله خدمات خاصی که در مجموعه تمایلی تهران پلاست ارائه می گردد می توان به موارد زیر اشاره کرد

تعمیر جلوبندی پورشه به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی سوزوکی به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی میتسوبیشی به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی سانتافه به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی فراری به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی بنزبه صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی رنو به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی مازراتی به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی لامبورگینی به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی سیتروئن به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی فولکس واگن به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی مازراتی به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی فورد به صورت تخصصی

تعمیر جلوبندی آلفارومئو به صورت تخصصی

می‌توان به تعمیر جلوبندی به صورت تمام تخصصی تمام خودروهای خارجی اشاره کرد که در واقع مهمترین تفاوت مجموعه تعمیر تهران پلاس با مراکز دیگر در این می باشد که تداوم خدمات به وسیله حرفه ای ترین افراد و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و بهترین و استاندارد ترین متدهای روز دنیا انجام می شود

بدین ترتیب دیگر صاحبان خودروهای خارجی هیچگونه نگرانی در رابطه با تغییر جلوبندی ندارد و به راحتی می تواند با هزینه بسیار مناسب تمام خدمات را به بهترین شکل ممکن و همراه با گارانتی دریافت نمایند.

به راحتی میتوانید جهت تعمیر تخصصی جلوبندی خودرو خود یا تعمیر تخصصی سایر قسمتها به صورت صفر تا صد مجموعه تعمیر تهران پلاس مراجعه کنید.

مشاهده ویدیوهای بخش تعمیر جلوبندی خودرو

خدمات ارائه شده در تعمیرگاه تهران پلاس فقط مختص به خودروهای لوکس خارجی است.

از پذیرفتن خودروهای ایرانی معذوریم. لطفا تماس نگیرید.

 

برای رفع مشکل خودروی خود و یا انجام سرویس های دوره ای و یا هماهنگی جهت ارسال خودروبر رایگان در تمامی نقاط تهران، با کارشناسان ما تماس بگیرید:  ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

—————————————————————————–

راه های ارتباطی با تهران پلاس

تلفن: ۴۴۵۱۲۹۰۹-۰۲۱

موبایل: ۰۹۱۲۵۷۲۱۳۴۱

اینستاگرام: tehranpluscar@

کانال آپارات تهران پلاس

کانال یوتوب تهران پلاس

—————————————————————————–

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
موبایل مسیریابی تلفن